Elmo en Eva hoe is het gegaan met jullie? Heb de hele tijd aan jullie gedacht en duimen draaien overuren.... Ben zo benieuwd! Angeliq, gefeliciteerd! ElviraR, Blij met auto lees ik, mooie timing zo eigenlijk. Alles straks klaar voor beeb. En ben heel nieuwsgierig naar de uitslag van je 2e gesprek, wanneer hoor je iets? Liefs allemaal, Lenneke
Elmo, hoe is het meid : Heb je al wat gehoord uit het zkh : ik denk aan je Hier is het nog niet beter dan gisteren. Maar goed we gaan door. Veel liefs Lydia
Eva; je bent alweer klaar als het goed is...Wat mooi...een prachtige emmy in je buik. Mijn duimen draaien overuren voor je! Elmo; ga ff in je eigen topic kijken of daar nieuws staat...Duimpjes draaien nog steeds op volle toeren. Lydia; knuffie Lenneke; ik krijg deze week al bericht over het solgesprek...
eva, als het goed is ben je klaar, mijn duimen gaan draaien voor de eerste 2 weken, dat het mag uitgroeien tot een prachtig kindje
Meiden ben inmiddels alweer terug. Er is een mooie emmy teruggeplaatst en 3 gaan er in de vriezer (morgen hoor ik of dat gelukt is). Ik ben heel blij en gelukkig, maar blijf nog even gematigd omdat ik zo hoop dat ik samen met Elmo op het wachtbankje mag gaan zitten. Enne Lydia je kunt er nooit genoeg van krijgen..dus.... {{{{{{{{{{{{{Knuffel}}}}}}}}}}}}}}}}}
Eva, thanks jij natuurlijk gefeliciflapstaart met de tp en dat het maar mag worden waar we allemaal op hopen. En die drie in de vriezer gaan ook goed. Doe rustig aan en veel sterkte. Veel liefs Lydia
meid wat geweldig dat je je mooie emmy nu bij je hebt hoop idd ook snel op goed nieuws van elmo en elmoman
Eva top om te horen dat de mooie emmy lekker in je buikje zit. Ben onwijs blij voor je! Hoop dat Elmo ook goed nieuws heeft. Lydia, graag gedaan meis En als je er nog 1 nodig hebt laat je het maar weten
Wat super goed EVA! We zitten officieel samen op het wachtbankje meid! 3 cryo's, super joh! Wij hadden een toppertje! 8- cellen en geen fragmentatie (dat is dan goed ) Wij kunnen ook vooraf de emmy even zien...de andere 4 hebben we ook nog even gezien en gefilmd! Meid, hoop zo dat we allebei zwanger worden! Lydia: Voor jou een hele dikke knuffel meid, valt niet mee he! Denk ook aan jou hoor! Ik hoop dat je je na de eerste echo wat beter voelt...dit is ook zo'n loos onderdeel van de behandeling. Elvira: Meis, sorry dat ik wat laat sms'te..had echt haast! Maar thanks voor alles meis! Je bent een kanjer! Elmo'tje
Wat positief nieuws voor jullie beiden! Succes met wachten en hoop voor jullie allebei dat de uitslag positief mag zijn! Mirjam
Geweldig nieuws. Ik hoop dat het wachtbankje gezellig zal zijn en dat jullie er over 2 weken allebei aan de goed kant afvallen! Als jullie bediening nodig hebben op het bankje roepen jullie maar he
Dit moet een geluksbankje worden dames! Ik duim met jullie mee! Als hier alles goed gaat, doe ik vanaf zondag/maandag met jullie mee! Lydia, ook even een knuf. Ik ga je zo even toevoegen! Ik ben vanmorgen geweest (mensen ik lijk wel zwanger zo dik is mijn buik ) en het is eindelijk goed! Pfff na 2.5 week menopur (en de laatste week met 300IE per dag) ben ik er wel klaar mee! Vorige keer had ik in totaal een stuk of 6 a 7 folikels waar 4 eitjes uitkwamen.. Vandaag hebben ze al zeker 10 tot 15 folikels gezien! Zelfs zitten er een paar in mijn linkereierstok (die is amper aktief), de hormonen hebben goed hun werk gedaan! (en ook mijn lichaam) Bloedgeprikt en alles was in orde. Om 9 uur de Pregnyl erin (daar zie ik weer tegenop, dies vervelend!) en vrijdagochtend om 9 uur de punctie! (LYDIA ik ben benieuwd hoe laat je voor de FM moet, misschien zie ik je nog wel? Ik ben er rond kwart voor 9...) Ik ben helemaal hyper door het aantal folikels. Ik was al bang dat er gewoon amper wat groeide, maar de hormonen moesten gewoon opgeschroeft worden! Ik hoop ook dat er meer dan 4 eitjes zijn dit keer! Ik zie wel tegen vrijdag op hoor.. Ondanks dat het zwaar vervelend is overleef je het wel, maar weet nu wel wat het is. Ook nu veel meer folikels dus zijn ze denk ik langer bezig. Nou ja kan wel miepen, ondergaan doe ik het toch! Dit stapje ook weer gehaald! Ik weet dat ik eitjes kan maken en dat ze ook allemaal bevruchten.. Als ze deze ronde ook nog eens blijven plakken, dan kan mijn geluk niet meer op!
iza, fijn meid dat je de punctie hebt as vrijdag. ik heb de echo om 8:40 dus we zullen elkaar zeker tegenkomen denk ik. doe rustig aan Veel liefs Lydia
Hey wat gezellie dat jullie elkaar tegen gaan komen! Lekker meeten Iza mijn li eierstok is ook amper aktief hoor! Daar had ik er nu 6 geloof ik....re 9...valt eigenlijk wel mee als ik het zo opschrijf .... Nou ja, die 6x is ie maar 1 of 2 keer van links gekomen (het ei) whahaha.... Heel veel succes vrijdag! Allebei! Ik hoop dat Iza een super punctie heeft met een super oogst en dat Lydia een streepje licht gaat zien in de behandeling. Toi toi toi lieve meiden! Elmo