oh bah, alleen het idee al dat ze tegendruk moeten gaan geven met een punctie... autsch Niet meer aan denken Ik heb je btw toegevoegd op fb Nu zo lekker mn bedje opzoeken eens een keertje vroeg, ben helemaal op. Vandaar ook geen lange reactie... sorry...
BE, mijn adres heb je he? Ik wil natuurlijk ook een kaartje . Morgen ctg en dat is hopelijk in orde en dan niet meer naar Ede! Wat een prutsers daar...
Tori, jou adres heb ik hoor. Die staat ook in mn mobiel Je krijgt dus zeker te weten een kaart meis Hmmm bijtijds naar bed gegaan... dvd aan... goeie film... knalt de stroom er af... Zie t probleem maar eens te vinden... bagger!
@Bianca: succes maar weer vandaag! En morgen dan eindelijk naar Nijmegen. Als ik die verhalen van jou zo hoor, denk ik dat het een verademing zal zijn vergeleken met de koekenbakkers in ons zkh. @Jordan: dat is wel veel lucht inderdaad. Moet zeggen dat ik er bij de Decap nooit opgelet heb eigenlijk. Ik begreep dat met lucht spuiten op zich geen kwaad kan, maar dat je er alleen een blauwe plek van krijg. Maar goed, die had ik überhaupt al van die Decap. Ik heb het een keer 5 wkn achter elkaar moeten spuiten. Ik was op het laatst net zo'n gespikkelde beer. Ben benieuwd wat de verzekering te melden heeft. Als ze met een fantastisch afkoop-aanbod komen, kun je in ieder geval naar Ibiza op vakantie. Ik ga maar weer eens werken. Zit de hele tijd te wachten tot ik moet plassen voor mijn ovutest. Maar als je het wil, dan hoef je niet. Dus dat wordt weer onder mijn bureau streepjes turen. Ben ook nog op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn man. Vaderdag en zijn verjaardag vallen zo dicht op elkaar, en het is zo moeilijk om wat voor hem te vinden. Straks maar weer internet afstruinen. Gelukkig weer bijna weekend. Een collega heeft een enorme aanvaring met onze baas gehad. Ondanks dat ik het zwaar kl*te voor haar vind, troost het me ook dat anderen ook tegen dezelfde muren aanlopen. Maar het vreet wel energie dat gedoe op het werk (ook al gaat het deze keer niet om mij).
Ik heb 2 ontzettende drukke werkdagen gehad en daarom weinig gereageerd. Gister gewerkt van 8 tot 20! Dus 7.15 in de auto en was 20.30 weer thuis 's avonds. Ik heb kort maar goed geslapen maar merk er weinig van. Waarom zijn die nachten toch zo kort? Brak.... Pff... Jordan: Wat super dat je weer bent begonnen met een nieuwe poging. Die had ik nog even niet zien aankomen! Die stolsels heb ik wel eens gehad. Ff jakkie maar niks ernstigs gelukkig... Alle positieve energie die ik nog heb stuur ik naar jou! Jij hebt het harder nodig nu! Zet 'm op meid! IkkeB: Hoe waren de sperzieboontjes? haha... ik kreeg gister eten op mijn werk... droge broodjes met kaas...BAH! En hoe gaat het met de kleine Timo? BE: Succes vandaag! Ik ben benieuwd wat ze vandaag nog hebben te zeuren daar in Ede en dan mooi morgen naar Nijmegen! En vroeg naar bed werkt ook niet echt bij jou... @Tori: Hoe was de afspraak bij de opvang? Ik moet Siem nog steeds opgeven voor de opvang maar vergeet het steeds. Ik weet dat ze plek genoeg hebben gelukkig. ZO...genoeg! Ik ga Tobie naar school brengen!
Noekie, ze zullen vandaag niks te mauwen hebben hoor. Wordt gewoon binnen geroepen voor de ctg en na een half uur drie kwartier wordt je er weer afgehaald en dan zoek jent maar weer uit. Tenzij beeb rare dingen gaat vertonen maar daar ga ik niet vanuit. Zeker niet nu k weet dat het mijn pols is geweest Sneeuwmees, wees maar blij dat jij er nu niet meer loopt. Ik hoo echt dat als je straks heerlijk zwanger bent je gewoon naar een vk kan. En anders zelf kiest voor nijmegen mocht dat nodig zijn. Wat wij nu in ede mee gemaakt hebben wens ik echt niemand toe. Wij gaan morgen ook de bevalling bespreken als dat kan. We hebben besloten om die daar ook te gaan doen. Wel hangt t er dan nog even vanaf of ik ingeleid moet worden of dat beeb zich zelf aankondigd. En of we dan evt nog de tijd hebben om daar heen te racen. Ik wil echt niet meer in ede bevallen. We zullen zien hoe morgen verloopt. Ik heb er wel een goed gevoel bij en ergens diep in mn koppie denk ik zelfs dat er misschien wel helemaal niets aan de hand is. Tja dat beeb klein is maar goed jurr en lou waren dat ook...
BE, toppie al wil ik m pas over een week 5 op z'n vroegst ontvangen . Succes aan de ctg vandaag en als dat goed is snel weer naar huis. Noekie, het KDV zag er goed uit, leuke leidsters allemaal . Het is een best grote opvang, in een oud schoolgebouw. Ik denk dat t wel ff wennen is dat anderen voor haar zorgen twee dagen per week maarja ... Dat went wel toch? Pff, over 3 weken is t al zo ver! Wanneer ga je Siem naar een KDV doen? Sneeuwmees, op naar een posi ovutest! Straks naar m'n werk, ff met m'n meisje pronken Bah het regent, wel een prima dag om ff naar kantoor te gaan.
@Bianca: mocht ik zwanger worden, dan mag ik inderdaad naar de vk toe. In ieder geval tot week 36, want dan moet ik weer teug naar het zkh ivm stuitligging van mijn zoontje en keizersnee. Maar dr. S. heeft me wel dringend geadviseerd om helemaal onder behandeling te blijven van een gyn (gezien mijn leeftijd ). Dus ik zal er niet aan ontkomen, vrees ik. Maar als ik na 9 maanden (zonder al te veel ellende) nog een wondertje in mijn armen mag houden, zul je mij niet horen. Hopelijk voor jou daar de laatste keer aan banden daar. In ieder geval weer een weekje erbij op je banner en als je zo weer een paar dagen doorkabbelt zit je al weer in week 34 (en heb je het toch lang weten te rekken). Hoe is het eigenlijk met je bekken (dat zouden we bijna vergeten in alle consternatie).
@Tori: succes op je werk. Lekker, hè dat pronken! Het viel me op de foto's op fb op dat ze steeds meer op jou begint te lijken. Hoe is het gisteren op het kdv gegaan? Hebben jullie er een goed gevoel over? Hier net weer met mijn ovutest onder het toetsenbord gezeten. Ei lijkt in aantocht en denk dat die morgen wel positief moet zijn. Alleen gisteren niet meer geklust omdat ik al vroeg in slaap gevallen was en mijn man heeft vannacht nachtdienst. Nu nog maar hopen dat 9 dagen voor de uitgangsecho geen probleem is. Maar misschien dat ik maar niks zeg en me dom houdt (kost mij niet al teveel moeite ).
Tori, laten we het hopen dat beeb nog even kan, mag en wil blijven zitten Die 5 weken van jou ga ik wss niet redddn hoor Ze zouden hier in ede al gaan inleiden met 37 weken ivm mn bekken. Al zal het nu even afwachten zijn wat nijmegen wil en adviseerd. Veel plezier straks meid, show je dochter maar goed! Sneeuwmees, ik ben bang dat je er idd niet onderuit komt en dan bij een gyn komt te lopen. In principe doen ze hun werk goed, zolang er maar geen complicatie's zijn. Het probleem in ede ligt naar mijn mening bij de artsen, dat ze weinig tot helemaal niet overleggen en alles op hun eigen houtje willen en denken te kunnen doen. Als ze dat nou eens veranderen zal het zeker een stuk beter worden daar. Wat betreft mijn bekken, dat wordt nu toch met de dag erger. Maandag weer bij de fysio geweest en heeft ze ook mn stuitje weer los gemaakt. Die deed zo'n pijn! Verder sjok ik me zelf er wel door heen. Kan er behoorlijk goed mee omgaan. Wss omdat ik gewoon heerlijk eigenwijs ben en blijf.
Tori; verlof gaat snel he.. Over 3 weken al weer werken... Fijn dat het kdv goed voelde. Be; morgen nijmegen ik ben echt mega benieuwd wat zij zeggen. Jordan: fijn dat de eerste spuit weer goed ging en dat het stolsel geen roet in het eten gooide. Voor degene die het vroegen; met timo gaat het goed. Hij is weer helemaal de oude. Vanacht heeft zijnzelfs na zij fles van alf 11 tot kwart over 6 geslapen. Dat is bijna 8 uur. En daarna sliep hij gewoon weer verder tot 10 uur. Wij hebben dus een hele goede nacht gehad. Manlief had niet eens door dat ik de fles had gegeven en hoorde zijn wekker ook niet. Toen ik hem wakker porde vroeg hij wel gelijk of timo nog sliep. Hij had niet echt door dat het ochtend was. Wat was/ ben ik trots op mijn kleine mannetje. Hopelijk wordt het zo droog, dan kan ik ff naar buiten. Sneeuwmees; cadeau voor je mannetje.. Hmmm ik zie weer een heerlijk weekend weg
@Jordan: Je bent alweer begonnen met de nieuwe IVF poging! Spannend meis, ik duim voor je! @Tori: verlof zit er dus bijna op... wat vliegt de tijd! Wel kunnen genieten? @BE suc6 meis! @IkkeB: goed te lezen dat alles weer goed gaat! @All: Lees wel mee meiden maar heb t erg druk. 30 juli afspraak weer in t umc over hoe verder. Over 3 dagen lekker op vakantie naar kroatie! Fijne dag meiden!
@Cybell: Geniet van je vakantie meid! Heerlijk! @Tori: Vanaf januari 2014 willen we Siem naar het KDV doen. Tot die tijd heb ik redelijk de oppas geregeld voor de dinsdagen...
Ikke, de spanning begint nu langzaam aan wel op te komen hoor geloof ik. K ben ergens onbewust toch een beetje onrustig.... Cybell, fijne vakantie meid, geniet er van! Noekie, heerlijk dat je tot die tijd oppas hebt kunnen regelen. @all, bloeddruk vandaag was weer goed, had ook niet anders verwacht ctg zag er in principe goed uit. wel hier en daar een dip naar de 80, maar dat zal mijn pols wel weer geweest zijn. Beeb is altijd enorm druk als ik aan de ctg lig... Nu is ie weer lekker mak... maar soms vraag ik me wel eens af of dat wel goed is... stom he? Komt denk door de artsen dat ze zeggen de bewegingen goed in de gaten te houden, maar wij hebben toch ook wel eens een rustig dagje? Of dat we moe zijn? Vandaag tot op heden maar een keer een harde buik gehad, dus dat is goed volgens mij Over een half uurtje de kids van school halen en dan als goed is vanmiddag bij het nichtje van mijn man op visite, weer even haar kleine manneke bewonderen en vertroetelen.
Sneeuwmees, we kwamen bij t KDV binnen en meteen werden we goed geholpen door iemand die net naar buiten wilde lopen. En de lokalen zijn mooi van formaat en volgens mij niet al te veel kleintjes, op dinsdag in elk geval niet. Heb er in elk geval een goed gevoel over, alleen vind ik het nu nog een beetje moeilijk als ik eraan denk dat ik haar niet t meest van de dag kan zien/verzorgen. Oh, wat hou ik van m'n meisje! Wat leuk te horen dat je vindt dat ze steeds meer op mij lijkt , vind ik zelf ook wel eigenlijk, zeker als je kijkt naar babyfotos van mij. BE, ohja met je bekken zit je nog natuurlijk... Hm nee dan wordt het wat lastig om de 37 weken vol te houden. Pff, en dat losmaken van je stuitje, geen pretje dus. Morgen naar Nijmegen, dan meer duidelijkheid denk ik. Oh, ik moet de was nog ophangen... Ga ik nu snel doen want daarna is het alweer Yvi voedertijd .
Be: harde buiken horen ook bij het einde van je zwangerschap, maar het mogen er niet te veel zijn. Lekker vage omschrijving vond ik dat altijd, want wat is veel. Je kleintje hoort zeker ook af en toe rustig te zijn. Z slapen ook in je buik veel. ( groeien maakt moe) en als je twijfelt gewoon even lekker gaan liggen met je handen op je buik en ' contact maken' als dat niet lukt binnen 1,5 uur dan bellen. Ik kan je onzekerheid/ onrust goed voorstellen, ik had dat soms al, terwijl ik echt een vlekkeloze zwangerschap had als je het met jou vergelijkt. Succes morgen.
Ikke, ik weet heel goed dat ze er bij horen hoor, maar idd het mogen er niet te veel zijn. tja wat is veel, als je dat de artsen vraagt krijg je ook niet echt een duidelijk aantal hoor, maar in mijn geval moet ik ze enorm goed in de gaten houden. Harde buiken geven geen ontsluiting wordt er gezegd, maar echter was dat bij de zwangerschap van mijn dochter wel zo, dus vandaar dat ik ze zo goed in de gaten moet houden. Als beeb erg rustig is, en ik twijfel, ga ik inderdaad even lekker liggen en maak ik contact, als dat niet helemaal wil pak ik de angelsound erbij en vaak met dat ik die erop zet beweegt beeb lekker. Vaak ben ik dan al gerust gesteld als k t hartje hoor Spannende dag morgen. Ben echt mega benieuwd. Vanavond weer lekker vroeg mn bedje in proberen te gaan en dan hopen dat de stroom er wel op blijft dvd aan van de film van Ushi, ben erg benieuwd. Zodra ik morgen meer weet horen jullie t van me meiden. Om 11.30 uur staat de afspraak, dus rond 10.15 / 10.30 uur rijden we ongeveer weg.
Noekie, nog even over de uren die jij gewerkt hebt... meid toch! Kijk je wel uit? En gaat dat wel met je bekken?