IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

aldonza: klopt
    was een heel fijn gesprek gelukkig
    was bang voor een negatieve uitslag maar het is me mee gevallen :D
    ik heb nu proverakuur gekregen en zodra ik ongesteld ben moet ik bellen en beginnen met hormonen te slikken
    progynova
    en dan op cyclusdag 14 een echo en beginnen met progestanbollen
    en dan op cyclusdag 18/19 is dan de tp (mits er natuurlijk een goede emmy uit is gekomen)
    maar zodra ik ongi ben moet ik bellen en krijg ik alle data te horen
    want het is een straks schema en alles staat dus van te voren al vast
    das wel fijn bij een ivf is het toch afwachten wanneer de punctie en tp is enzo
    maar nu word het lichaam aan het schema gehouden door de pillen zei de gyn dus....
    ik kan niet wachten om te beginnen :D :D

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ik hoop voor je caruli dat het nu echt allemaal goed daat komen.

wel fijn dat je van te voren weet waar je aan toen bent.

ook erg fijn dat het een prettig gesprek is geweest.

Veel liefs Lydia

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne gedachte idd.....hoop dat je ongi nu dan snel mag volgen..dan kun je weer verder!
    Ik ga er vandoor....moet nog douchen en boodschappen doen en daarna werken. Dus kom op laat tijdstip nog wel weer even kijken hoeveel pagina's jullie hebben volgetikt.

4. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Jeetje ik ben blijhij!

12 eitjes zijn er meegekomen. 1ntje is waarschijnlijk kapot geprikt bij de punctie, dus er blijven 11 eitjes over! Wow, dat had ik niet durven denken!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Caruli,
    Hoop dat jullie eskimo'tje er wel zin in heeft meid! Fijn dat er een vooruitzicht is!
    Elmo

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Heel veel suc6 Caruli! Zet hem op meid! Duim voor je!

Groetjes Marjo

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dag IVF'ers...en dan vooral Eva:
    Hoe lang moet je eigenlijk zoveel drinken?
    Is mij niet gezegd..dus wilde doorgaan tot de testdatum...maar pfffff *klots klots*...moet dat?
    Kan het zh wel ff bellen maar als iemand van jullie het me zo kan vertellen ;)
    Elmo *klots klots*

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee elmo.
    bel ander ff voor de zekerheid.

Iza:
    geweldig hé meid, heb je goed gedaan.
    op naar super emmy's.

veel liefs Lydia

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iza super zeg.....een prachtig resultaat...nu worden het 2 (of 3) spannende dagen voor bericht hoeveel er bevrucht zijn....succes met wachten en rustig aan!
    Elmo tegen mij is gezegd dat ik zeker de aankomende 2 weken nog moet wegen, buikomvang meten en zeker 2,5-3 liter vocht moet nemen per dag. Zolang kun je er zeker last van hebben. Ook kreeg ik het advies om niet te zwaar te tillen en niet te sporten. Heb net boodschappen gedaan....alles 1 voor 1 in auto overgetild en mannetje heeft boel uit auto gehaald (hij zit nl ziek thuis anders had hij wel boodschappen gedaan).
    Ik heb overigens sinds vanochtend weer behoorlijke buikpijn....ik heb nog nooit blaasontsteking gehad....voel je dat ook onderin je buik...met het plassen doet het onderin mijn buik ook zeer. Plassen voelt niet branderig aan...dus daarom twijfel ik. Misschien maak ik me wel weer druk om niks en is het gewoon nog van het gemanipuleer deze hele behandeling.
    Overigens zei de verpleegkundige dat je nog meer last van je buik/overstimulatie kunt krijgen als je zwanger bent....nou laat maar komme dan!
    Dadelijk nog avondje werken...maar daarna lekker paar daagjes vrij. Fijne dag allemaal, groetjes, Eva.

10. Niet meer actief

iza: mooie score meid
    op naar de tp ;)

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ iza, fijn dat het allemaal is meegevallen, maar doe nog maar even rustig aan.
    En nu maar hopen dat er veel emmy`s gaan onstaan en dat je snel een TP mag hebben.

@ lydia, fijn dat er mooie eitjes aan het groeien zijn.Gelukkig voel je, je daardoor al wel wat beter keep up the good work.

@ elmo succes met drinken klots klots.

@ aldonza , Heb je niet te zwaar gewerkt gisterenavond?

@ carulli fijn dat er een strak schema komt om je eskimootje te laten plaatsen good luck...

LIEK.

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig wat is het rustig gebleven hierzo....dacht dat ik hele lappen tekst moest lezen...zijn jullie carnaval aan het vieren ofzo?
    Lieke ik heb niet te hard gewerkt het was juist erg rustig dus zeer goed te doen...evenals vanavond...Duik zo lekker bedje in.
    En lekker weekend vrij en beloofd heerlijk weer te worden...dus ikke helemaal blij!

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ Aldonza, mooi zo dat het werken niet te veel was, lekker genieten van je vrije weekende.
    Ik neem de avondwacht over van je :D :D

PSSS Waar is elviraR gebleven al ffkes niet meer gespot hierzo.

LIEK

14. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Eva; Hahaha, nee (helaas) geen carnaval, maar 'keihard' aan 't werk...pfff heb daarnaast ook nog eens bereikbare dienst!

Héérlijk weer buiten!
    Fijn weekend verders iedereen!

Liefs Nollie

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey,

Ik ben ook aan het werk dus zal weinig op i net te vinden zijn het weekend.

@Nollie
    Ik heb ook de bereikbaarheidsdienst dit weekend. Ben nu op kantoor en dan de rest nooddienst. Heb al een aantal overboekingen hier, hoop dat het de rest rustig blijft.

Idd ik heb ElviraR ook al een paar dagen gemist.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes,
    Elvira

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo iedereen,
    hier weer eens een onzettende #@$&* dag.
    voel me weer ontzettend vervelend.
    maar goed heb goede hhop voor morgen wie zal het zeggen.

Gisteren had ik echt weer eens een top dag maar ja die kun je niet elek dag hebben blijkt nu wel.
    iedereen een goed weekend verder

Liefs Lydia

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Lydia,
    Wat vind ik het vervelend weer te lezen dat jij je nog niet top voelt meid! Had zo vreselijk gehoopt dat je je een tijdje beter zou voelen! Bah, nou, hoop dat je toch gauw de energie en het optimisme weer kan vinden meis!

:idea: Eva
    Hoest met jou meid? Hier vreselijk zere (.)(.)...ook vooral mijn tepels. Ik las al dat het van de Mutsenbollen kan komen...bleeeh....balen! Jij ook?
    En de stokkies en het buikje? Hier al stukken beter maar nog niet over!
    Ik vind het hier ook al twee dagen rustig hoor, of ben ik zo verslaafd :oops:

:idea: Elvira
    Nou, druk had jij het inderdaad niet :)
    Elmoman vond het ook wel leuk je even te spreken ;)
    Morgen lekker uitrusten he!

:idea: Mede wachtbankje-zitter....
    ZITTEN BLIJVEN!

Elmo

18. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Lydia, hoe voel je je vandaag? Nog één nachtje slapen dan mag je weer voor echo! Ik duim ontzettend mee dat de punctie dan ingepland gaat wordt!

Dames op het bankje, hoe gaat het? Vervelend he Elmo, dat gevoel in je tepels!

Vanaf morgen kom ik bij jullie zitten heb ik net gehoord! Alles is goedgegaan, dus morgen om 15:00 uur mag ik komen voor de terugplaatsing! 5 maart heb ik de bloedtest, als ik niet onderwijl ongesteld word (vorige keer begon ik op dag 10 na de terugplaatsing te bloeden..)

Gisteren zijn we naar Egmond geweest, hebben lekker op het strand gewandeld, en toen heerlijk warme choco gedronken. Vannacht wel wat last van mijn buik gehad, maar sinds vanmorgen is het nagenoeg over.

Ik voel wel dat er gerommelt is, maar het doet geen pijn meer. Echt een mega verschil met de vorige punctie!

Een fijne zondag allemaal!

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goedenmorgen meiden,

Hier weer even een uitgebreid berichtje. Heb eindelijk even een beetje tijd om te reageren, heb de nooddienst het weekend en het is erg druk geweest. Hopen dat het vandaag wat rustiger blijft en ik een beetje van de zondag kan genieten. Verder alles goed, nog een beetje last van mijn buik, maar dat gaat wel weer over, lang leve de Ibuprofen en hopen dat ik bij de volgende lucrin injectie niet ongi wordt.

8 Maart heb ik weer een afspraak en dan hoor ik wanneer we weer zullen starten. Ik zie er wel heel erg naar uit en kan niet wachten. Ik wordt een walvis...

:idea: Elmo
    Ik vond het ook supergezellig om even gesproken te hebben met Elmoman en natuurlijk met jou. We hebben nog wel contact vandaag en ik ben al alles aan het opschrijven. Gaat het alweer met het buikje en het vele drinken?

:idea: Eva
    Hoe gaat het met jou? Nog een weekje en dan zijn de wachtweken al weer om. Moet je nog werken vandaag?

:idea: ElviraR
    Meisje waar ben je nou? Geloof dat ik een beetje bezorgd om je ben!

:idea: Lydia
    Wat balen dat je weer een rotdag hebt, ik hoop dat die schommelingen snel ophouden. Morgen weer een nieuwe meting zag ik, hopen dat de folli's gegroeid zijn en je snel de punctie hebt. Ik denk aan je hoor.

:idea: Iza
    Wat goed dat je minder last hebt van de punctie en je er een goed gevoel bij hebt. Scheelt wel he als je na de behandeling wat leuke dingen doet, laad weer op voor de aankomende wachtweken.

:idea: Muuske
    Met jou ook alles goed? De duimen draaien verder hoor.

:idea: Lieke
    Hoe is het verder zo met jou? Heb je behalve het poetsen en werken nog iets leuks gedaan het weekend?

:idea: Yake
    Met jou en het kramperen ook alles goed? Balen hoor van die teleurstelling met de clomid. Hoop echt dat de volgende ronde meer resultaat oplevert.

:idea: Nollie
    Nog even wachten en dan mag jij ook voor de eerste behandeling. Superspannend hoor.

:idea: Lenneke
    Hoe is het met jou? Zweef je nog heerlijk verder op de roze/blauwe wolk.

:idea: FemkeJ
    Met jou en je buikkie ook alles goed. Jij hebt nu bijna de 20 weken echt toch?

Voor degene die ik vergeet, ik denk aan jullie hoor.

Fijne zondag toegewenst!

Liefs,
    Elvira

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Iza....wat heb jij een mazzel zeg!
    Nu voor mij precies 1 week na de punctie en nog voel ik mijn rechter stokje! Heb dit ook nog niet eerder meegemaakt...zal wel gewoon pech hebben!

Voor jou in ieder geval heel fijn dat je er bijna geen last van hebt zeg! En ook nog een tp...helemaal super!
    Hoop dat er ook nog een paar in de vriezer kunnen!

Elmo

Deel Deze Pagina