IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    IkkeB, een bmi tussen 20 en 25 is volgens mij normaal. En gaan de kilo's nu niet hard ivm de borstvoeding?

Tori, fijn zeg! Nu alweer een maandje oud. Elke uurtje extra slaap lijkt me heerlijk!

Sneeuwmees, ik heb het zo met je te doen. En ik zou me echt geen zorgen maken over PNO. Ik heb uiteindelijk ruim 3300 niet vergoed gekregen, maar jij hebt echt recht op een 4e poging. Alleen moet je nog een keer toestemming vragen. Een hele rompslomp, echt zo irritant! Maar het komt allemaal goed!

Jordan, fijn ook weer wat van jou te horen. Echt lief dat jullie nog aan me denken.

Vandaag een rotbericht gehad. De opa van mijn man is overleden. We hebben het niet zien aankomen. We wisten dat hij problemen had met zijn hart, maar dat het zo snel zou gaan? Echt zo triest, zeker nu hij zijn achterkleinkind niet kan meemaken :(.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: gecondoleerd met de opa van je man. Erg sneu inderdaad dat hij zo plotseling overleden is en nu de geboorte van jullie kindje niet mee mag maken. Maar hij wist het in ieder geval toch wel, hè? Mijn oma zat ook altijd te klagen dat ze zo graag wilde dat ik een man kreeg en een kind. Uiteindelijk is ze overleden en heeft ze helaas nooit meer geweten dat ik inderdaad gelukkig getrouwd ben en een kindje heb (maar ga ervan uit dat ze vanaf een wolkje toch nog wel eens meekijkt). Veel sterkte!

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: gecondoleerd met de opa van keer man. Hadden jullie een goede band met hem? Door de borstvoeding verlies ik nu wel gewicht, ook al beweeg ik nog niet zo veel. Maar ik zal over een paar maanden toch echt aan de bak moeten denk ik om weer terug op gewicht te komen. Nu nog niet druk om maken, mast soms wil ik gewoon wat snel..

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    IkkeB, ja hoor er mag zoveel tijd tussen de voedingen zitten. Savonds drinkt ze dan wel meer ...en slaapt savonds bijna niet.

Vannacht heeft ze alweer 7,5 uur achter elkaar geslapen. :)
    Straks komen m'n ouders en die blijven ook slapen, gezellig! En dan komt morgen m'n jongste broer :).

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Kitty, gecondoleerd :( Sterkte ook voor je man. Het is nooit leuk en zo onverwachts maakt het er niet makkelijker op. En tuurlijk denken we aan je!!!!!! :)

Fijn weekend allemaal.

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty: Gecondoleerd met je opa! Veel sterkte toegewenst!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: wat goed, weer zo'n lange nacht. Op mijn cb zeiden ze dat kinderen boven de 4000 gram door mochten slapen. Daar zit die van jou allang boven. En je kleine broertje gaat nu dus echt zijn nichtje alsnog ontmoeten!!

Ik heb me verslapen voor de peutergym. Ik ben meestal op tijd wakker, nu ook, maar de kat kwam lekker nog even bij me liggen en ben weer in slaap gevallen. Nou ja, ze zullen het ook wel een keer zonder ons kunnen. Mijn zoontje vroeg ook nergens naar vanmorgen (in tegenstelling als we de peuterspeelzaal vergeten zouden zijn bijv.).
    Vandaag mag ik me in de ellende onderdompelen die vaderdagcadeautjes kopen heet. Ik weet echt niets. Dus dat word nog een tour.

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Slaapkop! Heerlijk! Het weer is er ook naar hoor. Ik mocht vandaag ook uitslapen.

En dat van die cadeautjes voor vaderdag ken ik! Ik weet ook totaal niets! En als ik vraag wat ze willen hebben krijg ik ook geen antwoord.

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees en tori: die van mij was de vorige keer al 4000 gram, maar van haar mocht hij juist overdag langer er tussen, maar de nacht echt niet kamer dan 4 uur. maandag moet ik naar het cb, dus ben benieuwd wat ze dan zeggen.

10. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey lieve meiden...
    Ik wil even aan jullie door geven dat ik in het zh lig.
    Na 5 dagen harde buiken te hebben gehad dan toch maar vandaag gebeld naar t zh en uiteraard moest ik gelijk komen.

Ik lig nu al een paar uur aan de ctg.
    En mag voorlopig nog niet weg moet vannacht zo ie zo blijven.

Er was toen straks even paniek omdat beebs hartslag zakte naar 60 en daar bleef hangen.... er werd door de arts op de alarm bel gedrukt en vervolgens kwam er van alles en iedereen binnen gestormt werd ik op mn zij gelegd kreeg ik zuurstof toe gediend en in ene was iedereen weer weg en kreeg ik meerdere echo's....
    De flow was gelukkig goed.

Inmiddels een infuus gekregen uit voorzorg mocht t nodig zijn en beeb gaat t niet beter doen bestaat er een kans dat ze t gaan of moeten gaan halen... (keizersnee)
    Verder is t bedoeld voor evt medicatie...

T blijft dus nog even spannend hier :)

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hmmm beetje warrig verteld.

T gaat erom dat jet hartritme van beeb niet goed is. Die willen ze nu in kaart brengen en een oorzaak daarvan zien te vinden.

Een reden kan zijn dat beeb zich niet echt lekker voelt in mijn buik en dat daardoor de hartslag keldert. Maar ja t blijft even spannend dus... k hou jullie op de hoogte...

Sorry hoor als t warrig over komt.

X

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: hé meis, wat is dat schrikken. Het was helemaal duidelijk wat je beschreef, dus niets warrigs aan. Doe rustig aan en ik hoop dat je de kleine uk nog even binnenboord kunt houden. Je bent in ieder geval in goede handen, dat ze jou en de uk goed in de gaten houden. Dikke knuffel!!

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, dank je wel.
    Tja we kunnen t allemaal alleen maar afwachten...

Hopelijk weten we straks meer

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: lig je in je eigen zkh? Kan dat daar als je kindje toch eerder gehaald moet worden?

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik lig in ede ja... k weet niet of dat hier wel kan en mag al zo vroeg... anders kunnen ze als t nodignis altijd nog uitwijken naar nijmegen/utrecht.

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Owh meissie wat schrikken zeg!

We gaan duimen dat alles goed mag blijven gaan. En als de kleine het niet meer fijn heeft in je buik dan heb je ook geen andere keus dan laten komen. Spannend hoor!
    Zorg goed voor jezelf en voor je kleine spruit!
    Een hele dikke knuffel voor jullie!

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, dank je wel meid.
    We doen ons uiterste best saampjes! :D

T laatste uur van de ctg ging t goed hij had nog wel dippen maar niet meer tot de 60... ik mocht er net dus even vanaf. Om 21.00 uur mag ik weer aan de ctg.
    Hopelijk doet ie t dan weer goed en mag ik mss wel weer naar huis. Al ga ik er vanuit dat ze me hier gewoon willen houden... maar ja een beetje blijven hopen mag wel he? ;)
    Harde buiken zijn nu wel afgenomen gelukkig.

We wachten de volgende ctg nog even af en dan hopen we meer te horen.
    Ik kom dus straks nog even terug meiden.

Xxx

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: meid, doe rustig aan. Lief dat je ons vanuit je zkh bed op de hoogte hebt gebracht. Je mag ook altijd whatsappen, als ik iets op zp moet zetten. Mag je wel van bed af, of moet je op bed blijven liggen?

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, net na de ctg ben ik even lekker met mijn man naar buiten gelopen. Hij ging even een patatje halen voor zich zelf. Hij had geen zin in die zh moek ;)
    Dus k mag gewoon van mn bed af. Al probeer ik gewoon lekker te blinven liggen/zitten. K merkte toen straks dat beeb erg reageert op mijn doen en laten. Ben ik rustig is hij dat ok. Ben ik druk aan t praten doet hij ook vanalles waardoor zn hartje van die rare sprongen maakt. Dus k blijf lekker liggen.
    Man lief komt zo weer terug met de auto (was op de motor) op de hoop dat ik straks weer mee naar huis mag. T zal er wss niet in zitte maar k wil t wel proberen zo ver te krijgen. En dat ik desnoods morgen vroeg me weer meld voor een ctg.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: krijg je niet alvast wat om de longetjes te rijpen, voor het geval dat ze de kleine toch gaan halen? Snap dat je eigen bed lekkerder ligt dan die van het zkh, maar als ze het beter vinden dat je blijft, zou ik het toch maar doen.

Deel Deze Pagina