he meiden, zo ben weer op mijn werk geweest. viel best wel tegen als je zo´n tijd niet gewerkt heb en je mag dan weer een paar uurtjes. nog 4 dagen en dan naar het ziekenhuis. spannend allemaal veel liefs Lydia
@ Jaycey: Heb je morgen al je punctie? Hoelaat? Zal mega voor je duimen meid! Heel veel SUC6! Liefs Marjo
Sorry @jaycey heb verkeerd gelezen, de puctie is de 9e toch? Alsnog duim ik hard verder hoor! Liefs Nollie
@ Nollie:Sorry meid had ook fout gelezen! De punctie is morgen de 6e. De vermoedelijke tp is de 9e. Liefs Marjo
Vergo jij vandaag de punctie toch? Heel veel succes en vooral met de spannende tijd die nu volgt. Jaycey voor jou morgen de punctie...hoop dat het je meevalt...en als je er niet al te veel last van hebt ook nog veel succes met je promotie! Na de punctie nog lekker even rustig aan op bank of bed liggen en volgende dag ook nog rustig aan. Komt vast goed....en nu lekker vrijdag de tp ipv zaterdag...beter! Muuske jij vandaag heel veel succes met gesprek, laat je even weten (als het natuurlijk bij jullie zelf kan) hoe het is afgelopen? Lydia toch fijn dat je wat afleiding hebt nu op het werk...al zal het idd wel vermoeiend zijn. Gaan samen met je aftellen....tot een mooie posietest..er is zeker nog plaats voor je bij de nov mama's....houden al wat meer plekjes vrij voor de dames hier van de MMM! Nollie komen zeker nog wel hier buurten hoor! Enne..als je iemand bent vergeten....je hebt iig 3 keer je berichtje geplaatst dus moet helemaal goed komen...haha. Beterschap nog en goed uitzieken! Schiet nu voor jullie ook op. Caruli 1 april is een prachtige datum om mooi positief te testen....Hoop dat er een supermooie emmy ontdooit en zich lekker gaat innestelen. Oja...Lisette je moet een tijd uitkiezen die je zelf het prettigste vind. Als dat toen met de Puregon om 21 u was dan kun je dat nu ws ook doen. Het ziekenhuis heeft als het goed is je wel een tijdmarge gegeven waarbinnen je moet spuiten (bij ons was dat toen tussen 14-24 uur). Ik zou ook eerst de deca erin jassen (vond die altijd wat vervelender) en daarna de puregon. Je mag de deca echt al bijtijds uit de koelkast halen (zelfs 's morgens al) en als je het een keertje vergeten bent, rol dan de spuit even beetje warm in je handen zodat je hem alsnog niet te koud hoeft te spuiten. Veel succes! Wachten duurt lang he meiden?! Op elk moment....tot je mag beginnen met (nieuwe) poging, op uitslagen, op gesprekken..op eerstvolgende echo...de zeer zware wachtweken....Hang in there lieverds! Groetjes, Eva.
Bedankt voor die laatste lieve woorden...Thanxs Aldonza! Ja ik zag het 3 keer...oops! Liefs Nollie @Jaycey succes morgen! (moeilijk he lezen Nollie... )
Ik ben morgen als eerste aan de beurt, meteen om half negen. Moet er om acht uur zijn, i.v.m. de medicatie en het zaad dat ingeleverd moet worden. Allemaal harstikke bedankt voor de lieve woorden. Dat steunt me wel. Ik laat jullie in ieder geval weten hoe het is geweest. Liefs, Jaycey
Jaycay, Lydia,Lisette,Muuske,Nollie, Caruli, Aldonza, Diana,Elvira, wat schrijven jullie veel! Als ik even niet oplet mis ik de helft! Nollie al uitgeziekt? Jaycey spanned zeg sterkte morgen, meiden ik leef met jullie allemaal mee, maar jullie gaan zo veel sneller dan ik dat ik jullie haast niet bij kan benen VOOR IEDEREEN TOI TOI TOI mijn tijd komt hopelijk ook in april....Liefs Ester
@ Jaycey , heel veel succes morgen meid, ben benieuwd naar je oogst. @ lydia31, wow wat gaat het hard voor je, fijn dat je afleiding hebt gehad het weekende. @ nollie, voor jou is het aftellen naar een opzwemtest, wat betekend dat eigenlijk? @ carulli , druk bezig met je schema zo te lezen. Ik roep nu al naar je eskimootjes dat ze het goed moeten doen voor je strakkies.... Verders hier alles zijn gang...... LIEK.
Hey Lieke, een opzwemtest is om te kijken of de 'zwemmertjes' van mijn vriend geschikt zijn voor het IVF 'goedje'. Ook tevens om te kijken of het nu IVF of ICSI gaat worden...Dus spannend! Voor jou ook he...nog een weekje en dan weet je ook meer! Liefs Nollie
@ Nollie, aha die fiets. Spannende momenten dus voor jullie. Ikke inderdaad nog een ruime week voor mijn bezoek aan de gyn. daarna gaat het hopelijk echt van start.... Liek.
Nollie, spannend, nog 2 dagen! Ik duim voor jou en je mannetje! Lieke, voor jou ook ff afwachten als ik het goed begrijp? Lydia, voor jou ook al zo veel spanning...toi toi toi! Ik duim voor jullie allen meiden! Liefs Ester.
Hoi, Ik heb net de punctie gehad waanzinnig veel last van mn buik. Er zijn 17 follikels uitgehaald waarvan er 11 eicellen zijn. woensdag bellen of er een tp is en die is dan waarschijnlijk donderdag. Jaycey heel veel succes morgen Gr Diana
Wel een mooi aantal eitjes geoogst Diana, maar vervelend dat je buik nu zo pijnlijk is. Lekker rustig aan en hopenlijk woensdag goed nieuws en donderdag een mooie tp.
bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ga zeker rustig aan doen. En ik sta er nu echt verbaasd van dat het er zoveel waren aangezien ik pco heb. Ik hoop echt op een super tp. Gr Diana
Hoi Vergo, wat een goed bericht, 17 follikels en 11 eitjes. Dat moet goed komen. Ik heb een vraagje aan je. Toen je voor de laatste echo kwam, hoeveel follikels van 18 mm of meer had je toen? Ik bedoel, zijn het er nu toch nog meer geworden? Gisteren bij de echo had ik namelijk maar 4 follikels die groter waren dan 18 mm, terwijl er wel meer follikels zitten. Ik hoop dat er nog een aantal gegroeid zijn. Ook ik heb PCO. Mijn angst is dus dat niet in elke follikel een eitje zit, net zoals bij jou. En aangezien er bij nu maar 4 grote follikels zijn.... Nou ja, morgen weet ik ook meer. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je donderdag een mooie TP hebt. Hoeveel emmy's worden er teruggeplaatst? Liefs, Jaycey