IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kletskousjes :D

Jordan, spannend meid! Morgen de naald der naalden zoals je t zelf al zo mooi zei ;) k ga voor je duimen meis!

Sneeuwmees, ook voor jou weer een spannende tijd aangebroken... ook voor jou ga ik weer mega hard duimen meid. Fijn dat je de fm in NL kan doen. Vraag des noods na iedere meting een uitdraai zodat je die evt ook zelf door kan geven aan DD, al is t maar via de mail ;)

Hier gaat alles lekker.
    Kleine man doet t goed. Zn infuusje is weer naar beneden gezet en zn voeding alweer omhoog :D hij krijgt nu 10ml.

Morgen zou ik ontslagen worden maar mag nu wss samen met Jayden op een kamer vertoeven, de zogenaamde suite ;) ben erg benieuwd. Lijkt me wel fijn. Dan heb ik hem constant bij me.

K ga nu even snel eten... kom zo nog wel ff terug...

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: het feit dat jij aangeeft dat het je te veel wordt zegt genoeg. Jij hebt het nu mega zwaar. Heel heel heel veel,succes morgen! Ik hoop zoooo dat het mee valt!!!

Sneeuwmees, ook,voor jou is het weer begonnen. Spannend hoor!!

Cybell: hoe gaat het met jou??

Hier gaat het gelukkig weer goed. Vandaag laatste antibiotica gehad. ( voel wel vanavond ineens weer pijn, dus hopen dat het niet meteen weer terug komt. Dan hakken ze mijn veel te grote borsten. Er maar gewoon af ;) nee hoor.) morgen krijft timo zijn eerste prikjes... Hopelijk valt het mee. Dan meteen even vragen hoe ik het beste verder kan afbouwen. Wil er zo snel mogelijk van af zijn, want het breekt me op.
    Vandaag ook al weer ongesteld geworden. Bah! Iig werkt het allemaal wel weer. Twee weken terug pijn in onderbuik. Toen zei ik al tegen mijn man dat ik wel eens binnen twee weken ongesteld zou kunnen worden. En ja hoor. Daar zijn die rode duivels al weer.

Tori en noekie: wat doen jullie mer anticonseptie? Ik heb nog tweifels over wat te doen.

Tori: hoe ging het tennissen? Ik wil ook sporten, maar mijn rug werkt nog niet mee. Als ik niet meer ongesteld ben eerst maar beginnen met actief zwemmen.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: wat fijn dat je op de kamer met jayden mag!! Hopelijk kun je lekker genieten. Hoe verloopt jou herstel tot nu toe??

Kitty hoe was de 3d echo??

4. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Ikke: OAC = geen. Ik wil geen 'troep' meer in mijn lijf.
    En we moeten nu gewoon wat voorzichtiger zijn nu ik ook niet mag gaan voor een derde.

En hopelijk krijgt Timo niet te veel last van de 1ste prikjes. Meestal vind de mama het erger dan het kindje zelf!

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Heeeeeel veel succes morgenvroeg! Ik zal aan je denken en ontzettend hard voor je gaan duimen!
    Je kunt het meis! Zet 'm op!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: heeeel veel succes vandaag! Ik hoop dat de punctie meevalt! Ik denk aan je.
    @Ikke: omdat mijn man en ik nog een kinderwens hadden (waar we niet al te lang mee wilden wachten) heb ik een koperspiraaltje gehad, omdat ik geen hormonen meer in mijn lijf wilde hebben en als we er weer voor wilden gaan mijn lijf ook gelijk 'er klaar voor was'. Is mij best goed bevallen dat spiraaltje.
    @Bianca: fijn dat je straks lekker bij je kleine man kan zijn. Geef je bv of fv? Want dat kan bij een ks nog wel eens moeizaam zijn.

Hier weer even egoberichtje. Maandag op dinsdag helder rood bloedverlies bij het afvegen en in de pot druppelend. Op het maandverbandje in de loop van de ochtend nog wat bruin, maar toen daarna zo goed als niets meer en het zette dus niet goed door. Toch maar even naar DD gebeld. Ik mocht dit wel als dag 1 tellen en moest alsnog gisteren met de neusspray beginnen. Gisterenavond weer even wat helder rood bloed bij het afvegen. Maar daarna stopte het ook weer. Nu een beetje bruin op het maandverbandje, maar de sluizen gaan dus nog steeds niet open.
    Omdat ik morgen al met stimuleren moest beginnen, was ik al van plan vandaag even naar DD te bellen. En heb ik vanmorgen maar even een zw.test gedaan, om dat als ik zou gaan bellen ik dat in ieder geval al kon uitsluiten (en omdat dat bij mij altijd goed werkt om ongesteld te worden, heel gek). Als ik van plan ben een test te gaan doen, word ik meestal vlak ervoor of erna ongesteld. Vanmorgen dus een test gedaan. Ik zag zo gauw niets en ging ervanuit dat die negatief was. Maar toen na een min. of 12 draaide ik hem en zag ik ineens toch een vaag tweede streepje. Volgens mij is hij negatief, omdat hij te ver naar links staat (voor mijn gevoel), maar ik heb de afgelopen 2 jaar nog nooit een vals positieve test (laat staan een positieve test gehad). Ik heb ze even in mijn album gezet. Ik denk dat je vanaf een beeldscherm echt moet turen, maar in het echt is hij goed zichtbaar. Mijn man kwam ook naar beneden (en die had ik dit liever willen besparen, want die is al enthousiast dat hij twee streepjes zag en die moet ik dus de hele tijd temperen dat de kv-testen de laatste tijd vaker kuren vertonen).
    Maar goed, zo lang niet duidelijk is of ik nu wel of niet ongesteld wordt en zo lang niet duidelijk is of het echte test is of niet, vind ik het lastig met die neusspray door te gaan. Dus zometeen toch maar even DD bellen. Ook al is de test negatief (waar ik gewoon op reken), dan is de menstruatie toch nog niet voldoende op gang gekomen (lijkt mij) om te beginnen met stimuleren. De 'oude troep' moet toch eerst opgeruimd worden voordat je kan beginnen. Dus hoe dan ook moet ik DD bellen. Zit hier nu rillend van alle emotie op mijn werk. Van concentreren komt dus al helemaal niets meer.:(

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hier even een kort ego berichtje, als ik wat helderder ben kom ik weer lezen natuurlijk. Punctie gehad. God wat deed het zeer maar de Morfine werkte wel waardoor ik het niet heb uitgeschreeuwd hihi. Heb nu nog een soort kramp gevoel in mijn eierstokken en bm maar wel zware pijnstillers gekregen en ook meegekregen voor vanavond, Ik moet rusten en veel water drinken ivm kans op overstimulatie. En nu de score....13 stuks! :) Nu nog een mooi aantal bevrucht en het is echt toch de moeite geweest. Tot snel!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hartstikke goed! Nu lekker op de bank bijkomen en hopelijk is 13 wel een geluksgetal voor jullie! Dikke knuffel!!!

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Euh...lieve sneeuwmees... Ik zie toch duidelijk op allebei de foto's een streepje...

Wat nu?
    Bloedtest morgen aanvragen bij huisarts?

(Sorry voor de late reactie op jouw berichtje trouwens)

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Meid wat een super score! Echt super gedaan!

Neem en pak je rust nu goed zodat je goed genoeg herstelt bent voor de tp!

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Ik dacht net ga nog een keer naar je foto's kijken en zie dat je er 2 hebt toegevoegd.
    Ik zie het nog steeds hoor die streepjes...

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ja, was net nieuwe foto's aan het uploaden die ik om half 6 vanavond heb gemaakt. Ik was vanmorgen even bang voor een vals positieve, maar blijf het (ondanks dat ik ze nog erg licht vind) wel typisch dat ik nu weer een streepje zie (die ietsje pietsje donkerder is dan die van vanmorgen). Weet niet wat ik ervan denken moet, dus kan niet meer dan afwachten vrees ik.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Afwachten inderdaad! Maar dat is ontzettend moeilijk!

Owh meisie wat hoop ik voor jou dat het toch raak is!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Waaaaah Sneeuwmees, ik heb je testen gechekt en ik zie ook twee streepjes en vind ze echt niet onduidelijk hoor. Wow! Zou dat geweldig zijn!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dank je, meiden. Ja, het zou geweldig zijn. Maar het voelt dubbel. Wat rug- en hoofdpijn wat bij een aankomende ongi past. Wat licht bruinverlies, maar ook twee streepjes.
    Ik zit er aan te denken om vanavond met utrogestan te beginnen. Gewoon voor mezelf om het idee te hebben (mocht niet zo zijn) er alles aan gedaan te hebben. Maar weet niet of dat kwaad kan. Jullie een idee?

@Jordan: hoe voel je je nu? Veel napijn?

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, mooie score! En goed gedaan, nu rustig aan en dan over een aantal dagen de tp. Ik duim voor allemaal topemmys!

BE, dat klinkt goed zeg! Jayden is een sterk mannetje. En een droppie :). Heb je lekker gegeten?

Sneeuwmees, jij bent zwanger hoor!! Oooh ben echt blij voor je, spannend nu of de test donkerder blijft worden. En dan hoef je niet nog een keer hormonen spuiten, dat zou wel heel fijn zijn.
    Duim me suf voor je dat t goed zit, en hebben jullie t mooi zelf gedaan!! Toppie!!

Wij waren gisteren naar het strand (IJmuiden), heerlijk was dat zeg. Nog een leuke foto in m'n album gezet van ons meisje.
    Vanavond lekker buiten soort van gebbq-ed en zitten nu nog lekker buiten. Gaan zo een spel spelen.
    Morgen naar het CB en krijgt Yvi haar tweede prikjes. Hopelijk schrikt ze er nu minder van, vond het zo zielig!!

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Denk niet dat het kwaad kan sneeuwmees! Je lichaam neemt alleen op wat t ervan kan gebruiken, de rest komt er weer uit.

18. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Wauw! Sneeuwmees! Ga je mn stokkie overnemen? Meid dat zou geweldig zijn!
    Utro kan geen kwaad! Gewoon doen als jij je er goed bij voeld mop!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: zou met alle liefde je stokje over willen nemen.
    @Tori: dank je. Het voelt allemaal (als het al zou mogen zijn) echt nog zo onwerkelijk. Heb ook steeds het idee dat iedereen hier het over een ander forumlid hebben...hahaha.. We shall see.
    @Jordan: weer een beetje opgeknapt van de punctie? Mag je vandaag bellen voor het be(v)ruchte telefoontje?

Had gisterenavond mijn man aan de lijn (hij moest werken) en zei dat ik 2 mutsenbollen had ingebracht vanwege dat bruinverlies. Hij was er toch voorstander van dat niet te doen. Hij is normaal al geen voorstander van mijn eigen doktertje spelen met al mijn kruiden, poeders en pillen. En hij wil liever de natuur zijn gang laten gaan. Hij is van mening dat de natuur (als het ons gegeven is) dit zelf prima oppakt en regelt dat het goed gaat. Ik ben twee keer zwanger geweest. De tweede keer ging mis, maar lag niet aan de innesteling. Dus hij vindt dat mijn lichaam het zonder al die poespas ook zou moeten kunnen. Hij is zo blij verrast met de twee positieve testen, dat hij zoiets heeft van laat het allemaal gebeuren (net zoals bij mijn zoontjes zwangerschap toen we ook van geen toeten of blazen wisten). Hij zei dat als het niet zo mocht zijn, de natuur dat ook zelf oplost en dat mutsenbollen dat dan ook echt niet tegen houden. Op zich een mooie gedachte, waar ik het grotendeels wel mee eens ben. Maar ja, je wil ook zo graag dat het goed gaat en er dus juist van alles aan doen... Lastig, lastig...

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Kun je niet je HA bellen voor een bloedtest? Met het excuus dat DD dat ook wel wilt doen maar dat je dat eigenlijk te ver rijden vind nu op dit moment...??

Deel Deze Pagina