IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Even via mobiel dus alleen een update voor nu. Net echo gehad. 11 grote follikels en een paar kleinere. Doorspuiten en zaterdag opnieuw echo. Ze verwacht dat die kleintjes ook nog wel door groeien dus wie weet kom ik wel op 16 ofzo :) Mooie score toch? De pijn in mijn eierstokken daarentegen zal nog wel wat erger worden gaf ze aan maar, voor een goed doel. Op naar zaterdag.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hartstikke mooie opbrengst!! Je hebt in ieder geval niet voor niets al die moeite met spuiten gedaan. Op naar zaterdag en hopelijk hebben die kleintjes nog hun best gedaan!
    @Ikke: hoe is het nu met jou? Nog steeds koorts?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh Ikke, lees net dat je ziek bent :( Hoe gaat het nu?

Thanks Sneeuwmees, ben ook blij dat het een mooie opbrengst is tot nu toe. Arts zei wel dat ik rustig aan moet doen gezien de aantallen die ze verwacht ofzo. Ik hoef gelukkig nog maar 2 en een halve dag te werken en dan...vakantie :)

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Thanx meiden voor jullie beterschapswensen. Koorts is er nog, maar gister was dat 38,6. En 38,8 en vanmorgen 38,2 en 38,0. Ik hoop dus dat het vandaag verder wegzakt. Ik voel m iig al iets beter. Gister zat is er wel ff doorheen. Na alle moeite om zwanger te worden, de pittige zwangerschap en de moeilijke bevalling en lang herstel voelde ik me net wat beter. Krijg ik dit weer. Het kolven kost me elke keer best veel moeite vanwege de ' dubbele diensten' en dan krijg je dit.. Gelukkig mag timo mijn voeding gewoon blijven drinken. Als de ontsteking weg is ga ik afbouwen met de borstvoding.

Jordan: yes wat een goede opbrengst. Hoe groot waren de grote nu?? En iig rustig aan doen met zoveel eitjes.

Be: jij morgen weer ctg toch?

Noekie: jij noemde geloof ik een medicijn op. Ik krijg die niet. Ik krijg iets wat begint met flu en daarna hetzelfde als jij noemde in je berichtje.. ( snap je me nog)

Tori: veel pleizier bij je ouders!!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, zo krijg je een beetje het gevoel dat je niet de tijd krijgt om te herstellen zeg maar... Vermoeiend. Wel fijn dat het lijkt te dalen en het voor bv geen problemen geeft. De arts zei ook dat ik echt wel rustig aan moet doen. Ik ben wel aan het werk, maar nog maar 2 en een halve dag voor de vakantie. Ik heb een zittend beroep, denk dat het dat minder erg maakt. Overstimulatie is toch pas na de punctie? Nu kan er weinig fout gaan toch? Ik dacht gister serieus dat ze open zouden scheuren zo'n shit gevoel was het.

Gisteravond had ik een mega dip. Ik had weer het punt waarop ik mezelf ernstig aan het afvragen was of dit nou echt is wat ik wil. De punctie nadert en na de vorige punctie zie er wat tegenop, maar ook de hormonen doen een hoop. Ik ben opgeblazen (buik), pijnlijke boobs, misselijk, koppijn en ZO moe... KLAAG! Maar dat was gisteren. Ik ga nu rustig verder en ben benieuwd naar zaterdag. Oh ja, de grootste (8 of 9 stuks) waren 14 tot 16, 2 of 3 van 11 maar er waren er ook van 5 tot 9 mm.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik heb de laatste dagen van de stimulatie ook voornamelijk met mijn broek open doorgebracht en ik had maar een paar follikels. Dus kan er alles bij voorstellen dat jij uit je voegen moet barsten. Nog even doorbijten. We slepen je er doorheen! Klagen mag altijd, dat lucht op!
    @Ikke: fijn dat het al weer ietsjes beter lijkt te gaan. Je hebt het inderdaad niet cadeau gekregen en nu dus weer zoiets er nog overheen terwijl je nog aan het opkrabbelen was van je zware bevalling. Hoop dat je je snel weer beter voelt en weer terug op de roze wolk mag kruipen.

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, wauw dat klinkt goed meis :D ben benieuwd naar zaterdag :D

Ikke meis toch... wat vervelend zeg! Ik denk aan je meis.
    Hopelijk knap je snel weer op.

Sneeuwmees, artsen moeten idd wel even de tijd voor je nemen, je bent daar geen klant bij de albert heijn ;)
    Carolien nam idd altijd de tijd voor haar patienten. Super fijne vrouw.
    Tijdens mijn opname ben ik Marja een paar keer tegen gekomen in de gangen... ook zo'n schatje!

Zelfs al zit ik in de wachtkamer en komt zij iemand roepen vraagt ze me hoe t nu gaat. Ook zij is van alles op de hoogte.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ja, dat moet ik zeggen dat ik over de ferti-afdeling van ons zkh in dat opzicht wel te spreken ben. Toen ik de punctie had in DD, was er een vrouw na mij (dat was de laatste van die dag). De arts komt dan altijd nog even langs voor de score van de punctie. Bij haar viel de opbrengst tegen (had 4 eitjes uit 8 follikels). Een duidelijke tegenvaller dus. Haar man wilde dus van alles weten en vragen hoe dat kon en hoe dat zat met medicatie. Maar de arts stond al met zijn jasje aan en tassen in zijn hand om weg te gaan. Ik vond dat erg genant. Ik zou, ook al zou je op weg naar huis zijn, even je tassen ergens stallen, dan naar de patiënt gaan en dan pas op weg naar huis.

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, gefeliciteerd trouwens met weer een mijlpaal qua weken! :)

Sneeuwmees, echt bizar. Maar ik zwel toch snel op want toen ik de laatste keer zwanger was leek ik wel 5 maanden zo opgezet was mijn buik hahahaha. Charrrrrming ;)

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, was jou helemaal 'vergeten'! Dat kan natuurlijk niet!! Maarten wat een mooi aantal eitjes. Daar zitten aardig wat toppers bij, kan niet anders!

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Wat super goed van je! Hopelijk groeien ze nu mooi door!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: hoe is het nu met je bekken? Kreeg je vandaag niet de uitslag van de foto's?

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Thanx meiden. Ik voel me een zeur, maar moest gister wel ff delen. Het gaat weer drukke beter. Koorts is weg en daardoor voel ik me weer'goed'.

jordan: jou gevoel is zo begrijpelijk! Die dip kan ik me voorstellen. Mijn eerste punctie viel erg mee omdat ik er zo tegen op zag. De tweede zag ik minder tegenop en die viel vies tegen. Wat ik probeer te zeggen en erg hoor voor je, is dat het bij jou nu andersom is. Je bent nu al zo ver in dit klote proces (sorry geen andere woorden) dat je berlijn door gaat zetten, maar dat gevoel mag er zeker ook zijn. Overstimulatie is erna, maar als je zoveel eitjes hebt is de kans groter. Nu al rustig aan doen is daarom van belang. Bij mijn ziekenhuis deden ze bij te veel (grote) eitjes geen punctie ivm het risico. Succes mop! En weeën knuffel voor jou

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Gister inderdaad de uitslag gehad. Maar kon er nog even niet over praten/schrijven.

Uitslag:
    Lumbale stenose (vernauwing ruggenwervel tussen L 4/5)
    Lumbale segmentale instabiliteit (niet goedwerkend spier korset in de diepe spieren rondom de ruggenwervels)

Waardoor ik nu dus een beginnende hernia heb gekregen.

Deze problemen waren er waarschijnlijk al een tijdje maar is door de bekkeninstabiliteit sneller verergerd. Mijn wervels hebben geen steun gehad van geen enkele spier en hebben onder zware druk gestaan tijdens maar vooral na de zwangerschap en vandaar die hernia nu dus ook.

Nu dus 2 problemen waar we snel aan moeten gaan werken.

Maar het ergste van alles is dat we hoogst waarschijnlijk niet meer voor een derde mogen gaan. En die klap komt het hardst nu aan....
    Hoe vreemd dat ook klinkt met 2 wondertjes al hier in huis...

Morgen intake cesar oefentherapie en heb nu zware pijnstillers die ik moet gaan gebruiken.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ach lieverd. Dat is even slikken. Laat het even bezinken allemaal. Wie weet verloopt de therapie misschien toch voorspoediger, dat een derde wondertje misschien op wat langere termijn toch nog mogelijk moet zijn. Je hebt lange tijd niet geweten wat de oorzaak was. En nu je het weet kan je ook gerichter behandeld worden tijdens een zwangerschap. Hele dikke knuffel en zelfs met al 2 wondertjes in huis, mag je hier natuurlijk verdrietig om zijn. Mag je voorlopig ook helemaal niet werken?

16. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie... lieverd toch... jeetje dat is wel even schrikken zeg.
    Na de geboorte van onze zoon kregen wij te horen dat er geen kinderen meer mochten komen... ik mocht niet meer zwanger raken.
    Maar... met de nodige cesar therapie etc mocht het uiteindelijk dus toch wel...

Laat alsjeblieft nog niet alle hoop varen meid. Net wat sneeuwmees zegt misschien kunnen ze je er nu/straks wel gerichter op gaan behandelen.

Lieverd, vanaf hier een hele hele dikke knuffel!

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, meis wat heftig! :( Allereerst, dikke knuf! Dat ze dat niet sneller hebben doorgehad want nu zit je er 'mooi' mee... En slikken dat je dan het bericht krijgt dat een derde een no go is! 3 klappen in 1 dus. Nog een knuf, hang in there!

Tori hoe kun je MIJ nou vergeten ;) Hahaha. Geeft niks hoor. Is het leuk bij mams?

IkkeB, je bent geen zeur hoor. Ziek is niet leuk, ik ga zo nog veel meer 'zeuren' hier, pfff. ;) Dank je wel voor je super lieve woorden je bent echt een schat! Ik hoop dat het meevalt en misschien heb ik het in mijn hoofd erger gemaakt, dat kan natuurlijk na zo'n tijd. Enne, rot proces is nog lief uitgedrukt, het is rot x 1000 ;) Ben blij als het achter de rug is. Liefst met positief resultaat maar gisteravond was ik zo ziek er van dat ik wilde stoppen...

Ik was gister echt helemaal kapot. Zat er zo doorheen. Ik heb er zelfs om zitten janken zo slecht voelde ik me. Ziek gevoel echt. Ik was intens moe, zo'n buikpijn, misselijk, alles deed zeer en ik vroeg me echt weer af waarom ik dit nou allemaal doe (herinner ik me ook van de vorige poging) en ik wilde niet meer verder. Ik voelde me schuldig voor mijn lijf dat ik het volprop met hormonen terwijl het gezond is en voor mijn eierstokken voor wat ik ze aandoe...bluh. Nu nog steeds kapot en duizelig de hele tijd maar goed. Nog maar anderhalve dag werken, dat moet lukken. Dan vakantie. En ik doe gewoon kalm aan. De avonden meteen op bed liggen, dat moet meehelpen...Laatste loodjes en hopelijk vanavond minder drama!!!!

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel lieverds!

@Sneeuwmees: Ik ga morgen eventjes werken en als dat goed gaat maandag en dinsdag ook. Woensdag heb ik een afspraak gemaakt bij de arboarts. Morgen naar therapie en hopelijk heeft zij een advies van hoe verder.

@BE: Hopelijk krijgen wij dan alsnog een keer weer groenlicht.
    Het was 'gewoon' mijn plan om (nu ik nog de cyclus heb) het nog een keer spontaan te laten gebeuren/proberen. Als ik een paar jaar moet wachten wordt die kans natuurlijk steeds kleiner. Ik merk nu al dat mijn cyclussen al steeds weer langer worden.

En gister zei manlief al wel dat hij het zelfs wel weer met 'hulp' wou gaan proberen. Dus dan toch weer de MMM in... maar dan moest Siem wel op school zitten. Dus dan hebben we nog 3,5 jaar om beter te worden...

Pff... het is toch allemaal wat!

Ik ga mij gewoon maar eens richten op jullie!
    Er moeten er nog 3 zwanger worden en 2 geboren worden! :D

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, toch wel fijn dat hij de MMM weer in wil voor een derde en ook al duurt het even, rust voor je lijf is ook wel goed, je hebt in ieder geval een positief vooruitzicht nu! Ennn je nu vooral richten op je herstel, en daarnaast een beetje op ons :D

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, dat snap ik dus ook niet! Haha
    We hebben het huis nu voor ons drietjes, m'n ouders zijn gisteren op vakantie gegaan met de caravan. Wel lekker hoor, is t nu wat rustiger en we hebben een groot huis met mega tuin voor ons zelf. Nouja m'n broer woont ernaast dus helemaal 'alleen' zijn we niet.
    Pff, valt niet mee he dat spuiten en de bijwerkingen. Ik heb t met je te doen! Nog even volhouden, het gaat t waard zijn! Op naar een jordanbeeb.

Noekie, zo'n bericht krijgen is echt een klap in je gezicht. Maar goed, er is een hele grote kans dat het straks wel weer kan! Helemaal als ik zo t verhaal van BE hoor, lijkt wel een beetje op wat jij hebt.
    Lekker genieten nu met z'n vieren!

BE. Al bijna 35 week :) je gaat goed!!

Ik ga een poging doen om de auto uit t zuigen, hopelijk blijft de kleine meid nu een paar uurtjes slapen.

Deel Deze Pagina