He tante Vier, Das ook de beste naam voor je hoor...voor Elmo's baby dan Vergeet je niet een systeem te laten ontwikkelen, door Vierman , om om je buik te zetten tijdens dat concert... Je bent dan nl hartstikke zwanger he! Kus Elmo
Trolljenta het wordt ook echt in je baarmoeder gespoten...net als bij iui word het ook hoger opgespoten dan waar het normaal zou komen. Muuske ik heb de opdracht om 1 maart thuistest uit te voeren en contact op te nemen met ziekenhuis. Lieke ik heb heerlijk geslapen....hebben 'Valentijn' ook toegesproken! Vanmorgen samen in bed ook druk met namen bezig geweest (we hadden eigenlijk al namen, maar ja...nog tijd genoeg om evt te veranderen...meisjesnaam zijn we eigenlijk al 99,9% uit..dat waren we een jaar geleden al..). De 3 cryo's zijn netjes ingevroren....hoop dat we ze pas hoeven te gebruiken voor een evt. brusje. Zeg Elvira...In Nijmegen dus...Goffert? Zou idd ook rood wit lint mee nemen om ruimte om je heen af te zetten....ach, maar de kleine zit dan wel lekker veilig en beschermd hoor! Nijmegen...is trouwens bij mij om de hoek! Geniet van je vrije dagje! Hier nog even vrije ochtend, even klusjes in huis doen en dan heb ik weer avonddienst....met mijn buik gaat het gelukkig al wel beter..hoe is het met jou buik Elmo?
Mijn buik is ook al beter Eva maar nog niet helemaal over! Nu is het niet voor niks geweest en vind ik het best hihihihi Dus jouw emmies zitten al in de vriezer? Bij ons kijken ze nog 1 dagje langer...om zeker te weten dat ze super sterk zijn! Vanmiddag hoor ik het, werkse vanaaf! Elmo
Hallo allemaal, heb ff vanuit m'n werk ingelogd. Het is hier superdruk, maar was even aan wat ontspanning toe. Hier gaat alles nog z'n gangetje. We spuiten vrolijk verder. Woensdag de 21 heb ik mijn eerste echo en dan moet ik Gonal-F gaan spuiten. Ben benieuwd hoeveel invloed dat heeft op mijn lichaam/humeur. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen "last" heb van de decapeptyl. Ik vind het wel heel erg leuk/spannend om jullie (Elmo, Eva, Marjo enz.) verhalen te lezen, want dit staat mij allemaal nog te wachten. Maar die punctie lijkt nog zo'n ver van mijn bed show. Voor zover ik weet, krijg je in bij ons in het ziekenhuis geen infuus met een roesje. Ik moet de pijn gewoon doorstaan...... Weet niet of ik daar erg blij mee ben. Maar ja, we zien wel. Het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. Fijne dag allemaal.
SUC6 meis! We duimen voor je! Ik had geen bijwerkingen van de decapeptyp en ook niet van Gonal-f. Alleen van pregnyl! Groetjes Marjo
Hallo meiden, hier gaat het qua humeur weer goed. heb alleen een onzettend vol gevoel in mijn buikje. Alsof ik teveel gegeten of gedronken heb zeg maar. Morgen de eerste echo heb er onwijs zin in. Liefs Lydia
Ow...Lydia, dat had ik ook...zo'n vol gevoel in het buikkie...je weet wat daar uitgekomen is Heel veel succes morgen meid! Elmo
He Lydia, dat klinkt goed zeg! Ik ben benieuwd naar je echo morgen! Ik denk dat wij wel in de wachtkamer zitten als jij uit de kamer komt na je echo Pfff vandaag zit erop! Super drukke dag op het werk, maar wel net een ontroerend succes van mijn colega's! Dikke knuffels en ik heb het idee dat ze het enger vinden dan ik Ik kijk er ontzettend tegenop! Ben niet zenuwachtig, maar kijk er nou ook niet echt naar uit. Nou ja, we zien het wel! Ben heel benieuwd hoeveel eitjes er mee komen! Jaycey, spannend hoor! Fijn dat je geen last hebt van de Deca. De Punctie is voor jou natuurlijk ook nog wel even. Maar het gaat snel! Hier werken ze ook niet met een roesje en eigenlijk vind ik dat wel fijn. Het is even doorbijten, maar daarna is het ook over. Van wat ik hoor van roesjes is dat men toch wel pijn heeft, er alleen niet helemaal bij is. En het duurt weer even voordat het allemaal uitgewerkt is. Maar dat is heel persoonlijk! Eva en Elmo, fijn dat jullie buiken al iets beter aanvoelen! Hopelijk zijn die emmy's van jullie lekker aan het graven Fijne avond allemaal!
He Iza (heet je echt zo?), Ik wil je echt ontzettend veel succes wensen meid! Ik moet werken maar zal proberen ff illegaal in te loggen Je weet wat de regels zijn he: ZSM IETS VAN JE LATEN HOREN Zet hem op meid! Lydia: Je bent ook een super broedkipje! Weet zeker dat je morgen een giga BOOST krijgt als je naar de echo kijkt! Vet veel fliekeltjes Dikke knuf voor beide! Elmo
Hoi Meiden,, Heel hard gewerkt dus had nog geen tijd om te reageren.. Super zeg allebei een mooie emmy binnen bij Elmo en Eva, heel gaaf. Lekker broeden en heel lief zijn voor je buikje, lekker tegen keuvelen, dat hij/zij zo welkom is en lekker 9 mnd mag blijven zitten bij je, enz.. Moet helpen toch! Gisteren is een vriendin bevallen, mooie roodharige zoon. Toch knap dat ze het tot Valentijn heeft weten te rekken want ze was de 10e uitgerekend. Is toch goeie vruchtbare en liefdevolle dag voor emmy's en baby's! Aan alle anderen ook veel liefs, iza en lydia veel succes morgen! Lenneke
Hoi Meiden, Toch nog even een berichtje vanaf hier. Ondanks de lucrin ben ik toch gewoon ongesteld geworden vandaag, zowaar op tijd. Maar de Lucrin legt bij mij normaal alles stil zodat ik het niet wordt en de endo niet kan groeien. Kan gebeuren staat in de gebruiksaanwezing en gelukkig doet het niet zo zeer als normaal. X Elvira
Dank jullie wel! Het is zo'n fijn gevoel dat men zo lekker met elkaar meeleeft. Lenneke, gefeliciteerd! Nee ik heet in het echt geen Iza Ik heet Kirsten! Ik zal zeker wel snel wat laten horen. Na de vorige punctie kon ik natuurlijk niet slapen (hoe kon ik ook! Manlief zou bellen met de score ) en nadat hij had gebeld helemaal niet meer. Dus ben eruit gegaan en ben even achter de pc gaan zitten Dus ik denk dat ik iets na twaalven wel even verschijn
Vervelend Elvira! Bijzonder dat je het op tijd bent geworden, je lichaam gaat gewoon zijn eigen gang ipv te luisteren naar die Lucrin Wel fijn dat het niet zo pijnlijk is deze keer!
Elmo, hoop dat je gelijk hebt en dat er veel fliekeltjes groeien. afwachten maar Iza, zal je morgen denk ik wel even zien, maar denk weinig tijd om te kletsen. Mannetje moet darna weer naar het werk. veel liefs Lydia
Begrijp ik! Denk dat ik tegen die tijd een beetje strak sta van spanning haha dus echt een zinnige conversatie voeren zit er even niet in...!
Oke Iza, geen echte Iza dus...vind het een mooie naam, vandaar! Lieke had voor ons ook een hoog plekje...maarja, als je als een van de laatste bent...is er weinig meer te kiezen (heb het dus over meisjesnamen )