Jordan: yess! Wat een super opbrengst. Dat mag ook wel na die hel die jij hebt gehad. Invriezen ligt aan de kwaliteit van de emmy's. Hoeveel dat gemiddels is weet ik niet. Ik hoop,veel. ( maar nog liever hoop ik dat ze pas nodig zijn voor een brusje voormde kleine ) Sneeuwmees: spannend!!! Als je nod dit weekend pas is dan zijn de lichte testjes nu heel logisch! En dat ze iets donkerder worden is ook positief. Mega spannend!! Be: het lijkt me mega pittig om zonder kind naar huis te moeten. Jij had het denk ik,bij de vorige ook al??? Fijn dat het goed gaat. Kom maar op met een mooi verhaal over jullie.
IkkeB, ben er ook echt super blij mee. Vorige x werd ik gebeld dat er 4 bevrucht waren (toen van de 9) en toen had ik 1 verse tp en de overige 3 werden ingevroren dus als ik dat aanhoud zouden er 9 de vriezer in gaan en dat zou wel héél relax zijn Ik moet zo wel toch even naar de kliniek om een echo te maken. Voor de zekerheid checken op overstimulatie ook omdat er nogal wat follikels geweest schijnen te zijn? Nou ik denk dat alles wel ok is hoor maar check check dubbelcheck is wel prettig met dit soort dingen.
@Jordan: wat een super goed nieuws!!!! Nou, dat wordt straks een heel voetbalelftal! Ben heel blij voor je. Weer een stap in de walk of mmm positief gezet!! @Ikke: mijn NOD is wat lastig te bepalen, maar denk dat ik gisteren daarvoor moet aanhouden. Dus vanaf nu moet die hcg (en de kleur van de streepjes) wel flink omhoog. Ik heb weer getest. Streepje is nog steeds licht, maar wel met 5 min. al beter te zien dan de dagen ervoor. Er blijft dus een soort van 'oploop' in zitten, ook al is het minimaal. En de vraag is of het uiteindelijk voldoende is, maar kan er zelf niets aan veranderen en kan alleen maar afwachten welke kant het op gaat. Wel zijn de testen van begin van de avond donkerder en duidelijker dan de ochtendtesten. Ik zal straks zo'n digitale kopen en die eens vandaag of morgen proberen. Ben benieuwd en vind dat reuze spannend. Nu zit ik nog een beetje tussen hoop en vrees en die struisvogelpolitiek is best lekker.
Jordan, mooie score zeg!! Morgen al tp dus, spannende tijden weer! Nu lekker rustig aan doen en dan morgen hopelijk goed nieuws dat er 9 in de vriezer kunnen (al zou 4 ook al mooi zijn natuurlijk). Ik duim!!
Sneeuwmees, ik vind het zo spannend voor je! Ik kom net terug vd kliniek, toch een overstimulatie. Er zit vocht rond mijn bm. Ze heeft bloed laten prikken en ik word vanmiddag gebeld. Ze denkt dat het een lichte is en ik morgen gewoon voor tp kan en dat ik ma op vakantie kan,, mocht het bloed toch anders vertellen dan geen tp en waarschijnlijk geen vakantie. Maar daar gaan we maar niet van uit
Jordan, je had idd ook wel een grotebopbrengst. Nu duimen dat je gewoon een tp kunt hebben en anders vriezen ze die ook in en is het nog steeds niet voor niks allemaal. Sneeuwmees, spannend!!!! Be; net het geboortekaarte ontvangen. Mega leuk kaartje!!!!!
BE, ik heb je kaartje ook binnen. Thanks, wat schattig! Mooie teksten ook <3 IkkeB, ja 10 is echt veel. Erg benieuwd of ze allemaal kunnen worden ingevroren. Paar uurtjes dan weten we het (slapen telt niet mee hihi) Uitslag van het bloed is binnen, lichte overstimulatie idd voor nu. Bloed qua stollingswaarde was in orde. Morgen nog een check voor de tp en als het niet vermeerderd is gaat de tp gewoon door. Ik drink me een ongeluk aan water haha. Mag ook maandag op vakantie maar wel weegschaal en meetlint mee en bij veranderingen meteen bellen. Nou ja, niet helemáál relaxed er tussenuit maar...er tussenuit haha.
Jordan, meis wat een goeie score zeg! Toppie! Daar moeten echte toppers tussen zitten meid! Hopelijk kunnen er een paar ingevroren worden! Inderdaad enorm veel drinken en veel rusten, niet te veel doen! Ik heb het ook gehad bij mijn eerste ICSI poging, maar ben er nog goed vanaf gekomen Hopelijk ben je er snel vanaf meis! Dank je wel voor jullie reacties op het geboorte kaartje Het mobiele nummer wat er op staat is mijn nummer, dus mochten jullie tussendoor eens nieuwsgierig zijn naar hoe het gaat, kunnen jullie me smsen of whatsappen Helaas gister te moe om nog het hele verhaal online te zetten. Ik ga het vanavond alsnog even proberen zodra we terug komen uit het zh. Ikke, het is inderdaad pittig... Ik thuis, en de kleine nog in het ziekenhuis... het heen en weer rijden is ook pittig, maar we doen het met enorm veel liefde! Bij onze dochter hebben we het inderdaad ook gehad ja, voor mn gevoel was het toen wel veel heftiger hoor, zij "mankeerde" ook van alles. Jayden heeft dat dus niet. Sinds 11.00 uur vanmorgen ligt hij onder de zonnebank Als ik vnv mijn verhaal plaats zal ik ook even wat foto's erbij zetten
@Jordan: Top score! Super blij voor je! @BE: Ik heb de post nog niet opgehaald maar zal het zo meteen even doen! Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar je kaartje! We waren net op visite bij mijn schoonouders. Mijn man moest helpen met 100 balen hooi op de zolder te brengen. We zouden daar gaan eten maar kwam er dus achter dat ik het potje groente voor Siem vergeten was. Stond nog op tafel naast de tas... die manlief moest meenemen... Ik ben gauw terug gereden met hem en hij heeft net zijn bordje met groente naar binnen gewerkt. (nu net tijdens het typen van dit berichtje het ook weer via de onderkant naar buiten gewerkt.... ) Dadelijk weer terug crossen om de andere 2 mannen weer op te halen. En resultaat nu natuurlijk weer ontzettende pijn in de rug van het tillen van Siem en van de stress. Pff...lekker met zo'n temperatuurtje....
Mooi kaartje en mooie teksten BE! Ben ook erg benieuwd naar jullie kleine mannetje, zodra ik gewend ben aan het werkende leven (waar ik nog steeds geen zin in heb, hopelijk komt dat als ik maandag begin pfff) komen we langs hoor! Maar goed dat spreken we wel af via de app. Heavy wel hoor dat je van hem vandaan bent, maar het is niet anders. En er wordt goed voor m gezorgd als je er even niet bent dat is wel een fijn gevoel lijkt me. De eerste week is al zo weer voorbij, voor je heet weet mag hij ook thuis komen. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar dat komt wel als je genoeg puf ervoor hebt. Ik heb er bijna 3 maanden over gedaan om het te schrijven op m'n blog, hihi. Maar het is dan ook wel een heel lang verhaal geworden.
Ik heb een digitale gedaan. Ik denk dat ik er toch aan moet geloven. Wat ik wel raar vind is dat de kv-testen zo licht blijven. Ze lopen wel op, maar toch. Die van vanavond was ongeveer even donker als gisterenavond, misschien zelfs wel ietsjes lichter. Maar wel weer iets donkerder dan vanmorgen. Ik geloof dat ik maar even op moet houden met testen, want ik maak mezelf alleen maar gek. Vraag me ook af of je misschien nu iets meer HCG in je urine kan hebben en dat die nu 2-3 wkn aangeeft en morgen misschien weer 1-2.
Jordan, straks lekker ertussen uit met een topEmmy in je bm en die kan dan, terwijl je toch relaxed, goed innestelen en groeien! Hopelijk blijft het zo met de overstimulatie en hoef je niet te bellen.
Sneeuwmees: je kunt er niet meer onderuit. Je bent zwanger, nu duimen dat het goed blijft gaan. Wie had dit verwacht tussen 2 pogingen in... Wow!! En die cbtest zegt genoeg. Hij geeft2-3 weken aan. Dan gaat het goed met je hcg, want gezien je termijn had hij ook 1-2 weken aan kunnen geven. Top!!! Yes!!!! Jordan, jij bent ook echt aan de beurt!! Veel,drinken en echt veeeeeel rust houden!! Laat goed voor je zorgen en niet te veel lopen enz. Noekie: ook jij moet je rust bewaren hoor! Klinkt niet best wat je vandaag hebt gedaan. Be: ja logisch dat je het met liefde doet, maar pittig is het zeker.
Lieve Sneeuwmees, Wat een fantastische mooie foto van een super gave cb test! Je zult eraan moeten gaan geloven hoor dat je hartstikke zwanger bent! Gefeliciteerd meis! Wat ben ik toch ongelofelijk blij voor jou en manlief! En voor Mees! Dan krijgt hij er toch echt een brusje bij! Het is jullie zo gegund! Ik ga zo voor je hopen en duimen dat dit wondertje bij jullie mag blijven! Dikke knuffel!
@Jordan: Nu ben jij aan de beurt meis! Dat moet gewoon! Mijn gedachtes zijn ook bij jou en je mooie 10 embryo's! Neem je rust en hopelijk morgen een tp! Ik krijg lamme duimen van dat geduim voor jullie maar heb het er graag voor over!
Wauw mees! Wat een geweldig mooie foto meis! En idd je moet er nu toch maar aan gaan geloven lieverd! Super meid, toppie! Wij gaan nu weer naar t zh. Ik kom straks nog ff terug.... Xxxx
IkkeB, ik hoop dat je gelijk krijgt maarrrr ik ben er soms bang voor dat het voor ons niet is weggelegd, uiteraard probeer ik zo positief mogelijk te denken want ik heb die pijn niet voor niets doorstaan he hahaha. Hey en mag je ook niet teveel lopen? Ik heb veel rust gehouden (op bed gelegen zelfs) maar ik heb net wel even door de stad gelopen voor een zwembad in de tuin. Dat mag wel toch? En zitten in de auto? ML moet morgen ergens iets ophalen en ik zou ff meerijden. 1 uur heen, 1 uur terug. Ik blijf zitten (misschien daar ff uit de auto maar geen heftige beweging) mag toch ook wel? EN ik heb mezelf een x wimpers beloofd (ik weet het, ijdel maar wel verdient na deze 2 terror weken en lijkt me een x leuk hahaha) dus dat is 2 á 3 uur liggen en dat mag denk ik ook gewoon toch? Noekie, dank je wel, lief lief lief Ja ik ben ook toe aan een leuk bericht. Die van morgen moet het gewoon gaan doen en dan heb ik nog 9 kansen voor een broertje of zusje over Doe jij ook wel kalm aan? BE, knuffel aan je topper, en aan jullie natuurlijk omdat het heen en weer reizen niet is wat zou moeten ook al is het eenmaal niet anders, ik heb e.e.a. gemist de laatste week en las net dat jij dus al thuis bent maar Jayden niet, sorry voor de late reactie. KNUFFFFF! Sneeuwmees, ik blijf maar blij voor je. Zo bizar Echt happy er van! JEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!! Tori, ik hoop dat de rust meehelpt en zeker dat ik niet hoef te bellen want 2 uur rijden vanaf zeeland hahaha. Ik blijf liever daar die dagen Hoe gaat het met jou. Ik mis hier en daar wat maar was jij nou afgelopen week begonnen met werk of ga je volgende week? Hier zijn we het nieuwe zwembad aan het vullen (slagje kleiner, 800 liter ipv 4000 die we in het andere bad hadden) en daarna slapen. Morgenochtend lekker douchen en tp. Ben benieuwd