Tori, t is inderdaad echt fijn dat de ha zo mee werkt. Scheeld wel een hoop hoor, in ieder geval wel voor ons gevoel. Spannend zeg, kijken bij een dagverblijf Gaan jullie er meer bezoeken of alleen deze? Hoeveel dagen ben je van plan om Yvi daar heen te brengen?
We gaan alleen naar deze, want hier gaat ze heen. Voor deze opvang gekozen omdat een vriendin van ons haar twee kleinsten daar heen doet en erg tevreden is. Ben benieuwd of onze eerste indruk ook zo positief is.
Ben idd erg benieuwd of jullie er ook eenngoed gevoel bij hebben Wij deden onze kids ook naar een dagverblijf waar meerdere bekende kids zaten en de de ouders erg tevreden waren. Wij zijn ook niet meerderen afgegaan hoor. Succes voor zo meteen
Sorry meiden voor de lappen tekst, ik kon mezelf gisteren niet motiveren hahaha. BE wat een verháál! Ongelooflijk joh! Maar wel fijn dat je nu dan eindelijk naar Nijmegen gaat al het is pas do. Tori, spannend, kijken voor opvang. Succes Ik ben...jawel...ongesteld geworden, vanavond Deca. Geen telefonisch consult meer. Zo wel even bellen wanneer ik start met de Menopur en wanneer ik de eerste echo krijg. Ik heb buikpijn maar het zat dan ook al even dwars Sneeuwmees, het dreigen heeft geholpen, test lag klaar (voor de zekerheid gedaan met mijn rare lijf en negatief natuurlijk) dus dat hielp
Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 25 juni: Cybell 7e hysteroscopie ter controle operatie. 10 juli: Jordan eerste voortgangsecho 20 augustus: Jordan intake Gent 31 oktober: Jordan intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Cybell: 11 juli (onder voorbehoud van 33 dagen cyclus) Zwanger: BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing Echo's en controle's: Kitty17, 16 mei intakegesprek vk Kitty17, 13 juni GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1) Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf) Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi ikkeb, 22 mei 2013, zoon Timo (spontaan na 2x ivf/icsi)
Ow Jordan wat fijn zeg! Stom dat je er dan soms zo naar uit kan kijken he? Lekker hoor vnv weer starten. Ik ga mega hard voor je duimen meid. Ook 2013 moet jullie jaar worden!
@Bianca: wat een goede huisarts heb je! Zo iemand heb je echt even nodig als je tegen een muur van onbegrip loopt. Ook een luxe dat hij gelijk verloskundige is en je ook wat dat betreft goed in de gaten houdt. Ik snap dat je nu gewoon duidelijkheid wilt, hoe het gaat en wanneer wat gaat gebeuren. Ik denk dat je in Nijmegen daar zeker voor aan het goede adres bent. @Tori: ik wilde al vaker vragen hoe je het straks allemaal wilde gaan doen als je weer moest werken. Maar weet uit ervaring, dat als je daar al gelijk over begint als je pas bevallen bent, dat niet prettig is om al aan te moeten denken. Je moet inderdaad een keuze maken wat voor jullie goed voelt. Ik ben zelf ook niet zo van het vergelijkend warenonderzoek. Ik hoop dat jullie bij dit kdv een goed gevoel hebben om je kleintje daar straks naar toe te brengen. Ga je ook nog minder werken? @Jordan: yes, zie je wel! Het kost je een test, maar dan heb je ook wat. Je kunt in ieder geval weer vooruit. Eindelijk! Heb net op het werk even een ovutest gedaan. Maar die krengen drogen zo langzaam op tegenwoordig (en ik vloog al zowat tegen de 4 muren van het toilet op van verveling), dat ik hem maar in mijn zak weer mee naar kantoor heb genomen en stiekem af en toe onder mijn bureau gespiekt heb . Het schiet nog niet op met dat stomme ei.:x Dus de planning van 9 juli komt daarmee wel aardig in gevaar zo.
BE, hihi inderdaad raar dat ik er naar uit kijk. Ik zie enorm op tegen de punctie (waar ik nu nog maar niet teveel aan probeer te denken maar hij komt ERRUG dichtbij nu) en tegen het spuiten niet zo. Misschien vanavond weer na de eerste prik met die botte Deca naalden hahahaha. Wel weer spannend. Hoe voel jij je? Opgelucht dat Nijmegen in zicht is? Sneeuwmees, ach gossie, onder je bureau hihi. Irritant he als dat lang duurt. En ach, die test die ik verspild heb. Ik had niet anders verwacht dan wit en ik wist dat ik ongesteld was maar dacht, ik test toch maar even, just in case.
@Jordan: als die eerste spuit erin zit, gaat het inderdaad weer erg snel (maar iets wat vervelend is, kun je ook maar beter snel achter de rug hebben). In DD krijg je de punctie onder narcose. Dat is voor de punctie op zich wel prettig, maar voor de geestelijke verwerking wel vreemd. Ik werd wakker (met mijn onderbroek weer aan ) op een bedje op de uitslaapkamer en heb me suf lopen piekeren hoe ik daar toch gekomen moest zijn. Maar ik begreep dus dat je daar zelf naar toe loopt (met ondersteuning van de assistentes). Ik blijf dat nog steeds vreemd vinden. Ik was zo slaperig dat ik uberhaupt niet kan voorstellen dat ik een stap gezet kan hebben.
Ff ego maar echt hoor, ik heb weer wat achterlijks. Niet zo fris, so sorry maarrrr, ik ga naar de wc, haal tampon uit om te switchen, veeg af (voor de nieuwe erin te doen), eerst wat bloed en toen... Een stuk, rubberachtig iets van wel 4 tot 5 cm lang en 2 tot 3 cm breed. Leek wel een dik vlies. Met het bloed eraf was het heel donker, mega stug, niet kapot te krijgen zeg maar. Schrok me een halve beroerte. Lijkt wel alsof er nog wat loskomt van die miskraam, heb dit nog nooit eerder gehad en bij de mk heb ik wel kleine stukjes vezel verloren maar niks wat hierop lijkt. Net maar MCK gebeld of ik toch wel mag starten, zo bizar Ze bellen me zo terug. Alle artsen in overleg toevallig maar ja, ik wacht af...
@Jordan: zoiets raars had ik laatst ook in mijn maandverbandje liggen. Het was geen stolsel, maar ook iets ondefinieerbaars. Ik wilde jullie je eetlust toen niet bederven en ben er niet teveel in detail op ingegaan. Maar daardoor vermoedde ik dus dat er even iets gaande geweest moet zijn tijdens mijn laatste poging. Ik ben benieuwd wat voor een verklaring ze in het zkh voor dat stuk 'rubber' hebben.
Raar toch? Maar ook pas 6 weken na dat de boel op gang kwam... Weet niet zo goed wat ik er van moet denken behalve dat ik idd bij iedereen de eetlust nu bedorven heb hahaha. Sollie
Jordan: ik ga zo gewoon mijn sperziebonen maken, maak je maar niet druk over mijn eetlust. Het klinkt idd als een restje miskraam ( beetje raar gezegd, maar je zult me begrijpen.) ik heb wel eens vaker gehoord dat het lang bleef zitten, maar vaak blijft het dan ook bloeden en blijf je krampen hebben. Er was vandaag zoveel geschreven waarop ik wilde reageren, maar ik weet niet meer wat en moet echt ff wat doen aan het eten voor straks. Jordan iig fijn dat je menstruatie er is. En over ibiza, dat heb je wel eens verteld dat jullie daar aan dachten, maar ik hoop op een baby en niet op ibiza. Be: ik ben benieuwd wat nijmegen zegt. Ik ben blij dat ik niet in ede zit zeg, wat een onduidelijke bende. Ik zal je ff bp'en voor een geboortekaarte, ben altijd heel nieuwsgierig naar kaartjes van jullie. Sneeuwmees: het lijkt bij jou wel pasen, lekker eieren zoeken. Balen dat ze te goed verstopt zijn. O ja en ik volgde het stuk over adoptie. Ik wilde ook niet adopteren vanwege het geld. Wanneer het geld zou gaan naar de arme gezinnen die om vreselijke redenen hun kindje moeten afstaan zou ik er niet zo tegen zijn, maar het gaat erg tegen mij. Gevoel in om zoveel gekd te betalen voor advocaten, tolkbureau's enz. Voor iedereen die wel wil adopteren, het is een persoonlijk gevoel en ik heb er niks op tegen. Ik zie ook de mooie dingen van adopteren, als je maar goed weet waar je aan begint. De screening vind ik dubbel enerzijds kan elke gek een kindje 'maken' en is de screening belachelijk. Anderzijds worden deze kindertjes al bij hun biologishenouders weggerukt wat de nodige hechtingsproblemen en andere dingen met zich mee brengt, als ouder moet je sterk in je schoenen staan om de juiste begeleiding hierbij te kunnen bieden. Toch nog een heel verhaal. Sorry, ik ben vast mensen vergeten. Nu snel naar mijn sperziebonen.
Haha eet smakelijk IkkeB thanks. Dat is voor mij ook een stukje wat meespeelt, over dat geld. Alleen de rijken worden nog rijker en dan die screening. Het is nogal wat dat je zoveel over hebt om een kindje groot te willen brengen wat biologisch gezien jouw kindje niet is en dan nog wordt je 1000x door de mangel gehaald. Het is pittig zeg maar, hulde aan de mensen die het wel doen en dat op de juiste wijze, dus niet mijn collega die het ging omruilen... -_- Ik heb de arts gesproken. Ik mag gewoon starten. Mijn hCG was laag 5 weken terug en de test van vanmorgen was negatief, ze denkt dat het een stolsel is geweest dus daar gaan we maar vanuit dan. Over een uur roer ik met een naald in mijn lieve buikkie
@Jordan: ik heb die spuitjes volgens mij nooit ontlucht, maar gelijk gebruikt. Fijn dat je van start kan. Succes weer met die eerste spuit. Is altijd toch weer even een drempel waar je overheen moet. @Ikke: grappig, ik had snijbonen vanavond. Ik hoop dat ze gesmaakt hebben na al onze maandverband/tampon-inhoud.
Thanks Sneeuwmees. Zag er zoveel lucht in zitten dat ik toch ontlucht heb. (Dat moest ik toen ook van MCK, misschien zijn de nieuwe spuitjes voorzien van minder lucht want ik had nog 2 spuitjes van de vorige poging.) Zo, zo snel was het nog nooit geregeld, spuit erin, injecteren en klaar. Het had nog sneller gekund als die naald niet bot was want ik moest hem er weer induwen ipv dat ie er zo in gleed hahaha.
Jordan, ik moest de spuitjes van de deca alleen ontluchten als er een luchtbelletje in zat, verder niet. Ik ben wel grotendeels opgelucht dat Nijmegen dat toch eindelijk in zicht is. Maar toch, tot donderdag blijft het onzeker. Vandaag ook weer een horor verhaal van zh Ede te horen gekregen. Neefje van de collega van mn man was doodziek. ze konden niets maar dan ook niets vinden. verwijzing naar nijmegen gevraagd, en letterlijk binnen een half uur wisten ze wat ie had. slecht wekende lever door medicatie, niet bijna afgestorven etc etc. alles door medicatie die ede had voorgeschreven. Meneer kreeg in nijmegen dus binnen een half uur te horen wat ie had, andere medicatie toegediend gekregen en nu voelt ie zich weer goed en is ie weer aan de betere hand. Ongelofelijk. Morgen ochtend nog wel even snel een ctg ter controle dankzij mn lieve ha. Wat betreft de punctie, waarom zie je daar zo tegen op? Vorige keren zo veel pijn gehad? Ik vond het reuze mee vallen eerlijk gezegd, en er ook nooit tegen aan zitten hikken zeg maar. Ikke ik zie je PB wel verschijnen, alle labels zijn klaar, behalve die van jou Hoe is het nu met Timo?
BE, zo dat is ook alles behalve geruststellend als je dat soort verhalen te horen krijgt. In mijn woonplaats staat het zhuis ook slecht bekend. Ik loop er bij een longarts en die man is goed maar of ik er wil lopen als we zwanger ooit zwanger zijn? De diagnose die gesteld werd voor onze MMM sloeg ook de plank onwijs mis en dat met de andere verhalen die je hoort is toch een optel som. Morgen laatste keer daar voor jullie, gelukkig. De manier waarop jullie te woord werden gestaan na jullie verzoek om 2nd opinion Nijmegen, grrrr.... Oh deze Deca spuit zat echt 1/3e lucht in dus die heb ik eruit gewerkt En de punctie was zeker best pijnlijk. Ik ben enorm makkelijk aan te prikken volgens de artsen maar mijn ene eierstok schoot steeds weg dus ze ging tegendruk geven....aiiii. Daarom zie ik er best tegenop hoewel ik er zo relaxed mogelijk over na probeer te denken natuurlijk Succes morgen Bianca!!! Duimen voor een goede uitslag. Ik krijg morgen mensen van de verzekering over de vloer ivm mijn whiplash, waarschijnlijk gaan ze weer proberen me af te kopen dus ben benieuwd waar ze nu mee komen.