IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik hoop ook dat morgen al bekend zal zijn wanneer de punctie gepland kan worden en je hopelijk de laatste zware loodjes nog even trekt. Met zo'n opbrengst kun je voorlopig even vooruit en als je nu afbreekt, moet je al die ellende (misschien dan wel met een ander medicijn, maar toch) weer van voor af aan ondergaan. Je bent al zo ver gekomen, meid! Dikke knuffel!
    @Tori: fijn dat de kleine nog steeds lekker doorslaapt (en zelfs in een vreemde omgeving goed heeft geslapen). Kleintjes worden met de dag en week leuker (is mijn mening), dus het is met iedere week nog meer genieten van wat ze weer kunnen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: veel succes straks! Hoe laat moet je? Ik las op fb dat je de slaap niet te pakken kon krijgen. Maar hoop dat je toch een beetje uitgerust bent.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: meissie toch wat heb jij het zwaar zeg!! Heel veel succes vandaag en ik hoop echt dat het einde in zicht is. Zoals be al zei, de opbrengst is wel echt super. Je bent nu al zo ver! Ff doorbijten mop. Een extra dikke knuffel voor jou!

Noekie: pff ook jou zit het echt niet mee. Allereerst gecondoleerd. En je eigen lichaam is ook echt verschrikkelijk nu. Je moet het flink bezuren. En de klap van mogelijk geen kinderen meer mogen krijgen is ook erg heftig. Ik begrijp je dubbele gedachte omdat je al twee kids hebt lopen, maar dat wil niet zeggen dat het geen klap voor je is en mag zijn.

Be; ik begrijp dat je er klaar mee bent, maar de kleine zit nog wel het beste bij jou in je buik. Het duurt nu niet lang meer. Deze week weer nijmegen. Wordt het allemaal al spannender? Wanneer zal hij komen??

Misschien is dit toch het moment om een lijstje te maken met voorspellingen..

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Voorspelling bevalling be;

Ikkeb: 25 juli

Meiden wie vult de voorspelling aan?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Voorspelling bevalling be;

Mees: 31 juli

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Voorspelling bevalling BE: Uitgeteld op 19 augustus 2013

Noekie: 29 juli

Wat kunnen we winnen? :D

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland

Tori3: 28 juli (zondagskindje!)

8. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    hahaha mutsen! :D

Mijn zwager wil ook mee doen :D die zegt 2 augustus. Lol

Wat kun je winnen? hmmmm goeie vraag ;) verzin eens wat?! :D

Jordan, hopelijk heb je intussen al nieuws gehad meis... duim zo voor goed nieuws!

@all;

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop ook echt dat beeb nog even kan en mag blijven zitten, maar alles er om heen, dat ben ik zo zat.
    T heen en weer gesjees van ziekenhuis naar ziekenhuis, de verschillende meningen in ede etc etc etc.

T is nu echt afwachten wat ze woensdag in Nijmegen te zeggen hebben. Als beeb weinig tot niets gegroeit is, moeten we er rekening mee houden dat ze hem eventueel gaan halen, want dan is ie buiten de baarmoeder beter af.
    De meting afgelopen week in ede, wat betreft de flow, was t zelfde als de vorige keer in nijmegen, alleen was t vruchtwater dus weer verminderd. Dat speelt ook een rol natuurlijk bij de beslissing of ze beeb gaan halen of niet...

Zelf heb ik t idee dat beeb weinig tot niets meer gegroeid is... waarom?
    Ik heb zeker wel mn rust gehouden, zeer weinig tot niets gedaan, maar t is hier wel even een stress volle week geweest.
    Onze koi vijver sloeg even op hol door een bacteriele infectie, met als gevolg minimaal 18 dode vissen van 30cm tot 80cm...
    Tja dat konden we er ook nog wel ff bij hebben :( (NOT)

Dus ja... momenteel slaap ik wel enorm veel... echt ongelofelijk, ik heb naar mijn idee in jaren niet zo veel geslapen :D

Vannacht een paar keer badend in t zweet wakker geworden, dat we zelfs nog even gedacht hebben dat mn vliezen gebroken waren :D
    Maar niets kunnen vinden op t zeiltje of hoe noem je dat ding? ;)
    Wel mn pyama zeik nat en mn hoeslaken... blegh dus die ook maar gelijk weer verschoond. Hopend aankomende nacht minder warm... en dat terwijl t lekker koel is op onze slaapkamer... snap er niks meer van... nu voor t geval dat toch maar even een boterham zakje geplaatst, eens kijken wat dat op leverd, maaruh prettig is anders :D

Noekie, hoe is t bij jou meid?

Kitty, jij gaat ook al lekker snel meid :D nog eventjes en dan kan ook jij beginnen met aftellen ;)

Tori, over prematuur gesproken, ook al komt beeb met 37 weken dan wil t nog niet zeggen of hij wel of niet prematuur is ;) dochter lief werd geboren met 37.6 maar werd ook een prematuur/dysmatuur genoemd, puur omdat haar lengte en gewicht klein en laag waren.

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland

Tori3: 28 juli (zondagskindje!)
    Zwager BE: 02 augustus

10. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik mag zeker zelf niet mee doen? :D
    Hahaha k heb trouwens zelf ook totaal geen idee hoor... k hoop woensdag meer te weten ;)

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Zoon lief is op een dinsdag geboren en dochter lief op een maandag. Wie weet is deze beeb dan idd een zondagskindje ;)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: nou, dan zit ik aardig goed. Een kindje op maandag, eentje op dinsdag en ik heb voor jouw 3e kindje een woensdag voorspeld.;)
    @Jordan: ben ook wel erg benieuwd hoe het nu met je is?

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ben benieuwd :D

Hopelijk weten we woensdag meer... als k meer weet mogen jullie t eventueel nog veranderen :D

Jordan houd t spannend... weet niet hoe laat ze mocht?! Begreep wel op fb dat ze er vroeg uit moest... ben benieuwd...

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi lieve meiden! Ben zo blij met jullie altijd! Sorry dat ik zo lang stil bleef maar ben nog even terug gaan slapen, moe :) Helaas nog niet het einde. Ik moet vanavond nog een x. Ik wilde opgeven maar ze zei dat vanavond echt de laatste shot zou zijn. Hoe ik ook niét wil is het ook zonde van een week zo klote voelen dus... Ik heb de medicijnen gehaald maar ook meteen de punctie gepland. Geen fm meer nu. Morgenavond 9 uur Deca en 10 uur Pregnyl. Woensdagochtend 9 uur punctie. En vanavond komt mijn mama me prikken, die zet ze in mijn bil. Hahaha. Ze kan prikken en mijn buikkie is gatenkaas dus ze verlost me even uit mijn lijden haha.

BE, ik voel niet wat jij voelt maar ik begrijp echt dat je er klaar mee bent. Het is zo een hele aanslag op jullie hele leven en ook niet echt veel zekerheid want de ene keer zeggen ze a, de volgende keer b en jullie moeten maar volgen. Dikke knuf meis!

En Tori, lekker genieten van je meissie. En van je laatste weekje (toch?). Gelukkig werkt het weer mee.

Ik ga snel achter de laptop en goed terug lezen maar vanaf een mobieltje gaat hetniet zo super haha.

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be; jawel, je mag zelf ook mee raden. Dat hebben tori en ik toen ook gedaan. ( noekieweet ik niet meer). En dat je er klaar mee bent is zo mega goed te begrijpen, ik vind het nog knap dat je zo positief bent. Weet niet of ik dat had gekund..

Jordan: yes, bijna verlost. Fijn dat je moeder komt spuiten. En in de bil hoor je idd vaker. Woensdag gaat het dan toch gebeuren, ik duim zo voor je dar het je mee valt. In dat opzicht werkt het misschien wel mee dat je er van af wilt zijn. Of vergroot dat je angst alleen maar?? Ik heb met je te doen..

16. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan lieverd... nog een keertje spuiten... wat fijn dat je mams dat komt doen.
    En top dat je nog even doorzet meis! Ben trots op je !
    Woensdag de punctie spannend meid k ga mega hard voor je duimen!

Hoe gaat dat bij jou met de tp? 1 of 2 terug plaatsen? Als t mogelijk is dan he?

Ikke... k heb twee dagen in mn hoofd :) toch wel ;) maar dat zegt nog niks natuurlijk he?

K zal ze straks op de pc ff toevoegen :D

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Natuurlijk mag je zelf ook mee doen.

Hier gaat het redelijk hoor. Rust doet mij goed en heb enorme spierpijn in mijn buik!

@Jordan: Lieverd toch! Wat doe je het toch goed! Nog één keer prikken meid en dan is het einde toch echt in zicht. Super dat je mams dat voor je komt doen.

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be ik ben benieuwd naar jou data. Ik had voor jou ook 2 data in mijn hoofd. 25 en 28 juli. Inmiddels heeft er iemand gegokt op 25 dus ben benieuwd. Tot nu toe zit sneeuwmees altijd het beste met voorspellen, hoe zal dat dit keer zijn?

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: fijn dat het einde in zicht is. Nog een keer afzien met spuiten en dan heb je die ellende alvast maar weer gehad. Toch knap dat je doorgezet hebt, ondanks dat je er aan alle kanten doorheen zit. Het afzien mag zeker met een positieve test beloond worden. Kun jij mooi het stokje van Bianca overnemen.
    @Bianca: wel grappig om al die data te zien en vooral ook omdat ze allemaal al best snel zijn. Goh, ik weet nog goed onze berichtjes over die lichte testjes van jou waar je ons heerlijk mee kwam spammen en zo zitten we over je bevaldatum te poolen.
    @Noekie: fijn dat de rust je goed doet. Ga zo door!!
    @Ikke: jij weer helemaal opgeknapt?

Hier een rustig dagje gehad. Wat gefietst vanmiddag, al zijn we niet ver gekomen. De afwasmachine draait al weer. Morgen dus met ons zoontje naar de KNO-arts. Vind het wel spannend. Mijn buurman was ook nog zo leuk om olie op het vuur te gooien dat het ook wel een allergie kon zijn (en ik ben dol op mijn katten). Niet om het te bagataliseren, maar het lijkt mij niet dat een kind koorts krijgt van een allergie. Maar het heeft me wel weer de stuipen op het lijf gejaagd.

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, zo is t idd... zo turen naar lichte testen en zo heb je t over de bevalling :D

Wat betreft allergie dat kan t idd ook zijn maar of je daar koorts van krijgt?!
    Ik heb hier drie katten lopen en twee honden... ben zelf allergisch en mn broertje ook :D maar geen haar op mn hoofd die er ook maar over nadenkt om de lieve beestjes weg te doen hoor. Zo klein als dat je zoontje is... over allergie kun je dan nog heen groeien. Maak je niet al te druk meid. T zal allemaal vsst wel mee vallen ;) ik en mijn broertje hebben er trouwens nooit koorts van gehad hoor. En mijn broertje is nog erger als ik ;)

De data waar jullie op gokken zijn idd al snel :D ben benieuwd.
    Hier helaas nog niet achter de pc gezeten ivm visite, dus dat zal ik straks alsnog ff snel doen :)

Deel Deze Pagina