Hihihi...hier kan ik me echt rot om lachen zeg...ben zelf precies zo! Gelukkig is het er meid Lieve meiden, Ik ben heel blij dat jullie het begrijpen (al waren het vooral walvisjes die reageren ). Dit onderdeel/topic is me te dierbaar en kan hier sowieso niet wegblijven Of ik het al besef...NEE...ben blij als ik het met eigen ogen kan zien. Wel al veel cadeaus en kaarten gekregen...ik zal jullie hier verder niet mee lastigvallen. Maar er komt een moment...dat jullie dit gevoel begrijpen...echt. Liefs Elmo
Hoi Elmo, Hier dan een reactie van een niet-walvis (bijna walvis). Natuurlijk is het heel begrijpelijk dat je niet alle onderwerpen bij kunt houden. Dat zal ook niemand je kwalijk nemen. Geniet alsjeblieft van deze zwangerschap. Onze tijd komt echt nog wel. En met een beetje mazzel verhuizen er nog een aantal MMM-meiden mee naar het November-topic. Fijn weekend, liefs, Jaycey
Ja, gelukkig ben ik begin nov uitgerekend dus ik verwacht wel nog wat ex-MMM-meiden hoor! Goed dat je zo positief bent meid! Smakkerd, Elmo
hallo allemaal, Ik zit al een tijdje mee te lezen en wil alleerst alle meiden die in verwachting van harte feliciteren. Ik ben Diana, 32 en al 3 jaar bezig op een wondertje. We hebben 3 iui behandelingen gehad en we zijn nu bezig met onze 2e icsi. Ik krijg maandag mn punctie er zitten 14 mooie follikels en we hopen woensdag of donderdag de tp. Bij de eerste icsi hadden we 2 eitjes die tp zijn, maar dit is helaas niet goed gegaan. Het ziet er nu veel beter uit en we duimen dat het goed gaat. Gr Diana
Hoi Diana, Welkom hier. We zitten ongeveer even ver, alleen wij zijn bezig met IVF i.p.v. ICSI. Ik heb dinsdag of donderdag de punctie. Ik ga voor je duimen dat het deze keer wel lukt. Gaan jullie deze keer weer voor terugplaatsing van 2 embryo's? Voor ons is dit de eerste IVF en ik vond de keuze van 1 of 2 embryo's best wel moeilijk. Uiteindelijk hebben wij ook voor 2 gekozen. In ieder geval al heel veel succes a.s. maandag. Ik zal aan je denken. Groetjes, Jaycey
Hoi Jaycey, Ivf en icsi komt bijna op hetzelfde neer toch? Wij gaan voor een terugplaatsing van 2 emryo's. jij ook heel veel succes dinsdag of donderdag. Gr diana
Hoi Meiden, Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij! Ik wacht momenteel op mn menstruatie zodat we met decapeptyl kunnen gaan beginnen...rommelt al wat, dus...erg spannend allemaal! IZA Wat een rotnieuws dat jullie 2e poging ook mislukt is! Veel sterkte om dit alles te verwerken! Caruli Voor jou is het wachten op je terugplaatsing! Nog 2 weekjes...! Nollie Voor jou is het momenteel nog 4 nachtjes slapen.... Lydia31gefeliciteerd met je 8 cryo's!! Wat een aantal zeg! Sterkte met wachten, nog 1 weekje! Jaycey Wat ontzettend balen voor je de punctie/tp zijn verschoven, hopelijk is de punctie woensdag! Muuskesucces overmorgen met je evaluatiegesprek LisetteVolgende week beginnen met decapeptyl! Spannend! Zie je tegen het spuiten op? Mirjam1970 gefeliciteerd met jullie officiele toestemming voor IUI! StienkeSucces met het wachten op eind april. VergoSterkte met je punctie maandag, zie je ertegen op? Elvirafijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je dokter. Sterkte met alles! Elmo & Eva Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!WAUW! Vind het super leuk/gezellig dat jullie ook bij ons nog blijven posten...hopelijk komen jullie ons snel bij de zwangeren tegen! Meiden, hoop dat ik niemand vergeten ben! Leef met jullie allemaal erg mee! We zitten allemaal in het hetzelfde schuitje en niemand begrijpt me beter als jullie! Liefs Maamaa
Jeetje zeg...wat is het hier akelig stil zeg! Das niet de bedoeling.... Hoe is het met iedereen....? L....foutje Elmo natuurlijk
Zeker stil hier! Misschien is iedereen naar buiten, nu het eindelijk droog is!? Mijn mannetje is op zijn racefiets gesprongen, hij benut elke kans nu het weer mag! Hahaha... (Mocht eerst niet omdat hij goede zaadjes moest kweken..)
Maamaa, ik zie niet tegen het spuiten op hoor. Het is toch ook een prikpen? Toch is het nu wel even lekker "spuitvakantie" te hebben, al kan ik volgende week niet afwachten. Ben lekker ongeduldig dit keer..
Even een vraag:Hoe laat spuiten jullie de de decapeptyl : Dit omdat ik straks door moet gaan met decapeptyl als ik ook de puregon moet spuiten. De puregon spoot ik altijd om 19.00 uur 's avonds.
he hallo allemaal, Ben zo blij dat de walvis-club weer aangevuld is! Van harte gefeliciteerd...... (ben wel een beetje jaloers hoor....geniet er lekker van!) nog een aantal op de wachtbank, succes (dat lijkt me het ergste wat er is, denk aan jullie) En inderdaad eindelijk weer een beetje knap weer, dus het is druk buiten met auto's wassen, fietsers en lopers.... denk dat ik dat ook maar is ga doen! nog een fijn weekend
Ik kom net terug van het ziekenhuis. De punctie is op dinsdag. De verpleegkundige stond me al op te wachten en vertelde me dat ik best nog naar de universiteit kon 's avonds, omdat de medicijnen na 6 uur wel uitgewerkt zijn. Nou ja, ik zie wel of ik dat nog trek of niet. Het aantal follikels is wel flink afgenomen. Er zaten nog maar 4 grote follikels, de rest is niet echt meer gegroeid. Misschien in de komende twee dagen nog. Nou krijg ik wel een beetje schrik, dat er in de follikels geen eiblaasje zit, of misschien maar één of twee. En dat die dan niet bevrucht worden of zo. De onzekerheid slaat toe. Maar ja, het wordt afwachten, ik kan er niks aan veranderen. Iedereen nog een fijne zondag. Liefs, Jaycey
Er komen er vast nog een paar bij in deze twee dagen en er zitten vast wondereieren in die follikels van je. Dat moet gewoon. Lekker nog even broeden, dan komt het vast goed. Heel veel succes de komende dagen, ik kan me voorstellen dat je ontzettend gespannen bent.
Hoi Lisette, Ik spuitte alles om 10 uur s'avonds, want als je op visite bent dan hoef je niet alles mee te nemen. Ik werk ook s'avonds tot 9 uur dus dit was voor mij makkelijker. Jaycey spannend allemaal he, en misschien valt het wel mee en zijn de andere toch nog mee gegroeit. Er kunnen ook alle vier eitjes in zitten hoor blijf positief en sterkte dinsdag. Ik moet morgen voor de punctie, gisteren de laatste prik pregnyl gehaald, er zaten 14 follikels ik hoop dat ze dr allemaal nog zitten ik heb wel ontzettend veel last van mn buik kan amper nog zitten is dit normaal weet iemand dat? Groetjes Diana
Hoi Jaycey, Spannend zeg! Dinsdag de punctie. Je kan echt genoeg hebben hoor, aan 4 mooie follikels. Het is inderdaad zo dat er niet altijd een eicel inzit...maar hoop is op zijn plaats hoor! Het kan heel goed goedkomen! Succes! Elmo
Schaapje, dat gevoel herkennen we allemaal hoor! Goed dat je je er niet door van de wijs laat brengen meid! Zet hem op! Elmo
@ alle walvisjes, Tuurlijk is dat begrijpelijk zelfs gezond dat jullie lekker meegaan kletsen in het zwanger zijn mama`s topic. Ik zit er niet mee hoor. Vind het zelf wel moeilijk om mij weer aan te sluiten bij nieuwe en andere mensen. Weer moeite doen om in het hele verhaal te komen van de gene die er opeens allemaal bij komen. Maar hoop dat het mij lukken gaat. @ Jaycey . Lange stukjes van je gelezen, succes aanstaande dinsdag en ik hoop dat je nog meer fliekeltjes aan gaat maken. @ lydia, hoe is het met je meid? Nog ff kes toch ? LIEK.
Lieve Lieke, Kan me dat zo voorstellen he! Je had zo op IVF gerekend....meis, ik hoop dat je daar ook hele lieve dinnetjes vindt hoor! Elmo
hé lieve meiden, zo ik ben er weer. Even een weekendje weg geweest verstand op wat anders. Hier gaat het redelijk, mijn borsten doen erg zeer maar het is nog uit te houden. De zenuwen nemen wat toe nu ik weer thuis ben maar dat zal er wel bij horen. Elmo, ik begrijp het volkomen hoor dat je je aandacht verdeeld. Jacey, fijn meid dat de punctie dinsdag is en dat de mogelijkheid er is dat je toch nog naar die voorlichting kan. Hoe gaat ie verder met iedereen? Veel liefs Lydia