wow elvira mooi om te horen dat alles goed is en dat je naar de vk mag en al snel weer een echo zeg meid geniet ervan
@ ElviraR: Wat geweldig nieuws meid! Leef erg met je mee! Heb gewoon traantjes van ontroering! (maar voel me momenteel wel superemotioneel door alles. Valt ook niet mee) Het is je zo gegund meid! Groetjes en suc6! Marjo
Prachtig nieuws ElviraR....van harte proficiat! Nu weer beetje gerustgesteld? En 14 maart terecht bij verloskundige....goedzo! Werkze nog vandaag.
Hoi Lieve meiden, Gelukkig gaat met bijna iedereen alles goed en met sommige wat minder. Jemig wat is de dag weer snel voor bij. Ben net even met Stitch naar de dierenarts geweest, die is al ruim anderhalve week aan de diaree, dan weer normaal en dan weer diaree. Dus toch maar even een bezoekje. Heeft gewoon last van wormpjes ondanks de wormenkuur. Nu nieuwe tabletjes voor de diaree en voor de wormpjes. Tja het zijn net kinderen he, die huisdieren. Moeten we goed voor zorgen. @Elmo Ondanks al het mailen van vandaag, ben ik zo blij dat jullie nog maar een paar nachtjes hoeven wachten. Het gaat helemaal goed komen hoor. @Eva Rot meid dat je zo'n last heb nog. Je weet wat ze zeggen bij lichte of grote overstimulatie, dan is het vaak raak. Ik tel de dagen samen met jou en Elmo af. Ik heb gisteren trouwens nog de holiday gekeken. Erg leuk en ontroerend. @ElviraR Geweldig van je echo en het knipperlichtje meis. Nu genieten en de familie inlichten. Laat je ons wel weten hoe het verder zal gaan. Uiteindelijk zal je toch een keer afscheiden gaan nemen van de MMM'ers. @Liek Hoe gaat het met jou en de race tegen de kilo's. @Lydia Hoe voel jij je nu? Gaat het verder ook alweer een beetje beter. @Nollie Voor jou gaat het nu opschieten. Spannend! @Muuske Ik had in je eigen topic al gereageerd, maar ik wil hier ook nog zeggen dat ik met je meeleef. @ De rest. Ik zal vast iemand vergeten zijn, maar succes allemaal. Kus, Elvira
@ Elvira, Ja het gaat weer iets beter. Heb nog wel wat spierpijn in mijn buikie maar dat zal er bij horen denk ik. Mijn humeur is iig weer goed en lig weer regelmatig met manlief in een stuip. Mijn (.) (.) doen wel erg zeer en zijn ook groter, komt natuurlijk van de pregnyl maar dit is niet leuk zeg. pffffff. Maar goed ik heb het er voor over. Iedereen leeft zo mee en dat doet zo goed, is gewoon heerlijk. Ben alleen niet zo blij met mijn leidinggevende want die goot alles nog steeds op het psychische vlak. Moest naar de b.a. en die gaat me weer doorsturen. Nou goed zie het wel. voordeel is wel dat ik drie dagen van drie uur mag werken. Dus ben ik ook weer eens onder de mensen. Dat thuiszitten doet me ook geen goed. Met jou verder alles goed meid? En met de rest? vertel ben nieuwschierig! Veel liefs Lydia
ElviraR meid wat een heerlijk nieuws! Wederom gefeliciteerd Elvira, wat vervelend van je huisdier (hond of kat? ) het zijn inderdaad net je kids! Hopelijk knapt ie snel op. Hier gaat alles nog goed! Ben wel doodsbenauwd voor deze week. Wat als ik weer ongi wordt, heb ik dan nog wel hoop dat het ooit goedkomt. Maar vooralsnog geen aanstalten tot ongi, dus ik moet niet zo miepen Als ik vrijdag niet ongi ben, ga ik echt hopen! Vorige keer werd ik het precies op donderdagavond (echt op tijd! Wat dat betreft kan ik de klok erop gelijk zetten, zelfs met IVF ) dus nog een paar dagen spannend! Eerst woensdag de postieve test van Aldonza en Elmo, dan volgen wij gewoon Liek, hoe is het met jou? Fijne avond meiden!
Hoi Iza, Voor jou wordt het nu ook superspannend. Nog een klein weekje en mag jij ook testen. Ik duim heel hard met je meer hoor. Stitch is onze hond een Franse Bulldog van net 10 maanden. We hebben ook een kat van 5 met de naam Jinxy. Hebben jullie ook huisdieren? Ik ga er vandoor, Grey's begint over 10 minuten. Fijne avond en tot later. X Elvira
Ooooh Franse Bulldog (L) die zijn zo leuk! Mijn ex-collega had er ook 1, en nam die ook geregeld mee naar het werk! Ik heb 4 katten! Dus ik weet een beetje hoe het voel Nog een week ja, ben heel erg benieuwd! (het lijken wel tropenjaren...)
Ow ElviraR wat een mooi beeld lijkt me dat zo'n knipperlichtje...Wow! Gefeliciteerd meid en tsjee de 14e alweer een echo...geniet ervan meid! @Elvira; Ook lekker bezig las en wat een leuke naam trouwens Stitch! @the Ladies op de wachtbank; Sterkte meiden, duim me kapot! Tsja nog een weekje en dan ben ik ook weer een stappie dichterbij... Liefs Nollie
Bedankt dames! Ik ben nu echt wel gerustgesteld tot zover. Probeer vanaf nu echt te gaan genieten. Elmo; kan me voorstellen dat het wachten je langzaam teveel gaat worden. Nog ff meis en dan hoop ik hier topnieuws te lezen. Aldonza; ook jij moet nog ffies doorbijten...Ik duim me suf hoor. Lydia; shit dat je zo'n pijnlijke borsten hebt. Is idd niet grappig. Als het dan maar voor het goede doel is en het wachten beloond wordt, is het natuurlijk meteen minder erg...Duimpjes draaien. Iza; hoeveel dagen na punctie is het vrijdag. Het schiet ook voor jou al aardig op gelukkig. Duim duim duim Elvira; wat zielig voor je kleine Stich. Loeki (mijn doggie) heeft laatst ook diarree gehad. Dierenarts heeft mij toen gezegd om te beginnen met 1 dag geen voer. Dat heeft gelukkig geholpen. Hoop dat ie snel weer is opgeknapt. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte! Ik blijf jullie volgen hoor En jullie zijn hier over een paar weken ook allemaal weg hoor Nollie; nog een dikke week meis. Schiet al aardig op. Eindelijk aan de slag! Liek; niet te vaak wegen he meis 1 keer in de week is het beste...Het gaat je echt lukken. Hoop dat jullie deze maand ook nog een geluksmaandje mogen hebben, zodat IUI niet nodig zou zijn... Iedereen die ik vergeten ben; suc6 met alles!
Elmo snap je nou totaaaal niet....waarom maak je je nou druk?!? (nee, begrijp maar al te goed hoe je je voelt....die laatste dagen zijn echt vreselijk zwaar!) Voor jou morgen dus bloedtest; krijg je dan gelijk de uitslag? Ik ben 's morgens vroeg wel even online, maar kan daarna pas weer 's middags online. Dus ben heel benieuwd! Hoop dat je vannacht ook beetje kan slapen (betwijfel het zelf, want heb vannacht zelf al beroerd geslapen en vroeg weer wakker). Ik duim heel hard voor je en hopelijk morgen mooi verjaardagskado! Nollie begint nu langzaamaan beetje te komen he...over weekje afspraak....aftellen nu. Elvira hoe gaat het vandaag met Stitch? Zielig is dat he als je beestje ziek is...mijn hart breekt dan altijd. Iza konden we dat knopje maar even uitzetten he? Wat als dit....wat als dat.....gek wordt je d'r van. Vind deze dagen ook echt zwaar....dat ongesteldheidsgevoel wat ik eerste week ook al had en me toen niet druk over maakte maakt me nu heel onzeker....Ik weet dat ik de moed niet op moet geven....maar vind het echt heel moeilijk. Vooral veel meiden die vrijwel gelijk met me op gingen hier in het ziekenhuis hebben al slecht nieuws..ongesteld geworden of waarop het al lijkt dat het doorzet of mensen met nega test....pff, zwaar. Ga gauw weer want maak mezelf (en jullie) helemaal gek met mijn gezwam.
Hallo allemaal, Wat spannend hier allemaal. Ik kwam snel even spieken of er al stiekum wat testen gedaan zijn.... Knap van jullie dat jullie nog niet getest hebben, Elmo en Eva. Mijn computer is kapot, dus ik kan nu pas weer lezen. Ik heb nu niet zo veel tijd, dus ik kan niet op iedereen persoonlijk reageren, maar ik wil iedereen heel veel succes wensen. Muuske...balen meid, ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Degenen op het wachtbankje, pfffff, dat duurt lang he? Ik duim voor jullie dat het allemaal positieve testen gaan worden. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Dan heb ik de eerste telling. Ik ben zo benieuwd of de medicijnen hun werk gedaan hebben en of er al een aantal follikels zijn. Voor mij begint het nu ook allemaal wat dichterbij te komen. Spannend. Nou dames, ik kom vandaag nog wel een keer spieken, als ik even tijd heb, en anders hoop ik morgen mooie berichten te lezen! Liefs, Jaycey
@ Jaycey, Ja wachten duurt erg lang. ik wacht nog maar sinds zaterdag maar goed dagen lijken te kruipen. Terwijl ze normaal voorbij vliegen. @Elmo, Je gaat me niet vertellen dat je vandaag nog gekker wordt toch? dat mag maar op 1 manier en dat is met een mooie test. @ Eva, Trek jij het nog of verlies je langezamerhand ook je verstand? @ Elvira, Hoe gaat ie met jou? @ Iza, Jij ook nog maar een paar dagen meid. Red je het nog? @ Caruli, Ik hoop dat je gauw kunt starten. Veel liefs Lydia