hoi hoi. nou had ik vorige maand eindelijk een eisprong, helaas was t niet raak. Maar goed ik twee weken geleden weer vol goede moet met spuiten begonnen,had ik vorige week al een ei van 1 cm. Moest vandaag weer terug voor een FM en in de afgelopen 5 dagen was mijn ei geen mm gegroeid. moet nu dus stoppen met spuiten en wachten tot de bloeding doorbreekt. dan weer beginnen met spuiten maar met een hogere dosis. ga nu 100 ml spuiten. Zit er echt goed van te balen, probeer het allemaal positief te blijven zien,maar dat lukt de laatste tijd vaker niet dan wel.. thanx voor t luisteren (lezen), ik moest t gewoon ff kwijt. xxx
Sterkte meid.....van je af schrijven helpt altijd. Hopellijk komen de duivels nu snel,zodat je weer verder kunt. liefs Minou
thanx. hoop dat ik deze week nog kan overstappen van zorgverzekeraar aangezien zorg en zekerheid de puregon niet meer vergoed.. zeker nu ik naar de 100 ml toega want dan doe ik 3 dagen met een busje. dus das 141 euro per 3 dagen.. ga zo lekker shoppen das altijd een goede afleider.. xxx
Balen meis. Er zit helaas niets anders op nu. Schouders eronder en door! Zo te zien heb je daar al een begin mee gemaakt; schopze
Lekker gewinkeld? Ik hoop voor je dat de volgende ronde heeeel goed uitpakt... Je pendels geven zeker hoop Sterkte meid!