IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lydia wil je voor ('kijkt even naar tijdstip') later vandaag veel succes wensen met de echo...let maar op ...je gaat weer stapje verder in het proces.....hoop dat er veel 'fliekeltjes' groeien, maar netjes binnen de perken. Kop op he meis.
    Elvira die Lucrin doet dan in zoverre zijn werk dat je gelukkig niet zo'n buikpijn hebt...hopelijk blijft dat ook zo.
    Iza jij morgen ook veel succes...lekker rustig aan daarna en we horen van je als je daar aan toe bent!
    Lenneke proficiat met de geboorte van de zoon van je vriendin..ja, mooie dag valentijn!

Duik nu gauw mijn bedje in....heb late dienst gehad, maar kon het niet laten eerst nog even hier te kijken...lichtelijk verslaafd.
    Het scheelt, kan morgen lekker uitslapen.
    Jullie liggen ws allemaal al op 1 oor....sweet dreams allemaal.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goedenmorgen,

Lydia heel veel succes met de echo vandaag. Hoe laat moeten jullie in het zh zijn?

Elmo, ik moet inderdaad werken straks. Jij ook toch, gaan we weer mailen?

Eva, slaap lekker en tot snel. Inderdaad fijn dat de ongi niet zo'n pijn doet, maar mijn stuitje is killing. Tja vier zit raar in elkaar een heeft altijd een helse druk op het stuitje tijdens de ongi. Heb het ook zooooo koud. Maar ja gaat allemaal door, was gewoon heel verbaasd dat de ongi kwam, heb ik normaal nooit tijden de lucrin.

Iza: Vind het hardstikke leuk dat je met ons meeschrijft en ook al ver in de behandeling bent.

Voor de andere fijne dag, ik ga de hond uitlaten en naar mijn werk.

Liefs,
    Elvira

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Zo te lezen slaan jullie je er allemaal goed door heen hoewel er toch heel wat hobbels en gaten in de weg zitten! Fijn Elmo dat je weer wat vertrouwen hebt! Het is ook allemaal zo zenuwslopend! Ik hoop echt dat iedereen toch dit jaar of volgend jaar en kindje mag krijgen, en zo lang dat niet zo is blijven we elkaar maar steunen en oppeppen etc. :rolleyes: Knuffel voor jullie allen! Liefs Ester

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    zo meiden daar ben ik dan.

de eerste echo zit er op.
    ik heb 11 eitjes klaar liggen. :D
    1 van 12 mm, 5 van 9 mm en 5 van 11 mm. :D
    maandag terug voor de tweede echo, hopelijk dat ze vooruit gegaan zijn.

dit geeft wel even een opluchting moet ik zeggen.
    hoop dat ze door groeien en binnen de perken blijven haha.

iig nog twee drie dagen spuiten en maandag horen we meer.

Veel liefs Lydia

5. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Das goed nieuws Lydia! :thumup: Ook al zo'n lekkere broedkip jij....Denk dat je je ook wel wat beter zult voelen, na je mindere dagen na dit nieuws!
    Ik zou zeggen, lekker blijven doorbroeden dit weekend meid!

Liefs Nollie

6. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is goed nieuws meid. Ben benieuwd hoe het er maandag voor staat. Fijn weekend.

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    jaaaaaaa voel me vandaag echt kiplekker. haha

wat een echo toch niet kan doen hé ;)

Ga van het weekend lekker verder broeden en maandag dan maar weer in de beugels.

Veel liefs Lydia

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wens jeel veel suc6 Lydia! Go for it!

Groetjes Marjo

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Lydia,
    Wat had Elmo jou voorspeld....?
    Geniet van je gebroed meid....nu gaat het hard!

10. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Zo hier ben ik alweer!
    Heb net zelfs de woonkamer staan stofzuigen :oops: (jaja nu ga ik echt niets meer doen en lekker relaxen!)

Het is me deze keer écht meegevallen zeg! Ik was behoorlijk zenuwachtig voor het aanprikken van de eierstokken, maar het deed echt 10 keer minder pijn dan de vorige keer. Ik kon me ook beter ontspannen en heb zelfs mee kunnen kijken met het aanprikken (de vorige keer was ik zwaar verkrampt van de pijn, ook niet bereikbaar voor de verpleegkundige) het ontspannen deze keer heeft zijn werk gedaan!

Ze heeft 10 tot 12 folikels aangeprikt, Mart is nu op weg naar het VU O+
    Ben heel erg benieuwd de arts gokte op 10 eitjes, dat zou mooi zijn! Moet nog even 2 uur wachten op de uitslag..

Slapen gaat echt niet lukken nu, dus ik ga lekker een beetje hangen. Ik moet nog 3 keer pregnyl prikken de komende dagen.

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn Iza te lezen dat het bij jou ook goed gegaan is!
    Almere ZH had het druk vanochtend las ik... ;) !

Liefs Nollie

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Superbroedkipje!
    Goed gedaan meid...maarre...neem echt rust hoor! De punctie vond ik ook een eitje...maar heb nog napijn!
    Liefs en succes!
    Elmo'tje

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Iza: Wens je heel veel suc6 meis! En ik duim voor een mooie emmy en tp!

Hadden jullie IVF of ICSI? Wij ICSI! Morgen me laatste pregnyl.

Groetjes Marjo

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Inderdaad meid. Helemaal mee eens! ;)

15. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Wij doen IVF, mannetje is in orde ik mis mijn eileiders waardoor een natuurlijke zwangerschap er niet in zit :)

Ik ga nu ook echt rustig aan doen hoor lieve meiden! Vorige keer heb ik ook nog wat dagen daarna last gehad, maar toen was het ook echt pijnlijker. Zit nu lekker met een grote kop thee op mijn zachte stoel te hangen. Zodadelijk maar lekker verkassen naar de bank en kijken of ik toch een tukkie kan doen!

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lydia goed man......idd een mooi broedkipje! Fijn dat je nu weer soort van gerustgesteld bent en je daardoor beter in je vel voelt zitten. Soms moet je gewoon even zien, middels echo, waar je het voor doet en dan kun je er weer even tegenaan!
    Iza fijn dat de punctie je deze keer meeviel. Ik vond de punctie ook erg meevallen. We zijn ook eerst de stad in geweest, patatje eten en was bijna nog in staat om op kraamvisite te gaan. Maar ow....paar uur later voelde ik me echt niet lekker....had toch veel last van mijn buik....dus ÉCHT, ga vandaag niks meer doen dan bankhangen en je laten verwennen. Die napijn komt ws nog wel. Is bij mij nu ook pas sinds gisteren beter te doen, maar voel het nog steeds bij plotselinge bewegingen.

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    super iza,
    echt geweldig.

op naar een antal super emmy´s.

@ nollie
    ja flevo had het druk vanmorgen haha
    komt ervan hé als je de hele polder moet doen ;)

@ Elmo,
    ja ben ook een broedkipje. misschien dat ik me daarom kiplekker voel nu haha ;)

veel liefs lydia

18. Niet meer actief

iza en lydia
    ik hoop op mooie emmy's en een goede tp
    en dat jullie straks maar een positieve test mogen hebben ;) ;)

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caruli sorry maar ben even kwijt...hadden jullie gister evaluatie gesprek gehad....wat is daar uitgekomen....ik zie wel in je onderschrift half maart cryo tp?.....

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    @ Caruli,
    vergeten te vragen maar hoe ging je gesprek?

Ik duim voor jullie dat de cryo tp iid in maart zal zijn.

Veel liefs Lydia

Deel Deze Pagina