Sneeuwmees, huisartsen zien te weinig. Serieus. Vraag om een verwijsbrief voor de kno. Jordan, wat gaaf zeg! Spannend alllemaal meid! @ All, even ego... ik ben weer opgenomen Voorlopig wss ook niet meer naar huis. Tijdens de ctg van vanmorgen zakte t hartje naar de 50... ergr als van t weekend dus. Artsen zijn niet er niet gerust op, dus moet blijven. Ik heb net om 12.00 uur de eerste longrijpings spuit gekregen, en morgen om 12.00 uur krijg ik de tweede. Vandaag een paar uur achter elkaar aan de ctg en als ze t niet vertrouwen wordt er overlegd met t radboud in Nijmegen, en zal ik daar naar toe moeten. K hoop straks meer te horen, maar lig wss tot morgen/overmorgen hier in ede. Bij een ctg die beoordeeld wordt met een dikke 10 mag ik weer naar huis maar daar gaan we maar niet meer van uit helaas. Ik heb even fiks zitten huilen, dat lucht wel op, maar alles voor beeb We hopen en duimen uiteraard dat hij nog een poosje lekker blijft zitten, al zal t wss niet lang meer duren. Sorry voor t even ego berichtje maar k wou jullie wel even op de hoogte stellen.
Wauw Jordan wat goed zeg! Heerlijk om naar uit te kijken volgens mij. Weer eventjes iets anders aan je hoofd. Succes meid!
Oh bah BE, toch weer een enorme dip in de hartslag. Sterkte en ik duim voor je dat alles goed gaat ook al moet de beeb misschien al snel gehaald worden.
Hier op de Veluwe is het trouwens heerlijk en ons prinsesje is zo'n engeltje! Genieten dus! Ik ben klaar met voeden, nu weer lekker naar buiten.
Ah BE nee, meis ik krijg er de rillingen van zo shit voor je. Hou je taai, ik hoop dat het allemaal stabiel blijft als je rust houdt zodat het allemaal zo lang mogelijk gerekt kan worden. Dikke knuffel!!! En lief dat je ondanks je situatie nog aan me denkt maar ik ben alles nu echt ff vergeten en hoop dat het bij jou goed gaat! Thanks Tori
@Bianca: wat balen, meid! Maar goed dat ze jou en de kleine beeb goed in de gaten houden. Dikke knuffel! @Jordan: gefeliciteerd, meid! Klinkt allemaal erg leuk en spannend. En ook fijn dat er een leuk salarisvoorstel bij zit. Hier weer terug van de kapper. Vandaag is een week na de start van de menstruatie en normaal is mijn menstruatie dan voorbij. Maar vanmorgen weer even behoorlijk bloedverlies. Heb ook een zere tepel. Hoop niet dat mijn cyclus weer zo raar doet als 2 cyclussen hiervoor en gewoon weer doorgaat. Wat een gedoe zo'n vrouwelijk lichaam.
Be; o nee, hou je er rekening mee dat je totbde komst van de kleine in het ziekenhuis ligt?? Heel veel sterkte. En vooral ego blijven schrijven!! Jordan: wat een super goed nieuws!! Gefeliciteerd!! Tori; geniet nog lekker. Sneeuwmees; zit je haar weer helemaal goed?? En je zoontje is idd erg vaak ziek. Mijn nichtje had dat ook. Al heel jong zijn haar amandelen afgeschaafd en kreeg ze buisjes. Nu gaat het al jaren veel beter. ( blijft een snotneus , maar is niet meer zo vaak ziek)
Ik hou t wel in mn achterhoofd ja. T hangt van de ctg's af... maar k verwacht niet dat t nog tot dde 34 weken blijft zitten...
@Bianca: hoe heette dat medicijn ook al weer dat jij toen een keer voorgeschreven kreeg om alles een beetje te resetten. Mijn menstruatie lijkt weer verder te gaan, dus ik denk dat het goed is als de boel een keer 'ge-reset' wordt. Waar lig je overigens? Weer op de kraamafdeling?
@BE: Meissie toch! Je bent hier nooit ego hoor! Daar zijn we toch voor! En het is helaas niet anders! Je moet nu aan de baby denken en dan ben je in het ziekenhuis misschien nu wel op de juiste plek. En de kans dat je dus naar Nijmegen moet is ook aanwezig. Dan kom ik je ff opzoeken hoor! Dikke knuffel!
Sneeuwmees, ik kreeg toen idd de primolut zoals Noekie al zei. Heeft bij ons goed geholpen Ik lig nu nog gewoon in ede, wss idd zo ie zo tot morgen ivm die tweede longrijpingsspuit. Ik lig idd weer op de kraamafdeling, nu op n zaaltje waar er vier kunnen verblijven. Er is een jonge dame tegen over me komen liggen die nu 37 weken zwanger is van een tweeling en morgen ochtend wordt ze ingeleid. Anouk wij denken zelf dat de kans heel groot is dat ik naar Nijmegen moet, die longrijpingsspuiten geven ze niet zo maar denken wij dan. Ja ok uit voorzorh, maar vanaf 34 weken zijn die spuiten niet meer nodig. Vandaar ook dat wij t enorm in ons acjterhoofd houden dat ze t voor die 32 weken gaan halen. Er is wel een kleine soort van maar... Vanaf 32 weken met geschat gewicht boven de 1500 gram mag je in een streek ziekenhuis bevallen. In ons geval dus ede. Onder de 32 weken of met een geschat gewicht onder die 1500 gram moet je bevallen in een academisch ziekenhuis met een NICU afdeling. Wij twijfelen een beetje of ze tijd willen rekken tot die 32 weken zodat ik hier kan blijven, maar wij zijn er zelf nog niet helemaal uit. Qua zorg denken we beter af te zijn in nijmegen... Qua afstand is t hier natuurlijk beter. En daarbij weten we nog niet of we zelf nog wel keuze hebben over waar ik mag en kan gaan bevallen. Er moet immers ook plek in nijmegen zijn amders moeten we alsnog verder uitwijken.
@Bianca: ik denk dat ze met dat longrijpingsinfuus inderdaad vast het zekere voor het onzekere nemen. Iedere dag of week extra is meegenomen, maar het kan ook maar zo zijn dat ze toch ineens gaan ingrijpen (of je naar Nijmegen gaan overbrengen). Mocht je toch nog langer in Ede moeten blijven, dan kom ik zeker een keer even bij je kijken.
Primolut was inderdaad het medicijn wat ik zocht. Wil morgen eens proberen een afspraak bij de huisarts te krijgen. Mijn menstruatie stopt na een week, maar gaat daarna een soort van weer verder. Heb ook pijnlijke borsten en rugpijn. Net of mijn lichaam nog in de 'ongi-stand' blijft hangen.
Sneeuwmees, t is geen infuus hoor. Zijn echt injecties. Gewoon vragen om die kuur hoor en mss toch nog n testje eraan wagen... je weet t nooit Wat betreft beeb, ja hoe langer beeb blijft zitten des te beter is het maar mn gevoel zegt gewoon echt dat t niet lang meer duurt.... We wachten t nog maar even af... meer kunnen we trouwens ook nie doen
Tijdens bezoek uren ben je trouwens van harte welkom hoor Vanmiddag is er ook al een (forum) vriendin langs geweest. Erg leuk, en heerlijk even die afleiding.
@BE: Ede is voor mij denk ik nog beter te doen dan Nijmegen. Dan moet ik de stad door en Ede is alleen maak autobaan.
BE, Ede is hier helaas niet om de hoek maar als het nog ff duurt dan stap ik graag in de auto voor je Thanks meiden voor de felicitaties