Be: ja vooral al hij alleen ligt. In box of bedje. Eerst kon hij dat prima, maar nu ineens niet meer. meestal leggen er hem slapend weg, maar dan wordt hij zo weer wakker. Pas als hij diep slaapt lukt het hem een paar uur door te slapen. Maar na een fles (boven in de nacht) haar hij soms gewoon slapen in zijn bedje. Hij lijkt ook misselijk. (doet zijn tongetje) vaak naar buiten. Het is dus ff zoeken.
Ikke is ie mss een beetje verkouden? Last van zijn keeltje ofzo? Als t slapen niet e ht wil vlotten omdat hij beel huild kun je t misschien eens proberen om hem in te bakeren. Of heb je dit al eens geprobeerd? Sneeuwmees, wat een heerlijk ventje is t ook he? Leuk dat jullie zoveel ondernemen daar, lekker genieten. Ja t is fijn hoor als de kids iets ouder zijn/worden. Het uitleggen van iets wordt daar niet moeilijker op. Ik ga nu ff snel douchen en dan lekker slapen. Morgen weer vroeg dag... om 10.00 uur weer een ctg Ben erg benieuwd... alles staat nu echt klaar voor t geval ze willen gaan ingrijpen. Nou meiden... tot morgen maar weer
@Bianca: succes weer! Hopelijk is alles weer goed met de kleine! @Ikke: als ik dit zo hoor, lijkt inbakeren ook het proberen waard. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar wel veel positieve verhalen over gehoord. We gaan zo een dagje naar Maastricht toe. Grappig dat ik voor zuid-limburg gekozen heb omdat het voor mijn gevoel altijd goed weer en warmer is dan waar wij wonen. Maar de afgelopen dagen (en ook vandaag) heb ik al gezien dat het in onze woonplaats beter weer is dan hier. Het regent hier zelfs. Maar goed, we zullen het ermee moeten doen. Ons zoontje heeft vannacht heerlijk in zijn eigen bedje geslapen (weliswaar naast mijn bed), maar we hebben zo allemaal goed kunnen slapen. Hopelijk zet de trend zich zo door!
Be en sneeuwmees; thanx. Inbakeren hebben we geprobeerd toen zijn handjes echt nig fladderde. Toen was het 1 keer goed gegaan en 1 keer ging hij geheel over zijn tengel. Ik heb nog 100 andere oplossingen bedacht, maar wil niet te veel tegelijk proberen. Gister avond wilde hij weer niet slapen, maar vanacht na zijn fles om 1 uur geslapen tot 5 uur en daarna gelijk weer gaan slapen tot, jawel, half 10. Wij hebben dus kunnen bij tanken. Alleen toen ik net ging slapen hoorde we een enorme knal en daarna een zoemend geluid. We vlogen beide uit bed en wat bleek. Het bakje voor shampoo was naar beneden komen zeilen en mijn scheermesje ging aan en trilde op de goot. Ik was hierdoor klaarwakker. God zij dank bleef timo in precies dezelfde houding liggen en sliep er door heen. Be: hoe was de ctg? Als we niks van je horen hebben ze ingegrepen. Spannend!!
Hoiii Ikke, ja je moet ook niet alles in een keer willen proberen hoor. Gewoon beetje bij beetje en anders idd ff naar t weegspreekuur op t cb ofzo. Daar zijn ze voor hoor. Maaruh... hhahaha dus nu ben ik dan de gene die meldplicht heeft??? De ctg is goed gegaan, maar wordt pas maandag beoordeeld. Beeb was enorm druk en zn hartje maakte overuren leek het wel. De alarmen gingen ook om de haverklap af omdat t te hoog was Ben wel erg benieuwd wat ze daar maandag over te zeggen hebben Maar goed, ik ben dus wel weer lekker thuis
Zo... heb ik meldplicht... is er hier niemand meer geweest vanaf gister middag Iedereen lekker de hort op geweest met t mooie weer? Hier gister vanaf een uurtje of 20.00/20.30 geslapen en ook de hele nacht nog door. Net om 11.28 uur wakker geworden Ik snap er niks meer van Vanmorgen vroeg wel een smsje gekregen van de moeder van het kindje waar ik eerst oppasste. Zij hebben gister avond om 23.01 uur een zoon gekregen. Dus ben helemaal happy. Ze was al 11 dgn overtijd. En we zaten er gister nog over te grappen dat we mss maandag samen wel zouden gaan bevallen Want als de kleine man er van t weekend niet was gekomen moest ze maandag naar het zh. Gelukkig voor haar hoeft dat niet meer
BE, oh lekker dat je zo lang hebt geslapen. En dan baby nieuws dat was lekker wakker worden! Dus morgen weer naar het zh, is er een kans dat ze het morgen halen omdat je dan 32 weken bent? Spannend! Ik hou ZP in de gaten IkkeB, hopelijk heeft jullie mannetje de smaak van het slapen nu te pakken net als onze meid.
Tori, ja dat was echt heerlijk wakker worden. En zeker omdat we gister avond nog lekker hebben zitten kletsen en zij echt t idee had dat ze maandag naar t zh moest. T leukste vind ik ook nog dat ik gelijk had qua naam ze had verteld hoeveel letters t had en ik raadde het maar ze reageerde er verder niet op Ja er is een kans dat ze morgen in Ede besluiten om het te gaan halen. Echter willen wij dit nog niet gelijk en hebben wij gister de huisarts ingeschakeld die tevens ook verloskundige is, voor een directe verwijzing naar Nijmegen. Wij willen toch eerst van de perinatoloog een second opinion. Het blijft dus enorm spannend
Hier is het wel lekker weer hoor 😄. Maar veel binnengezeten vandaag. Manlief is druk aan t schilderen, ik mag niet helpen, dus dan maar achter laptopje internet afstruinen. Dus spannend dagje morgen BE. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Een second opinion is geen gek idee. Gewoon doen! Maar hopelijk blijft de kleine uk nog even zitten (als verder alles goed gaat natuurlijk).
@Bianca: ik dacht ik laat je een dagje met rust, wie weet waar het goed voor is....hihi... Maar de kleine zit nog steeds lekker bij jou. Leuk dat je vriendin nu bevallen is. Dat was toch die vriendin waar het maar niet bij op wilde schieten...? Nou, nu jij nog een dezer weken. Op zich goed een second opinion in Nijmegen te vragen. @Kitty: zijn jullie al met het schilderen van de babykamer begonnen? Hier weer terug van ons weekendje weg. Net nu het goed weer begint te worden. We hebben iedere dag wat gedaan en omdat het weer steeds een beetje tegenviel (tot gisterenavond) had ik ook echt het idee dat de 'mini-vakantie' nog niet af was, toen we wegreden vanavond. Gisteren zijn we naar Maastricht geweest, omdat het een droge dag zou worden. Achteraf hebben we tot een uur of 2 's middags (miezer)regen gehad en om half 5 toen we teruggingen kwam de zon er pas goed door. Vandaag een dagje met een oude stoomtrein naar Valkenburg. Al met al ook een behoorlijk dagvullend gebeuren. Dus dan vliegen de dagen ook wel voorbij. De eerste tassen zijn al weer uitgepakt en de eerste wasmachine draait al weer. Zo ben je dagen bezig met de voorpret en zo is het al weer voorbij. Morgen ook al weer werken. Zo geen zin in....bleghhh!
Hier was het gisteren heerlijk weer. Zelfs op het strand gezeten. Was heerlijk. Sorry BE, vandaag is dus een belangrijke dag weer. Hoe laat heb je de afspraak? En zou je snel in Nijmegen terecht kunnen? Sneeuwmees, goed dat jullie het, ondanks het minder mooie weer, toch lekker hebben gehad! Verder nog vakantie gepland? Hier, nog stééds niet ongesteld. Als ik nu niet snel ongesteld word krijg ik een echo en gaan ze het op gang brengen en dat wil ik nou eigenlijk juist niet. Maar ja. Als ik nu niet snel ongesteld word valt de punctie straks precies in mijn vakantie. Dat hadden we vorig jaar ook en dan heb je toch niet écht vakantie en laat ik daar nou nét behoefte aan hebben hahaha. We wachten weer af...
@Jordan: het is wat met ons. Zo willen we geen rode duivels zien en zo kunnen we niet wachten tot ze komen. Ik hoop dat ze toch nog op tijd komen zodat jij lekker (pril zwanger) vakantie kunt houden. @Bianca: succes vandaag. Vandaag hoorde je toch de uitslag van de ctg van afgelopen zaterdag? Hier nog eventjes vrij, want ik moet straks werken. Ik was eerst van plan (als we toch zondagavond terug zouden komen) om vandaag dan gelijk te gaan werken. Maar moet zeggen dat ik er nu stiekem toch wel even blij mee ben om nog een paar uurtjes thuis te zijn. De laatste waszak draait nu en de eerste hangt buiten. Tassen weer op zolder en zo is er niets zichtbaars meer van de vakantie. Ons zoontje hadden we gisteren op bed gelegd, maar werd even later huilend wakker. Dus weer even eruit gehaald en hij was duidelijk aan het rekken om op te blijven. Uiteindelijk toch maar weer, weer wat jammerend in bed gelegd. Hij is natuurlijk een paar dagen zo op ons gericht geweest, dat het even 'afkicken' was weer alleen in zijn bedje te liggen. Vanmorgen is hij weer naar de peuterspeelzaal gegaan. Hij zal vanmiddag wel total loss zijn, maar dan zit hij het snelst (hopelijk) weer in zijn ritme. Ik ga nog maar eens een kopje koffie nemen en een ovutest doen. Jordan, jij bent in afwachting van de rode duivels en ik maar in afwachting van mijn eisprong. Als ik die opgespoord heb, weet ik ook of mijn cyclus ver gaat uitlopen (en moet ik weer naar DD bellen om mijn uitgangsecho weer later te plannen). Dat doe ik liever niet, want ik heb nu al vrij gevraagd voor die dag en het tijdstip is ook gunstig. Dus ik duim maar heel hard dat dat verrekte ei zich toch snel laat zien.