Noekie, 8 in 2 maanden is goed hoor! Wauw. Ik ben ooit 30 kilo afgevallen. Ik woog uiteindelijk echt te licht hoor, zou ik nu niet meer willen want je keek door me heen. Wanneer wil je beginnen? Oh en als ik mama zou zijn dan zou mijn beeb model zijn voor je hoor IkkeB, SouthBeach ben ik toen 30 kilo kwijt geraakt. Super fijn dieet maar ik heb nu haast hahaha. Ja dat niet kunnen sporten is niet leuk. Ik mis het echt, ook om energie kwijt te kunnen. Maar ja, zo zijn er meer dingen die echt niet kunnen momenteel en ik moet het accepteren. Als jij stopt me bv, ga je dan dieeten? Sneeuwmees, Sonja Bakker deden mijn schoonouders maar schoonvader werd er niet lekker van (heeft overigens wel diabetes hoor), toen is hij naar de arts gegaan die aangaf dat SB werkt maar niet goed voor je suikerspiegel is. Omdat de ene dag zonder en de andere dag met suiker is krijgt je lichaam steeds een opsodemieter vertelde zij. Daarom ben ik er nooit mee begonnen. (niet dat shakes nou zo geweldig zijn whahaha) Maar ik hoor er veel positieve verhalen over. Hoe gaat het met je buikpijn?
Jordan: dag ligt er aan hier lang ik bv geef. Als dat snel is wil ik niet meteen op dieet, eerst weer genoeg aansterken. Maar als het later is wil ij dat misschien werk. Als ik straks weer kan sporten en fietsen zal het ook de goede kant op gaan denk ik. Ze zeggen niet voor niks 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren.
@Sneeuwmees: Meis ik blijf voor je duimen... hoop zo dat je niet ongi gata worden!! @All: Wat goed dat jullie aan het lijnen zijn! Ik lijn zelf al vanaf januari en ben nu 15kg kwijt. Wil er nog 10 kwijt als het even kan en het gaat nog steeds de goede kant op. Weeg op dit moment 76kg en ben 1.70 lang. Dus al aardig opweg naar een goed BMI! Verder is het hier rustig. Door omstandigheden is mijn spiraaltje niet verwijderd vorige week maar gaat dat komende vrijdag gebeuren. De reden was dat we een flinke lekkage hadden bij het verbouwen van de badkamer... flinke tegenvaller dus! Maar goed, over 3 weekjes lekker op vakantie en als we weer terug zijn gaan we eens contact opnemen met het ziekenhuis om weer verder te gaan. We hebben dan alweer bijna een jaar stil gestaan dus het is wel weer eens tijd (laatste TP vorig jaar was in september namelijk).
Cybell: knap hoor al 15 kilo eraf!! En idd bijna goed bmi. ( bmi zegt niet alles, maar is wel een indicatie) Wat balen van de lekkage!! Is het inmiddels verholpen? Wel fijn dat de spiraal er vrijdag alsnog uit mag. Eindelijk op weg naar een nieuwe poging, maar niet voor je welverdiende vakantie!!
Mijn fotografiecursus zit er al weer op. Nu flink oefenen met veel foto's maken en in het najaar weer terug voor de vervolg cursus. Weer veel geleerd vanavond en mijn verlanglijstje is weer wat langer geworden. Statief, studio scherm, flits diffuser en in ieder geval een grotere tas! We sluiten oudjaarsavond af met een heerlijk glaasje wijn!
Noekie, van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke, mooie en gezellige dag van meid! Sneeuwmees hoe s t met jou meis? Ik reageer weinig, maar lees wel iedere dag mee hoor meiden. Beetje druk hier thuis. Alles aan t ordenen, opruimen, uitzoeken en weggooien. Nieuwe kasten gekocht, nieuwe grotere eettafel etc dus ja daar gaat wel ff tijd in zitten aangezien ik niet alles te gelijk kan doen
@Ikke: Jeps lekkage is gelukkig verholpen, alleen moeten we in de garage het gehele plafond nog vervangen door de waterschade. Kan haast niet wachten om mn spiraaltje te laten verwijderen... zon tegenstrijdig gevoel... zo lang bezig zijn voor een kindje en dan een spiraaltje krijgen verplicht... maar goed nog maar een paar daagjes! @Noekie: Wat leuk die cursus!! Heeft een vriendin van me ook gedaan Maar jij loopt al ver vooruit dat je nu al halverwege het jaar zget dat jullie lekker een glaagje wijn met oud en nieuw drinken Persoonlijk hoop ik heeeeel hard dat ik geen alcohol mag met oud en nieuw @All: Druk dagje in t vooruitzicht. Zo de bad afvoer ophalen bij de badenzaak want die was verkeerd geleverd... grrr... Daarna weer een avonddienstje draaien. Verder weinig te melden Ja net nog even het Spaarne ziekenhuis gebeld en 25 juni moet ik voor mijn controle hysteroscopie. Fijne dag meiden!!
Cybell ze bedoelde met oudjaarsdag dat ze vandaag jarig is Spannend meid. T schiet nu wel weer aardig op allemaal he? Ik ga voor je duimen meid dat je dit jaar zwanger uit mag gaan!
Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 25 juni: Cybell 7e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Cybell: 11 juli (onder voorbehoud van 33 dagen cyclus) Zwanger: BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing Echo's en controle's: Kitty17, 16 mei intakegesprek vk Kitty17, 13 juni GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1) Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf) Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi ikkeb, 22 mei 2013, zoon Timo (spontaan na 2x ivf/icsi)
@Noekie: Ow hahahaha... helemaal over heen gelezen! Shame on me!!! Dan bij deze gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Misschien een gekke vraag... maar hebben jullie facebook? Als jullie het leuk vinden kunnen we elkaar daar volgen naast het forum hier?
Hai cybell ik heb idd facebook. De anderen hier ook geloof ik. Wil je weten waar je op moet zoeken? Dan is t mss handig om een pb te sturen
Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 25 juni: Cybell 7e hysteroscopie ter controle operatie. 20 augustus: Jordan intake Gent 31 oktober: Jordan intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Cybell: 11 juli (onder voorbehoud van 33 dagen cyclus) Zwanger: BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing Echo's en controle's: Kitty17, 16 mei intakegesprek vk Kitty17, 13 juni GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1) Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf) Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi ikkeb, 22 mei 2013, zoon Timo (spontaan na 2x ivf/icsi)
Be; een grotere eettafel?? Ik kan me herinneren dat die van jullie al zo groot was!! Cybell: stuur ff pb dan kun je me vinden of facebook. Logisch dat dubbele gevoel over de spiraal. Ik moest toen aan de pil en daar was ik zeker niet blij mee. Ik werd er zelfs zo koppig van dat ik ' gewoon ' heb gezorgd dat ik zwanger was net voor die stomme pil. Dat was echt bizar. Ik zat te wachten op ongi om aan de pil te starten, werd ik dat helemaal niet. Ik hoop zoo voor je dat jij met oud en nieuw idd geen drank mag. Sneeuwmees; geen nieuws nog steeds goed nieuws?
@Bianca: ik dacht dat je laatst al een andere tafel had, of was je toen alleen nog maar op zoek? Altijd leuk om nieuwe meubels te kopen! @Cybell: wat lullig dat een lekkage roet in het eten gooide om het spiraaltje te verwijderen, maar het aftellen is gelukkig begonnen, want het wordt inderdaad tijd dat Jordan en ik wat versterking krijgen op die ellendige wachtbank! @Ikke: hier nog geen rood of bruin te zien (even heel hard afkloppen). Heb wel zo nu en dan gele afscheiding, heel apart. Maar begreep dat dat ook van de utro kan komen. Vanmorgen weer ongikrampen, maar het was gelukkig loos alarm. Sinds vanmiddag wel weer iets meer jeuk van onderen, dus dan begint de twijfel weer. Aan de andere kant nog nooit tot dag 12 na een tp gered, dus dan is het weer moeilijk niet te hoopvol te worden. Dus zoals je ziet, word ik nog steeds heen en weer geslingerd door allerlei emoties. Vandaag een k-dag op het werk gehad. Kreeg gisterenmiddag de vraag of ik een vertaler kon regelen voor een stukje tekst. Dat moest uiterlijk morgen al klaar zijn. Uiteindelijk kreeg ik gisteren om 6 uur 's avonds pas de tekst. Ik had iemand geregeld die het woensdagmorgen af kon hebben, gelukkig. Maar vond het wel vervelend om zo'n persoon een beetje op te moeten jagen. Krijg ik vanmorgen om half 12 een mail van een collega, dat de deadline vanmiddag om 2 uur is (ipv morgen). Er zat nog een hele mailwisseling onder zag ik en toen zag ik tot mijn verbazing dat het verzoek voor dat stukje tekst al 2 weken geleden was verstuurd. Snap niet dat je dan vlak voor de deadline daar dan pas aan begint met als gevolg dat ik iedereen nu moet opjagen en het mes op de keel moet zetten. Terwijl er tijd genoeg voor was. Verder nog even van die klusjes die achteloos op mijn bordje gegooid worden, maar die geintjes die me gelijk een hele ochtend kosten. Ik was dus behoorlijk op oorlogspad vanmorgen, maar gelukkig (voor mijn collega's) waren de meesten op pad. Dus binnenkort maar eens tijd voor een goed gesprek met mijn baas.
Ikke, onze oude tafel was 1.90x0.90 De nieuwe is 2.60x1.00 behoorlijk stukje groter dus Sneeuwmees, altijd leuk ja nieuwe meubeltjes Donderdag mocht je testen he? Spannend hoor K ben goed aan t duimen voor je meid Hier is vandaag de hulp lekker een keer extra geweest. Zelf ben ik begonnen met t wassen van de babykleertjes etc. Einde van de middag kuit ontdekt in onze quarantaine bak... die vissen zaten er net vanaf zondag in. 4 stuks net over gekomen vanuit Japan... komen we bij onze grote vijver hebben ze daar ook nationale ei-leg-dag jeeeee ben benieuwd wat er uit komt Tevens vanavond een nieuw kitten (vrouwtje) opgehaald/gekocht... echt een schatje! Morgen een vrij rustige dag... eerst lekker vroeg naar de fysio Heerlijk! En daarna lekker relaxen denk ik. Laatste 2/3 dagen weer behoorlijke last van harde buiken en mega veel last van maagzuur..... mwaa als t daar maar bij blijft dan Nu zo lekker mn bedje opzoeken... Ps Noekie, leuke dag gehad vandaag? Ben je goed verwend???
@Noekie: zei net tegen mijn man dat we niet gaan testen. We wachten. net als bij huisdieren, gewoon af of ik dikker word over een paar maanden...hihi.. Was ook benieuwd of je een leuke dag gehad had. @Bianca: zo! Dat is een enorme tafel! Maar bij jullie wel handig, want volgens mij hebben jullie altijd veel aanloop. Ook leuk een kitten erbij en vissen aan de leg. De familie plant zich aan alle kanten voort bij jullie (vruchtbare grond...?? ).
Sneeuwmees; wij hebben ook steeds de rode duivels afgewacht en pas als die niet of veel te laat kwamen gingen we testen. Je houd de rode monsters dit keer wel lang buiten de deur! Zou het dan toch.... Hoeveel dagen na tp zit je nu? O ik zie het al 13. Wow.
Ik heb een leuke dag gehad en ben goed verwend. Van manlief 3 filters voor de cameralens gekregen. Van mijn ouders een statief en een flits diffuser... Zegt jullie vast niets maar ben er erg blij mee... Tobie wou gisteren nog een cadeautje voor mij halen van zijn 'eigen' centjes! Hij zat te denken aan knikkers of lego maar kwam toch met een mooie bos bloemen aan. Helemaal trots zijn portemonnee laten zien dat die nu helemaal leeg was... (Dus heb hem maar weer gauw gevuld met kleingeld) De hele dag door wat visite gehad en dus veel taart gegeten... En vandaag de restjes opmaken en dan ga ik echt beginnen met lijnen. Startdatum: 17 juni! (denk ik.......)