IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    'k Doe mee ! Huggggggg xxx

2. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Oei Elmo......Ook Hug van mij!

3. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey ladies!
    Daar ben ik ook weer een keer...
    Elmo...begrijp precies wat je voelt hoor...mijn beide zusjes zijn zwanger en die buikkies groeien en groeien maar....Máár heb met kerst een foto met hun beide gemaakt en ik stond ertussenin....Goh wat voel je je dan inene slank! Maar liever stond ik natuurlijk ook te stralen met een dikke buik....

Hey broedkip Lenneke...goede oogst hoor! Ik duim met de rest mee voor de tp!

Caruli....hoop dat je je wat beter voelt in je vel....I know the feeling!

Met mij gaat het z'n gangetje verders hoor...we leven rustig toe naar de 25e.

Kom snel weer 'ff langs'!

Liefs Nollie

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte en geluk in 2007.
    Ze zeggen dat 7 een geluksgetal is 8)

*knuff*

Liefs,
    Danielle

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    ElviraR had op andere topic al reactie geplaatst, maar nogmaals ... Super hoor!! Weer een stap verder.
    Elmo auwa.......dat steekt, ook al gun je het die ander ook.....je wacht al zo lang....hou vol meid.....volgend jaar ben jij 1 van de eerste hoor!
    Nollie lijkt me ook wel moeilijk hoor....dat het maar snel eind januari mag worden en jullie ook weten wanneer jullie mogen starten. Stonden jullie al wel op de wachtlijst of hebben jullie niet echt een wachtlijst? Wij stonden bv al 2 maand op lijst toen we intake gesprek hadden, maar ik weet dat dit in ieder ziekenhuis verschilt.

Ons katje moest vanmorgen ook pilletje hebben, maar is al snel de deur uitgeglipt en laat zich even niet zien....slimmerd.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou ga ik toch mijn verhaal maar even doen...ondanks dat ik mezelf beloofd had niks te zeggen.
    Ben dus nog steeds niet ongi :evil:
    Ik had gerekend dit op ongeveer de 27e of 28e te moeten worden. Nou weet ik van mijzelf dat mijn cyclus wel eens wat langer is....maar de laatste keer dat ie langer dan 30 dagen was is heeeel lang geleden.
    Eergisteren dacht ik de :evil: :evil: aan te voelen komen, dus braaf voorzorgsmaatregelen getroffen...er gebeurde niks. Gisteren en vandaag geen tampons (achteraf gelukkig maar) gebruikt.
    Het voelt bij vlagen of in ongi moet worden...ga ik kijken: niks
    Ik ben zo bang dat mijn lijf voor het eerst (na al die tijd) zich in de spreekwoordelijk zeik laat nemen door mijn hoofd.
    Zou ik onbewust nou echt zo op een wonder hopen? Ben toch niet gek?
    Ik heb dit 1 keer eerder gehad...moest toen testen van het zh en deze was, zoals ik had verwacht, negatief. Ik mocht toen voor een echo komen en er bleek een cyste te zitten. Zou het weer een cyste zijn, neem ik mezelf in de maling...of.....
    Ik ben er flauw van! Ik heb hier echt helemaal geen zin in! De pil ligt al dagen op het aanrecht op mij te wachten.....

Sorry voor het lange verhaal....maar ben zo bang dat ik deze week weer een gigantische mep in het gezicht krijg... :cry:

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    LIeve Elmo, snap je hoor. Is ook normaal dat je met je beentjes op de grond blijft staan maar dat beetje hoop hou je toch zowiezo... Het is ook iets wat je al zo lang heel graag wil... ! Ik had het ook een cyclus altijd mooi 25 d ... nooit langer.. toen ging ik 28-29d en werd al helemaal gek en vr het eerst in anderhalf jaar werd ik ongi op dag 30.. je zet je hart op den duur op een waakvlammetje waarbij je altijd voorbereid bent op ongi worden. Ik duim zo met hart en ziel vr jou dat je wens mag uitkomen en liefst nog vr het einde v dit jaar ! En weet dat er altijd een valnetje vr je is met enkele zachte handen om je op te vangen ! IK duim vr je met heel mijn hart !
    LIefs xxx

8. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Elmo, Wat moet het een ongelovelijke onzekerheid zijn. Je hoopt zo dat het (eindelijk) zover is......en toch hou je een slag om de arm.
    Ik wil je laten weten dat ik het ECHT hoop voor jullie en dat ik aan de denk! Liefs Maamaa

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Jee wat een onzekerheid Elmo, ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt en dat er een wondertje is gebeurd! En alvast een dikke knuffel voor het geval het niet zo mocht zijn.

10. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    he elmo, wat vreselijk vervelend als je lijf zo een loopje met je neemt

mss toch ff testen zodat je onderbewustzijn weer wakker wordt? :(

ik duim voor je

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou het gekke is dat ik 99% zeker weet dat ik niet zwanger ben. Ben twee keer heel kort zwanger geweest (5 wk) en toen voelde ik echte steekjes in mijn baarmoeder...nu alleen krampjes en mijn darmen zijn van de rel. Denk gewoon echt niet dat ik zwanger ben. Weet dus ook vrijwel zeker dat de test negatief zal zijn. Dat sprankje hoop ontstond pas toen mijn tampon er spierwit weer uitkwam...tot 4x toe :(

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    He Elmo,

Ik heb 2 weken geleden precies hetzelfde gehad, normaal cyclus van 30 of 31, toen opeens 36! Ik werd gek! Kon om alles janken of boos worden, tot mijn man zei je gaat nu een test doen. We wisten ook heel zeker dat ik echt niet zwanger kon zijn, maar ik wilde zo graag ongesteld worden om aan de behandeling te beginnen dat mijn lijf me echt voor de gek hield. En heeft echt geholpen hoor, test was neg. en dezelfde avond kwam mijn menstruatie!

Heeeeel veeel sterkte en dikke knuf,

Lenneke

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik weet het meis, ik weet het als geen ander.
    Ik zou ieder ander hetzelfe gezegd hebben...maar ben zo boos om het feit dat dit me nou net in de laatste maand gebeurd! Ben altijd zo aan de grond met beide beentjes...
    Denk ook dat ik morgen maar ga testen...zal bijna wel moeten want nieuwjaarsdag gaan we voor een paar dagen naar mijn schoonouders...dus moet die ellende voor zijn. Helaas.
    Bedankt meiden!

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Knuffie Elmo en hoop dat een testje al je verwachtingen overtreft ! Liefs xxx

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, dat zou pas echt een giller zijn....
    Geloof er echt niet in hoor. Heel soms hoor je het maar denk dan altijd, dat zal mij niet overkomen.

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Na een tijd geloof je het ook niet meer ... je gaat vr elk ding een voorwendsel zoeken dat het weer een nieuw signaal wordt van ongi zijn... om al de teleurstelling te vermijden ! Maar ik ga toch weer hard duimen en hoop dat het helpt ! xxx Liefs xxx

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoopte eigenlijk dat als ik het "hardop" zou zeggen..de ongi al zou komen ;)
    Het steekt wat...het krampt soms wat....beetje afscheiding net....maar alles behalve ROOD!
    Bleh bleh bleh...maar bedankt meis!

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lieve lieve Elmo,
    dat dit jou weer net moet gebeuren. Net nu je vol energie klaar was voor de behandeling. Wat moet dit vreselijk vervelend voelen. Ik begrijp je gevoel helemaal; dit kan toch niet?! Maar toch, diep van binnen, blijf je hopen dat toch net die ene goeie zwemmer zijn finish heeft bereikt. En wat is het dan pijnlijk om met je snuffers weer op de feiten te worden gedrukt, als het toch niet zo blijkt te zijn :cry:
    Wat zou ik het jou enorm gunnen, om een wonder te overkomen! Ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat het waar is en zal blijven duimen tot nader bericht.
    Mocht je lijfje je toch in de zeik hebben genomen, weet dan dat ik voor je klaar sta, om je de allerdikste knuffel te geven en je weer helemaal wens op te peppen. Om met de behandeling te starten en te eindigen als walvis!
    Doe morgen maar gewoon een test. Bezorg jezelf niet meer onnodige stress!
    Hele dikke kus,
    Elvira

Ps mocht het een cyste zijn, kun je dan evengoed starten met je behandeling op het geplande tijdstip?

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lenneke; hoe voel je je meis? Wil je even laten weten dat ik erg aan je moet denken...Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en dat er een pracht van een emmy kan worden teruggeplaatst! Hoe laat krijg je bericht?
    Ik duim voor je lieverd!
    Kus Elvira

Aldonza; wat een slimme kat heb je zeg :D Jullie zitten dus "gezellig"samen aan de medicijnen...Wanneer begin je ook alweer met spuiten?

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    elmootje toch, Wat een gedoe zo he.
    hoop toch zo voor je hoor.
    wat zegt je temp? of kan je daar niets aan aflezen.
    Ben zo benieuwd naar je test morgen.
    maar och ik hoop ook zo dat je niet teleurgesteld wordt.
    je gaat je toch van alles in je gedachten halen ook.
    meid ik wens je sterkte.
    liek.

Deel Deze Pagina