Weet ik toch! Bedoelde het ook niet lullig hoor...alleen geruststellen. Dat ik er niet nerveuzer van wordt
Mooi Aldonza ...10 bevrucht. Heel veel succes morgen.. @Elmo,hoor jij het morgenvroeg? Ik ga ook voor jou duimen.Eerst nog dat er een paar bevrucht zijn en dan voor je TP. Kom dan maar snel bij mij op het wachtbankeje.Ik schuif alvast een stukjeop.
Hoi allemaal ik zit hier helemaal verbaasd achter de pc. ik lees al een hele tijd met jullie mee en heb ook verteld dat we ivf-icsi moeten gaan starten. maar nu heb ik vanmorgen die laatste zwangerschapstest gedaan (ben 5 dagen overtijd niet de eerste keer) die ik nog in een hoekje had liggen en hij is positief! meteen urine naar de huisarts/ziekenhuis laten gaan en om 16:45 had ik de bevesteging we zijn zwanger! en helemaal vanzelf kan t niet bevatten
ook wil ik iedereen veeeel succes wensen met alle behandelingen en hopelijk komt t bij iedereen goed.en ik blijf tuurlijk mee lezen/leven groetjes
Hey Meiden, Nou hier is ze dan. Sorry hoor, onzettend druk. Weet of en toe niet waar ik het zoeken moet. Werk heel erg druk, thuis heel erg druk. Ach ja het zijn 2 drukke weken in het jaar en dat komt wel weer goed. Alleen als ik dan laat thuis ben heb ik echt de fut niet om te typen en alles te lezen, maar ik denk wel aan jullie hoor! Heb vanmiddag wel even in de Presale kaarten gescoord voor de Red Hot Chili Peppers, dus mannetje en ik zijn superblij. Ik kan echt niet wachten! Vier zwijmelt weg bij Anthony Kiedis Ben ook bezig om kaarten voor Parijs te regelen, doen we gelijk een romantisch weekend erbij. Oke nu ga ik weer het lijstje afwerken Elmo Balen van je buikpijn meis, hoop dat het nu snel weg gaat en je morgen een super terugplaatsing van een top Emmy hebt. Je weet ik denk aan je en ik hoor morgen wel hoeveel er bevrucht zijn. [/b]Eva Meis superscore en superbevruchting. Ben zo blij voor jullie. Op naar de terugplaatsing morgen. Laat jij ook wat weten? Lydia Hoe gaat het me je en de puregon? Bijna de eerste meting zag ik, spannend hoor. Voel je je wel een beetje goed nu? ElviraR Moppie, wat jammer dat je nog geen hartje hebt gehoord. Wel fantastisch dat je helemaal op schema loopt. Hoop dat je over 2 weken alles hoort, enne niet huilen he De viertjes zijn nooit EMO Lieke Fijn dat alles goed met je gaat, zal ook nog even reageren in je eigen topic. Caruli Wat vervelend dat je je zo naar voelt, kan het wel heel goed begrijpen hoor en ik begrijp ook dat je er niet zo veel bent. Heel veel succes de komende dagen en ik denk aan jullie Marjo (Muuske) Wat goed dat je de terugplaatsing van een top emmy hebt gehad. Hopen dat je over 2 weken positief test. Ik ben al aan het duimen... Gijs en de andere meiden op het wachtbanje Ik denk aan jullie en mijn duimen draaien overuren. De rest die ik ben vergeten, sorry sorry sorry. Liefs, Elvira
Yep, ik moet werken. Ben thank god donderdag een dag vrij. Moet ik boodschappen doen en opruimen, dus eigenlijk nog geen rust. hahahahhaha. Doe je me dan sms'en? XXXXXXXX
JEP! Doe ik meid...moet bijna een lijstje gaan maken *nadeel van: IVF/ICSI op je voorhoofd zetten* Elmo
Elvira nee heb vandaag een mindere dag. Gaat allemaal niet zoals ik zou willen. Maar goed gaat wel weer over. Heb eindelijk mijn ziekmelding erdoor. Afdelingshoofd wou er maar niet aan dat er wat met mijn rug was. Maar goed na een aantal weken toch maar ziekgemeld. Ben ook erg onrustig. Of dit nou komt van wat er nog aan komt of niet. Ik heb geen idee, heb wel even een mailtje gestuurd naar de vriendin van mijn schoonvader, misschien weet zij wat. Ik hoop dat het iig gauw ophoud die onrust want ik wordt er echt gek van. Slaap heel slecht, hou mijn man wakker.GRRRRRRRR. Maar goed zoals mijn moeder altijd zegt gaat wel weer over voordat je een jongetje bent. Veel liefs Lydia
He Lydia, Wat balen meid, een mindere dag! Wel aan toegeven hoor! Je mag je af en toe best min voelen hoor! Het is een geestelijk zware periode waar je in zit. Zeker als je op je werk ook nog eens niet begrepen wordt! Soms denk ik echt: Val kapot daar! Als ik jullie zo hoor en mijn eigen ervaring herbeleef.... Ik hoop dat je je morgen weer beter voelt meid! Ik zal voor goed nieuws zorgen oke! Knuf! Elmo
Ik hoop ook dat ik me morgen beter voel. Maar ik bekijk het per dag. ik zit er even helemaal doorheen op dit moment, heb geen rust in mijn lijf en weet op dit moment niet wat ik daar aan kan doen. Probeer van alles maar kan nergens mijn hoofd bij houden. Zal er wel bij horen denk ik. Veel liefs Lydia
Lydia, misschien is acupunctuur is voor jou! You can try Ik werd er erg rustig van ..... en dat zegt wat
Elvira fijn om wat van je te horen, maar ook heel begrijpelijk dat je geen fut hebt om achter pc te kruipen als je zo druk bent! Neem je wel ook je momentjes rust en ontspanning?! Lydia ach meis.....de boog kan nou eenmaal niet altijd gespannen zijn en jij blij, vrolijk en positief...(ook al probeer ik de positiviteit te promoten, maar ben ook reëel) geef er gewoon even aan toe. Laat even de boel de boel...Ik herken die onrust ook wel, was ook heel erg bezig met wat komen ging. Zag vooral heel erg op tegen de punctie. Ik weet zeker dat acupunctuur bij mij die rust heeft gebracht, want kende mezelf niet terug zo vlak voor en tijdens punctie....was echt volledig rustig. Misschien zit je niet te wachten op nog meer naalden, maar denk niet dat het verkeerd zal zijn om hulp te zoeken om meer te kunnen ontspannen (misschien shiatsu massage, yoga...maar misschien is dat niet je straatje en kun je ergens anders beter je ontspanning in zoeken). Dikke knuffel en schrijf het hier maar lekker van je af...genoeg mensen die je er doorheen kunnen trekken en het zonnetje weer laten schijnen voor je! Angeliq nog zo'n wonderlijk verhaal van iemand die net voor ivf traject zwanger is geraakt..geniet ervan! Op mijn werk ook een collega....lange tijd bezig voor 2e.....1e icsi achter de rug maar zonder resultaat....maand daarna (rustmaand) spontaan zwanger.....mooi toch? Wat zijn die Progestan bollen toch een rotzooi he...getverjekkie....perfax behangplaksel is er niks bij....als daar geen mooie emmy in blijft plakken weet ik het ook niet meer ?!
Yep en we moeten totaal 2.5 week! Nou ja, jij dan zeker weten Ik moet nog even afwachten. Kreeg net een tip van 4'tje...van die inbrenghulzen van Kotex gebruiken! Als ik morgen een emmy terugkrijg (of twee) gaat Elmo meteen Kotex inbrenghulzen halen Als we 4tje toch niet hadden. Succes morgen Eva! Denk aan je! Elmo
Eva; wat een goed nieuws lieverd! Ben ontzettend blij voor jullie. Jij gaat het helemaal maken met dat prachtige nestje dat al klaarstaat voor je emmy(s)! Ik denk aan je morgen. Elmo; ook voor jou draaien mijn duimen overuren. Ik zal zo blij zijn als je het verlossende telefoontje hebt gehad en je mag komen voor een prachtige TP van je emmy(s)...Denk ook aan jou! Vier; bedankt voor je lieve woorden! Weet niet of ik me aan de belofte kan houden om geen traantjes te laten mocht de volgende echo goed zijn hihi Ben blij dat het weer wat beter met je begint te gaan (die indruk krijg ik tenminste...) Lydia; Balen meid dat je je zo rot voelt op het moment. Zoals de anderen ook al zeiden; gewoon aan toe geven hoor. Heb je af en toe gewoon even nodig om daarna weer met volle moed verder te kunnen. Ik weet zeker dat je dat gaat lukken! Knuffie! Angeliq; wat een geweldig nieuws meis! Gefeliciteerd Ik duim voor je dat je snel een mooie echo mag gaan bewonderen! Onwerkelijk he?! Even kleine update van mij; vandaag auto opgehaald superleukies en tweede solgesprek gehad. Ben zo benieuwd wat ze nu gaan besluiten nu ik gezegd heb hoe de vork in de steel zit...Had de indruk dat ze erg enthousiast over me waren, maar of dat nu nog zo is? Spannend! Krijg deze week bericht (sorry voor het off-topic gehalte, maar jullie blijven toch mijn maatjes!)