Ik ben er eerlijk gezegd ook wel blij mee hoor! Vorige keer kon ik ook amper wat, heeft zeker een week geduurd! Hopelijk zakt het nu snel bij je af.. Hoe voel je je verder?
De (.)(.) doen nog steeds vreselijk pijn! Vanacht een paar keer wakker van geworden. Ook van mijn stokje dus...grrrrr. Behoorlijke steken gehad. Zal wel een soort van protest of slinksysteem zijn denk ik dan maar...hihi Maargoed. Aankomende week weer gewoon werken, zaterdag is Elmo jarig dus druk druk druk...en dan nog een halve week wachten. Weet je al wat je terugkrijgt? Hoeveel cellen en hoeveel? Enne..cryo's? Elmo
Elvira, Probeer wel te zweven, maar is soms moeilijk hoor. Er komt nog zoveel bij kijken. Dinsdag hebben we een afspraak in het zkh voor prenatale diagnostiek. Dat krijg je aangeboden bij ICSI. Ik denk dat we niet te veel poespas willen, want nu zijn we na zoveel tijd zwanger via zo'n mooie behandeling. En dan zouden we beslissen dat we de zwangerschap afbreken als dan blijkt dat je kindje niet perfect is? Echt niet, elk kindje is welkom, met of zonder beperking. Zijn er meiden die hier heel anders over denken? (kan het me haast niet voorstellen) Wat wel leuk is is dat ze dan weer een echo maken, dus we krijgen er dinsdag eentje extra. Misschien als we zien dat het nog steeds goed zit dat ik dan weer een beetje kan zweven... 8 maart komt alweer lekker dichtbij, zou super zijn als je bij de walvisclub kan aansluiten binnenkort. Wordt het lekker gezellig, met Elmo en Eva en Iza en ....... Elmo: Hoe gaat het meid? Heb je de bijwerkingen van de mutseballen gelezen? Die pijnlijke (.)(.) had ik ook. En ik was best moe. Staat er ook bij. Ik moest blijven drinken tot testdag en toen bij positieve test nog een paar weekjes. Eva: Hoe gaat het met jou? Las dat het op werk niet te druk was, dat is nu wel even fijn lijkt me. Iza: Heel veel succes met de TP en fijn dat je zo'n mooie score had! Lydia: heel veel succes morgen meid, ik hoop dat je eitjes morgen mooi doorgegroeid zijn! Nollie: voor jou gaat het ook opschieten nu... Voor alle anderen ook heel veel succes en veel liefs Lenneke
Na enig speurwerk...hihi...gezien dat ElviraR sinds 14 feb niet meer online is geweest. Ze zal gewoon een paar drukke dagen hebben denk ik! Lenneke, Wij willen ook geen uitgebreid onderzoek denk ik hoor..om dezelfde reden als jij aangeeft. Die vermoeidheid komt me ook bekend voor *gaap* maarja...gewoon maar lekker rustig aan doen. Dat drinken was me inmiddels ook bekend (helaas)...ik klots rustig verder Geniet van je zwangerschap meid! Je hebt het meer dan verdiend hoor! Elmo
Dankje Elmo, hou vol, zachtjes klotsen voor je kleintje! Misschien wel goed voor hem/haar kan ie vast wennen aan klotsen van vruchtwater!
Ik weet morgen meer over de emmy's en de aantallen.. Bij 8 cellig krijg ik er 1 terug, bij minder (zoals de vorige keer) 2. Morgen meer dus! Ik denk er hetzelfde over Lenneke!
@ iza, Succes met je TP morgen en dat je snel mag gaan aansluiten bij de walvissen van het jaar 2007. @ elmo, succes met het klotsen ( ik klots ook hoor voor een goed doel ) water en thee komen mijn neus uit. En hoop dat je minder snel last heb van je boobies of dat het juist gaat komen omdat er een prachtig kindje gaat groeien. @ lenneke, lastig om er aan te moeten denken dat het ook nog eens niet goed kan zijn. Maar inderdaad na alle moeite is elk kindje welkom met of zonder beperking. Maar ook bij een normale zwangerschap zijn deze kansen ook aanwezig , is het bij een ISCI meer dan? hoop dat je een mooie echo hebt @ Aldonza , lekker genieten van een vrije weekende.? Ik ga zo weer werken, laters girls...
Even kort en ego...voel me niet lekker....heb bij zitten en staan/lopen erg veel pijn aan mijn buik. Mijn vriend wilde vandaag al met me naar ziekenhuis, maar zolang ik lig gaat het goed. Als het morgen niet over is dan gaan we dus naar ziekenhuis. Lijkt me niet dat dit nog van punctie is. Zou natuurlijk wel goed te maken kunnen hebben met overstimulatie. Maar gewicht blijft hetzelfde en buikomvang ook...maar toch voelt dit niet goed. Ik ga snel weer terug op de bank. Zo gauw ik me beter voel of meer weet dan laat ik het horen... Knuffel allemaal.
Jeetje Eva, Wat onzettend vervelend en onzeker zeg! Als het nu al echt zo'n zeer doet moet je misschien overwegen om vandaag naar het ziekenhuis te gaan meid! Ik kan me wel voorstellen dat je het nog even aan wilt kijken hoor.. Hier ook nog genoeg last. Af en toe wat steken....maar lang niet zoals jij omschrijft! Heel veel sterkte meis..misschien inderdaad overstimulatie. Of..... Elmo
Hallo meiden, hier gaat het weer goed hoor. had gisteren echt een dip maar mannetje heeft me er weer uit getrokken. hahahaha. Iza, morgen de terug plaatsing goed zo meid. zal een mooie emmy zijn let maar op. Elvira, hoop ook voor je dat het rustig blijft. Elmo, dat klotsen houd vast wel een keer op en ik hoop voor je dat dat snel is. vervelend dat je boobs zo zeer doen. Eva, meid ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je niet naar het zkh toe moet. Lenneke, ik denk er hetzelfde over als jij hoor. Wel fijn dat je nog een extra echo krijgt. Lieke, Lukt het nog een beetje : Hoop voor je dat de laatste kilo´s er zo af vliegen. ElviraR, Waar ben je nou : Heb je al een paar dagen niet gezien hier. gaat alles goed met je : Nollie, Met jou ook alles ok : Yake, Hoe gaat het met de verhuizing : hoop dat alles snel op orde is voor jullie. Ik geloof dat ik iedereen heb gehad nu. Fijne zondag allemaal en morgen meer van deze kant. Veel liefs Lydia
Jeetje Eva wat vervelend! Heb je echt last van je stokken? Of je baarmoeder? Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt meid, want dit is ook niets! Lydia wat fijn dat je mannetje je weer even opgebeurt heeft! Spannend voor morgen! Lieke werkse meid!
Ik ben blij dat je je weer wat beter voelt, Lydia! Hier duurt het nog wel twee weken voordat alles op orde is; maar het begin is er! Meiden, succes met alles! Ik denk aan jullie!
Hihihi lief om te zien dat ik zo snel gemist wordt...! Enne...goed speurwerk Elmo Ik had idd een paar drukke dagjes en wil ook bewust even niet te veel met mijn alles wat in mijn buikje gebeurt bezig zijn (niet dat dat lukt...maar kan pas gerust zijn als die 2de echo me wat meer zekerheid heeft gegeven). Aangezien ik me nog steeds echt niet zwanger voel ben ik gewoon echt schijtonzeker...sorry Verder heb ik wel megagaaf nieuws; Ik ben aangenomen! en dat terwijl ik verteld heb dat ik zwanger ben Echt ongelofelijk gaaf! Zo, genoeg over mij... Eva; wat balen dat je zo'n last van je buikie hebt. Houd het goed in de gaten meis en anders echt naar het ziekenhuis. Sterkte hoor! Elmo; balen je pijnlijke tepels...Dat klotsen, daar moet je maar vast aan wennen, want daar houden walvissen van hoor Vier; wat fijn dat je start nu eindelijk weer in zicht komt. Het is vast snel 8 maart nu! Ik tel met je mee en jij wordt zeer zekers een mooie walvis meis! Lydia; ook al zo'n goed broedkipje! Toppie meis;had ook niet anders van je verwacht. Ben blij dat je ventje je zo goed kan opbeuren en je je toch weer wat beter voelt. Heel veel suc6 met de 2de echo morgen! Iza; mooie score meis! Ik wens je heel veel suc6 met de TP morgen en hoop dat je over 2 weken een mooie posi test in handen hebt. Ik heb je plekje op de wachtbank tip top in orde gemaakt (ben nl van de bediening daar ) Muuske; wachten begint bij jou ook al een stukje op te schieten he...Nog een weekje toch? Kunnen we samen aftellen tot de 26ste! (ik heb dan nl de 2de echo) Jaycey; de 21ste je eerste echo...dat is het nu zo. Zal aan je denken meis. Ook jij zult vast goed gebroed hebben! Nollie; eindelijk is maart in zicht en kan ook jij bijna aan de slag! Liek; smaken de wortels nog Ik zie de kilo's er tot hier af vliegen. Gaat hartstikke goed meis! Lenneke; kan me helemaal aansluiten bij je gevoel over de prenatale diagnostiek. Die extra echo is wel een bijkomend voordeel! Lekker gaan genieten dinsdag en daarna weer heerlijk verder zweven meis!
Gefeliciteerd met je nieuwe job meid! Eerlijkheid duurt het langst hoor! Die meiden moeten je ook wel een beetje ruimte geven toch? Dames: ElviraR heeft ook een leven Geniet van je zwangerschap en heel veel plezier met de volgende echo! Elmo
ElviraR, gefeliciteerd met je niuwe baan meid. En ja ben blij dat mijn mannetje me erg goed kan opbeuren, ben ik erg blij om. verder morgen dus de tweede echo, erg spannend. zouden de follikels gegroeid zijn en zo ja hoe groot zijn ze dan nu. allemaal vragen die door mijn hoofd spelen. nog 1 nachtje en dan weet ik dus meer. veel liefs Lydia
Oh Lydia, jou punctie komt gewoon heel dicht in de buurt hoor meid! Ga je daar maar vast op voorbereiden hoor! Het gaat nu vaak heel hard! Duim voor je enne....kop op he! Dikke knuffel Elmo
Dank jullie lieverds! En Lydia nogmaals suc6 voor morgen! Kan me voorstellen dat het spannend is. Lekker vroeg naar bed, dan is het eerder morgen