Hai allemaal! Wij hebben vandaag in t zkh te horen gekregen dat we ij aanmerking komen voor ivf icsien we hebben gelijk bloed laten prikken hiervoor en we hebben 26-5 de intake. We hebben foldertje meegekregen en volgende week na uitskag bloedonderzoek maken we de afspraak voor de opzwemtest voor mn man. De rden bij ons is zijn sterrk verminderde zaadkwsliteit. Gekke is. Wel dst we vorig jaar mei een mk hebben gehad bij 10 weken e pn we toen natuurlijk zwanger zijn geraakt. Daarom is t. Niet zo dat t nooit meer natuurlijk kan, maar gelukkig. Mogen we ons melden bij icsi. Dit omdat we nu al 2 jaar bezig zijn inmiddels! Ik vind t super spannend maar. Op een goeie manier. Wij lopen in voorburg en ik had beroen dat er geen wachtlijsten zijn dus heb er een goed gevoel bij. Mensen zijn ook erg aardig tot nu toe. Khoop echt. Zo dat onze. Eerst poging goed zal slagen zonder miskraam! Succes voor iedereen
Hoi meiden, zie dat we allemaal rond dezelfde tijd met icsi/ivf startten. Voor de meeste van ons de 'eerste' keer. Misschien vinden jullie het leuk om in een besloten groep verder te kletsen? Zodat we een beetje steun en met vragen bij elkaar terecht kunnen... Onder clubs bestaan er al een aantal. Ik heb me er bij een aangesloten en moet zeggen dat ik het erg prettig vind. Het is toch anders dan met vriendinnen kletsen die dit hele traject zelf niet doormaken of hebben doorgemaakt..