Probeer het dan toch maar kalm aan te gaan doen. En een nachtje blijven is misschien helemaal niet zo verkeerd.
En als je je verveelt val je gewoon dit forum maar lastig met je verhalen hoor! Vinden we helemaal niet erg!
@Noekie: gefeliciteerd, meid, met deze mijlpaal! Je stijgt al aardig op de ladder van ZP. Op naar Expert member...hihi.. Maar dan moet je net zoveel vrije tijd hebben als ik... @Bianca: en hoe was de ctg? Al weer thuis of toch een nachtje zkh?
Be: wat schrikken zeg. Ik denk dat als ze je willen houden dat ook beter is, zo kunnen ze de kleine goed in de gaten houden. Ook al is je eigen bed lekkerder, je weet voor wie je het doet. Duimen dat de kleine nog wel even blijft zitten. Heel veel sterkte!
Goeie morgen meiden... Even een berichtje vanuit mijn ziekenhuisbedje Gister avond nog twee keer aan de ctg gelegen en voor de zoveelste keer een uitgebreide echo gehad. Op de echo ziet alles er gewoon super uit daar konden ze niets over zeggen. Ctg was nog niet helemaal goed. Er zaten nog te veel dipjes in zn hartritme. Waardoor ik toch nog moest blijven. Ik ben over geplaatst naar hoe raar ook; de kraamafdeling. Best wel krom want hoor zo nu en dan eens een baby huilen Maar goed, alles voor beeb. Ik heb gister avond wel gevraagd of ik niet gewoon thuis kon slapen en dat ik me dan vanmorgen vroeg zou melden voor de ctg maar dat mocht echt niet. Ze vertrouwen er dus niet helemaal op want wat ik ook voelde ik moest aan de bel trekken omdat ze precies willen weten hoe beeb ergens op reageert. Maar deze mams heeft zo goed als de hele nacht geslapen. Vanaf 05.00 uur vanmorgen wel steeds ff wakker maar dan dommelde ik weer in... Man lief was ook hier blijven slapen, maar die is nt lekker naar huis gegaan om met de kids te gaan ontbijten. Tja t is toch vaderdag Hij komt straks weer lekker terug en hopelijk weet ik dan al meer. Gister avond hier weinig gereageerd omdat t behoorlijk druk was en toch wel even een soort van impact op ons heeft gehad want t zag er gister echt even naar uit dat onze beeb gehaald zou worden. Gelukkig zit hij nog warm in mijn buik. Heb gister avond een heel goed gesprek gehad met de arts assistent en de gynaecoloog dat scheelde ook n hoop.
Nu inmiddels weer aangesloten op de ctg. Deze bepaald of ik weer moet blijven of niet. Spannend meiden.
Weer van de ctg af en mijn ontbijtje besteld. Verder is t nu wachten op de arts die zo zijn of haar ronde gaat lopen. Dan weten we of ik weer mag gaan of moet blijven. Erg spannend meiden
@Bianca: spannend, meid, maar was toch blij te horen dat ze je nog een nachtje gehouden hebben. Alles voor de bestwil van de kleine uk, inderdaad. Logisch dat jullie even met de gedachten ergens anders waren en het is nu eenmaal (vind ik zelf) altijd chaotisch als je in een zkh ligt. Dan loopt die binnen, dan komt die met wat te drinken, dan weer een arts enz. Knap dat je toch nog aardig geslapen hebt. Nu lekker ontbijten en hopelijk horen we straks meer!
Hai sneeuwmees t chaotische viel op zich wel mee hoor. T was alleen gister chaotis toen de arts alarm bel indrukte. Toen kwam er van alles en iedereen op me af gesttormd en zat iedereen aan me. En t stomme was ik lag helemaal dubbel van t lachen Verder maakt het mij weinig uit dat de een na de ander binnen komt vallen en of t nou steeds weer een ander is maakt mij ook vrij weinig. Als ze maar duidelijk zijn in wat ze willen en gaan doen. K heb er echt de schurft aan als k niet weet van hoe of wat. Maar dat heb ik ze ook goed duidelijk gemaakt en dat heeft wel geholpen hoor. Mn ontbijtje kan er elk moment zijn. Ben benieuwd want heb nu toch wel erge honger gekregen. Hopelijk komt de arts ook snep en mag ik weer naar huis. Dan gaan we vanmiddag als goed is lekker zwemmen met de kids.
@Bianca: hihi... je hebt ze al goed afgericht daar! Heel goed! Nou, laat het zkh-ontbijtje je lekker smaken en hopelijk snel duidelijkheid. Ik neem aan dat je vanaf nu ook vaker voor controle naar het zkh moet, of niet?
Heb net een paar dagen weggeboekt voor eind deze maand. Een paar dagen naar een landal-huisje in zuid-limburg. Ik ben altijd zo'n twijfelkont dat ik dan iedere dag zit te kijken op de site, maar bij het definitief boeken steeds weer afkap. Maar ik zag dat een huisje wat ik gisterenavond nog gezien had, nu al weg was, dus als ik te lang zou wachten zou het risico bestaan dat we straks helemaal niet weg zouden kunnen gaan. Dus net toch maar definitief geboekt. Wil straks even de bevestiging uitprinten en in een envelop doen, als verrassing voor mijn man (voor Vaderdag). De terugkeer is alleen op maandag en ik moet op maandag altijd werken. Mijn collega is dan net met vakantie en mijn baas heeft gezegd dat er altijd iemand van ons twee moet zijn. Voel er dus weinig voor de strijd weer met haar aan te moeten gaan. Dus denk dat we zondagavond al terug rijden. In principe doe je die laatste dag niets, je gaat de laatste avond slapen en de volgende ochtend is het ontbijten en gelijk inpakken en wegwezen. Maar dat moet ik nog even zien. Wie weet is mijn baas een keer in een goed humeur dat ik het voor kan stellen, maar heb geen zin in een strijd om een vrije dag. Heb er nu al zin in, even bijkomen van de DD stress en tegelijkertijd weer opladen voor de nieuwe DD-stress die in juli weer gaat beginnen. Nu maar hopen dat mijn man het ook leuk vindt.
Be; uit het ziekenhuis en dan gelijk zwemmen... Is dat verstandig voor uk?? Hopelijk waren de uitslagen goed en mag je naar huis. ( al moet ik zeggen dat ik dat betwijfel gezien de conditie van de baby).. Ik duim voor je. Sbeeuwmees; heerlijk een weekendje weg! Dat heb je wel verdient. En limburg is erg leuk !!
Sneeuwmees lekker zeg! Even lekker er tussen uit meid. @ all.... Hier nog steeds in het zh mag nog niet naar huis. Vanmidddag om 16.00 uur weer een ctg en dan gaan ze met meerdere artsen enorm critisch kijken naar de ctg of ik dan eindelijk weg mag, maar ik ga er nu maar vanuit dat ik gewoon alsnog weer moet blijven. Beeb is enorm beweeglijk dat is gewoon een heel goed teken dat gaf de arts ook aan. Maar t gaat ze er echt om omdat hij dus die dipjes heeft/heeft gehad en omdat hij gewoon echt te klein is. Mees jij vroeg of ik iets vooor de longrijping heb gehad... nee dat heb ik (nog) niet gehad. Vanmiddag zo ie zo na die ctg een duidelijk gesprek met de gynaecoloog. Ik wil toch wat meer duidelijkheid hebben in wat we kunnen verwachten enz. Vanmorgen toch wel even een dipje gehad hoor. K heb ook wel even de tranen laten vloeien. Man lief is toen ook lekker geweest met de kids en hebben we lekker een stukje gewandeld en een ijsje gegeten. Kleine meid vond t allemaal niks en heeft ook even fiks zitten huilen. Dan breek je wel als mams zijnde hoor. Huspup is nu weer thuis. Lekker aan t prutsen bij de vijver en de kids gaan lekker zwemmen met mn zwager. Na t zwemmen komen ze gezellig op bezoek. Man lief is er m 15.00 uur weer.
BE, dat is even schrikken! En mag je naar huis of moet je nog blijven? En nog thanks meiden voor de support!
Be: hopelijk hebben ze straks goed nieuws voor jullie. Die tranen zijn alleen maar goed. Het is niet niks wat je mee maakt!! Knuffel voor jou!!
@Bianca: laat de tranen maar lekker stromen, hoor! Het is gewoon zwaar kl*te. Voor jou en als je dan ook nog ziet dat het je kinderen verdriet doet dat mama in het zkh ligt, dan breekt je hart inderdaad. Maar gelukkig zijn ze in goede handen bij je man en familie en is het zkh dichtbij, dat je ze toch lekker vaak bij je kan hebben. Knuffel voor jou en je dochtertje!
@Bianca: kwam weer even spieken of er nog nieuws van jouw kant was. Hoop dat geen bericht, goed bericht is!
Sneeuwmees en be: ik kom ook steeds spieken op nieuws van be. Ik sluit me aan bij de tekst van sneeuwmees. Hoe vond je man het weekendjewegncadeau?