IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Thankssss all, ben ook erg blij. Ik voel me goed zolang ik genoeg drink en niet te gek druk ga lopen doen :) het is wel heel raar dat ik steeds vergeet dat ik net een tp heb gehad. Alsof het allemaal in een soort van waas voorbij is gegaan. Ik moet mezelf er echt steeds weer aan herinneren. Weird. Normaal besef ik het mezelf maar al te goed hahaha.

Sneeuwmees, hoe voel je jezelf nu? Al een beetje aan de gedachte gewend? :D

Lieve meiden, ik ga er een paar dagen tussenuit voor vakantie dus ik zal hier weinig tot niet te vinden zijn maarrrr ik kom jullie asap weer vervelen ;) Rustig aan allemaal met deze hitte!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: groots gelijk dat je even met je man op vakantie gaat ipv met je man en heel zp. Heeel veel plezier en geniet ervan. We gaan je heerlijke verhalen natuurlijk missen, maar ga ervan uit dat je ons weer helemaal bij gaat praten na je vakantie. Tot snel!

Hier gaat alles z'n gangetje. Het besef is er wel inmiddels en probeer, voor zover dat kan, zoveel mogelijk te genieten. Heb eigenlijk weinig last, alleen wat opgezette en strak aanvoelende buik en mijn borsten voelen wel zwaarder aan. Vanmorgen zat ik wel te janken toen ik de intocht van de vierdaagse zag. :) Maar meer kan ik nog niet merken, dat terwijl ik bij mijn zoontje al veel sneller klachten had.

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Veel plezier meis! Geniet ervan en zorg goed voor jezelf!

4. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, een hele fijne vakantie toegewensd! Geniet er van, jullie hebben t verdiend meis!

Sneeuwmees, wat fijn om te horen dat t besef er al wel is nu ;)
    en qua klachten... tsja dat kan echt iedere zwangerschap wel anders zijn ;)
    Mss is t wel een mooi lief klein meisje :D

Noekie, lieverd hoe is het met jou? En met mijn kleine grote vriend Siem?

@all, vnv in t zh is er een nieuw beebje naast onze man komen te liggen... een beebje met een gewicht van 3300gr. een normaal formaat beebje dus ;)
    Jeetje wat een verschil met onze Jayden zeg :D
    Maar onze kleine man doet t goed. Hij heeft vandaag zn laatste prikken gehad voor de billirubine en het hb, en dat was perfect :D kon niet beter zeiden ze.
    En omdat te vieren mocht ik hem vandaag zijn eerste rompertje aan doen :D
    Mamsie en papsie zijn helemaal happy :D t is gelijk een heel ander kereltje ;)
    Hij heeft nu een romper aan van maatje 38, maar is eigenlijk nog wel te groot ;)

Het aan de borst drinken doet hij super maar hij heeft er wel de tijd voor nodig. Dat idee hadden wij saampjes al, dus pasten we even een pauze toetijdens het voeden waardoor hij weer wakker werd, en echt zijn hele voeding uit de borst
    dronk. t afkolven gaat ook super en heb meer als genoeg voeding voor hem waardoor we nu lekker kunnen gaan invriezen.
    A.s woensdag hebben we gesprek met de kinderarts. Ben erg benieuwd of zij ons al meer kan vertellen wanneer hij ong. naar huis zou mogen.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ja, dat zal een heel verschil zijn. Jayden is bijna de helft in gewicht...hihihi. En maatje 38? Hoe klein moet dat wel niet zijn. Ik had gisteren een rompertje in maat 50 en dat vond ik al zo ieniemienie. En hartstikke goed dat hij helemaal uit de borst gedronken heeft. Hij gaat, zo te horen, met sprongen vooruit. Komt hij ook goed aan in gewicht?
    Ja, ik weet dat iedere zwangerschap anders is. Maar de vorige zwangerschap (de mk) had ik geen enkel kwaaltje, dus kan niet wachten om überhaupt iets te voelen.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sorry meiden, ik lees echt mee!!

Jordan: wow, wat fijn zoveelmbrusjes in de vriezer. Bijna een elftal :). Nu lekker chillen. Je vroeg of lopen ook niet te veel mag. Ik mocht na de punctie helemaal niks doen van de arts, zelfs,niet koken zeimhij/zij. Bij lopen zet je natuurlijk druk op je buik en dat is bij overstimulatie niet handig, maar ik ben geen arts!!! Veel drinken is iig heel belangrijk en het feit dat je gewicht en buikomtrek niet toenemen zijn positief. Gewoon lekker doen wat goed voelt. En genieten van je vakantie!!

Sneeuwmees: ik kijk elke keer vol bewondering naar je banner, wie had dit verwacht. Wow, wow, wow. Wanneer heb je een eerste echo?? En maatje 50 is ook klein hoor, maatje 38 is echt mega mega klein.

Be: ik hoop voor jou dat het zo goed blijft gaan met jayden en dat hij snel sterk genoeg wordt om mee naar huis te mogen.

Tori: vandaag weer aan het werk. Hoe is je eerste dat? Ander vraagje, wat heb je gedaan met de spruw van yvi??

Kitty: hoe gaat het met jou?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik spiek ook af en toe even op ZP om mij er weer even bewust van te maken. Blijft nog steeds onwerkelijk, maar ben inwendig toch wel heeel erg blij.:p

Heb vanmorgen naar het zkh gebeld, omdat ik nog steeds een afspraak had voor een uitgangsecho voor morgen. Werd natuurlijk eerst weer naar DD doorverwezen. Maar heb toen gezegd dat dit een spontane zwangerschap was en dat DD hier los van stond. Nou, moest nog even door'drammen', maar heb nu dus toch een echo-afspraak. Vervelend is dat als je tussen twee zkh in zit, dat er dan altijd zo'n doorschuif-systeem lijkt te zijn.:(
    Maar goed, de afspraak voor een eerste echo is op 14-8. Had zelf gehoopt met 7 wkn (dus de week ervoor) en dan nog eentje met 9 wkn vlak voor onze vakantie te maken, maar heb nu dus pas een echo met week 8.
    Eerder kon niet, omdat ze krap in de bezetting zaten ivm de vakanties.
    Had ook graag week 7 gewild, want de vorige zwangerschap die misging had ik met 8 wkn ook mijn eerste echo. Heb dus nog steeds een beetje een raar bijgeloof erbij en wilde dat dus deze keer liever niet. Slaat nergens op, maar ik heb soms rare bijgeloof-kronkels.:) Nou ja, wie weet kan ik de negatieve ervaring van 2 jaar geleden nu omzetten naar een positieve.

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: En als je gewoon je eigen vk belt? Soms mag je daar wel eerder voor een echo komen.

@BE: Zo trots op je kleine man! Wat doet hij het super! Ik ben zo blij voor jullie dat het tot nu toe zo goed gaat allemaal!
    Hoe gaat het met je bekken nu?

Hier gaat het wel redelijk. Manlief heeft nu vakantie en helpt mij verschrikkelijk goed. Hij neemt de zorg van Siem op zich en dat werkt voor mij super goed. Ik sta elke dag wel op met rugpijn maar als ik eenmaal weer in beweging ben zakt het snel af. Het voelt vooral stijf en gevoelig.
    Morgen weer cesartherapie.

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En hij is al weer een weekje oud! :D

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ja, het is heel dubbel. Aan de ene kant wil je zo graag snel duidelijkheid hebben of alles goed gaat en de andere kant liefst je kop in het zand en het maar niet weten (bang voor als het mis is). Ik heb altijd nog het nummer van Jan de Koning binnen handbereik. Dat is een vk met een eigen echobureau. Altijd handig als je een onzeker moment mocht hebben en het zkh wil niet meewerken.
    Fijn dat je man nu vakantie heeft en even de zorg van de jongens op zich neemt. Heb je nog veel pijnstillers nodig?

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Zo min mogelijk pijnstillers mag ik gebruiken. Dus soms hier en daar een paracetamolletje als het echt niet meer gaat...

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; je zou ook dd kunnen bellen, wie weet wat ze zeggen. Ik had de echo met 7 weken en 3 dagen. ( later bleek dat 7 weken precies te zijn) ze zei toen dat dat wel erg vroeg was. Meestal doen ze het bij 8 zei ze omdat ze dan net ff meer kunnen zien. Nou ik zag genoeg. Een prachtig kloppend hartje. En ik duim dat jij dat straks ook ziet.

Noekie: fijn dat je man je ontlast. Dat heb je ook wel nodig nu. Hoe doen kou kids het met deze hitte?

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: We hebben een zwembad opgezet waar Tobie de hele dag in heeft gezeten. Siem lag lekker buiten in een campingbedje met speelkleed en heeft net ook even zijn voetjes mogen koelen in het water.
    Maar pff wat is het warm zeg!

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Timo vandaag 2 maandjes oud! Dat gaat ook weer super snel zeg!

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ja he noekie, de tijd vliegt!! Timo heeft met dit weer twee standen, huilen en slapen, net zijn moeder..

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ach meisie is het zo erg?

Hopelijk dan meer aan het slapen dan aan het huilen...

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hij heeft gister avond voor het eerst vanaf 19.00 uur in zijn bed geslapen. Om half 12 wakker gemaakt voor een fles en toen doorgeslapen tot half 8. Net even gespeelt op de lounchebank en nu ligt hij daar heerlijk te slapen. Heb maar even een dekentje over hem heen gelegd, want in alleen zijn romper is het nog wel fris. Deze ochtend temperatuur vind ik heerlijk!!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: denk dat als ik naar DD had gebeld ik inderdaad zonder problemen een afspraak zou krijgen. Maar voel er weinig voor (als de echo niet is wat je had gehoopt) dat je dan zo'n hele reis moet ondernemen. Op zich is 8 wkn ook geen probleem (bij mijn zoontje had ik de eerste pas met 10 wkn). Het was meer dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook met 8 wkn de eerste echo kreeg en ik een bepaald raar bijgeloof had dat ik liever niet in diezelfde week weer een echo wil hebben (bang voor herhaling van zetten:)).
    Het is nu inderdaad nog aangenaam. Blijf het altijd lastig vinden wat je een kindje nu 's nachts aan moet trekken. Vaak is het laat op de avond nog warm, maar koelt het in de loop van de nacht weer af en ben je weer bang dat het te fris is. Dat blijf ik na bijna 4 jaar nog wel eens moeilijk vinden.
    @Noekie: hopelijk is het met een paracetamol vol te houden. En bij ons ook een zwembadje neergezet. Gegarandeerd plezier voor een paar uur.;)

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    IkkeB, ik heb zondag gebeld met de huisartsenpost en die heeft aan de hand van mijn telefoontje een recept gemaakt en die kon ik zondag dus meteen ophalen. Nystatine heet het en werkt goed, de spruw is al bijna weer verdwenen. Ik smeer het af en toe ook op m'n tepel, stel dat de schimmel daar ook al zit doordat ze aan de borst drinkt.
    Ohja en Yvi vindt het spul ook nog es best lekker, haha. Beetje sinaasappelsmaakje vlgs mij.
    Timo alweer de twee maanden voorbij, yeah! En fijn dat hij gisteren weer goed heeft geslapen, hopelijk vannacht en vandaag op de dag ook weer.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, 5 weken ben je nu :). En volgens mij geen rare dingen dus het zit goed hoor!! Lekker veel fruit en spinazie eten :). Ik zou met 7 weken een echo doen dan... Dat heb ik ook gehad en dan is de kans op het zien van een kloppend hartje ook al heel groot.
    Niet bang zijn lieverd, deze is zo sterk geweest om zelf een embryo te worden en in te nestelen. Misschien wel een meisje, oeh spannend!

Deel Deze Pagina