Wat goed meid! Kan me voorstellen dat je happy bent! Ik had 6 goede eitjes, maar helaas geen enkele cryo. Alleen die ene TOP-embryo die dus mislukt is. Het moet dus weer helemaal opnieuw! Groetes en suc6! Marjo
Caruli, nee ik hoop ook niet dat we ze nodig hebben. We blijven postitief. maar ben wel een beetje hyper nu. geeft ons toch weer 3 kansen extra. Veel liefs Lydia
Hey Lydia, Ik ben echt super blij voor je! Je hebt ze vast niet nodig..ja, voor een brusje Zet hem op meid..nog 1 weekje! Kus Elmo
thanks Elmo, ja we hopen ze ook niet nodig te hebben. en iid nog 1 wekje. morgen gaan we even naar mijn ouders zijn we er even uit. heerlijk heb ze vanaf 01/01 niet meer gezien schandelijk eigenlijk maar ja druk druk druk. je kent het wel. veel liefs lydia
@ iza, jeetje dat is flink kl.... Had zo gehoopt dat je mee mocht gaan met de andere walvisjes in de grote zee. Maar helaas, Heel veel sterkte in deze moeilijke uurtjes. Kuss Liek. @ lydia31, wow dat zijn mooie eskimootjes zeg en lekker veel. Deze ga je natuurlijk niet gebruiken he, want de emmy in je buik is al een topper. Liek.
Top Lydia! Hopelijk hoeven jullie ze pas te gebruiken over een paar jaar....voor idd een broertje of zusje! Liefs Nollie
He Iza, wat een rotnieuws zeg, heb zo hard geduimd voor je. Zo balen! Kan me voorstellen dat je even heel erg teleurgesteld bent in je lichaam. Veel sterkte, ook voor je mannetje. Samen lachen en samen huilen... Lydia, voor jou daarentegen heel mooi nieuws. Hoop net als de anderen dat je die rietjes voorlopig niet nodig hebt! Nollie voor jou gaat het ook opschieten nu, bijna 7 mrt. Muuske alvast veel succes maandag met evaluatiegesprek. Veel liefs voor allemaal en een fijn weekend! Lenneke
Hoi Lydia, Wat een goed nieuws. Maar ik hoop voor je dat je ze de eerste tijd niet nodig hebt. Eerst deze maar eens negen maanden laten groeien, en als jullie dan een tweede willen, dan is het nog tijd genoeg om ze te gebruiken. Ik had vandaag een beetje een tegenvallertje. Stelt eigenlijk niks voor vergeleken met de meiden waarbij de IVF/ICSI is mislukt, maar ik was toch een beetje verdrietig. Ik moest vandaag voor de echo. Met een beetje mazzel zou ik a.s. zondag de punctie hebben en dan op woensdag de TP. Zou perfect uitkomen, ook op mijn werk en het werk van mijn vriend. Helaas waren de follikels niet erg gegroeid. Die van 16,5 mm was nu maar 17.2 mm. De andere follikels waren wel wat gegroeid, dus er zitten er nu 8 die rond de 15, 16 mm zitten. Maar dus geen punctie zondag. Nu is de punctie dinsdag of woensdag. Ik moet eerst zondag terug voor een echo en dan besluiten ze. Als ik de punctie op dinsdag heb, dan is de TP op vrijdag. Die vrijdag is geen probleem, maar dinsdag komt mij helemaal niet uit. Dat klinkt natuurlijk raar als je zo'n lange weg hebt afgelegd, maar die dinsdag wordt mijn toekomst besproken bij het bedrijf waar ik werk (ik ga promotie maken) en moet ik voor de eerste keer naar een bijkomst van studenten die aan de studie Nederlands Recht zijn begonnen. Die is eigenlijk wel erg belangrijk, omdat de studie voornamelijk thuis is, dus dan kun je met vragen terecht. Maar goed, als de punctie dinsdag is, dan is het dinsdag. Als de punctie woensdag is (wat mij wel goed uitkomt), dan is de TP op zaterdag. Dat komt mij in principe ook goed uit, maar ik hoorde dus dat op zaterdag de slager dienst heeft. Dat is dus een ontzettend lompe gyn, die de echo-staaf gebruikt alsof het een staafmixer is. Toen in naar de verpleegkundige moest, barstte ik dus ook in tranen uit toen ze vroeg hoe het ging. (zullen ook wel de hormonen zijn). Ik zie daar zo ontzettend tegenop, dat die lomperik de TP moet doen. De verpleegkundige heeft me in ieder geval wel geholpen door de goede eendebek alvast voor me te reserveren (mijn baarmoeder ligt heel erg diep, dus daar kunnen ze met het normale formaat niet bij, in ieder geval niet zonder mij heel veel pijn te doen). Ook bood ze aan bij de TP te zijn, zodat ze hem een beetje kan sturen. Nou was ik wel van plan om er iets van te zeggen, maar ja, fijn is het niet. Al met al een beetje emo-dagje. Sorry voor het lange verhaal, ik moest het even kwijt. Dat vind ik zo fijn van dit forum, allemaal lieve meiden die je verhaal lezen en je steunen. Liefs, Jaycey
jeetje meid, dat is dan wel een beetje een tegenvaller. kan me voorstellen dat beide, zowel de punctie als de promotie heel erg belangrijk voor je zijn. Ik ga voor je duimen dat de punctie op woensdag is en dat de slager zaterdag ziek is zodat ie geen dienst heeft. hihi veel liefs Lydia
Haha Lydia ja dat zou het mooiste zijn....ga ik ook voor duimen..Tuurlijk Jaycey je gaat voor de hele behandeling, maar toch is het vervelend als je je druk moet maken over andere dingen...Maar...ik ga dus ook voor punctie woensdag en dat de slager geveld wordt door het welbekende griepvirus wat er nu heerst! Lydia voor jou echt goed nieuws zeg!...Maar liefst 8 emmy's in de vriezer....Jij kunt straks nog bijna verder voor elftal.....want deze gaat eerst lekker nestelen hoor en die in de vriezer komen evt pas voor een brusje! Iza ow meid...ja....samen huilen samen lachen...tuurlijk is het voor je mannetje ook heftig en het liefst was hij bij je gebleven....ow...ik kan heeeeeelemaal niet tegen huilende mannen...als dat bij mij op het werk gebeurt zit ik ook echt hard mijn tranen weg te drukken en brok in mijn keel. Heel veel sterkte en vooral rust zien te hervinden..en succes tzt met evaluatie! Lenneke jij al bijna de mooie 12 weken grens bereikt....gaat toch snel he?! Wanneer moet je weer voor controle? Ik heb avonddienst gehad, vandaar dus late berichtje....maar duik nu snel mijn bedje in want ben toch wel doodmoe...(maar eerst ff hier langs natuurlijk).
Lieve meiden....wat liggen geluk en verdriet toch weer vreselijk dicht bij elkaar zeg. Jaycey Ik snap je helemaal meid. Probeer het gewoon over je heen te laten komen. Ik weet dat het heel makkelijk klinkt maar ik ben bang dat je er verder echt niks aan kan doen. Afzeggen om beide redenen lijkt me geen optie Iza Lieve Iza, hebben jullie jezelf weer een beetje bij elkaar kunnen rapen? Wat een teleurstelling he....dit was de tweede ronde alweer. Ik hoop dat jullie een goed gesprek in het zh zullen hebben en dat ze misschien nog een goed ideetje voor jullie hebben. In gedachte ben ik absoluut bij jullie! Muuske He meid, bijna je evaluatiegesprek he! Ben heel benieuwd wat ze met je gaan bekonkelen! Zie je er tegen op? Ben je bang voor een negatief advies? Je moest ook naar een arts voor je gehoor toch? Ben je daar al geweest? Hoe was het? Nollie Hoe staan de zaken meid? Rol je er een beetje aardig doorheen? Maamaa Jij staat toch ook in de startblokken? Ben het ff kwijt 4tje Ook jij gaat straks je favo pandje weer in Meid...ik ben er nu 200% voor je, dat weet je he! Ik duim en wens jou en je lieve mannetje echt het aller aller beste! Dit wordt een leuke maand Lenneke Super joh! Jeetje....ben je gewoon al zo ver! 3x verder dan Eva en ik Lieve meiden, Ik hoop dat ik niemand ben vergeten....vast wel.... Intussen ben ik erachter gekomen dat het erg veel wordt op het forum. Als ik online kom sjees ik meteen naar dit hoekje maar....bij de novembermama's is het ook erg gezellig. Ik moet mijn aandacht gaan verdelen, steeds meer onderdelen op het forum worden nu interessant. Ik blijf het "oude" groepje hier met onzettend veel belangstelling volgen. Maar kan niet beloven dat ik altijd op elk "los" topicje even fanatiek kan blijven reageren. Ik zeg het maar gewoon eerlijk...en hoop op jullie begrip. Ik laat jullie dus absoluut NIET vallen...maar beperk me tot jullie Tuurlijk weet ik dat ik over een paar maandjes iedereen bij zwangerschap kan vinden + er staan zeer leuke dingen te gebeuren + er is MSN Lieve lieve meiden....tot schrijfs! Elmo
Hey Elmo, logisch toch..... nu je eindelijk een walvis in wording bent valt er ook een enorme druk van je af, even iets rustiger op het forum is ook wel plezant. Ik had ook de neiging om dag en nacht alles af te speuren (bij jou is dat even anders) maar op een gegeven moment moet je er ook even van genieten dat je op het zwangerschaps/mamma forum wil schrijven. Daar heb je tenslotte heel lang geduld voor gehad.... en ook al schrijf ik niet meer zoveel op het forum, ik lees nog altijd de nieuwtjes bij vruchtbaarheidsbehandelingen....ik was er ooit ook een klant! Veel plezier bij de nov. mamma's je hebt het verdient! (haha alsof we afscheid van jou moeten nemen, zal toch niet! ) gr Gigi
Iza Wat enorm verdrietig voor je meis.. Kan me voorstellen dat je je genept voelt door je lichaam. Wat moet dat een vreseloijke teleurstelling zijn...Ik wens jou en je ventje heel veel sterkte en hoop dat jullie snel de kracht vinden om door te gaan. 3 maal is vast scheepsrecht bij jullie! Hele dikke knuffel. Lydia; nog een weekje meis. Ik denk aan je hoor. Te gek dat je zoveel eskimootjes hebt! Ik hoop echt dat je ze pas nodig hebt voor brusjes! Nollie; bijna 7 mrt meis Jaycey; kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik hoop dat je echo er morgen goed uitziet, zodat je woe je punctie hebt. Ik denk aan je. Muus; suc6 met je evaluatie maandag! Elmo; ik snap je helemaal. Wil jullie ook echt allemaal blijven volgen, maar het lukt me idd niet meer om overal zo uitgebreid op te reageren, omdat ik nu ook in andere topics schrijf. Ik blijf aan jullie denken en kom hier zeker regelmatig langs! Dikke knuffels en ik zal hier net als Eva even was HcG rondstrooien ***********************************************************
Iza, wat onzettend kl*te, zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen. Heel veel sterkte de komende dagen..samen met je mannetje ! Elmo begrijpelijk hoor, je kunt tenslotte niet overal wezen. Enne net zoals de rest schrijft je hebt lang genoeg moeten wachten om mee te schrijven op andere topics. Geniet ervan. En de echte "fans"blijven je wel volgen hoor... Even een ander vraagje, ons schema voor IVF wordt via ZH opgestuurd. Dit is afgelopen vrijdag al beloofd en het is nog steeds niet bij de post! Ben ik nou heel ongeduldig of duurde dit bij jullie ook lang? 8-[ Groetjes Lisette.
Hoi Meiden, Elmo, ik begrijp precies wat je bedoelt, zit een beetje in hetzelfde schuitje. Er komen nu weer zoveel andere dingen op je pad. Kan je het al een beetje bevatten dat het echt gelukt is? Jaycey, vervelend dat alles zo tegelijk valt, ik duim ook voor je dat het allemaal ten gunste van jullie zal verlopen en nog even lekker broeden op die eitjes he! Lisette, gewoon bellen maandag zou ik zeggen. Ze snappen heus wel in het ziekenhuis dat dit heel belangrijk is voor jullie. Je wilt toch weten waar je aan toe bent. Misschien is er een goede reden voor of kunnen ze zeggen wanneer het op de post gaat! Succes! Allemaal veel liefs, Lenneke
Nou...hier geldt hetzelfde hoor Elmo! Ook ben ik nog zo eigenwijs om op 2 andere fora te schrijven en nog onregelmatige diensten.. Maarrrrrrrrrr, jullie komen echt niet zomaar van me af hoor.....blijf hier zeker ook volgen...maar dan natuurlijk vooral dit topic. Het is gewoon ook raar....je hebt er zo'n lange tijd middenin gezeten in de MMM...ik ga ook nog steeds het eerste hier lezen.......... Maar hoe dan ook....blijf jullie hier nog steeds volgen natuurlijk....al zal het straks lastiger worden als jullie allemaal naar een maandforum vertrekken....want dan moeten we alle maanden af...Haha. Veel succes allemaal en tot gauw....dit weekend door drukte even wat minder online....maar kom van de week weer helemaal bijlezen. Fijn weekend en liefs, Eva.