Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Het voelt nog erg onwerkelijk, dus heb nog steeds het idee dat het over iemand anders gaat. Soms moet ik mezelf even in mijn arm knijpen en zachtjes voor mezelf zeggen: ik ben zwanger. En dan kost het wel moeite geen grijns te hebben. Ook voel ik steeds van alles lopen, dus ieder toiletbezoek is een ware kwelling. Zal nog wel de komende 8 weken zo blijven (als alles goed mag gaan). @Jordan: jij moet gewoon de volgende zijn, hoor! Met zo'n mooie opbrengst kan het niet anders dan dat je je kinderwens helemaal compleet kan maken. Binnenkort geen zwembaden vullen, maar babykamertjes verven. Ik ga voor je duimen (wie weet kom je de fokkende koeien wel weer tegen). @Noekie: balen dat je zoveel last had. Merk je wel dat het met rust minder wordt. @Bianca: hoe was het met de kleine? Hoe vaak gaan jullie er per dag heen? Hoe is het nu allemaal gegaan in het zkh? Nog rare dingen meegemaakt?
Sneeuwmees hahaha ik ga ze zoeken. Er staan iig véél koeien daar dus wat dat betreft. En dat je moet knijpen snap ik maar knijp jezelf nog maar eens goed want je hebt een super test hahaha. Ik was net een kilo LICHTER dan gisteravond. Jippie. Ik was een halve kilo aangekomen maar vandaag onwijs veel gedronken. 3 liter, en dat heeft kennelijk geholpen. Mijn buikomtrek is echt meer en die is niet minder maar wel gelijk gebleven. Pfieuw! Hahaha.
@Jordan: fijn dat je al weer een kilo kwijt bent. We gaan gewoon voor een tp morgen! En houd die koeien maar goed in de gaten, inderdaad! We willen gewoon nog een positieve test over 2 wkn! Slaap (en droom) lekker vannacht! @Noekie: ja, het zou 26 maart moeten zijn, maar met mijn rare cyclus van de afgelopen maand kan alleen een echo exacte duidelijkheid geven. De dag van de laatste menstruatie kan niet kloppen, want die was 12 juni en had 3 weken later pas mijn eisprong. Hoe is het nu met jouw cyclus? Begint er regelmaat in te komen?
aaah sneeuwmees, 26 maart, dat is een top dag! (onze trouwdag ) De banner staat je goed meis! Heerlijk. Probeer ondanks al je onzekerheden toch soms even een momentje te pikken voor je zelf, om toch even lekker te (big)smilen en te genieten Vanavond is het goed gegaan in het zh. Kleine man heeft weer lekker aan de borst gedronken. Echter is hij nog te klein om zijn volledige voeding zelf binnen te krijgen, waardoor we hem s' avonds de rest van zijn voeding met de sonde geven. Hij heeft de energie er dan gewoon echt niet meer voor, en dan is hij echt knock out. Ook zeer goed te zien op de monitoren Tot nu toe nog geen vervelende ervaringen opgedaan of mee gemaakt. De verpleging is echt super, misschien ook mede omdat ik vanaf dag één duidelijk heb gezegd wat wij wel willen en niet willen, wat we van hen verwachten etc. De communicatie verloopt ook goed, en ik denk dat dat echt het belangrijkste is. Ze nemen ook echt de tijd voor ons, gewoon lekker tijdens de verzorging van Jayden, met het voeden of gewoon gezellig voor een praatje, of voor de evaluatie van de dag. Kortom, we hebben dus tot nu toe nog niets te klagen
@Bianca: fijn dat de kleine man het zo goed doet. Dat hij af en toe te weinig energie heeft om te drinken is logisch. Dus dan is een sonde een uitkomst. Hebben jullie al enig idee hoe lang hij nog in de couveuse moet blijven? Fijn ook dat nu alles goed loopt in het zkh. Ik heb toen ook best en fijne tijd gehad, met lieve verpleegsters. Ik vond alleen die onrust vreselijk, want dan had je die aan je bed, dan die. Niet echt ontspannen als de voeding dan ook nog niet gelijk goed wil vlotten. Dus ik was blij dat ik naar huis kon. Ik kom snel een keer langs (en als Jayden thuis is, gewoon nog een keer).
sorry... k kan nu wel janken en vloeken tegelijk zeg... na mijn vorige bericht mijn hele bevallings verhaal op geschreven, net pas klaar... alles weg en moest ik contact op nemen met de administrator... hmmm zal maar niet hier neer typen wat ik wel kan roepen :x Mennnn wat irritant zeg! Maar ja eens zien of deze wel geplaatst kan worden...
@Bianca: wat vreselijk irritant. Hoop dat ze het nog terug kunnen halen. Ik had laatst ook een keer een heel verhaal getypt en toen ik op reageren drukte, kreeg ik melding dat het eerst door de moderator beoordeeld moest worden. Er stond echt niets geks in, dus waarschijnlijk steeksproefgewijs. Maar de beste tekst is nooit meer alsnog geplaatst. Heel irritant! @Jordan: hoe is het vandaag? Klaar voor de tp? Hoe laat mag je? Is het voor jou ook geen idee om 3 x pregnyl na te spuiten?
@BE: Ook jou banner staat je goed! Jayden 5 daagjes oud vandaag! @Sneeuwmees: Ik had goede hoop voor mijn cyclus maar helaas gaat het weer ouderwets slecht. 2 weken na het stoppen van de bloedingen na de bevalling werd ik ongesteld! Ik had toen goede hoop dat het wel goed zou blijven gaan. Toen een cyclus van 34 dagen en van 36 dagen en zit nu op dag 46 en er is nog niets op komst... Dus ben er niet zo blij mee zoals het nu gaat! En weet ook niet zo goed wat er mee te gaan doen. Toch aan de pil of iets anders proberen of nog maar even zo laten gaan...
Oja Jordan... Ik heb gister een kaarsje voor je aangestoken! Met een wensje voor goede bevruchtingen en hopelijk ook cryo's! Denk aan je!
Sneeuwmees, t is idd echt wel irritant... en gebeurd steeds vaker.... sleche zaak van zp, maar hoop echt dat ze hem alsnog plaatsen... Jordan, enorm veel succes vandaag lieverd! Ik denk aan je en ga weer lekker voor je duimen! Noekie meid wat vervelend zeg... t zit je ook niet mee he? Misschien een idee om t even zo te laten of toch je huisarts even inschakelen?
Thanks meiden en Noekie, super lief, ik hoop dat het helpt. Ik heb net een verse minniemie aan boord en...alle overige 9 zijn ingevroren! Yeeey. Blij Allemaal broertjes en zusjes voor deze uk hahaha. Oh en ik heb gister 3 en een halve liter water naar binnen gewerkt en ben een kilo kwijt. Ook buikomtrek is minder.
Wow jordan! Wat een opbrengst! En dat de anderen ook allemaal ingevroren kunnen worden! Dat is echt super en bijzonder! Ik had er toen van de 7 maar 1 die ingevroren kon worden! Super blij voor je!
Wauw Jordan! Wat een geweldig nieuws meid! Echt bijzonder Nu lekker broeden lieverd! En wat goed dat je zoveel gedronken hebt!
@Jordan: wat goed dat alle overigen nog de vriezer in kunnen! En dat je nu een mooie emmy on board hebt. In het DD kreeg ik als tip om na de tp een glas granaatappelsap te drinken. Dus wie weet heb je ook wat aan de tip. De andere tip is 's nachts met sokken aan slapen, maar of dat met 31 graden een aanrader is... Nu lekker broeden en vooral genieten van jullie vakantie!!!! @Noekie: vervelend dat je cyclus toch niet zo regelmatig was als gedacht. Nu je toch met je bekken even rust moet houden zou de pil misschien een goede optie zijn om er wat regelmaat in te krijgen. We zijn net even naar Babypark geweest. Ik zei voor de gein tegen mijn man dat we gewoon exact hetzelfde moesten doen als bij ons zoontje's zwangerschap. Toen liepen we ook als twee onnozelen met 5 wkn zwangerschap in babywinkels. We wisten echt van geen toeten of blazen. Dat onnozele op kindergebied is er inmiddels wel af. Dus nu maar weer even lekker HCG snuiven en spelen met de kinderwagens daar. Even door de babykamers gelopen. Was wel leuk. De vorige zwangerschap was ik zo onzeker en in mezelf gekeerd, dat ik dat allemaal niet durfde. Nu weet ik inmiddels dat niet genieten, geen garantie is dat een zwangerschap goed gaat.
Jordan gefeliciteerd, allemaal eskimootjes en een toppertje in je buik. Idd wat gezegd wordt: pomsap (granaatappelsap) drinken! Succes met de killing wachtweken, op naar een mooie test hopefully!
@Jordan: hoe is het nu de day after? Geen last meer overstimulatie? Wanneer gingen jullie nu een paar dagen weg?