IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Minou wat vervelend meid! Nou ja, welkom dan maar hier (ik wil hier NIEMAND meer welkom weten eigenlijk, iedereen moet gewoon lekker zwanger worden!)

Lydia, wat geweldig! Ook al zo'n toppert terug!
    Vanavond je laatste pregnyl prik en dan kan het ellendige wachten helemaal gaan beginnen.. Hopelijk met goed resultaat, dan is het het wachten allemaal waard!

Andere wachtbank dames, nog eveeen! Hier nog steeds een goed gevoel maar nog wel een week wachten. Zijn pas op de helft. Het zou toch zo mooi zijn als we allemaal naar het zwanger topic doorverhuizen!

Gijs, graag gedaan hoor. Het is gewoon zo pijnlijk als het na al die moeite nog niet is gelukt. De behandeling is echt wel te doen, maar dan moet het resultaat er ook naar zijn. Is dat het niet, dan wordt het pas zwaar! Even rust zie ik in je ondertitel, ik hoop van harte dat de volgende keer 3 x is scheepsrecht gaat zijn. Het is je ontzettend gegunt!

Fijne zondag nog allemaal meiden!

2. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @Elmo,....ik wil jou daar alleen tegenkomen met een dikke buik.......

;) ;)

Ik blijf voor je duimen,nog een paar daagjes he.........

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik wil alleen maar even zeggen, waar hang iedereen uit vandaag! Heb het hier nog nooit zo stil gezien, lol.

X Elvira

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Het is echt erg rustig hier.
    Lijkt wel weekend ;)

Eva en Elmo,
    jullie mogen bijna van de wachtbank.
    Gaat alles nog goed bij jullie?

Iza,
    Hoe is ie met jou meid?
    Jij nog een weekje toch?

Elvira,
    hoe is ie met jou?

Lieke,
    Kom op meid die laatste kilotje's gaan je ook lukken.

Nollie,
    Hoe vaart het bij jou?

ElviraR,
    morgen de tweede echo.
    spannend meid.

Lenneke,
    Bij jou ook alles nog ok?
    Kleine houd zich ook goed?

Veel liefs Lydia

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Lidia,

Viertje is een beetje melig van verveling. Ap ligt al op bed, ben maar een beetje aan het zappen. Ga zometeen maar een dvdtje kijken denk ik.

Hoe is het zo met jou na de tp? Vind het zo spannend voor jullie.

ElviraR
    Succes met de echo morgen

Elmo en Eva
    Duimen draaien volop.

x

6. Niet meer actief

elviraR: veel succes en plezier met de echo vandaag ;)

elmo, eva: meiden ik blijf ook voor jullie duimen

lydia: jee wat een toppertje zeg
    en nu maar hopen dat ie blijft zitten ;)

gijs: jee meid balen zeg dat het mislukt is
    hopelijk is het de volgende keer wel raak :)

minou: hey meid ik blijf nog steeds voor je duimen hoor, en hoop toch echt dat ivf niet nodig is, en anders mocht het wel zo zijn ben je hier welkom ;)

sorrie als ik nog wat mensen vergeten ben :oops: :oops:

hier gaat het zijn gangetje

vandaag de laatste provera pil genomen, en nu maar hopen dat de duivels snel komen.
    Zodat we weer kunnen beginnen, want het kriebelt alweer van binnen.
    en dan is hopelijk eind maart de terug plaatsing, en sluiten we dit jaar hopelijk af met een bekroning, van onze liefde en kracht die ons zover hebben gebracht.
    om ons doel te bereiken en uiteindelijk ons leven zal verrijken ;) ;)

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier weer even berichtje van mij... :oops: Sorry dat ik jullie wat verwaarloosd heb.
    Had helaas weer veel last van buikpijn en had me op mijn werk ziekgemeld. Nu gaat het gelukkig wel wat beter, maar kan echt niks doen..dus dat is best frustrerend...gaat de tijd nog langzamer. Spanning neemt nu dus wel toe..maar afwachten tot donderdag (of de :evil: moet eerder komen..)

Lydia jij afgelopen zaterdag een mooie emmy teruggeplaatst gekregen. Wat is dat toch indrukwekkend he?! Hoop dat hij/zij zich lekker gaat nestelen...welkom op het wachtbankje!
    Oja, konden er van die elf ook nog wat in de vriezer?
    Lisette...kom ik je toch nog hier tegen...maar wel fijn dat jullie al zo snel met de ivf kunnen starten. Begin je vandaag dan met de pil of al met de decapeptyl? Veel succes en toitoitoi!
    Schaapje welkom hier..tja..net als Iza zegt...eigenlijk wil je helemaal geen welkom meer heten, maar helaas het is niet anders. Vind zelf wel dat ik hier goed terecht kan met mijn verhaal, ervaringen, vragen enzo en dat ieder meeleeft!
    ElviraR nog proficiat met je mannetje. En vandaag op naar de 2e echo.............knipper, knipper....zie je hem al knipperen, zo'n mooi klein ieniemienie hartje...Succes meid.
    Minou bij jou de ongi inmiddels door.....of blijft het toch nog spannend en ontspring je de dans....geen bloed geeft moed....duim nog even voor je door!
    Gijs heel veel sterkte voor jullie....de nodige rust....alles proberen beetje op rijtje te zetten....Hoop echt dat jullie derde ook jullie laatste wordt en jullie deze mooi afsluiten met positieve test.
    Caruli nou hopen dat je ongi snel mag komen (stomme :evil: , maar nu zijn jullie welkom..)
    Elmo bedankt voor je belangstelling meis. Ook hier nogmaals felicitaties! Ik hoop dat je me woensdag voor mag gaan met mooi nieuws!
    Duimpjes draaien!
    Elvira en....welk dvd-tje heb je nog gekeken?
    Lenneke hoe is het met jou? Alles nog steeds goed? Weten inmiddels al meer mensen het goede nieuws.
    Muuske voor jou veel sterkte om deze teleurstelling te verwerken...

Groetjes, Eva.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    :idea: Eva,
    ja dat is echt indrukwekkend zeg.
    Was mooi om te zien.

Als het goed is kunnen er wel een paar in de vriezer.
    Maar daar krijgen we nog bericht over.

Jij gauw van het wachtbankje af hoor.
    Maar dan wel net als Elmo met
    een Positieve test.

Veel liefs Lydia

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lydia31: Wens je heel veel suc6 en een POSITIEVE test! Wanneer mag je testen?

Groetjes Marjo

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ElviraR,
    Hoe was je echo meid :(:
    Ben héél benieuwd.

Veel liefs Lydia

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja ElviraR: Hoe was je echo?

Groetjes Marjo

12. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi, hoi,
    Wat een fijne maar ook minder leuke berichten hier, zeg...
    Voor iedereen sterkte toegewenst !
    Aldonza, vervelend dat je niks kan doen en dat je veel last hebt van buikpijn. Kan me voorstellen dat de tijd dan erg langzaam gaat. Heb je geen leuke zithobby of staarhobby ? (tv.kijken)
    Ik begin vandaag met de pil en daarna moet ik beginnen met deptactyl(?)verder weet ik nog niet hoe de trein gaat lopen, het schema moet ik nog krijgen in de brievenbus. Tante post is nog niet geweest vandaag, heb al 3 keer gekeken. Over hobby's gesproken. ;)

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ Carullli, hoop dat je snel ongesteld wordt.
    Fijn dat het toch weer begint te kriebelen.
    heb je, je gelukkig weer kunnen opladen na je verdrietige periode.

@ ElviraR, hoe ging je echo vandaag, en nog gefeliciteerd met mannetje.

@ Aldonza, vervelend dat je zoveel last heb en niet heb kunnen werken. als er dan maar een super posi test uit gaat komen is het je vast wel waard geweest. nog 5 dagen op de wachtbank.

@ Elmootje , ook nog 5 daagjes op de wachtbank.

@ Muuske, ik heb al geschreven in je eigen topic.

@ Iza, Gaat het met jou ook nog allemaal goed nog even dan is het ook al weer 5 maart voor je.

LIEK

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog 5..ECHT NIET ;)

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ow , ik vergis mij :oops: :oops: :oops: Sorry dames aldonza en elmootje het is natuurlijk februari en die loopt tot 28.
    dan is het nog 3 dagen alhoewel nu 2,5.
    sorry girls :oops: :oops:
    LIEK.

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lisette hier op het topic rondneuzen is wel een goed alternatief...haha. Ach en verder idd maar veel op de bank hangen en tv kijken. Tussendoor toch wat kleine klusjes doen (kan het niet laten). Verder heb ik weer 3 nieuwe boeken dus kan nog even vooruit. Haha...en postkijken als hobbie...hier ook nog niet geweest...het is maandag he, dus kan zo maar ergens eind van de middag komen. Vorige week hier ook pas om 15.00 uur.
    Ik ga zo ook nog even een kraamkado voor mijn vriendin bestellen. Laat van het kaartje een wandklok maken voor op de slaapkamer....nog hopelijk een weekje en dan mogen de mannetjes hopelijk mee naar huis!
    Lydia haha..maak ons niet gek zeg....Trouwens....Elmo mag zelfs al dagje eerder testen. Officieel mag ik pas donderdag testen.
    Ik ga hier even lekker onder de douche....en dan voor de afwisseling....zoeken we de bank maar weer op.

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lieve Eva,

Nee ik maak jullie niet gek, althans dat probeer ik maar heb er een goed gevoel over bij jullie.

Eens zijn de kansen gekeerd toch :(:
    Nu zijn wij aan de beurt.
    We wachten al zolang.

Veel liefs Lydia

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    ElvireR zieje online.....weet je al meer....of heb je de echo vanmiddag pas?

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meiden;
    even een heel snel bericht, want het is druk op het werk.
    De echo was SUPER! knipperlichtje gezien de de lengte klopt precies met het aantal weken. Ik ben nu officieel bij de gyn ontslagen en mag naar de verloskundige, waar ik 14 maart alweer een afspraak en uitwendige echo heb :) Helemaal blij :)

Blijf voor jullie allemaal heeeeeel hard duimen lieverds!

Muus; voor jou nog even een extra knuffel!

XXX

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hey Elviertje,

Goed nieuws meid.
    Echt super en 14 maart alweer.
    Bofkont.

Prettig ook dat je niet meer naar de gyn hoeft.

Veel liefs Lydia

Deel Deze Pagina