Hoi Hoi, Hier even een snelle reactie. Elmo en Eva Geweldig van jullie terugplaatsing, plof maar neer op het bankje en duimen voor die positest over 2 weken. Lydia Gaat al weer een beetje beter? De rest heb ik niet echt bijgehouden vandaag, het is weer superdruk. Fijne avond allemaal. Liefs, Elvira
Wat een spannende tijden voor velen onder ons.... Meiden succes en duim voor jullie! [-o< (zoals altijd... ) Liefs Nollie
http://i80.photobucket.com/albums/j186/momsquawk/embryo-1.jpg Nog 1 http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Embryo%2C_8_cells.jpg Kijk kijk kijk...dat zit in Eva en mij! JOEPIEEEE
elvira, hier gaat het nog steeds niet zoal het zou moeten maar wel ietsjes beter. Mannetje heeft zijn best gedaan om mijn huneur wat om te buigen Ik kijk erg uit naar vrijdag. ben erg benieuwd of er al wat zit en zo ja hoeveel. Elmo, ja we gaan elkaar tegenkomen maar of we echt tijd hebben om elkaar te spreken? wet niet, het zit erg dicht op elkaar. veel liefs Lydia
Vast wel...even gezichtjes zien, handjes schudden...en vooral giechelen denk ik! Ik heb ook een paar keer meiden getroffen (van een ander forum) en toch is dat best gek! Veel plezier in elk geval! ELmo
Ik ben ook benieuwd, punctie loopt meestal wel uit tot kwart over 9, dus dat komt vast goed Zó de pregnyl zit er weer in. Deze keer minder pijnlijk dan de vorige keer (wat rustiger geprikt ) Morgen lekker prikloos dagje en op naar vrijdag!
Iza, Lekker is dat he! Een dagje niet prikken! Ik was deze keer ook zeer verbaasd dat ik Progestan kreeg...Pregnyl was de laatste injectie! Nou alleen nog bloedprikken over twee weken...als we die datum halen natuurlijk Nogmaals succes meid! Elmo
Dank je! Jij ook, gewoon lekker positief testen! Ik gun het je van harte! Een dagje niet prikken is heerlijk.. Na 1,5 maand is het wel genoeg geweest Het schijnt als je minder dan 10 aangeprikte folikels hebt, je daarna met pregnyl mag spuiten (moest de vorige keer ook nog 3 keer prikken) maar als het er meer zijn, je uit veiligheid progestan schijnt te krijgen (ivm eventuele overstimulatie!)
Ik had al dreigende overstimulatie, net als Eva! We zitten dus beide aan de bolletjes Maar er zijn inderdaad ziekenhuizen die die regel zo hanteren. Bij ons kijken ze naar je bloed. De kleine follikels, die niet meegroeien voor de punctie zouden de overstimulatie mede veroorzaken....die had ik gelukkig niet! Elmo
Elmo, jij en eva moeten nu maar niet vliegen. denk dat je met de bolletjes de douane niet doorkomt. Hahaha liefs lydia
Nou....dacht ik ook inderdaad....bolletjes in me...lalalala hihihi Maar doc. zei vandaag dat ze met een half uurtje door je lichaam zijn opgenomen en dat je zeg maar het omhulsel verliest....JA EN HOE Bleeeeeh...ghehehe...morgen nog op pad voor die Kotex inbrenghulzen....Jumbo had alleen o.b.
Iza gaan vast plek voor je maken...als je vrijdag de punctie hebt dan zul je ws maandag de tp hebben toch? Er was bij mij genoeg om aan te prikken, maar vond het toch nog best snel gaan....dus hou vol (je weet al beetje wat er komen gaat he?). En de pregnyl ook alweer gehad....ik spuit hem ook altijd heeeel langzaam in...had er nu zelfs nauwelijks een blauwe plek van. Elvira ben gisteren helemaal vergeten te reageren op kaartjes voor concert! Leuk hoor...wanneer ging je nou? En dan nog keer naar concert in Parijs....helemaal een leuk uitje! Ik zou trouwens sowieso progestan krijgen hoor...ongeacht dat ik nu overstimulatie had...was dus sowieso al plan...ieder ziekenhuis toch weer eigen beleid. Mooi he die emmy's ....als het lukt zal ik zelfs degene erop gooien die ik nu teruggeplaatst heb gekregen...krijg hem helaas nog niet in album (te groot of beschadigd...dus moet daar nog ff voor vogelen...dan komt ie daarin)....merk al wel dat het me zo ook niet lukt dus zal later nog eens proberen hem toch in mijn album te krijgen... We zijn vanavond naar mijn moeder geweest...echo laten zien en taartje gegeten...weer een stap verder dus weer een reden om een feestje te vieren! Elke stap moet gevierd worden, zei mijn vriendin..dus dat doen we ook. Lydia die rothormonsters ook he...maken er ook nog eens op dat je je niet beter voelt....komt straks weer helemaal goed hoor...heel veel succes vast voor vrijdag....en dan heb je ook weer reden om feestje te vieren hoor...let maar op! Probeer goed je rust te nemen...
Echt leuk nieuws voor jullie allebij Eva en Elmo! Veel geluk toegewenst! En vraagje, als het teruggebracht wordt, wordt het dan gewoon in gespoten en klaar, of wordt het echt op een plek geplaatst zodat het beter kan blijven zitten?
Heb je die opdracht gekregen meis om over 2 weken bloed te gaan prikken? Ik alleen van zelf testen op 27 febr. Groetjes en suc6! Marjo
@Iza, Nog een dagje , morgen je punctie ben benieuwd naar je oogst, Leuk dat jullie ( jij en Lydia misschien elkaar tegen gaan komen) De beide Dames Elmo en Aldonza , Hoe was jullie eerste nacht met jullie emmys in je buikje zal toch wel een heerlijk gevoel zijn. Ben verder benieuwd hoe het staat met de cryo`s , uiteraard moeten deze maar niet nodig meer zijn he..... Lydia, Hoe gaat het vandaag met je? Lieke.
Muuske Ik mag inderdaad 28 feb. een bloedtest komen doen. Lieke Ik heb prima geslapen hoor! Het is onze derde tp, dus tja...tis al een beetje bekend he! Het voelt wel heerlijk hoor....en spannend! Eva Wanneer hoor jij van de cryo's? Lieve Vier Ben je nog altijd zo druk meis...bleh! Vandaag ben je lekker vrij toch? Ik werk morgen weer....mailen? ....hihihi Lydia Morgen mag je eindelijk....! Nollie Ben jou ff kwijt meid...hoe staat het met jou? Jaycey Hoe gaat het met jou? Vorderingen? Ik kan vanmiddag tussen 14.00 uur en 15.00 uur bellen en vragen of er iets van de 4 genomineerde emmies ingevroren kan worden. Elmo'tje
Goedenmorgen, Dit is inmiddels poging 14 en ik blijf eruit gegooid worden. Dus ik ga niet uitgebreid reageren, maar wil wel even laten weten dat ik aan jullie denk vandaag. 4 is vrij en gaat lekker een beetje in huis keuvelen. Eva en Elmo: Wil even kwijt dat ik supertrots op jullie ben en duim voor die positieve testen. Ik doop mezelf gewoon om tot tante Vier. Eva, dat concert is 24 juni in Nijmegen heb er superveel zin in. Van Parijs is nog niet zeker helaas, dacht kaarten te hebben maar ze kreeg een beter bod, dus ik had pech. Voor de rest alles goed hier, ik denk aan jullie en een hele dikke kus. Liefs, Elvira