jaycey, jij bent ook al zo´n goede broedkip net als de rest van ons. komt vrijdag allemaal goed meid. veel lief lydia
Hey Elmo, even een vraagje.. Ik zie dat je nu 4 weken en 1 dag bent, rekenen ze dan vanaf de terugplaatsing? Of vanaf de punctie? De punctie geld toch eigenlijk als "eisprong" en vanaf dan ga je toch rekenen? Of ben ik nu heel blonT (zou kunnen betekenen dat je iets verder bent al?) Eva, wat spannend, morgen volg jij gewoon! Jaycey, wat goed! Ik duim met je mee dat zondag de punctie is! Hier gaat het goed! Had vanmiddag eind van de middag wel een wat weeiig ongesteldheidsgevoel heel licht. Maar het is alweer weg! Heb net getest (ben eigenwijs) en de Pregnyl is eruit want hij was negatief! Dus ALS hij van het weekend positief is, weet ik wel waardoor het komt! (nee ik kan niet wachten tot de bloedtest maandag erg he zul je zien dat ie het hele weekend negatief is en maandag wel positief bij de bloedtest ,als straf.. haha)
Ze rekenen gewoon vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Vandaag is voor mij dag 30. Heel veel sterkte met wachten meid! Dat je al hebt getest zeg....held! Elmo
Aha, dat is bij mij wel langer geleden! Want ik werd eerst veel te laat ongesteld, en ik heb ruim 1.5 week langer moeten prikken met de menopur.. Eerste dag laatste menstruatie is hier 26 januari...! Hmmm Nou ja, hoe dan ook je bent gewoon hart-stik-ke zwanger Ben zo blij voor jullie! Ik kan gewoon niet wachten met testen, wil eigenwijs eerst zelf de posi test zien voordat ik voor de bloedtest ga die spanning overleef ik gewoon niet
@ iza, nog succes met je laatste loodjes hoor. @ jaycey , Jij ook al een lekker broedkippetje dat gaat helemaal goed komen. @ Lydia , hoe gaat het met jouw wachten? LIEK
Eva, wil je heel veel succes wensen met het wachten op de test! Mijn duimen draaien voor je op een positieve test!Liefs maamaa
lieke, moet nog 9 dagen wachten maar op dit moment zit ik er even door heen. Komt ws ook omdat ik niet aan het werk ben/kan. Maar goed heb weinig keus en moet gewoon wachten. Kan ook niet even langs fam want die wonen te ver weg. Veel liefs Lydia
Eva; nog maar 1 nachtje. Ik zal hard aan je denken morgen. Gefeliciteerd met je mams trouwens! Jaycey; goedzo meid. Ook al zo'n mooie broedkip! Lydia; knuffie. Je wachten gaat vast beloond worden, dat MOET gewoon. Kus.
Zit in de nachtdienst en heb alles even teruggelezen van de afgelopen dagen. Elmo..Van harte gefeliciteerd. Onwijs gaaf dat je zwanger bent, geniet ervan ! Aldonza, gefeliciteerd met je mams, en op naar morgen ? Ben benieuwd......
Goedemorgen meiden, Jullie duimendraaien en kracht heeft me zeker goed gedaan......Maar nog steeds ongelooflijk zit ik naar de zwangerschapstest te kijken die we vanochten hebben uitgevoerd.....er staan echt 2! streepjes op! Vanmorgen al vroeg wakker omdat ik wilde plassen....mannetje was nog diep in dromenland verzonken...dus probeerde het nog maar even op te houden. Uurtje later werd ik weer wakker....en mijn lijf zei echt..je moet NU plassen. Ik vond het doodeng...en hadden afgesproken dat ik de test zou uitvoeren...terug zou kruipen in bed en mannetje de uitslag ging kijken na 10 minuutjes. Maarrr....ik zag vrijwel meteen een 2e streep verschijnen en heb helemaal hyper mijn mannetje wakker gemaakt.............. Wauw.............nogmaals....na gisteren bij Elmo ook al wauw, maar kwamen toch nog meer de spanningen bij mij. Maar nu mag ik zelf ook zeggen....wauw....we zijn zwanger! Ow...hoop dat jullie me vergeven dat ik even niet op anderen reageer....ben helemaal hyper. De nodige smsjes en belletjes plegen en na half negen kan ik bellen voor 1e echo .........en daarna duiken we nog even samen het bed in...lekker nagenieten van het mooie begin van deze dag! Liefs, Eva.
Wauw Eva! Jij ook van ganser harte PROFICIAT! Geniet er maar fijn van! Is je van ganser harte gegund! Liefs Marjo
JOEHOE EVAAAAAAAAAAAAAAA! Ik wist het wel, kon bijna niet anders. Van harte gefeliciteerd. En nu genieten. Liefs, Jaycey
Enne Jaycey, hoever ben jij? Wanneer krijg je je follikelmeting? Goed nieuws he van Elmo en Eva! Geeft ons weer hoop en moed! Liefs Marjo
Joepie, Ik lag in bed wakker te zijn en aan je te denken Aldonza of je al getest zal hebben. En jaaaaaaaaaaaa dat heeft ze gedaan ben ik niet voor niets onder het warme dek uitgekropen. Ach maakt nie uit moet niet te lang slapen anders slaap ik vanavond weer te laat , morgen weer een vroege dienst. HET IS GEWELDIG ALDONZA ONZE 4 DE WALVIS VAN HET JAAR 2007. liefs Liek.
WAUW Jeetje meid, mijn dag echt niet meer stuk zeg! Wat hebben wij gigantisch veel geluk he meid....wat een wonder! Ik vind het super dat we dit samen kunnen gaan beleven zeg, wat super bijzonder. Meid, zoek die banner uit en geniet! Kan je het wel geloven? Elmo'tje
Lieve Lieve Eva, Ontzettend gefeliciteeerd met jullie zwangerschap. Op naar de eerste echo en dat er in november een wolk van een baby aankomt. X Elvira