IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland

Zeker weten Marjo!!!

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nollie, beterschap meid! En veel succes morgen!

Jaycey, duimen voor 4 mooie emmy's!
    Fijn dat het is meegevallen.

Elvira, lief dat je aan me denkt. Gaat wel goed hier hoor. Soms wat ongerust maarja, zullen wel de zw.hormonen zijn.
    Begrijpelijk dat je geen zin hebt in 4 uur heen en weer voor je werk. ben het helemaal met je uitspraak eens, je leeft niet om te werken maar andersom!

Alle anderen ook lieve groetjes,

Lenneke

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Jaycey
    Wat fijn dat het je is meegevallen zeg! Ik duim onwijs dat ze alle vier super goed bevrucht raken hoor!

Hier gaat het super! Wil je niet te sappig maken met verhalen..zal het bescheiden houden wat aankopen betreft :oops:
    Borsten doen echt onwijs zeer! Slaap op aanraden met een sportbh (voor zover ik deze nog aankrijg) en ga morgen dus echt achter meegroei bh's aan (nooit geweten dat dit bestond) hihi
    Met vlagen wat misselijk, maar mag bijna geen naam hebben hoor.
    Ik heb gelezen dat deze week het hartje van frummel gaat kloppen...vind ik zo'n bijzonde idee :D Hoop des te meer dat we woensdag (volgende week) het hartje al kunnen horen.

Dikke smakkerd voor iedereen, maar speciaal voor Jaycey ;)
    Rust lekker uit meid!

Liefs Elmo

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hé Jackey, fijn dat de punctie je mee is gevallen. Je hoort zoveel andere verhalen...
    4 eitjes, een mooie score !
    Wanneer hoor je of ze bevrucht zijn of niet ?
    Ik blijf voor je duimen dat alle 4 bevrucht worden. :thumup:

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik probeer het even compact te houden, er ligt nl een kater op mijn arm (en zowel mijn arm als de kat slapen inmiddels..)
    Elvira veel succes met solliciteren, hoop dat je snel wat leuks vind en dichter bij huis....laat je weten wanneer we extra moeten duimen ivm gesprekken enzo?
    Nollie beterschap meid....en voor morgen heel veel succes....het begin komt eraan!
    Jaycey wat een opluchting zal de uitkomst van die 4 eicellen geweest zijn.....proefde zo de zenuwen uit je berichtje laatst.....en kon me dat ook zo goed voorstellen. En gelukkig de punctie meegevallen...nu lekker rustig aan en jezelf (laten) verwennen! Gaan hier heel veel duimpjes draaien dat ze 'gewoon' alle vier optimaal benut worden en mooi bevrucht...succes met wachten...jij hoort het vrijdag pas he?!
    Lydia...nog 3 daagjes....wow..die laatste paar dagen zijn echt zwaar he?! Ook voor jou draaien hier de duimen erg hard dat je vrijdag goed nieuws krijgt.
    Lisette...voor jou begint het nu ook op te schieten...over 4 dagen mag je met de deca starten...succes hoor!

Hier gaat het prima, besef lijkt meer en meer door te dringen...wel heb ik er alweer een 2e test tegenaan gegooid....stom he?!
    Verder hier ook al over praktische zaken gehad....onze planning is/was om 21 september te trouwen en als alles goed mag gaan ben ik dan hoogzwanger....uiteindelijk laten we het lekker allemaal staan en zien wel hoe het loopt...we wilden het toch klein en intiem houden.

Meiden mijn duimen draaien erg hard....wederom erg spannende momenten! Blijf jullie volgen hoor!

Liefs, Eva.

6. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoor het inderdaad vrijdag, of er mooie emmy's zijn. Gelukkig heb ik niet veel tijd om te piekeren. Vanavond ga ik toch nog naar de universiteit, dan hoef ik mijn eerste bijeenkomst niet te missen. Ik merk dat als ik zit, ik zo goed als geen pijn heb. Als ik loop is het ietwat gevoelig, maar mag geen naam hebben. En morgen hele dag werken, donderdag hele dag cursus bedrijfshulpverlening.

En de gesprekken op mijn werk i.v.m. de promotie zijn gewoon uitgesteld. Was allemaal helemaal geen probleem. Zo zie je maar weer dat je je soms zo druk om iets kan maken, en wat zich dan vanzelf oplost.

Nou meiden, ga me op mijn gemak aankleden (heb lekker de rest van de dag in mijn pyjama gezeten).

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun en het medeleven, doet me heel erg goed.

Allemaal een dikke knuffel van een opgeluchte Jaycey

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oja....vergeten.....veel succes natuurlijk vanavond met je promotie!

8. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @Aldonza ,,het wordt voor jou een heel bijzonder jaar.
    En trouwen en een valentijnbeebje.
    Als dat geen echte liefde is ;)
    Hoe voel je je verder.Nog niet misselijk of zo?

Liefs Minou

9. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Jaycey goed resultaat zeg 4 stuks, ik duim voor je voor een mooi tp vrijdag ben benieuwd. Ben blij dat je niet zoveel pijn hebt ik daar en tegen heb nog steeds ontzettende buikpijn en kan moeilijk zitten maar ja. Morgen horen we van de tp.

Aldonzo wat een mooi jaar wordt het voor je zeg.

Elvira succes met solliciteren, ik zou dat ook niet doen zoveel in de auto zitten.

Nollie beterschap en succes morgen

Lydia rustig aan en heel veel succes we duimen.

Voor diegene die ik vergeet doe allemaal rustig aan en sterkte

Gr Diana

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    doe zeker rustig aan meid.

nollie veel succes morgen

veel liefs Lydia

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey lieverds,

Jaycey; wat fijn dat de punctie je is meegevallen en dat er 4 eitjes waren! Ik ga heel hard duimen dat je vrijdag goed nieuws krijgt meid, Enne uiteraard ook suc6 met je promotie!

Lydia; ik moet regelmatig aan je denken. Wat zullen dit zenuwslopende dagen voor je zijn. Ik hoop voor je dat het heeeel snel vrijdag is. Dikke suc6 knuffel!

Nollie; beterschap en heel veel suc6 met de start!

Vier; Wat balen dat je werk een andere plek gaat krijgen. Hopelijk vind je snel iets anders leuks. Ook voor jou komt de volgende ronde weer steeds dichter bij. Ik ben blij voor je dat je alweer bijna aan de slag kunt!
    Ik begin trouwens 1 mei op mijn nieuwe plek (moet 2 mnd uitwerken). Verder gaat alles prima hier!

Alle verhalen van nieuwe meiden kan ik helaas niet meer bijbenen...
    Ik wens iedereen iig heeeeel veel suc6.
    Hoop dat dit topic snel uitgeroeid is!

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Jaycey: Proficiat met je promotie! ;)

@ Lydia31: Trek je het nog meid? Denk aan je! Me duimen draaien overuren!

@ Eva: Proficiat met je bruiloft dit jaar! ;)

@ Diana: Duim voor je meid! Miss vandaag tp! DUIMEN!

De rest ook allemaal veel SUC6!

Liefs Marjo

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi lieve Meisjes,

Lekker geslapen iedereen?
    Vier is aan het denken geslagen mbt tot nieuwe baan en ivf. Heb het er gisteren goed met mannetje over gehad, en we zijn eigenlijk allebei van mening dat we misschien nog maar even moeten wachten met een nieuwe behandeling. Ik zou het zelf niet prettig vinden om ergens al zwanger te beginnen. De sollicitatie die ik nu uit heb staan, geeft mij alle ruimte voor de ivf, maar toch vind ik het niet prettig om straks ergens te beginnen en dan misschien al 4 maanden zwanger te zijn. Wat vinden jullie? Is zo'n dillemma en ergens vind ik het wel lekker om na al die drama mijn lichaam nog even de tijd te gunnen.

Kunnen jullie mij helpen hiermee?

@Nollie
    Veel succes vandaag en laat je horen hoe het was. Ik hoop dat je niet meer zo ziekies ben.

@Lenneke
    Die onzekerheid begrijp ik wel hoor, je hebt zolang naar dit moment toegeleefd en genieten wordt dan de eerste paar maanden, een soort van onmogelijk gemaakt.

@Lydia
    Nog 2 nachtjes slapen toch?

@Eva
    Dank je wel hoor en wanneer jullie moeten duimen horen jullie hoop ik snel genoeg.

@Elmo
    Shopse vandaag en ik spreek je vast later wel even.

@ElviraR
    Ben blij dat alles goed met je gaat en je per 1 mei kan beginnen met je nieuwe job.

@Jaycey
    Fijn dat alles goed is verlopen en nog 1 nachtje wachten voor de tp.

@De rest, veel succes.

Liefs,
    Elvira

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lydia; alweer een nachtje om meis! Duimen draaien verder!

Eva; wat leuk zeg dat jullie gaan trouwen dit jaar. Dit wordt vast een fantastisch jaar voor jullie!

Elmo; nog een weekje tot je echo! spannend spannend...

Vier; ik kan me best voorstellen dat je je lijfje nog wat rust gunt. Zwanger aan een nieuwe baan beginnen klinkt raar, maar er zijn werkgevers die je aannemen ondanks zwangerschap, kijk maar naar mij...Als ze je echt graag willen maakt ze dat vaak niet uit. Ik zou wel open kaart spelen in een 2de sol gesprek (over IVF en dus snelle kans op zwangerschap). Dan ben je iig eerlijk geweest en hoor je vanzelf hoe ze erover denken. Want hoe lang zou je het dan uit willen stellen? Kan me niet voorstellen dat je er nu een jaar mee zou willen wachten, of wel?
    Suc6 met je lastige dilemma meis!

15. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Diana,

Heb je al gehoord van het ziekenhuis of er mooie emmy's zijn? Ik ben zo benieuwd. Laat je het ons snel weten?

Liefs, Jaycey

16. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

ElviraR bedankt voor je antwoord. Die eigenaar is op de hoogte en zegt dat hij me alle ruimte wilt geven. Hij is namelijk al 6 jaar, als het niet meer is aan het vragen wanneer ik nou aub voor hem wil komen werken. Maar toch zegt mijn gevoel nog even te wachten, ook voor mijn rust. Ik wil geen jaar wachten hoor, maar een maand of 4.

Ik zal het morgen ook voorleggen aan de IVF arts en kijken wat zijn mening is.

Moeilijk moeilijk moeilijk,

Dikke kus,
    Vier

17. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Jaycey,

ik heb morgen een terugplaatsing om kwart over twee. Ben zo blij. We hebben in ieder geval twee mooie emmy's en waarschijnlijk nog meer want ze hadden keuze. Hoeveel delig ze zijn hebben we nog niet gehoord dat horen we morgen pas. Ik vindt het weer reuze spannend.

Hoe is het met jou? de pijn al minder?

Gr Diana

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ elvira, moeilijk hoor.
    Geloof niet dat ik mijn kinderwens zal willen uitstellen ivm een andere baan.
    Maar aan de andere kant als je nieuwe werkgever je alle tijd wil geven om een IVF te ondergaan en je zwanger in dienst kan hebben. WHY NOT?
    Maar als je liever je lichaam nog even rust wilt gunnen om op te laden volg je gevoel en overleg het inderdaad morgen bij de gyn.
    Die kunnen je het beste vertellen of je lichaam weer klaar is voor een nieuwe poging.

@ jaycey, Fijn dat de punctie je is meegevallen en dat er toch 4 eitjes zijn geprikt. En hopen dat het mooie emmies gaan worden.

@ vergo, Mooi , supers dat je morgen TP hebt. Succes.

@ Lydia, OEI het gaat nu wel heeeeeeeeeel spannend worden hoor. Ben zo benieuwd of je doorstroomd naar de walvisjes.

LIEK,

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ho Diana, veel SUC6 morgen met de tp. ;) Duim voor je meid!

Liefs Marjo

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jaycey en Vergo ik duim voor jullie! En ook voor de rest van de meiden natuurlijk! Liefs Ester

Deel Deze Pagina