IVF in 2012 Deel 2!!

Discussion in 'MMM clubs' started by cybell, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, hoe gaat het nu? Balen van die bruine afscheiding maar voor iets anders dan een innestelling of een restje van de bloeding van na de tp kan het geloof ik echt niet zijn. Hoe moeilijk het ook is (ik ken je gevoel HEEL goed helaas) probeer toch een beetje de rust te houden voor jezelf want dat is beter. Bedenk dat het nog geen menstruatie kan zijn en ook nog geen mk, daarvoor is het te vroeg. Vandaag gewoon in een top pose vereeuwigd worden op het werk en dan kun je misschien over 9 maanden een kopie in je fotoalbum toevoegen dat je toen al 'met inhoud' was ;) Stomme onzekerheid! Dikke knuf!

IkkeB, niemand begrijpt beter dan jullie hoe ik me voel/hoe wij ons voelen. Daarom raakt het je ook! De emoties en frustraties die het met zich meebrengt... Hoe gaat het bij jullie? Wel heavy dat je nog zo'n last hebt van duizelig zijn. Rustig aan maar.

Tori, fijn dat het met bv nu goed gaat.

Kitty, spannend, 20 weken echo. Wat gaat de tijd hard he!

Cybell al nieuws? En hoe gaat het met Noekie en BE?

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Hier dus ontzettend druk! Gisteren familiedag gehad en aankomend weekend wordt kleine Siem gedoopt. Die week daarop familiedag bij ons thuis en ben dus druk met alles te regelen.

Stress omdat mijn cyclus alleen maar langer wordt en raak er al weer lichtelijk van in paniek. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken en daarom stort ik mij maar op mijn 'nieuwe' hobby.

Vanavond weer cursus! :D

Ik ben heel internet aan het afzoeken naar leuke attributen die ik voor een foto shoot kan gebruiken.
    Van het weekend een petticoat + gehaakt vestje besteld voor newborn meisjes. Zo schattig! Hotpink!
    Vandaag een loopfietsjes besteld voor Siem maar die kan ik ook mooi gebruiken straks voor foto's.

Nu alleen nog even de jackpot winnen voor de rest van de benodigdheden en we kunnen van start! :D

Zo veel ideeën in mijn hoofd maar zo weinig tijd...

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    En dan nog ook druk op zoek naar zo'n stom cola flesje! haha... :D

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Noekie; op zoek naar stom cola flesje???

Jordan: hier gaat het elke dag beter. Door het vele bloedverlies zal ik de komende weken nog slap blijven, dat is wel lastig t accepteren, want manlief moet werkelijk alles doen en dat zit niet in mijn aard. De nachten zijn stiekem erg zwaar. Ik ben zo moe, maar moet wel elke 3 uur aan de bak. Gister avond had hij zoveel krampen dat ik 3 uur bezig ben geweest met hem. Maar ik wil en mag niet klagen. Het is een geweldig mannetje!

Sneeuwmees; balen van het werk van je man.. Je bent wel weer een dagje verder. Succes op de foto vandaag.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha Noekie, doel van de dag. De zoektocht naar hét colaflesje ;) Ik zoek mee hoor. Bij het benzinestation waar ik deze vandaan had stonden er meerdere trouwens :D
    Je hebt flink wat drukte de komende weken. En nu op naar dat miljoen om je hobby te financieren ;)

IkkeB, je mag best klagen. Het IS toch vermoeiend? Er is hier een dame op het forum (niet in dit topic, ze blogt) die echt over ieder huiltje en kreuntje loopt te zeiken en die zelfs haar man loopt af te katten omdat hij geen bv kan geven enzo...Sja, dat is dus onterecht klagen. Maar jij bent gewoon moe. Het is tegen gevallen, je bent herstellende en je wil ook graag meekomen wat nu gewoon niet kan dus naast een lichamelijke strijd voer je ook een geestelijke strijd met wat je allemaal wil doen maar gewoonweg niet kunt. Hoe rot het ook is. Probeer het toch maar even te accepteren nu, des te sneller je zult herstellen. Ook al zou je het liever anders zien, probeer er voor nu van te genieten en als je straks beter bent kun je het dubbel en dwars goed maken met je lieve man! (Ik heb geen kinderervaring maar na mijn aanrijding vorig jaar heb ik helaas ook een aantal beperkingen in het huishouden waar mijn man voor op moet draaien, vreselijk in het begin maar nu probeer ik het maar te accepteren want anders werk ik mezelf tegen ;))

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Net bij de plusmarkt geweest zonder succes...:(

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Oh balen :( Mh, hou hoop he hihi!!!! Maar ik zal serieus ook kijken. Mijn man drinkt nogal veel cola dus zal hem ook vragen de flesjes te checken!

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Ach nee joh! Doe geen moeite hoor!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Haha, wat is dat toch met cola vandaag de dag!

Hier het makkelijk in slaap vallen in de draagzak ontdekt :). Dus lekker veel knuffelen met m'n meisje terwijl ik toch wat dingen kan doen met 2 handen. Ga zo nog een lodger draagzak halen, die lijkt me wel handig omdat je de kleine dan ook daarin makkelijk weg kunt leggen. Gebruik nu de babybjorn en heb ook nog en Bondolino liggen van een vriendin... Ff testen wat ons het beste bevalt.

IkkeB, ja van het bloedverlies blijf je langer vermoeid. Toen ik Floradix ben gaan nemen en een Solgar vitamine pil ging het snel beter. Mijn vriend moest ook heel veel in huis doen, maar langzamerhand worden de taken weer meer verdeeld. Dat zal bij jullie vast ook zo gaan.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    De fotoshoot is geweest. Wat een ellende. Vanmorgen om 9.00 uur eerst een foto buiten op een winderig veld. Had ik daarvoor mijn haar zo netjes gemaakt vanmorgen.:x
    Toen eind van de ochtend werden we allemaal een voor een opgemaakt door een visagiste. Ze had nog zo gezegd dat ze me zo naturel mogelijk op zou maken, maar is uiteindelijk toch aardig losgegaan met oorlogskleuren (voor iemand die praktisch geen make up draagt is dat al snel).
    De persoonlijke foto's vielen nog niet mee. Ik vind het erg moeilijk om 'ontspannen' in de camera te kijken. Ik commandeer liever anderen van achter de camera.;) Maar volgens hem zaten er wel een paar aardige tussen. Ben benieuwd. Mijn man weet straks niet wat hij aantreft als ik thuis kom in oorlogs tenue. Ik zal hem zo eerst maar eens voorzichtig geestelijk voorbereiden.;)

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha Sneeuwmees, ben nu wel benieuwd naar de make up look van je :D

Tori, babybjorn heeft mijn zusje een wipstoel van en die is helemaal lyrisch erover dus als die draagzak net zo goed is.. :)

Ik ben net gebeld door mijn arts van MCK. Ze vroeg of ze in LUMC nog wat hebben gezegd qua medicijnen o.i.d. voor een nieuwe poging. Is dus niet zo want ze zeiden daar ook dat ze niet meer weten wat voor onderzoeken er nog zouden kunnen worden uitgevoerd dus dat heb ik ook aan gegeven. We gaan gewoon poging 2 in op hoop van zegen ;) Zij verwacht dat ik rond 1 juli ongesteld zal worden omdat vorige week nog HCG in mijn lichaam zat maar als ik ongesteld ben kan ik bellen en starten.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: zodra ik een foto heb ontvangen, zal ik hem in mijn album plaatsen (nadat ik hem eerst zelf natuurlijk goedgekeurd heb).;)
    Spannend dat je er weer voor gaat! Ik wens je veel sterkte ermee, want ik weet hoeveel moeite het je kost het hele circus weer mee te gaan maken. Heeft Dr. S. nog geantwoord?

Het bruinverlies valt momenteel mee, maar heb wel steeds ongesteldheidsvoel, dus daardoor er nog wel continue er meer bezig. Merk dat ik het naar de wc gaan tot een minimum beperk, bang om wat ik weer aan ga treffen. Wel vermoeiend, als dat voorlopig nog even zo doorgaat.
    Heb ook koppijn. Of het door de stress is of een bijwerking van de utrogestan of pregnyl. Ik weet het niet, maar ook daardoor niet helemaal erbij met mijn gedachten.;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik had om 17.20 uur een afspraak bij de tandarts. Had vanmorgen er nog aan zitten denken om die af te bellen, maar omdat het alleen maar uitstel van executie zou zijn, toch maar gegaan. Natuurlijk door collega's bezig gehouden en veel te laat vertrokken. Het was dus enorm haasten en heb vermoedelijk niet alle snelheidslimieten in de gaten gehad.
    Uiteindelijk kom ik daar 10 min. te laat aan. Ik had ze onderweg nog geprobeerd te bellen, maar het antwoordapparaat stond aan.
    Kom ik daar, zit er nog een man in de wachtkamer. Dacht nog. Heb ik me kapot gehaast, loopt het hier weer enorm uit. Dus ik sta lekker te flossen in het toilet daar, komt de mondhygiëniste eraan, en kijkt me geheel verschrikt aan en vroeg of we een afspraak hadden. Ja, zei ik, heel zelfverzekerd, om 17.20 uur. Ze zei dat er dan iets misgegaan was. Ging ze in haar agenda kijken, moet ik volgende week pas om half 6.:) Ondanks dat ik blij ben dat ik niet naar de tandarts hoef, betekent dat volgende week weer hetzelfde gehaast (met het risico van een boete voor te hard rijden nu). Grrrr....:x

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Jordan: wat een lieve woorden schreef je aan me. Ik vind het, vooral hier ( naar jou en cybell) lastig om minder positieve dingen te schrijven. Ja het is zwaar soms, maar het is wel wat ik al jaren wenste. En jij ook. Dus wat je zegt; het is een hele strijd in mijn hoofd. Thanx meis!!!

Tori: hoeveel bloed had jij verloren? Gebruikte je dat middel naast ijzertabletten? Die moet ik namelijk slikken.

Sneeuwmees: waarom hadden jullie op je werk een fotoshoot?
    Haha een week te vroeg bij de tandarts, iig beter als een week te laat. :)
    O je gevoelens zijn zo vervelend. Klopt jou gevoel meestal? Of maak je jezelf vaak gek om 'niks'? Stekte mop

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ikke: ja, de tandarts is al niet het meest leuke en dan nog een week te vroeg komen. De tandarts zal wel gedacht hebben dat ik er erg veel zin in had.
    Die fotoshoot was vanwege een glossy folder die van onze afdeling uitgegeven wordt en voor onze website waar ze allemaal foto's wilde hebben met dezelfde uitstraling (en achtergrond). Het is nu een beetje een radjetoe van foto's van iedereen.

Ja, en mijn gevoel. Ik ben twee keer zwanger geweest, waarvan ik beide keren ervan overtuigd was niet zwanger te zijn. Ik heb vaak durven zweren zwanger te zijn en toen werd ik gewoon ongesteld. Ik weet dus niet wat ik van mijn 'gevoel' moet zeggen. Ik weet dat er veel succesverhalen zijn van vrouwen met helderrood bloed, stolsels en andere onsmakelijke afscheidingen en dat die toch zwanger bleken. Maar voor mij voelt dit heel raar. Als je zwanger wilt worden (of bent) wil je gewoon geen 'rotzooi' eruit zien komen. Vandaag weer een klein beetje bruin slijm en zelfs iets waar ieniemienie rood erbij leek te zitten. Dus ik weet het echt niet meer en wordt gek van het gepieker. Merk dat ik zo lang mogelijk maar ophoudt om naar de wc te gaan uit angst. Heel vermoeiend.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    IkkeB, ik had 1,1 liter verloren. En had ook ijzertabletten voorgeschreven gekregen, maar de vk adviseerde me deze toch niet te nemen. Dus ik heb die niet genomen. Omdat ik me toch niet fit voelde na een paar weken raadde de kraamzorg me aan om Floradix en extra vitaminen te nemen. Ik merkte na 2 dagen al verbetering!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ikke: ik heb na mijn mk die roosvicee ferro genomen (en geprobeerd zoveel mogelijk ijzerrijk te eten met groene groentes e.d.). Het heeft wel even geduurd, maar dat heeft me ook wel erdoorheen geholpen (uiteindelijk).

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ah Sneeuwmees, ben benieuwd naar je foto :D Hoe gaat het vandaag? Ik zei het gisteren al, weet hoe moeilijk het is (lees mijn berichten maar terug van een week of 3 en 4 geleden, dus het is nu makkelijk praten ;) ) maar het is denk ik ook te vroeg voor een menstruatie en weet je, wat het ook is, je doet er nu nog zo weinig in. Misschien is het de innestelling van 2 mini-jullie's en verlies je daarom wat bloed en dan is het zonde als je nu al helemaal er door heen zit. In ieder geval, je gevoel dat het niet hoort ken ik maar al te goed en ik hoop HEEEEEEL hard dat het vandaag gewoon ophoud en dat je lekker kunt relaxen! Zoek ergens wat koeien op in een weiland, kijk daar naar. Wie weet wat er gebeurt :D

IkkeB, het was helemaal gemeend. En tuurlijk hoef je de negatieve dingen niet achterwege te laten. Dat hoort er toch ook bij. Je hoeft je niet in te houden, gooi je frustraties er gerust uit, hihi. Doen wij ook! :)

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Tori: bij mij was het bloedverlies bijna 2 liter, dus moet die tabletten wel echt slikken. 3 maal daags eerst zelfs. Maar de vk zei daarna dat 1 keer per dag beter is omdat recent onderzoek aanwijst dat de waardes niet sneller stijgen bij meer tabletten. Omdat het toch heftig spul is ( verstopping veroorzaakt) adviseerde zij omze eenmaal daags te slikken. Dat doe ik nu. Ik heb ook roosvice ferro staan, maar ben bang dat ook dat verstopping veroorzaakt, dus neem het liever niet.

Sneeuwmees: probeer je toiletgang niet uit te stellen, de druk die je dan ontwikkeld kan meer kwaad als gewoon gaan en kan ook de bloeding stimuleren. ' gewoon' gaan dus als je moet!! Hoe lastig ook.

Ego; als ik negatieve dingen schrijf, dan ook de positieve. Gister hebben we infacol gekocht voor Timo tegen de krampjes, en vanacht heeft hij de hele nacht geslapen van voeding tot voeding. Wow wat zijn wij gelukkig metnonze nachtrust. De mannen liggen nu nog te slapen. :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ikke: wat fijn dat de druppels geholpen hebben (blijkbaar ook bij je man) dat de heren nog lekker op een oor liggen. Het is gewoon enorm pittig die gebroken nachten, dus daar mag je best lekker over klagen, hoor!
    @Jordan: ja, ik weet niet hoe ik moet omschrijven hoe het gaat. Er zit af en toe nog steeds een piepklein sliertje met wat bruinig er doorheen en ook mijn inlegkruisje is niet helemaal schoon. Wat er allemaal uitkomt weet ik niet. Ook is mijn buik heel gevoelig, vaak een aandrangsgevoel, en gisterenavond had ik echt een enorm ongesteldheidsgevoel (maar kwam er niets). Af en toe voel ik helemaal links onderin mijn buik een pijnscheutje (die ik niet kan verklaren). Dus ik word continue alle kanten heen en weer geslingerd. Als ik alleen die pijnscheutjes e.d. zou hebben, zou ik daar enorme hoop van krijgen.

Share This Page