@Jordan: welkom terug hier en fijn te horen dat jullie zo genoten hebben. Zo schieten die wachtweken wel lekker op, natuurlijk! Duim heel hard voor een positieve test! Spannend, weer!! @Noekie: ik heb ook lange tijd gehad dat mijn bekken reageerde op de eisprong en op mijn menstruatie. Dan werd alles weker door de hormonen. Als de menstruatie dan goed op gang was, dan werd de pijn ook weer minder. Ik moet wel zeggen dat de pijn aan het bekken ook iets beter werd toen ik gestopt was met de borstvoeding en volledig ontzwangerd was. En dus eindelijk ongesteld! Nou, je hebt er inderdaad lang op moeten wachten, maar dan toch.... En bedankt voor je aanbod van de foto's! Ga ik je zeker een keer aan houden. Ik was van plan vandaag de vk-praktijk alvast te bellen, maar zo stoer als ik dit weekend was om vandaag te gaan bellen, zo onzeker ben ik nu weer. Het voelt nog steeds gek te vertellen dat je zwanger bent. Maar ik zit alleen op mijn werk, dus heb wel zoiets, als ik het moet doen, dan nu maar even.
Noekie, frustrerend he, je wil wel maar mag/kan niet. Maar wel goed dat je toch zoveel mogelijk probeert en boekje, commanderen en zitten klinken fijn, alles voor jouw herstel hoor. 54 dagen is vrij snel toch om weer ongesteld te zijn? Sneeuwmeesje, gewoon bellen meid, je bént tenslotte ook echt zwanger!!!!!!!
@Sneeuwmees: Bellen meis! @Jordan: In zit nu in de 4de cyclus na mijn bevalling. Ze worden alleen maar langer nu dus zo goed is dat niet na mijn idee!
Oh, ik las wel eens van vrouwen die een jaar lang niet ongesteld werden, vandaar dat ik dacht dat het nog vrij snel was (groentje ben ik hoor hahaha), maar wat is dan normaal? Ik heb een zeer intieme vraag aan jullie, misschien dat iemand het antwoord weet want ik lees verschillende dingen van dat het super goed is tot juist enorm slecht...is hebben van een orgasme(s) na de tp slecht? Kan dit het negatief beïnvloeden of absoluut niet? Vraag het me al die tijd al af maar vind geen duidelijk antwoord dus dacht, zal jullie er eens mee lastig vallen
@Jordan: orgasme... wat is dat..?? Sorry, grapje. Er zijn wisselende verhalen over. Heb wel eens gelezen dat de een zegt dat het niet goed zou zijn en de ander zegt juist van wel, omdat de beweging van de baarmoeder de innesteling zou bevorderen. Ik denk ook dat het juist goed is en geen enkele kwaad kan! Heb besloten om morgen maar naar de vk te gaan bellen.
Sneeuwmees, een orgasme is vies en alleen slechte mensen doen dat... Hahahaha. Gelukkig want dat is een positieve gedachtengang, bij mck zeggen ze er ook nooit bij dat het niet mag en ik dacht, als het echt een heet hangijzer zou zijn dan zouden ze het toch wel melden?! En goed zo dat je morgen gaat bellen waaaant....je bent zwanger je bent zwanger je bent zwanger lalalala Ik net naar kruidvat waren de 2 voor 5 testen op. Maar ja voor als ik ongi word mort ik testen hebben dus maar 3 van die digi dingen voor 20,- gescoord en morgen hopen dat ze die anderen hebben, vind ik minder eng hahaha.
@Jordan: als het kwaad had gekund hadden ze zulke vieze mensen als jullie dat wel gezegd in het zkh, hoor! Ik had 1,5 jaar geleden een doosje digitale zw.testen gekocht bij een drogisterij bij ons in het dorp. Die hielden ermee op en hadden uitverkoop. Al die tijd heb ik ze niet nodig gehad en ik zag de einddatum van oktober dit jaar als houdbaarheidsdatum al snel dichtbij komen. En dacht maar, zou ik ze ooit nog eens mogen gebruiken. En nu ben ik zwanger en nu ben ik ze vergeten te gebruiken.
Jordan: ik denk dat je alles mag doen waar jij je goed bij voelt. Een orgasme... Vul zelf maar in wat je daar van vind.. Sneeuwmees: hahaha de testen vergeten hihi. Morgen bellen!!!! Hier vandaag een dagje naar een vriendinnetje die op een prachtige plek in nl was x( mooie tuin/boomgaard achtige plek) ga ik daar echt vreselijk door mijn rug. Ik kon geen kant meer op. Fysiovriendinnetje gebeld. Ze dacht aan spitaanval. Advies LOL wat staat voor liggen, oefeningen en lopen. Dus ik plat daar. Au!! Maar het lijkt al iets beter te gaan... Ook nog een andere bv keuze gemaakt. Ik ga nu 2 keer per dag kolven, zodat timo nog war langer bv krijgt. Helemaal stoppen deed erg veel pijn in mijn hart. Ineens bedacht ik dat het ook zo kan. Het kost mij veel minder tijd en het leverd toch nog wat op.
@IkkeB: Wat goed zo om deze keuze te maken. Zo krijgen jullie allebei een beetje je zin. Hopelijk gaat het snel beter met je rug. Ik weet hoe pijnlijk het kan zijn!
@Ikke: goh, dat is een bezoekje om niet snel te vergeten. Hoe ben je naar huis gekomen? Kon je nog wel autorijden? En een goede middenweg om zo door te gaan met bv. Mijn zoontje stopte met aan de borst drinken toen hij ruim 7 maanden oud was. Ik heb toen ook nog gewoon doorgekolfd en hem dat nog in papjes of flesjes gegeven tot hij 8,5 maand oud was (en mijn borsten zo'n beetje opgedroogd waren). @Bianca: hoe gaat het nu met de kleine man? Gaat het goed in zijn bedje?
Hahaha ja Sneeuwmees, wij zondaars. Maar wij zouden zoiets ook nooit doen. Ik vraag het voor een vriendin! Hehehe. IkkeB, jeutje, dat is niet prettig. Dus je hebt niet heel veel van de omgeving meegekregen? Pffff. Nu wel beter? En fijn dat je de knoop hebt kunnen doorgangen mbt bv. En ja, het is een beetje een aparte vraag maar lees er zoveel rare dingen over dat ik het ff niet meer wist hahaha.
Zo net toch de stoute schoenen aangetrokken! Ik heb mij net aangemeld voor een nieuwe fotografie cursus. Nu nog hopen dat ik wordt uitgeloot. Ze nemen niet zo maar iemand aan...
@Noekie: Gaaf zeg! Hoop dat je uitgeloot word @Ikke: Oeh.. spit is niet fijn zeg... een aantal jaren geleden dachten ze daar bij mij ook aan maar omdat ik op een gegeven moment het gevoel en de kracht volledig uit mijn benen kwijt was zijn ze verder gaan kijken. Dachten toen aan een hernia maar uiteindelijk bleek het een aangeboren afwijking te zijn (lang verhaal)... Ik hoop dat je er snel van af bent! @ All: Hier is het lekker rustig, zit in de nacht deze week. Morgen eindelijk gesprek in het UMC... ben benieuwd! Hou jullie op de hoogte Nu weer even verder met werken.. de nacht is heerlijk om je administrative zaken weer op orde te krijgen.
@Noekie: kan me niet voorstellen dat ze zo'n natuurtalent als jou zullen weigeren! Ik duim voor je dat je ingeloot bent! @Jordan: heb jij zulke vieze vriendinnen? Ik zou toch nog maar eens goed nadenken of je daar nog wel mee bevriend wil blijven...hihi @Cybell: werk is altijd lekker om je 'administratieve' zaken op orde te hebben....hihi... Veel succes morgen bij het zkh!! Hier vreselijk slecht geslapen. Hoop niet dat dat dezelfde zw.kwaal gaat worden als bij mijn zoontje, want toen lag ik ook uren wakker 's nachts om vervolgens tegen de ochtend in slaap te vallen. Ben dus wat brak, maar zit (zoals gewoonlijk) weer alleen op mijn werk, dus radiootje aan en het tempo maar aanpassen (en ruim op tijd naar huis).
Heb me net aangemeld bij de vk. Even een drempel, maar gaanderweg het gesprek voelde het goed. Heb nu de eerste afspraak als ik ongeveer 9 wkn ben. Dat komt omdat we die week met vakantie gaan en ik voor vertrek graag nog een echo wil. Dat kon gelukkig. Heb nu dus twee afspraken staan. Dus 14 augustus een echo in het zkh en 20 augustus bij de vk. Een beetje onwerkelijk nog allemaal, maar we laten het maar op ons afkomen.
Goed zo Meesje! Goed gedaan. Spannend natuurlijk maar wel super leuk allemaal. We gaan gewoon uit van het beste toch. Nog 2 weken dan ga je voor de eerste sneak-peek! En sja, die vriendinnen...hahahaha. Smerig! Cybell! Succes vandaag!!!!! Ik heb gisternacht de laatste Utro gezet, nu afwachten wat er gaat gebeuren...
Sneeuwmees, goed gedaan! Het gaat gewoon goed nu hoor, deze embryo heeft het helemaal op z'n eigen uppie gedaan dus die is mega sterk! Wel fijn dat je voor je vakantie nog een echo krijgt , kan je extra genieten op vakantie met de echo foto's . Gewoon op je af laten komen idd, dat is het beste. Cybell, succes tijdens het gesprek en hopelijk komen jullie samen tot een goede keuze qua cryo tp. Jordan, hoe voel je je? Wanneer ga je testen met de kvtjes als je die tenminste vandaag wel kunt scoren? Over ongesteld worden na de zwangerschap ... ik ben het nog niet en het is toch al 3 maanden geleden. Ik geef wel borstvoeding natuurlijk, maar goed ook dat niet volledig omdat ik ook kunstvoeding geef dus het zou nu niet zo lang meer moeten duren. Of ik ben weer zwanger, maar dat zou wel héél bijzonder zijn (geloof er niet meer zo in dat het ons zonder hulp lukt). Ik mis het trouwens niet, haha! ikkeB, goede keuze om toch nog wat te kolven ... zo krijgt hij van beide wat, ook goed toch? dat krijgt Yvi al vanaf het begin en ik heb me daar toen ook maar bij neergeled. Kan het ook nog niet over m'n hart verkrijgen om te stoppen, wil haar nog wat goed spul geven elke dag ookal is het maar een beetje. Ik kolf 3x per dag op m'n werk, bij mij mist het toeschietreflex dus het loopt alleen de eerste 5 minuten goed en daarna niet meer dus ik ga gewoon wat vaker en dan minder lang. Noekie, jij bent lekker bezig met de foto's! Ik heb je pagina natuurlijk ook geliked. Lang cyclus heb je zeg ... maar goed dat is vast tijdelijk toch?
@Tori: Tijdelijk? Geen idee. Na mijn 1e zwangerschap had ik helemaal geen cyclus. Wel eens een bloeding om de 60-70 dagen maar dat was zonder eisprong. De tijd zal het ons leren. Geduld....