Iza, hier ook al iemand die hoopt dat de week super snel gaat. nog 8 dagen, ben echt aan het aftellen nu.hihihi maar ja we moeten wachten. ze kunnen tegenwoordig alles maar niet kijken of het ingenesteld is. grrrrr. vanavond lekker uit eten geweest, even tijd voor on stwee. heerlijk. waren we wel aan toe. veel liefs lydia
Fijn Lydia, Dat jullie ff lekker leuke dingen doen! Genieten samen hoor...gaat de tijd ook sneller Ik duim voor jullie allemaal! Elmo
Hey wat zie ik ng een heerlijk zwanger walvisje hierbij ! Van harte gefeliciteerd Aldonza ! Lekker volop genieten nu ! Het wachten werd ook eindelijk beloond ! Just ENJOYYY ! Doe zo voort hoor in dit topic ! Binnen 2 maanden is het hier weer helemaal leeg !
Oh, wat is het mooi te lezen dat je zwanger bent, Aldonza. Van harte gefeliciteerd! Wie zijn de volgenden? Jacqueline
Langs deze weg wil ik jullie van harte feliciteren met het goede nieuws! Mooi die banners die jullie hebben. Lieve groet, Mirjam
Het was heel mooi... maar ik heb geen hoop meer dat het ooit gaat lukken. Het lijkt wel niet gegunt. Geheel tegen de verwachting in was er vanmorgen wederom helder bloed. In een normale cyclus ga ik dood van de pijn en voel ik het aankomen. En nu, zonder iets toch helder bloed. En ook niet weinig. Ik vertrouw er niet meer op. Hoe moet ik nu hoop hebben dat het ooit lukt? Het was deze keer zo perfect en alles wees erop? Mijn lichaam is gewoon KUT, geeft me verkeerde signalen, geeft me hoop. Om wat? Om niets...ik kan mijn man niet eens het allermooiste geven dat er bestaat en dat doet zo'n verdomde zeer...
Lieve Iza, Wat een ontzettend rot bericht. Ik voel je pijn vanaf hier en de tranen schieten spontaan in mijn ogen. Het doet ook zeer als de behandeling mislukt en je het gevoeld hebt dat je als vrouw faalt. Dit gevoel kennen we allemaal. In sommige gevallen zegt helder rood niks en kan het gewoon nog een kleine bloeding zijn, zonder dat het echt een ongi is. Wanneer is je testdatum? Meis veel sterkte en huil maar lekker uit hoor. Liefs, Elvira
Iza, wat een R*TNIEUWS! Weet precies hoe je je nu voelt meid! Alleen had ik deze ongi juist VEEL MEER pijn dan normaal! Laat het ff over je heen komen meid en probeer het een plek te geven. Vraag niet teveel van jezelf en luister vooral goed naar je eigen lichaam! Laat de tranen stromen en gooi het verdriet er maar ff uit. Tegen mij werd gezegd dat je van tranen zachte wangen schijnt te krijgen, dus.... KOP OP MEID! Sterkte! Liefs Marjo
Lieve Iza wat een teleurstelling....kan me voorstellen dat je kwaad bent op je lijf....het is ook zo oneerlijk....allerlei signalen die je hoop geven (ook al ben je door de vele teleurstellingen hiervoor al voorzichtiger) en dan dit! Hele dikke knuffel, Eva.
Hee Iza, getver dat is afschuwelijk. Kan me voorstellen dat je je rot voelt, luister naar de wijze woorden van Muuske, en verwerk dit op jullie eigen tempo. Laat je in de watten leggen door je mannetje; laat voorraden lekkerde dingetjes aanslepen en laat em vooral de bloemen niet vergeten, al is het alleen maar voor de fleur en kleur. Geef niet op meid, wij blijven met z'n allen voor je duimen....Liefs Ester.
hoi iza: meid wat balen zeg voor jullie ik snap je best dat je kwaad bent op je lijf ik wil jullie veel sterkte wensen en hopelijk is 3 x scheepsrecht!
Hoi Iza, Wat een tegenvaller. Ik kan me zo voorstellen dat je stiekum al begint te hopen en dan komt toch die ongi weer om de hoek kijken. Heel veel sterkte. Groetjes, Jaycey
Elvira, geen kans meer. Ben net een vrij groot stolsel verloren en daarna echt mega veel bloed. Heb de bloedtest net afgezegd en dat vond het ziekenhuis prima. Ik moet het wel even in de gaten houden! Jullie zijn lief. Het is vreselijk klote. Ik had hier gewoon niet meer op gerekend... Stom eigenlijk. Maargoed, dat weten jullie allemaal hier, je blijft hoop houden... Mijn manager is vanmorgen langs geweest voor een bakkie "troost" en een lief vriendinnetje heeft vanmiddag vrijgenomen en komt langs...! Jullie zijn lief, dank jullie wel! Pfff....
Iza, weet precies hoe je je nu voelt! We zitten in precies hetzelfde schuitje! Maandag evaluatie! Ben benieuwd! Hopelijk snel verder voor poging 2! Neem de tijd voor je beslist wat je verder gaat doen! Geef jezelf (en je lichaam) rust! Hoe is je man eronder? De mijne is een binnenvetter! Uit zich niet echt! Voelde me, in het begin (toen het misging), erg eenzaam en onbegrepen door hem. Nu weer wat beter! Lief van je manager en je vriendin. Liefs en suc6 verder! Marjo
Jeetje meid..wat een teleurstelling Ik leef ontzettend met je mee. Heel veel stertkte bij het verwerken van deze teleurstelling. Warme knuffel Elmo
Mijn man doet mijn hart breken. Die moest écht naar zijn werk vandaag, kon het niet afzeggen. Maar in dikke tranen. Hij stond zo te vechten vanmorgen van ik wil hier blijven! Belde hem later nog even en toen vroeg ie me om hem even niet te bellen, hij moest zo mensen onder ogen komen (klanten) en als ie mij hoorde brak ie weer... Misschien voor hem maar even goed. Afleiding. Het is gelukkig vrijdag dus een heel weekend voor de boeg. Ik kon net met bellen naar de poli voor het afzeggen van de bloedtest meteen een afspraak maken voor evaluatie. Maar we hebben hier de afspraak sowieso 1 rust cyclus, en ik wilde die afspraak nu nog niet maken. Dus ik ga daar volgende week even voor bellen. Kalm aan, eerst weer even tot rust komen...
lieve lieve Iza, meid wat elendig. heb er kippenvel van en traantjes in mijn ogen. Dit had ik niet verwacht. Je weet dat ik er voor je ben, als je me nodig hebt. veel sterkte julie twee. Veel liefs lydia en mannetje van Lydia
Lieve Iza, Héél veel sterkte meid voor jou en je man om dit verdriet weer te verwerken....zo oneerlijk! Leef met jullie mee... Liefs Nollie
meiden, kreeg net bericht uit het VU. Ze hebben 8 emmy´s kunnen invriezen verdeelt over 3 rietjes. Dat betekend dus dat er van de 11 die bevrucht zijn er maar 2 zijn die het niet hebben overleefd. Ik ben helemaal happy nu. Veel liefs Lydia
Lydia! Toppie! Ik zou ook happy zijn als ik jou was! Ik heb niet zo veel geduld, en pas 25 april horen wij wat het plan van aanpak bij onze ICSI poging is, maar ondertussen kan ik wel met iedereen hier meeleven, dus ook met jou meid geniet ervan! Liefs Ester.