Hoi Girls, Hier ook alles oke, gewoon een beetje een druk weekend gehad. Verjaardagen, visite , wezen winkelen met moeders en vandaag huishouden en beetje gerelaxt. Ik maar weer even snel het rijtje af. @Lydia Spannend hoor, nog 6 nachtjes en dan hoop ik dat jij ook mag vertellen dat je een walvis wordt! @Liek Je hebt ons nog, niet vergeten he. Ik ben ook nog niet klaar met behandelen dus voorlopig zit je nog met me opgescheept. @Caruli Gaat met jou ook alles oke? Wanneer mogen jullie beginnen met de cryo? @Jaycey Bijna de punctie, wat een opluchting he. Ikzelf had ook maar 4 folli's. Uiteindelijk met de punctie bleken het er 6 te zijn en waarvan 4 bevrucht. Je hebt echt maar 1 goede nodig, ik had dan alleen geen cryo's. Succes en zet hem op. @Nollie Voor jou gaat het ook onwijs opschieten. Nog een paar nachtjes en dan hopen we dat jullie ook meer weten. @Lisette Fijn dat je schema binnen is en veel succes. Je hoeft idd niet bang te zijn voor het prikken, dat stelt niet zo gek veel voor. Tenminste dat is mijn persoonlijke mening. @Prinses Ik hoop dat het bij jou nog op de natuurlijke wijze lukt. Je hebt ElviraR als grote voorbeeld. @Yake Hoe is het met jou? Weet je al of de clomid nu heeft aangeslagen? @Elmo Lief vriendinnetje van me, ik begrijp heel goed dat de MMM topics, nu een beetje veel voor je zijn. Je moet je immers op dat wondertje in je buik richten en dat is helemaal niet erg. Ik weet dat je er voor mij bent, of dat nu via de site of via msn of via de telefoon is. @de rest Ik zal best iemand vergeten zijn, sorry daarvoor. Fijne zondagavond en tot horens. Liefs, Elvira
Tuurlijk ben ik jullie niet vergeten, hoe kan ikke Bedoelde het meer wat elmo zei dat er steeds meer nieuwe bij komen. Zo lastig om de verhalen weer te leren kennen. Had het toendertijd in de NOD topics ook, werdt mij te veel en kon het niet meer bijbenen.
Hey Liek, Ik begrijp je wel hoor, zoveel nieuwe en allemaal nieuwe verhalen. Ik heb ook moeite om het bij te houden, ik doe mijn best, maar vergeet vaak de helft. Ach ja, na verloop van tijd zal dat ook wel weer komen toch! Heb je nog wat leuks gedaan het weekend? Liefs, Elvira
Hoi Elvira, Ja, gelukkig hebben we maar één goede nodig. Als het er twee zouden zijn, zou het mooi zijn. Wij hebben ervoor gekozen om geen cryo's te doen, dus wat dat betreft is het het niet zo erg als ze niet allemaal bevrucht worden. We zullen zien hoe het morgen verloopt. Ik ben het meest bang dat er geen goede eitjes bij zouden zitten. Het zaad van mijn wederhelft is super, dus als er eitjes zijn, denk ik wel dat ze bevrucht gaan worden (hoop ik). Maar gelukkig hoor ik morgen wel meteen hoeveel eitjes er zijn. En dan is het weer afwachten. Hee Lydia, Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig begint te worden. Het is ook erg spannend allemaal. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Ik ben even vergeten hoeveel embryo's jullie terug hadden laten plaatsen. In ieder geval heel veel sterkte, deze laatste wachtdagen. Liefs, Jaycey
Tipje! Je kunt de decapeptyl er het beste gelijk injassen! Hij is nogal bot geslepen en dat is echt de beste manier. Haal hem een half uur vantevoren al uit de ijskast dat scheelt ook. Kun je gewoon samen spuiten! (Puregon+decapeptyl) SUC6! Liefs Marjo
Meid ik herken je zenuwen en je angst helemaal! Had ik precies zo! Maak je niet te sappel voor de punctie. is mij (achteraf) best meegevallen. Krijg je ook een roesje en een verdoving? Welk ziekenhuis? Liefs en heel veel suc6! Marjo
Meid wens je heel veel suc6 vandaag! Hoelaat moet je? (misschien ben je er al) Laat z.s.m. wat weten oke! Duim voor je oke! Liefs Marjo
Hoi je zegt dat het er nu veel beter uitziet. Hoe bedoel je dat meid? Veel suc6! Hoop dat het dit keer lukken gaat! Volg Elmo en Eva maar dan komt alles goed! Liefs Marjo
Elmo geenz zorgen, gewoon lekker genieten meid! Diana ben erb benieuwd hoe het jou allemaal vergaat, wij gaan in april ook voor ICSI, maar ik heb nog nergens informatie over Muuske heel veel goodluckjes voor je gesprek vandaag! Ben heel benieuwd meid...sterkte en een knuffel En de rest van de meiden natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie verhaal, terwijl ik wacht...wacht....wacht.... en ik ben dat zat! Grrrr, wachten is niet heel fijn maar dat weten jullie vast allemaal! Hou vol lieve meiden, ben blij met jullie! Liefs en een knuffel van Ester
goedemorgen meiden vandaag begonnen met 2 pillen per dag en nu word het elke dag anders dus moet het schema goed in de gaten gaan houden nog 8 dagen en dan is de echo ik ben benieuwd hopelijk gaat alles goed van binnen en is de tp op tijd dan kunnen we 1 april testen ik heb nog niet echt last van de hormonen gelukkig meiden ik wens iedereen veel succes en voor de meiden op het wachtbankje: ik duim ook mee voor jullie! fijne dag nog allemaal
muuske: veel succes vanmiddag hopelijk krijg je te horen hoe en wanneer jullie verder kunnen ik zal voor je duimen
Ik krijg paracetamol, valium en naproxen, dus geen echte verdoving. Alleen pijnstillers en spierverslapper. En ik heb de behandeling in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. En morgen kan ik je laten weten of het me mee- of tegengevallen is. Groetjes, Jaycey
Hoi Caruli, ook spannend zeg. Begrijp ik het goed dat je nu met de TP van de cryo's bezig bent? Wanneer heb je daar de TP van? Hoeveel cryo's laten jullie terugplaatsen? Laten we hopen dat het deze keer helemaal goed gaat. Groetjes, Jaycey
jaycey: ja klopt ik volg nu een hormoonschema en heb 13 maart een echo om te kijken hoe het baarmoederslijmvlies is en als dat goed is zal 17/18 maart de tp zijn ligt eraan hoe de ontdooiing gaat en wij hebben niet te kiezen over de hoeveelheid van tp helaas als we een goede emmy hebben word er maar 1 terug geplaatst en als het slechte zijn in overleg 2 dus even afwachten nog meid veel succes morgen hopelijk valt het mee
Zo het weekend is weer voorbij én Nollie was vrij....maar zo ziek als een hond! Dus vandaag ook nog lekker thuis gebleven! Tsjee moest wel weer effe een stuk terug lezen! @de Walvisjes; Meiden, snap jullie volledig hoor, er komen nu veel andere (leuke) dingen op jullie pad, zodat jullie minder vaak op dit forum zullen zijn en daar heb ik alle begrip voor!!! Maar leuk als jullie zo nu en dan nog ff komen buurten...Ik ga zeker de november topics volgen hoor... ! @Elvira; Ook lekker bezig geweest van het weekend las ik, wanneer mogen jullie nou precies beginnen?( ) Was het HCG nu al weer helemaal op 0? @Lydia; Nog één klein weekje meid...gaat het nog?? Denk aan je en duim net zo hard voor je als ik voor de andere walvisjes heb gedaan ! @Jaycey; Héél veel succes morgen, hoop dat het meevalt de punctie en ik duim voor een goede oogst!!! @Maamaa; Borrelt al goed in je buikkie he...laat ZE maar komen...of niet?! @Caruli; Leef met je mee naar de streefdatum van de 17e voor jullie....en dat er maar een top emmy teruggeplaatst kan worden, duim ook voor jou! Ook ik zal vast wel iemand zijn vergeten....sorry bouth that! Liefs Nollie
Zo het weekend is weer voorbij én Nollie was vrij....maar zo ziek als een hond! Dus vandaag ook nog lekker thuis gebleven! Tsjee moest wel weer effe een stuk terug lezen! @de Walvisjes; Meiden, snap jullie volledig hoor, er komen nu veel andere (leuke) dingen op jullie pad, zodat jullie minder vaak op dit forum zullen zijn en daar heb ik alle begrip voor!!! Maar leuk als jullie zo nu en dan nog ff komen buurten...Ik ga zeker de november topics volgen hoor... ! @Elvira; Ook lekker bezig geweest van het weekend las ik, wanneer mogen jullie nou precies beginnen?( ) Was het HCG nu al weer helemaal op 0? @Lydia; Nog één klein weekje meid...gaat het nog?? Denk aan je en duim net zo hard voor je als ik voor de andere walvisjes heb gedaan ! @Jaycey; Héél veel succes morgen, hoop dat het meevalt de punctie en ik duim voor een goede oogst!!! @Maamaa; Borrelt al goed in je buikkie he...laat ZE maar komen...of niet?! @Caruli; Leef met je mee naar de streefdatum van de 17e voor jullie....en dat er maar een top emmy teruggeplaatst kan worden, duim ook voor jou! Ook ik zal vast wel iemand zijn vergeten....sorry bouth that! Liefs Nollie
Lieverd wens je heel veel suc6! Zal voor je duimen uit alle kracht! Hoop snel van je te horen! Heb me punctie en tp ook in het Catharina Zekenhuis gehad in Eindhoven. Maar ik ben in behandeling in ZBC de Geertgen. Liefs Marjo