IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cybell

cybell Niet meer actief

@Sneeuwmees: Meis... ik heb er geen woorden voor :( Had zo hard gehoopt voor je...
    Weet even niet goed wat ik moet zeggen.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ah lieve Sneeuwmees, nee toch he :( Is het bloeden doorgezet? Shit wat oneerlijk toch! Fijn dat je man eerder naar huis kon maar het blijft klote en milder kan het niet maken! Hele hele hele dikke knuffel meissie!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dank jullie wel, meiden! Jullie lieve berichtjes doen me goed.
    Hier een enorme jank-dag gehad. Mijn ogen doen er pijn van. Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel verdriet gehad nadat een poging mislukt was (een eigen of een ivf). Maar ben er voor mijn gevoel ook nog nooit zo dichtbij geweest. Begon gisteren er zo van overtuigd te raken dat ik zeer waarschijnlijk toch wel zwanger was. En dan gaat de fantasie met je aan de haal. Ja, en hoe hoger je vliegt, hoe harder je valt natuurlijk.;) Even geen rekening meer mee gehouden na mijn optimisme van gisteren.
    Ben vandaag grote schoonmaak van de bovenverdieping gaan houden, wat er de laatste weken een beetje bij ingeschoten was. En wat dus hard nodig was.:)
    Schoonmaken is voor mij de beste remedie en maakt mij op de een of andere manier altijd rustig. Straks kwam een vriendin van mij en we hadden een uur lang al over koetjes en kalfjes gepraat en op zich knapte ik daar ook van op. Maar vlak voor ze naar huis ging, kwam toch die vraag.... Weten jullie al wat. Ja, daar kwamen de tranen die net zo mooi opgedroogd waren weer overnieuw. :(
    Inmiddels heeft mijn man mijn haar geverfd (en ik zit nu de verf erin te laten trekken). Ik wilde dat al eerder doen, gezien mijn uitgroei. Maar mijn man vond dat toch wat spannend zo net na een tp en wilde eigenlijk liever niets 'verstorends' doen tijdens de wachtweken. Dus daarom het verven even uitgesteld, maar aangezien de sluizen toch open staan, dan ook maar de verf erin.;)

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bluh meesje :( Ik had ipv rot een ander woord gebruikt in mijn vorige bericht trouwens maar dat woord mag kennelijk niet en word automatisch omgegooid naar rot maar het begon met een k en eindigde op lote. Dus ja... (kijken of hij er nu van maakt dat het begon met r en eindigde op ot ;)) Maar wel fijn dat je een vriendin langs had ter afleiding, je huisje weer blinkt en wat een schat van een man heb je dat die je haar in de verf heeft gezet.

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees! Dit meen je niet! Getsie, we hadden ander nieuws willen horen. Potje janken is helemaal niet erg. Gooi het eruit als het oplucht. Pfff, sterkte met het verwerken de komende dagen! En je hebt een topvent!

Zal ik dan maar goed nieuws vertellen? Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad, in het ziekenhuis. Je kunt wel merken dat het een 'zakelijke' echo is. Ze doen hun ding en klaar. Niet even leuke foto's maken en ik moest zelfs vragen of we het geslacht mogen weten. En zelfs toen zei ze ik denk dit.....gelukkig wel hetzelfde als de echo bij 15 weken, maar toch, je bent nu nog niet overtuiigd. Anyway, ik mag verder niet klagen, alles zag er goed uit. Enige is dat mijn placenta erg laag ligt en ik bij 30 weken een extra echo krijg. Want als de placenta voor de uitgang blijft liggen, dan mag ik niet natuurlijk bevallen :(.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty; super dat de 20 weken echo goed was!! de placenta had ik ook. In 99,% van de gevallen groeit dat nog goed. Dus daar hoef jevje geen zorgen om te maken.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: wat fijn een goede echo! Jammer dat ze het zo zakelijk doen, het blijft toch steeds zo bijzonder. Ik had de echo's (12 en 20 wkn) bij een echobureau waar allemaal vrouwen werkten en die maakten er wel iets speciaals van. Maar de (mannelijke) gyn's in het zkh raffelden de echo's altijd af.
    @Jordan: als je tegenwoordig netjes vloekt, weet ik wat je eigenlijk in werkelijkheid bedoelde...hihi...

Net nog even een testje gedaan, maar die bleef zoals te verwachten was negatief. Met zoveel natuurgeweld momenteel, kan er ook weinig blijven plakken.

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Zo jammer sneeuwmees!

Gaan jullie nog wel door voor een nieuwe poging?

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Ik was 12 kilo aangekomen in de zwangerschap en die heb ik er ook al weer af. Zit al een tijdje weer op het begin gewicht.

Ik heb mij voorgenomen om maandag 'echt' te beginnen maar ben al een beetje bezig nu. Net een programma gekeken op rtl5, Gênante lijven, en dat helpt ook wel mee. Meteen geen zin meer in chips! :D

Ik moet nog 1,4 kilo en dan heb ik een BMI van 25. Maar wil graag nog 5 kilo eraf ofzo.

Gaan jullie mij helpen? Als ik een meldplicht heb wordt ik hopelijk meer gemotiveerd... En wie doet er mee?

Doel is natuurlijk mijn cyclus te behouden!

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: ik mag nog niet mee doen ivm borstvoeding, maar ik steun je zeker. Ik heb ook genante lijven zitten kijken. Ze zeiden daar dat dat je bmi tussen de 25 en 30 moest zitten. Ik dacht altijd tussen de 20 en 25. Wat is het nou? Ben et werk ff niet meer meebezig. 12 kilo bij je zwangerschap aangekomen... Jaloers! Ik ben er bijna 30 aangekomen.... De eerste 15 waren wel na de eerste keert wegen na de bevalling weg, maar nu moet ik er nog iets van 12 tot mijn gewicht aan de start van mijn zwangerschap. Maar toen vond ik mezelf al te zwaar. Bij voorkeur moet er nu nog 15 af dus. Maar ik ben met 10 al mega blij. Denk dat de eerste paar kilo's nog makkelijk zullen gaan als ik straks wee meter mag/kan bewegen, maar daarna...

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Jeetje...30 kilo is wel erg veel ja. Bij mijn 1e zwangerschap was ik 18 kilo aangekomen en dat ging er toen niet zo gemakkelijk af. Bij Siem was alles anders. Ik kon na 3 weken al weer normale broeken aan.

IK wil echt nooit die vrouw worden met die 3 keizersneden!
    Haha...Met die lapjes vel daar beneden! :D

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Mijn beste vriendin is vannacht bevallen van een zoontje!
    De dag staat weer op zijn kop nu!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Kitty, goed nieuws zeg! Blij om te horen. Nu die placenta nog even moven! ;)

Sneeuwmees, ja inderdaad hahaha, heeeel rot ;)

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: nee die vrouw wil ik ook echt nooit worden!! Mijn buik zit echt helemaal onder de streai en hangt nu ook, maar lang niet zo erg als bij die vrouw. Ik merk nu al dat hij iets minder gaat hangen en de streai langzaam aan gaat veranderen van rood naar zilver. Ik zal gehavend blijven, maar het wordt nog wel iets minder lelijk.. En ja, 25-30 kilo is echt mega mega veel. Gelukkig was er gelijk al wel 15 af na de bevalling. Nog 11 te gaan.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hey meiden, kan er (lijnen) niet echt over meepraten ...

Sneeuwmees, vind het echt zo K voor je!!! Hopelijk zien ze in DD nog wel dat het moet gaan lukken en je nog voor een poging kunt gaan.

Ons meisje heeft ruim 8 uur geslapen vannacht :), heerlijk!!!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ik was zo waar 1,5 kilo afgevallen. Blijkbaar zoveel traanvocht verloren de afgelopen twee dagen. Bij mij moeten er ook nog wel de nodige kilootjes vanaf, maar mis de motivatie nog even.
    @Tori: heerlijk 8 uur slapen. Ik hoop dat ze de smaak nu zelf ook te pakken heeft dat dat toch wel erg lekker is.
    @Ikke: zodra de kleine van jou gaat lopen, dan weet ik zeker dat die extra kilootjes er vanaf gaan vliegen. Eerst maar even die 9 maanden ontzwangeren doorstaan. Je lichaam is nog niet helemaal zichzelf.

Hier enorm zwaar ongesteld. Excuses voor de details, maar ik verlies enorm veel bloed, slierten en grote stolsels. Gisterenavond had ik ook iets ondefinieerbaars in mijn maandverbandje. Heb toch het idee dat er een van die embryootjes toch even zijn tentakels heeft willen uitslaan, maar zich toch bedacht heeft. Net of er toch even iets gebeurd is.
    Mijn man vroeg gisteren of ik nog een poging wilde doen. Ja, ik zeker nog wel (hoezeer ik er ook tegenop zie). Hij is natuurlijk geschrokken van mijn enorme verdriet van de afgelopen twee dagen, dus wist niet hoe ik er nu instond. Maar opgeven is voor mij (nog) geen optie. Nu dr. S. nog overtuigen (en de verzekering die die 4e poging ook no goed moet gaan vinden). Eerst vanmiddag maar eens alle laatste rekeningen opsturen naar PNO. Eerst maar even deze poging laten betalen en dan ga ik ze maar eens bellen wat ze nodig hebben voor een 4e poging te vergoeden.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Net naar DD gebeld. Gezien mijn zware bloedverlies en de stolsels vermoedde die assistente ook dat er toch iets gebeurd moet zijn en dit toch een soort van vmk is. Ik mag weer een afspraak maken voor een uitgangsecho een week voor de menstruatie en dan kan ik tevens de medicijnen met hem bespreken. Nu nog even zien hoe de verzekering gaat reageren.

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori; mag er al zoveel uur tussen 2 vedingen zitten? Dat lijkt me echt heerlijk.

Sneeuwmees; als dat zo is was je wel erg dichtbij. Dat geeft misschien weer wt hoop voor de volgende poging.. Ik hoop dat de verekering dit keer sneller antwoord geeft.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: als dat zo is, dan geeft het inderdaad meer moed om door te gaan. En zeker nu ik er zo dichtbij geweest ben, smaakt het voor mij naar meer.

Ga even boodschappen doen en de declaratie voor PNO op de post doen (van ruim 1900 euro). Zodra ze betaald hebben, zal ik ze nog eens bellen hoe de 4e poging in zijn werk gaat. Nu ik nog geld van ze tegoed heb, nog maar even geen slapende honden wakker maken.

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ik geef je groot gelijk sneeuwmees!

Deel Deze Pagina