IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    O noekie, het zit je niet mee!! Heftig hoor!!

Sneeuwmees; cadeau al binnen??

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, een zenuw beknelling kan het idd ook heel erg goed zijn. Heb ik ook, en blijk ik al best wel lang te hebben volgens de fysio gezien mijn klachten....
    Extra oefwningen mee gekregen en nu is t al wel minder. Komt bij mij door mn bekken....

Hoop dat ze t snel kunnen vinden meis en er dan ook gelijk iets aan kunnen doen.
    Van een hernia wordt je niet vrolijk.... :(

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: wanneer krijg je de uitslag van de foto? Ik had na mijn bevalling ook weer last gekregen van mijn bekken. Heel wat fysio en osteopathie gehad. Uiteindelijk eentje die voorstelde om een foto te maken. Ik heb een hele beperking in mijn rechterheup en zij vond dat niet echt bij mijn bekken passen. Toen bleek ik naast mijn bekkenprobleem, ook last te hebben van artrose in mijn rechterheup. Maar het heldere idee om een foto te laten maken, kwam dus pas na 3 jaar met pijn rondgelopen te hebben. Ik hoop dat er bij jou wel snel duidelijkheid komt en hopelijk ook een goed behandelplan.
    @Ikke: nee, cadeautje is er nog niet.:x Nu maar hopen dat we morgen iets later naar de Efteling gaan (meestal zeggen we heel vroeg te gaan vertrekken en is het gaanderweg toch wel later), zodat hopelijk de courier nog komt. Die is er normaal tussen 10 en half 11. Wel lullig, want nu sta ik voor mijn gevoel morgenvroeg zo met lege handen. Maar goed, als hij eenmaal ziet wat het is, zal dat snel vergeten zijn.

4. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Woensdag morgen weer een afspraak bij de huisarts. Dan bekijken we de foto's en heeft hij als het goed is een behandelplan gemaakt. Tot die tijd rustig aan doen.

Heel veel plezier morgen toegewenst! Geniet!

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Weet niet meer wie het vroeg maar heb 2 foto's toegevoegd aan het album van Siem. Vandaag gemaakt tijdens een fotosessie in onze tuin!

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Jippie!! Mijn BMI is nu onder de 25!

En ik heb niet eens serieus aan het lijnen gedaan deze week... Met andere woorden: flink gesnoept deze week!

Pijn kan dus ook zo zijn voordelen hebben...

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Haha...en als beloning vanavond lekker uit eten met mijn schoonouders! :D

Incl. een voorgerecht en een toetje.... Jammie...

8. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, wat goed! Toppie, hihihi lekker uit eten vnv! En er lekker van genieten meid, datbheb je verdiend.

En idd van goed veel pijn kun je idd afvallen.

Wat een leuke foto's heb je geplaatst! Hihihi ben helemaal verliefd op je mannekes! :D

Sneeuwmees, gefeliciteerd met je man zijn verjaardag.
    Hopelijk was je kado nog op tijd binnen en zitten jullie nu lekker in de efteling!

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    In ieder geval mooi weer om nu in de Efteling te zijn!
    Heerlijk genieten van het zonnetje!!

Gefeliciteerd met je mannetje!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees gefeliciteerd met je man.

Noekie en BE, lukt het rustig aan doen? Met deze temperaturen wil je ook wel op standje relaaaax :)

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Geniet allemaal ook vandaag weer van het eerlijke weer!!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dank je wel, meiden! Gisteren even snel bijgelezen, maar geen puf meer om te reageren. Wat word je moe van dat geslenter, zeg. De Efteling was leuk en de drukte viel mee. We twijfelden nog of we wel moesten gaan omdat we drukte verwachten (vakantie en lekker weer), maar dat viel dus (gelukkig) mee. Op zich ook wel logisch, want het is ook bijna niet te betalen met een gezin (34,50 euro p.p. + 10 euro parkeren). Ons zoontje is tot september nog gratis en we hadden kortingskaartjes van de AH, maar anders....
    De fietskar is gisteren niet geleverd. Ben behoorlijk pissig. Ik heb speciaal een andere kleur besteld (die ik eigenlijk niet zo mooi vond) om hem maar op tijd te hebben. Ik had dat donderdag ook in mijn mailtje erbij gezet dat ik hem snel nodig had (het liefst vrijdag en uiterlijk zaterdag). Even later kreeg ik al gelijk een bestel-update dat de status 'verzonden' was. Gisteren met het track en trace nummer gekeken en nu blijkt die kar uit Engeland te moeten komen en op 5 juli 's avonds laat in NL aangekomen is. Mijn man weet niet wat hij krijgt, maar hij weet wel dat het iets is wat bezorgd moet worden. Hij zei toen al gelijk dat dat bedrijf niet op zaterdag levert (hij kende dat vervoersbedrijf wel). Het zal nu dus maandag of dinsdag pas komen. Ondanks dat ik er niets mee opschiet ga ik er toch even een mailtje over sturen. Ik had het nog speciaal gevraagd. Als ze gezegd had dat het niet mogelijk was of niet te garanderen, had ik een andere bij een ander bedrijf kunnen kopen. Nu heb ik een kleur besteld die ik eigenlijk niet het mooist vond om hem maar op tijd te krijgen en nu heb ik dus een kleur die ik niet mooi vind en ook nog eens een verjaardag waar ik met lege handen stond.
    Maar goed, genoeg geklaagd!

@Noekie: wat geweldig! Een etentje (met toetje) heb je dan zeker verdiend!! Ik denk dat jouw kilootjes naar mij gevlogen zijn, want ik ben aangekomen en ik krijg het er even niet af. En inderdaad weer prachtige foto's van je heerlijke mannetjes. Ik vind ze steeds meer op elkaar beginnen te lijken.
    @Ikke: zo! Jij bent er vroeg bij vandaag! Jij ook een zonnige zondag toegewenst!
    @Bianca: hoe is het met jou? Vol te houden met de hitte?
    @Jordan: hoe is het met onze 'junk'? Lukt het nu beter met de menopur?

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Het etentje gister was heerlijk! Het duurde alleen te lang dus kon op een gegeven moment niet meer op mijn billen zitten. Dat was ff jammer en daar heb ik nu vandaag meer last van. Maar het was de moeite waard!

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; balen van de fietskar. Wij hebben er gister wel 1 gekocht. ( via marktplaats) we moesten er bijna een uur voor rijden, maar dan heb je ook wat. ( die van ons is groen, maar kleur maakt mij niet zo veel uit. Kwaliteit en comford voor de kleine vind ik vooral belangrijk). Vandaag lekker lummeldagje in de zon. ( lees ik was doen en poetsen en manlief de schuur leeg halen om deze eens goed op te ruimen :) )

Jordan, gaat het spuiten nog steeds zo goed??

Be; sneeuwmees vroeg het ook nog, maar is het nog te doen? Lukt het je om ook echt rust te houden?

Kitty: hoe is het met jou? Last van de warmte of niet?

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Pfff... wat is het warm!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: het is inderdaad afzien. Maar we hebben er lang genoeg op gewacht, dus ik durf niet te klagen.
    @Ikke: mijn man wilde graag een fietskar hebben voor het gesjouw van mijn zoontje. Hij wil altijd met hem mee fietsen, maar halverwege wil hij niet meer. Dan kan hij mooi in de fietskar zitten (of mijn zoontje achterop en de fiets in de fietskar). Deze heeft ook zo'n buggy-functie, dus ook lekker om mee te nemen. Ik ben heel benieuwd wat mijn man ervan vindt.

Hier net naar een verjaardag geweest. Had er niet zo'n zin in, maar toch maar even ons gezicht laten zien. M'n zoontje was moe en wilde op een gegeven moment naar huis. Om te tutten, zoals hij dat noemt. Dan wil hij op de bank zitten duimen met zijn knuffels om zo een beetje bij te tanken. Dus thuis gekomen was ik amper binnen en hij zat al geïnstalleerd op de bank. Hij vroeg of hij mocht slapen. Voordat ik 'ja' kon zeggen, ging hij liggen en was vertrokken. Nou ja, dat warme weer is vermoeiend genoeg voor hem en gisteren was het ook al een drukke dag voor hem. Kan ik zo ongestoord even schoonmaken en strijken.
    Mijn man had bedacht dat het leuk was om te gaan bbq-en. Ik heb van alles in huis, behalve bbq-vlees en sauzen. Ik wilde dus even boodschappen doen, maar mijn zoontje kennende slaapt hij zo een uur of 2 achter elkaar. Dus dat wordt nog dringen voor de supermarkt en ik vrees dat we ook niet de enigen zullen zijn die het plan hebben om te gaan bbq-en. De schappen zullen dus wel aardig leeg zijn.

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: gelukkig zit siem niet meer in de buik, scheelt een hoop gesjouw ;)

Sneeuwmees. Mijn man heeft meestal de auto mee en om zelf wat meer vrijheid te hebben wilde ik ook graag een fietskar, wij hebben een croozer voor 2, dit omdat we eens per week op ons nichtje gaan passen van nu 7 maanden. ( dan 9). En mijn schoonzusje eens per week op timo. Om dan ook weg te kunnen hebben we iets nodig. Ook deze kar kan als wagen gebruikt worden, zo kunnen we iig de oudste ( van 4 ) normaal en veilig naar school brengen met die kleintjes.
    Hopelijk komt de kar snel binnen. Misschien kun je hem nog terug sturen en wachten op de juiste kleur of een andere uitzoeken.

Zo weer klaar met kolven, nu snel weer genieten van het weer ( en de was doen)

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Klaag ook niet hoor! Net even heerlijk in het zonnetje gezeten en daarna even afgekoeld in het zwembadje van Tobie.

En hier is de bbq wel aangestoken zojuist! Heb altijd in de zomer een voorraadje vlees in de diepvries! Ciabatta broodjes afbakken, pindasaus erbij en hoppa... lekker smullen! :D

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Anders wat kipfiletje halen in de supermarkt. Marineren met ketjap of kipkruiden en dan op de bbq!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: zou inderdaad een idee zijn om bbq-vlees in de vriezer te hebben. Maar door het plotselinge omslaan van het weer niet aan gedacht. Nu dus maar een lasagne schotel in de oven. Jij lekker afgekoeld in het badje? Had mijn zoontje het ook voorgesteld (en zag mij al met de voetjes erin zitten), maar hij wilde niet in bad.
    @Ikke: ben benieuwd hoe jou de fietskar bevalt. Zeker nu Timo nog zo klein is dat hij anders niet mee op de fiets kan, is het een oplossing hem op deze manier mee te nemen. Gaat het kolven nog steeds goed? Geen terugloop?

Mijn zoontje was straks op de bank in slaap gevallen. Was eigenlijk van plan mijn vader even te vragen bij hem te zitten, zodat ik boodschappen kon doen. Maar hij kreunde enorm in zijn slaap en werd tot twee keer toe huilend wakker. Ik dacht eerst dat het een slechte droom was of dat hij ergens van geschrokken was in zijn slaap, maar dat was volgens mijn zoontje niet zo. Toen zei hij dat hij keelpijn had. Dus maar weer getemperatuurd en hij bleek dus weer 38,8 te hebben. Nou, zetpil er maar weer in en hem net weer even wat koude vla met zijn drankje gegeven. Het houdt maar niet op. Heb mijn man al gezegd dat we het even moeten aanzien en anders toch maar eens met de huisarts moeten gaan praten. Het is natuurlijk wel zo dat hij sinds een paar maanden op de peuterspeelzaal zit (en daarvoor altijd thuis was) en natuurlijk alle virussen gelijk oppikt. Maar over 3 maanden moet hij naar de kleuterschool en ik wil niet dat hij dan continue ziek is. Dan maar zelf even sterk zijn met mijn weke moederhart en misschien toch maar eens aan de amandelen denken.

Deel Deze Pagina