Aaah wat een lieverds zij jullie toch ook he? Morgen hoop ik echt meer te weten te komen. Ctg van vanavond was weer ff moeilijk. Kleine had net zo'n hoge hartslag als dat mijn pols was waardoor er niet goed geregistreerd kon worden. Gevolg? Alarmbellen gingen weer lekker af... gyn erbij arts en co assistent gordijntje dicht, twee echo's gemaakt en de ctg liep eindelijk goed nadat ze de dopler een uur vast bleven houden Morgen ochtend weer aan de ctg... maar daarvoor eerst met mijn zoontje mee zien te kunnen gaan ivm zn operatie. Zwager is er bij als back u plan zeg maar mochten mij man en ik ineens met spoed weg moeten ofzo. Alles is lekker geregeld.... en loopt soepeltjes.... ondanks dat blijft t nog wel heeeeel spannend, maar ben wel veel meer gerust erop nu ik die longrijpings spuiten heb gehad.
Fijn dat de longrijpingsspuiten voor wat rust hebben gezorgd. Het.zou voor hee zoontje en voor jullie wel fijn zijn als jullie morgen zelf met jullie zoontje mee kunnen. ik duim er voor. Ik las op fb dat je niet kon slapen. Ik hoop dat hei inmiddels wel lukt.
Ikke goeie morgen Slapen was een ramp... Heb vannacht om 01.28 uur nog buiten gezeten lekker in een briesje... daarna weer op de kamer mn eigen kapot gezweet. Om de haverklap naar de wc, en tot slot ook nog eens spontaan aan de diarree... Kamer genoot met weeen (van een tweeling) ook niet echt bevordelijk je rust Dus ja... nu weer lekker wakker.... Als ik echt mega veel geluk heb mag ik mss vandaag wel naar huis, maar k ga et maar niet vanuit. Beeb moest n dikke 10 scoren op de ctg's maar dat gebeurd maar niet... zou wel erg jammer zijn en balen als ik hier mijn verjaardag zou moeten vieren en die van mijn man uiteraard.... Erg benieuwd wat vandaag voor ons in petto heeft. Gister avond laat was er nog niks bekend over nieuwe ctg's voor vandaag... alleen dat om 12.00 uur de tweede longrijpingsspuit wordt gezet... We zullen zien... we hebben er in ieder geval weer een dagje bij Nu zo eerst maar even een kopje koffie zien te scoren
@BE: Ik ga hopen en duimen voor je dat je misschien toch het weekend naar huis mag om je verjaardag te vieren. Succes vandaag met de operaties van je zoontje. Hopelijk gaat alles goed met hem.
Be; apert hoor dat je op een kamerligt met iemand et weeen. Juist in jou situatie is rust belangrijk en zou je eigenlijk een prive kamer moeten hebben. En voor die vrouw lijkt het me ook verschrikkelijk dt er nog iemand ligt terwijlmze weeen heeft. Met zij niet naar de verlskamer?? Vandaag zou ze ingeleid worden toch?? Hopelijk kun jij straks naar je zoontje. Pff wat een spanning. En je bent weer een dag verder. In dit stadium telt elk uur, dus deze kun jein je zak steken.
@Bianca: succes met je zoontje's operatie. Ik hoop dat je het kan regelen dat je hem zelf even kunt wegbrengen. Succes ook weer vandaag met de ctg en alles wat weer op je pad komt. Ik kom snel langs. Ik heb voor mezelf een afspraak gemaakt bij de voetreflex. Merk dat ik nog wat gespannen ben en dus geen overbodige luxe een uurtje quality time en ontspanning voor mezelf. M'n zoontje is weer naar de peuterspeelzaal, dus het kan ook makkelijk. Het is wel altijd even wennen om de tijd dat hij bij de peuterspeelzaal is, ook voor mezelf te gebruiken. Voelt nog wat onwennig, merk ik.
BE, succes vandaag voor jou en voor je zoontje. Wat valt er ineens een hoop samen voor jullie. Hopelijk het weekend met jullie verjaardagen thuis ipv in het zhuis. Sneeuwmees, geniet er lekker van! Wel verdient na de afgelopen ronde. Hier, weer een twist, door de nieuwe functie wil ik toch meteen starten met de nieuwe poging. De afdeling gaat starten op 1 augustus en ik wil dan niet stijf staan van de hormonen. De grote vraag is alleen....wanneer word ik eigenlijk ongesteld. Hihi. Geen idee namelijk. En weten jullie of je tijdens stimulatie mag diëten? Ik ben nu 3 kilo kwijt.
Ikke, ik ind t niet apart hoor. Vind het juist wel fijn ook omdat man lief er niet de hele dag is is t wel fijn om wat aanspraak te hebben. Sinds 08.00 uur vanmorgen is ze weg. Haar man kwam net nog ff langs en alles ging goed. Zij worden vandaag echt nog ouders van een tweeling. Leuk hoor. Helaas vanmorgen niet met zoontje lief mee kunnen gaan. Ze zijn een half uur bezig geweest om t hartje van onze o zo mega active baby te zoeken... en nu zit ik inmiddels alweer 2 uur en 6 minuten aan de ctg... nog ff geduld tot de arts komt. Ben erg benieuwd. Beeb is zo mega actief dat de registratie sosm helemaal weg valt. Je hoort de hartslag wel mar t wordt niet gregistreerd helaas. En dat moet voor ik er af mag denk ik. Beeb wil gewoon niet naar huis die wil geboren worden denk ik
Aanspraak is wel fijn. En straks niet 1 maar 2 ukkies er bij op de kamer. Hoe laat is je zoontje klaar?
@Bianca: jammer dat kleine uk roet in het eten gooide, maar hoop dat je man jouw afwezigheid een beetje goed gemaakt heeft. Moet je zoontje ook nog blijven na de operatie? @Jordan: niets zo veranderlijk als een vrouw...hihi. Snap dat als je per 1 augustus moet beginnen volledig scherp wil zijn. Maar als je zwanger raakt van deze poging, heb je ook gelijk zo'n wattenkop van de zwangerschap. Tenminste dat had ik heel erg dat informatie van mijn werk niet aankwam bij mij tijdens mijn zwangerschap... Maar dan heb je tenminste wel een leuk excuus naar je collega's. Hier weer lekker gemasseerd door de voetreflex. Het is altijd weer jammer dat het uur voorbij is. Kan zo wel uren blijven liggen. Heb toen ik terug was ook gelijk de huisarts gebeld en mag vanmiddag nog langskomen. Gewoon even voor de zekerheid ivm het navloeien. Zit me nu weer allerlei enge ziektes in mijn hoofd te halen en dus beter om maar even te gaan, ook al sch*t ik 7 kleuren.
BE, al nieuws? Sneeuwmees, hoe laat moet je? Wat duurt dat vloeien lang he.... Laat ze idd maar kijken, voor de zekerheid kan het geen kwaad. Hoe laat ga je of ben je al geweest? Ja, het is lastig de juiste keuze te maken in dit geval. Qua gevoel was ik het liefst een maandje extra in rust gebleven maar qua werk voelt dat niet goed.
jordan: als hij je goed voelt bij gewicht verliezen tijdens stimulatie zou ik datgewoon doen. Als je maar wel zorgt dat je alle nodige voedingsstoffen binnen krijgt! Ik heb het bij ivf 2 (of 1, weet het niet meer) ook gedaan en voelde me daar erg goed bij. vanaf punctie toen wel gezorgd dat ik niet te weinig at en gestopt met gewicht verliezen tot de rode duivels kwamen. en toen was de afval motivatie wel ff weg geloof ik. Be: fijn dat je het als prettig ervaart om niet alleen te liggen. Maar ik dacht, een vrouw met weeën is niet echt de aanspraak die je hoopt. (haha ik zie grappige beelden voor me van puffende vrouwen die een gesprek proberen ter voeren. Komt ze na de bevalling nog terug op de kamer?
Ikke, ze zei hetzelfde. In die shakes zit alles wat je nodig hebt plus dat ik fruit en groente er bij mag en dat dus ook eet. Het maakte niet uit gaf ze aan. Ik pik er toch 2 weken extra mee dan dus dat is fijn. Ik ben nu dus ook weer benieuwd wanneer ik mag starten. Hoe gaat het met Timo?
Ikke als goed is is mevrouw inmiddels al bevallen maar ik lig vanaf vanmorgen 08.00 uur al heerlijk alleen op een 4 persoons kamer Met mn zoontje is alles goed gegaan. Ik heb 2,5 uur aan de ctg gelegen en met dat ik klaar was en de arts was geweest mocht ik naar hem toe. Hij was toen net van de ok af en weer terug op zijn kamer. Hij moest een uurtje blijven maar mocht al iets eerder met mij mee en heeft hij lekker bij mij op bed gelegen. Ctg van vanmorgen was goed ze waren erg tevreden. Beeb was wel mega actief dus t duurde goed een half uur voordat de hartslag geregistreerd kon worden. Vanmiddag om 16.00 uur of om 17.00 uur mag k weer aan de ctg. Als t goed is maar 45 minuten tot een uur. Na de ctg van vanmorge besloten om maar twee keer per dag ctg te maken. Al die van vandaag goed is en van morgen ook mag ik wss naar huis en kunnen wij gewoon heerlijk in alle rust met ons gezinnetje onze beide verjaardagen vieren. T houd wel in dat er dan ook echt niets gezien mag worden op de ctg. Mocht k morgen ontslagen worden blijf ik dagelijks streng onder controle doormiddel van en ctg per dag en echo's. De reden van de trage hartslag is nog steeds niet gevonden. Dat arts denkt toch sterk dat het hartje nog niet rijp genoeg is. De meningen van de artsen zijn nog wel erg verdeeld. Zo willen ze perce inleiden met 34 weken de ander met 32 weken en weer een ander met 37 weken. Wij hebben zelf wel aangegeven toch naar die 37 weken toe te willen werken. En volgens de arts moet dat op zich kunnen. Maar... als beeb sraks toch per dag dag of per meerdere dagen zoon mega dip krijgt gaan ze tch overleg plegen met Nijmegen over wat ze nu t beste kunnen doen. Al met al blijft het dus nog gewoon lekker spannend. Maar we zijn enorm blij met onze mega actieve en sterke beeb.
BE, super fijn dat die kleine zo actief is. Dat scheelt een extra zorg. En dat de meningen zo verdeelt zijn is wel lastig. Hopelijk morgen een top scan en naar huis. En met je zoon dus ook ok? Gelukkig! Nu lekker rusten, als je naar huis mag word het een party weekend met 2 verjaardagen Oh, gefeliciteerd met je ex over buuf
@Bianca: je ligt nu waarschijnlijk weer 'aan banden' op je bed. Hoop dat deze ctg ook goed is, zodat je de beide verjaardagen thuis mag vieren. @Jordan: ik ben zelf gedurende de pogingen ook doorgegaan met lijnen. Ik denk inderdaad dat zolang je gezond door blijft eten (en misschien wat minder) dat het allemaal moet kunnen. Hier vanmiddag even naar de huisarts geweest. Ze wil er toch niets aan doen. Volgens haar komt een verstoring van de menstruatie vaker voor. Ze wil toch dat ik alsnog een zw.test ga doen. Ik zal het doen maar heb haar ook al duidelijk gemaakt dat ik die vorige week al had gedaan en als ik zwanger was, die vorige week echt positief had moeten zijn. Maar goed, het is de standaard procedure, dus straks alsnog maar een keer een test doen. Verder zei ze zij niet wil ingrijpen, vooral ook als je wil proberen zwanger te raken (en binnenkort weer met een poging ga starten). Als ik er meer last van blijf houden, wil ze ook nog een keer een uitstrijkje laten maken, maar gezien mijn klachten (ook pijnlijke borsten en rugpijn e.d.), vermoed ze dat het echt iets hormonaals is. Ze heeft nog even gevoeld aan mijn buik e.d. maar dat voelde normaal. Wel was de baarmoederhals heel gevoelig, maar volgens haar was dat ook geen reden voor zorg.
Sneeuwmees; misschien dat je toch een vroege miskraam hebt gehad. Dan is het rare bloedverlies en je gevoelige basrmoeder en borsten heel verklaarbaar. Be; jij en uk houden het spannend. Dat hij zo lekker druk is lijkt me erg prettig. Fijn dt met je zoon alles goed gegaan is. Jordan; lekker doorgaan dus!! Met timo gaat het erg goed!! Morgen is hij al weer een maand. Het is zo'n lekker mannetje!! Lief dat je er naar vraagt.
Jordan, sorry voor de late reactie, als jij door wil gaan met lijnen moet je dst gewoon doen, maar idd hou wel goed in de gaten dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. Dan kan het helemaal geen kwaad meid. Doen wat jij wil en waar jij je goed bij voelt meis. Nou meiden... hier vanavond echt mn klomp gebroken... ook even geen idee waar ik precies beginnen moet. Om 16.00 uur weer aan banden gelegd zoals mees dat zo leuk zegt. Ze zijn 3 uur... ja meiden 3 uur bezig geweest om een goeie registratie van beeb te krijgen. Maar die.kregen we helaas niet. Wat blijkt... registreerd de crg mijn hartslag... na drie uur en een echo overgezet op een heel oud ctg apparaat en die registreerde beeb wel goed. Hier heb ik 10 minuten aan gelegen... arts van de avond heeft overleg gepleegd met de gyn mn echo bekeken en besproken: beeb doet t super... al met al komt t er eigenlijk op neer dat ik hier gewoon voor niks lig en er met beeb niets aan de hand is... Pffff net kwam de verpleegkudige verloskundige weer En hebben we afgesproken dat k morgen ochtend tussen 7/8 weer aan de ctg ga maar dat ik er perce gelijk een echo bij wil hebben zodat ze t zelf kunnen zien dat t goed is. Ze vonden t al gek dat beeb zo beweeglijk was maar de hartslag net zo laag als die van mij... tja... k roep t pas een poosje dat dat rotding de.mijne registreerd. K ben eg benieuwd wat mijn afdelingsarts morgen te melden heeft al zal ze haar woordje al wel klaar hebben... Wss vergeet ik wat dingen te zeggen en te melden maar wou jullie dit alvast even mee geven...
Sneeuwmees, meis t is toch wat... Heb je inmiddels nog een test gedaan? Wat betreft een gevoelige bmm houd dat even in de gaten en laat ze idd even een kweekje/ afstrijkje nemen. Voor wij de mmm in gingen heb ik een bmm/hals ontsteking gehad. Niet erg prettig maar we waren er vroeg bij. Oorzaak onbekend... en verder niets kunnen vinden. T hoeft niks te zijn hoor t kan heel goed door je hormonen komen.
Ne: wat een verhaal zeg. Als straks alles achter de rug is en jullie jullie wonder in de armen hebben zou ik een klacht indienen. Dit is toch niet normaal... Zeker in combi met eerst een te groot kind en ineens een forse geoeiachterstand... Of was dat niet daar? Misschien ben ik wel te streng nu en denk jij er heel anders over..