nieuwe spuitclub - zonder zwangeren!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gipskruid, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo!!

Er zijn al aardig wat 'spuit-clubjes', maar deze lopen al enige tijd. Ik zie in die bestaande clubs ook veel zwangeren mee schrijven. Ik gun iedereen die hier schrijft van harte om zwanger te worden en te zijn, maar vind het zelf leuk om met meiden te schrijven die in hetzelfde stadium zitten en dus nog niet zwanger zijn. Ik begrijp dat meiden die zwanger zijn na mmm ook waardevolle adviezen kunnen geven, maar die vrolijke banners leiden mij wel erg af. In mijn eigen omgeving word ik al genoeg geconfronteerd met zwangeren.

Daarom dacht ik, tijd voor een nieuwe, verse club!

Welkom voor iedereen die bezig is met spuiten en daarover wil mee kletsen! Hopelijk veel nieuwe leden en ook doorloop, want eenmaal zwanger... dan feliciteren we je hier graag in deze club, maar daarna gaan wij weer verder met schrijven over spuiten en de weg naar het zwanger worden!

2. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik zal aftrappen:

Ik ben clomid-resistent en heb net de eerste ronde spuiten erop zitten. Ik spuit gonal f, ben met 50 begonnen en op CD16 geëindigd met 100. Op CD17 links één ei van 17 mm en die dag niets gespoten. Op CD18 heb ik 's morgens een spuit Ovitrelle gezet. Vandaag zit ik op CD20. Op CD26 moet ik laten prikken op progesteron. Mijn bms was op CD17 slechts 6.7 mm, maar de gyn gaf aan dat dat voldoende moet zijn. Ik heb daar zelf mijn twijfels over en vind het dus wel spannend. Ergens geloof ik niet dat ik met zo'n dunne bms zwanger zou kunnen worden.

Bij mij gaat het om ovulatie-inductie. Nu eerst nog een paar maanden zonder IUI, maar gewoon zelf sex. Ik ben overigens al een hele tijd bezig om zwanger te geraken.

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Gipskruid,

Ik klets ook graag mee. Ik ben ook Clomid resistent en daarom in augustus 2014 begonnen met spuiten. Helaas na 8 rondes nog steeds niet zwanger en daardoor in mei gestart met IUI. Inmiddels de eerste poging achter de rug maar helaas weer niet zwanger. Morgen weer starten met spuiten voor IUI 2. Tevens staat er voor volgende week een bezoek gepland aan het UZ in Gent. Ik wil graag weten of zij nog wat voor mij kunnen betekenen. Het zaad van ml is goed, ik heb elke maand een of meerdere mooie eitjes maar toch nog steeds niet zwanger na 2 jaar:(.

4. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Welkom MZ25, leuk dat je mee wil kletsen! Wat balen dat de eerste IUI niet gelukt is. Ga je naar Gent omdat in NL men niet iets ander wil doen dan IUI? Of wil je in Gent een soort 'second opinion' en verder onderzoek?

Deel Deze Pagina