Iza mooi zeg....jij dus zeker vandaag nog rustig aan doen. Hoor je van de week of er nog eitjes tussen zitten die ze evt hebben kunnen invriezen? En een topemmy terug.....laat hem/haar maar lekker nestelen daarzo!
Wat een goede berichten hier zeg! Bijna Punctie Mooie ET Een iets rustigere eierstok...super dames! Onwijs veel succes allemaal lieve meiden!
Lieve meiden, Ik breek hier even in om jullie allemaal heeeeel veel succes te wensen en een dikke knuffel te geven. Dat al de inspanningen die jullie moeten opbrengen, mooie en gezonde baby's zullen opleveren! Liefs Manuela
t wachtbankje wordt deze maand voor jullie wel vol hoor....Elmo, Lydia (bijna dan), Iza, Aldonza, Muuske..... goed zeg.. Ik duim met jullie mee dat jullie wondertjes zich allemaal mooi aan het nestelen zijn.... Karin
Lydia; wat fijn dat morgen de punctie al is! Is de spuit gisteren een beetje meegevallen. Hoop het wel. Ik duim op volle toeren voor je. Suc6 morgen lieverd! Eva; Goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen. Werk komt wel weer. Goed rusten en dan gaat het allemaal goedkomen. Nog een weekje...spannend man! Iza; fijn dat er zoveel bevrucht was. Ook een paar eskimootjes erbij? Suc6 op het wachtbankje! Ik duim voor goed nieuws! Stienke; kan me voorstellen dat het spannend is. Heel veel suc6 met de uitslag morgen. Probeer alles maar rustig op je te laten inwerken! Elmo en Muuske...ook voor jullie begint het nu al een eindje op te schieten...duimen blijven voor jullie draaien hoor! Vier; alles ok? Denk aan jullie meiden! Kus
Lydia hoe is het gegaan gisteravond? Probeer vandaag en vanavond lekker te ontspannen. Hoe laat moet je morgen? Karin ligt jouw mannetje daar op de foto met een stoere zwembroek aan? Ga je ook samen met hem zwemmen....dat lijkt me ook zo heerlijk....(zwijmel, zwijmel). Het wachtbankje wordt idd gezellig vol....ik hoop dat we straks ook allemaal het november topic gaan vullen!
Elvira bedankt! Lief van je, hopelijk gaat het voor jou verder ook goed! Aldonza 1 maart komt aardig dicht bij! Spannend, hopelijk goed nieuws binnnenkort! Eigenlijk hoop ik dat we allemaal gewoon gauw moeder mogen worden, maar dat KLINKT zo simpel! In ieder geval voor iedereen alle goeds!
Hoi meiden, de pregnyl viel mee gisterenavond. Moet morgen om 9:30 in het ziekenhuis zijn dan is de punctue. Doe vandaag niet veel, lekker rustig aan al heb ik wel wat last van mijn buik nu. Maar ben tot verbazing van mezelf erg rustig. Veel liefs Lydia
Maak er ook echt een luie dag van lekker niks doen en mannetje kookt vanavond. Dus zit gebakken. Veel liefs Lydia
Wens je ehel veel suc6 meis! Duim voor je! Voor mij durt het nog 7 dagen na vandaag (door me pregnylschema) SPANNEND! Groetjes Marjo
FF kort berichtje. lydia Fijn dat de pregnyl meegevallen is, en wens je een geweldige oogst morgen toe. sterkte. Verder iedereen geluk met wat er op moment speelt. voel mij moe vandaag, droge ogen en branderig. hoofdpijn. later meer girls.. LIEK.
Hoi Meiden, Ook hier ontzettende tijdgebrek, ik heb dan ook niet de ruimte uitgebreid te reageren maar wil toch nog even Lydia een hart onder de riem steken. Lydia, het gaat goed komen. Je hebt morgen een superoogst. Relax een beetje en zet hem op morgenochtend. Eva: Gaat het alweer een beetje met de stokkies. Ik las dat je zo'n last had gehad het weekend. Vind het echt balen voor je. ElviraR: Alles gaat goed hier, onzettend druk nog steeds. Ook thuis heel druk. Met jou ook alles oke? Donderdag ben ik vrij en ga ik even uitgebreid bijlezen en op jullie reageren. X 4
lieke, vervelend meid van die droge ogen. Ik hoop voor je dat je nit de griep of iets van die strekking krijgt. Als ik er toe in staat ben laat ik jullie morgen weten hoe en wat. veel liefs Lydia
Elvira wat ben je toch een bezig bijtje! Lydia en wat voor lekkers had je mannetje gekookt vanavond? Lekker samen op de bank vanavond...lekker knuffelen en heel veel succes morgen...Als het je lukt zijn we natuurlijk benieuwd naar hoe het gegaan is, maar denk eerst aan jezelf! Lieke he meid....wat ben je toch aan het rommelen met je gezondheid...hoe is het met je blaasontsteking. Hoop dat je snel weer in orde bent hoor! Ik ga morgen weer werken, kijken hoe het gaat. Donderdag weer naar de acupunctuur en dan ga ik vrijdag alweer de nachtdienst in.... Vanavond nog even lui voor de bank hangen (en ook nog beetje achter de pc..haha).
Lydia, Ontzettend veel succes morgen meid! Zet hem op! Komt vast helemaal goed meid! Denk aan je en duim voor je hoor! Gelukkig viel je Pregnyl mee, goed gedaan! Liefs Elmo
Aldonza, mannetje had zin in shoarma dus hebben we maar wat besteld. Wel erg lekker moet ik zeggen. En lekker knuffelen doen we altijd wel Voel me nog steeds erg rustig en op een vreemde manier zie ik er niet meer tegen de punctie op. Misschien dat dat morgen ochtend nog komt. Wie zal het zeggen. Als ik morgen niet achter de pc kan zal ik mannetje vragen of die wat wil melden. Veel liefs Lydia
Weetje...had ik zelf ook wel een beetje. Ik had ook zoiets van, eindelijk wordt geoogst waar we zo hard aan gewerkt hebben. Het is toch weer een volgende stap. Je kan weer verder. Dit geeft idd ook een bepaalde rust. Sweet dreams (droom maar vast lekker van je wondertje wat er aan komt)! Oja...wat je al niet gaat doen om tijd te verdrijven...ik heb eens zitten uitrekenen wat de uitgetelde datum is als het nu raak is...dan zou psies mijn verjaardag zijn! Ow...dit is toch bijna de goden verzoeken...moet dit helemaal niet doen. Ga maar snel weer op de bank hangen....als ik eerst de kat eruit vis die nu IN de bank hangt met zijn nagels! (het is een schatje hoor, maar dit is zijn ene minpuntje die die heeft).