@Sneeuwmees: Ik wou dat ik al stiekem voor jou mocht testen... Maar om nu een plasje bij jou te gaan ophalen ziet er ook zo stom uit he... ?!? Jaja...geduld...!
Noekie; wat lief van je zoon!!! En verder ook gave cadeaus gehad. Jij was na je zwangerschap toch al flink wat kilo's kwijt?? Hoeveel wil je er nog af hebben?? Vandaag is manlief weer begonnen met werken. Ik vond het best spannend, maar het gaat eigenlijk heel goed tot nu toe. Bij de vk geweest om hb te prikken. Die was al weer 6,8 daar was ze erg tevreden over. Misschien gekke vraag, maar weet iemand hoelang het duurt voor de hechtingen opgelost zijn. Bij mij zit er nog een op het randje zeg maar. De uitwendige zijn weg.
IkkeB: Ik heb ze door laten knippen dus heb eigenlijk geen idee. Op dag 6 kreeg ik er last van en toen heeft de vk ze weg gehaald. Normaal gesproken duurt het zo'n 3-4 weken dacht ik...
@Ikke: geen idee. Anders even vk of huisarts vragen. Misschien kunnen ze een knipje geven. Ik had een ks met een mooie rits met ijzeren nietjes, dus heb geen ervaring met 'schade van onderen' en evt. hechtingen. @Noekie: je mag morgen wel even langskomen met je teststaafje, hoor! Ik durf zelf toch niet te testen.
Sorry hoor meiden maar ik heb het serieus druk, zeg maar. Lange lappen tekst typen wil even niet zo. Was zo benieuwd naar Sneeuwmees maar dat klinkt nog steeds goed en veelbelovend. Ga je morgen testen? Hier, 2 dagen dieeten (nu bezig met dag 3) en 2 kilo kwijt. Als dat zo doorgaat ben ik snel klaar hahaha maar ja, eerste dagen gaat altijd snel (vocht). Tot snel!
Hier net bloedverlies. Ben even helemaal kapot. Ging even plassen om daarna mijn zoontje naar bed te brengen, toen ik bloedverlies zag. Het was letterlijk of ik een klap in mijn gezicht kreeg. Heb barstende koppijn en de tranen zaten hoog. Heb mijn zoontje zelfs eerder naar bed gebracht, omdat ik me niet goed meer kon houden. Op de trap naar beneden ben ik al in huilen uitgebarsten. Goh, ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was, dat dit wel heel hard aankomt. Sorry voor mijn ego-modus.
Lieve sneeuwmees, meis het wil nog niks zeggen? Vrouwen in de mm hebben meer kans op bloedverlies tijdens een evt zwangerschap. Morgen gewoon een testje er aan wagen meid. Je hebt twee toppers aan boord! Kop op meid, niet gelijk alle hoop laten varen! Knuffel!!!
Snik...Owh meid dit kan toch niet waar zijn! Dit had ik dus ook echt even niet verwacht. Zo oneerlijk! En nu is je man ook nog niet eens thuis?! Ik kan goed begrijpen dat de hoop nu totaal weg is. Dit is een harde klap ja. Weet niet zo goed wat te schrijven nu. Alleen dat ik aan je denk en met je mee leef! Een hele dikke knuffel voor jou!
@Noekie: nee, mijn man is aan het werk. Had hem straks gebeld, maar hij had kon niet handsfree bellen en vroeg of hij later even terug mocht bellen. Hij belde net. De klap kwam ook bij hem hard aan en hij baalt ervan nu niet thuis te zijn. Was zelfs een beetje boos dat ik hem straks niet gelijk had gezegd wat er aan de hand was. Dan had hij de wagen even aan de kant gezet. Hij vond het nl. vervelend dat ik zo verdrietig was en hij dat straks niet gelijk door had. Hij had wel stilletjes gedacht, het zal toch niet mis zijn, maar omdat hij me zo 'zwanger' vond gedragen en ik al bijna de 14 dgn had volgemaakt had hij het maar weggewimpeld. Hij had zich er zo op verheugd (zo bleek nu) en was al van plan om stiekem een test te gaan kopen om die morgen te gaan doen en zat zelfs al over een dakkapel na te denken. Het had zo mooi kunnen zijn.
Pff meissie toch! Wat heftig! En wat heb je toch een schat van een man! Ik wou dat ik je kon troosten...
@Noekie: dank je, meid! Het feit dat jullie zo lief zijn, doet al zoveel (ook al is het op afstand). Net het hele medicijnkastje afgezocht en zo waar nog een midstream test gevonden. Maar die was, zoals te verwachten negatief. Toch raar, want had echt het idee dat er wel iets gaande geweest is (gezien de klachtjes).
Sneeuwmees, lieverd toch... Ga je morgen alsnog testen? Met kv test bijv? Volgens mij zijn die gevoeliger dan die midstream testen... Gossie meid... woorden schieten even te kort... Dikke knuffel vanaf hier!
Sneeuwmees: geen woorden....! Dikke knuffel. Ik zoek nog een keer naar woorden, maar ik kan ze niet vinden... Kut!
Ja, kan het helaas niet mooier maken dan het is. Heb nog steeds het idee dat ik zo wakker word en dat het allemaal een foute droom was. Maar dat lijkt niet zo te zijn. Als ik weer aan het heen en weer gereis naar DD, de stress van de hele behandeling denk, de bevruchtingen, de wachtweken, dan zakt de moed me nu al in de schoenen. Maar ja, om de kinderwens op te geven, kan ik ook niet. Maar ja, eerst maar afwachten wat ze in DD zeggen. Als je zelfs van twee blasto's al niet zwanger raakt..., weet ik niet of hij er nog wel heil in ziet.
Mijn man belde net. Hij komt zo naar huis. Hij had naar zijn baas gebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en dat hij het rot vond mij nu alleen te laten. De vrouw van de baas weet van alles en had er alle begrip voor. Ze hebben vervanging geregeld die mijn man zo komt aflossen.
Wat fijn dat er begrip is en je man naar huis kan komen voor jou. Hopelijk kunnen jullie samen het verdriet delen. Ik hoop dat je wel een beetje kunt slapen vannacht.
Sneeuwmees, neeeee!! Dikke knuffel voor je, ik snap het niet ... Dit moest goed gaan, zulke mooie Emmy's... Hoe oud was de test, was die nog wel goed?!