IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Adres heb ik van je gekregen toen ik vroeg wie er een kaartje wou van de geboorte van Siem.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik had van iemand gehoord dat je de foto's kon krijgen van de embryo's die zijn teruggeplaatst, alleen was mij dat niet verteld toen ik mijn terugplaatsing had. Waarschijnlijk omdat ze moeilijk bij mijn baarmoeder kon en even wat hulpmiddelen nodig had. Ik heb vanmiddag dus de stoute schoenen aangetrokken en de foto's van de embryootjes gevraagd. Amper een uur later kreeg ik ze al. Er zit wel verschil tussen de foto's dus daarmee ook de onzekerheid of dat betekent dat een wel goed is of de ander juist niet.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    O ja, natuurlijk. Was ik al weer ff vergeten hihi.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, wil je de foto's in je album plaatsen, ben wel benieuwd hoe ze eruit zien.

IkkeB, nu 9 mnd ontzwangeren he? ;) haha

Hier gaat het goed met de bv zeg... Begin nu zelfs te lekken!! Hihi

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ik heb het geprobeerd te uploaden, maar het is een pdf-bestand, die ik niet omgezet krijg. Ik wil hem wel even naar je mailen.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Heb je ge-pbt!

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: ja nu ontzwangeren. Ben nog veel te zwaar. Hoop dat dat snel wat minder wordt. We gaan straks ff een parasolletje kopen voor bij de wagen. Ben benieuwd of mijn lichaam dat al vol houdt. Gister klein stukje gewandeld, toen kreeg ik zwabberbenen. Elke dag een beetje proberen en een stapje verder zetten.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: onderschat ook je zwakte door het bloedverlies niet. Ik had na mijn mk zoveel bloed verloren dat ik de eerste 2 wkn ook als een zwabber door het leven ging. Later bleek ik bloedarmoede te hebben, toen ik dat wist en er ook dingen voor in kon nemen, ging het gelukkig langzaam beter. Doe rustig aan en af en toe even een verplichte pauze met een kopje koffie.

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, bij de tp is toch een echo gemaakt? Wij hebben een foto met onze telefoon van het beeldscherm gemaakt en daarna kregen we twee foto's van de emmy's mee, heel apart, maar super leuk om te laten zien. Ik heb een fotoboek gemaakt met alle begin tot eind foto's. Leuk voor familie, maar ook voor later.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: omdat onze embryo's in de embryoscope zaten, blijken daar om de zoveel tijd foto's van gemaakt te worden. Zo monitoren ze de kwaliteit en voortgang ervan, Die blijk je dus te mogen opvragen. Dus dat heb ik gisteren gedaan en kreeg netjes een pdf bestand met twee foto's van allebei de embryo's. Heel mooi om te zien. Hoe voel jij je? Jij gaat ook al weer hard richting de 20 wkn, hè?

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het goed hoor. Het gaat nu ineens hard. Over 1,5 weken de 20 weken echo. Dat is echt wel weer een mijlpaal. Erg spannend dus en het leuke is ook dat ik van steeds meer meiden om me heen hoor dat ze ook zwanger zijn. Dus dat is wel gezellig straks.

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty; al die jaren waren zwangere om je heen lastig en nu ben je ineens een van hen :) gaaf he. Zeker spannend dat je over 1,5 de 20 weken echo hebt. Best snel. Voel je je nog goed? Kwaaltjes??

Sneeuwmees: je beebs zijn al weer 3 dagen aan boord. Hoe voel je je? Wat zegt je gevoel?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: leuk dat je nu ook je zw.kwaaltjes kan delen en kan pronken met je dikke buik bij je vriendinnen. Je hebt er lang genoeg op gewacht.
    @Ikke: ik word echt tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd. Aan de ene kant een gelukzalig gevoel van de twee emmies in je buik, aan de andere kant de angst dat ik zelfs daar niet zwanger van raak (en hoe dan verder). Een blasto nestelt zich al snel in (als dat überhaupt gebeurd). Dus je wilt zo graag een teken hebben dat dat bij jou ook gebeurd. Ik heb alleen op dag 2 een klein steekje links en rechts onderin mijn buik bij de lies gehad, maar dat was zo minimaal dat dat niets geweest kan zijn en nu vooral een trekkend gevoel in mijn gevoel, maar meer niet. Dus dat maakt me erg onzeker. Maar ja, je let continue wel op alles natuurlijk en dan zijn die wachteken nog zo lang. Maar ik kan er dus echt geen touw aan vast knopen en daardoor had ik vanmorgen even een dip van het zal wel weer niet.

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    We blijven voor je duimen Sneeuwmees!

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ach sneeuwmees; die dip kan ik me voorstellen. Het is ook zo spannend. Je hoeft niet per see iets te voelen he. Sommige mensen zijn maanden zwanger zonder het te weten. Maar die onzekerheid is zoooo vreselijk. Dikke knuffel en we blijven duimen!! Nog 11 dagen.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, even ego. Vanmiddag een kloddertje bruine snotterige afscheiding. Schrok me wezenloos. Op zich had ik na de tp last van bloedverlies (waarschijnlijk omdat ze met allerlei toeters en bellen eraan te pas moest komen om erbij te kunnen). Dat bruin kon dan nog daar vandaan komen, maakte ik me wijs, maar echt lekker zat het me ook niet. Ben de hele middag daardoor al van slag. Straks bij het afvegen nog een heel klein dik kloddertje roze. Verder nog geen echt bloedverlies, maar heb de tranen hoogzitten en het vertrouwen is me diep in de schoenen gezakt. Dat al op dag 3 na de tp.

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Meisje toch! Denk toch echt dat dat komt van de tp hoor! Of van een innesteling...
    Probeer toch echt vertrouwen te houden ook al is dat zo moeilijk nu!
    Ik heb nog zo veel hoop voor jou!!

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: een dikke knuffel voor jou en laat die tranen maar even stromen. Dat lucht vaak op.

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneuwmees, ik denk juist dat het een goed teken is! Bruin verlies 3.dg na tp lijkt me niet dat t komt omdat het niet gelukt is met innestelen! Probeer te ontspannen meid, je hebt 2 toppers aan boord!

Ons meisje heeft geslapen van 10 tot 2, hopelijk valt ze na het voeden weer flink in slaap ...

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, bedankt! Ja, ik probeer te blijven ademhalen, al is iedere gang naar de wc een martelgang. Ik heb nog nooit iets van een innesteling gemerkt of afscheiding gehad (als dat het al zou zijn). Wel twee keer snel ongesteld 8-9 dgn na de tp. Dus bij iedere vorm van afscheiding schiet ik al gelijk in de stress.
    Zometeen naar het werk. We hebben een fotoshoot vandaag. Ben normaal al niet fotogeniek, maar nu staat mijn kop daar echt niet naar.:(
    We zaten gisterenavond pas laat te eten, toen de telefoon ging. De baas van mijn man, of hij kon komen werken. Degene die had moeten werken, was vergeten dat hij moest werken en had gedronken (en mocht en kon dus niet achter het stuur). Andere collega's kreeg hij niet te pakken en zelf had hij ook een feestje gehad en had gedronken. Dus in plaats van een rustige avond (en ik even lekker tegen hem aan kon kruipen), was hij binnen 5 min. vertrokken. Nu moet ik dus mijn zoontje zo naar de peuterspeelzaal brengen en dan snel naar het werk.

Deel Deze Pagina