@Jordan: spannende dagen weer voor je! Moet je die utro niet blijven gebruiken tot de testdag (of tot je ongesteld wordt)? @Tori: dank je! Fijn om jouw bemoedigende woorden te lezen. Heb er ook wel meer vertrouwen in dan de vorige keer en voel me ook meer zwanger, dus probeer me dat maar voor te houden! Ik had overigens (ondanks bv) 6 wkn na de bevalling de rode duivels al weer op visite. Ik schrok er ook een beetje van zelfs, want ook ik had het niet gemist. @Noekie: hoe gaat het met de jongens van jou? Tobi lekker aan het vakantievieren? En Siem hoe gaat het met hem, tandjes? Of andere nieuwe ontwikkelingen? We horen ze graag natuurlijk.
Tori, ik voel me ok Niets echt anders. Klein beetje misselijk maar ben ook verkouden dus kan van alles zijn Ik kan me voorstellen dat je ongesteld zijn niet mist hahahaha. 9 maanden + wat bonus maanden, lijkt me ook geen straf. Maar als ik het goed begrijp ligt het ook aan wel of geen bv geven hoe lang het uitblijft? Hihi, zou wat zijn als je zwanger bent. Hmmzz... ga je testen als het veel langer weg blijft? Mijn zusje heeft het tot 2 x toe gehad dat ze net 3 maanden na de bevalling weer zwanger was. Thnx Noekie! Wanneer hoor je wat over de cursus? Sneeuwmees, nee hier niet. Hier maar 10 dagen Utro. Het is overal weer anders geloof ik.
Jaaaa hoor.... Dan sta je in het ziekenhuis zeggen ze je dat je afspraak morgen is! Afspraak is nu om gezet naar een telefonische afspraak ivm ik morgen in de nachtdienst weer zit een het niet trek om daar om 14:50 al te zijn tussen 2 nachten in. Maar het gekke is dat Marco en ik beide vandaag in ons hoofd hadden een dat ook op de kalender en in mijn agenda stond. Maar goed het is niet anders, een dagje langer wachten is ook geen ramp!
Zo dat is balen Cybell Rond 15:00 uur word je nu dus gebeld? Pfff... nou ja, dagje langer afwachten dan maar. Ben benieuwd naar morgen!!
@Cybell: jemig, meid! Dat is balen! Zeker ook omdat jullie er nu helemaal klaar voor waren. 'Gelukkig' morgen al een herkansing met een telefonische afspraak.
@Jordan: Vandaag al een mail gehad van de fotograaf die de cursus geeft. Ik moet 15 verschillende foto's sturen voor a.s. maandag en die worden dan beoordeeld. Dus nieuwe stress!! Welke foto's moet ik sturen en zijn ze wel goed genoeg.... Aankomende vrijdagmiddag nog een fotoshoot staan van 2 baby's en een 2 jarige. Maar ben bang dat ik dan nog niet genoeg heb....
@Sneeuwmees: Met de mannetjes gaat het goed. Siem draait de gehele dag om van rug/buik en buik/rug. Hij vind zijn voetjes bere interessant en wil vooral veel aandacht.
@Noekie: meid, geen stress! Je maakt zoveel prachtige foto's. Je kan ze allemaal wel opsturen die ik al voorbij heb zien komen. Zo goed gelukt zijn ze. Of moeten ze ook nog bepaalde thema's/soorten hebben. Moet ik Mees even langssturen....hihi??
@Sneeuwmees: Ik mag maar 1-2 foto's van hetzelfde sturen als ik het goed begrepen heb. Dus ook graag andere omgevingen... Is er bij jullie niet ergens een mooi parkje voor foto's?
@Noekie: oh, dat is wel lastig inderdaad. Ik maak zelf altijd foto's in een botanische tuin in Wageningen.
@Sneeuwmees: Ik zie in je andere topic dat jullie het hebben over een tattoo? Wil jij er ook eentje laten zetten ooit?
@Noekie: ik twijfel erover. Ik ben helemaal geen tattoo-fan. Maar de laatste tijd denk ik er vaker over om een letter M te laten tatoeƫren. Maar dan bijv. op de enkel, zodat het niet zichtbaar is (maar echt voor mezelf). Maar ben niet zo'n held.
Noekie, die foto's van gisteren en dan met name die bij die wegvliegt van die bloem, die is echt waanzinnig!!!!! Hier hebben we in de buurt Scheveningen (wel mooie zonsondergang, overdag massatoerisme hahaha) en in Zoetermeer het Noord Aa, dat is een hele grote plas met veel natuur maar de avonden ook super zonsondergangen. In het boerenland? Schapen/koeien enzo? Misschien ook nog een idee? Of industrie? Ook altijd gave foto's te maken. In Rotterdam heb je de Keilestraat (wel vlakbij maar dus niet de Keileweg) en daar staat vlakbij het water een pand waar de Voedselbank in zit. Dat pand lijkt afgefikt, is zwart geblakerd maar oogt mysterieus. Kun je ook echt gave foto's maken! Sneeuwmees, vannacht wel geslapen? Over tattoo's, ik heb er 3! Laten zetten toen ik 18 was dus alweer 14 jaar terug. Nu zou ik het anders doen maar goed, erop is nou eenmaal erop. Ik heb op mijn rug een elfje (Tinkerbell) maar daar wil ik een cover over zetten want ze is niet mooi getekend en ze kijkt boos ipv lief hahaha, op mijn onderrug een trible die een vriend voor me getekend heeft met een Chinees teken erin wat voor dromen staat (omdat ik iedere ochtend nog exact weet wat ik heb gedroomd) en op mijn onderbeen een soort Boedistisch persoon op een lotus, dat is echt een kunstwerk en die heb ik Ierland laten zetten maar ik vind hem nu echt te groot. Hoe mooi die ook is en hoe leuk de herinnering eraan, ik zou het nu niet hebben gedaan! Ze zitten overigens allemaal op plekken die ik af kan dekken. Op mijn werk zien ze de tattoo's nooit.
Oh ja, ik had vorige week al een geirriteerde strot maar nu mega verkouden, ik hoest groen slijm (sorry) en mijn stem weigert dienst.... Ik zou wel in bed willen gaan liggen maar mijn (zelfverzonnen) regel is, geen koorts is niet ziek genoeg hahaha. Stomme regels!
@Sneeuwmees: Ik heb na mijn bbz een tattoo laten zetten boven mijn enkel. Weet niet of je hem afgelopen zondag gezien heb? Het is een soort 'grasspriet' met een vlinder er tussen en 2 sterretjes. Een vol ingekleurde (Tobie) en een lege (bbz). Er moet nu dus nog een sterretje bijgezet worden. Ik zal een plaatje in mijn album zetten die ik gebruikt heb voor de tattoo. Alleen een letter M is natuurlijk heel mooi en bescheiden. En dan wel zo'n mooie sierlijke M! Echt pijnlijk vond ik het niet trouwens.
@Jordan: vannacht goed geslapen inderdaad! Wat betreft de tattoo, dat is ook een beetje mijn angst dat ik er later spijt van krijg en het wel definitief is. Maar aan de andere kant kriebelt het toch ook nog steeds. Maar als het goed is hoef ik er de komende 7,5 maand niet over na te denken. En jij ziekjes. Niet prettig. Ik vind dat je ziek genoeg bent om lekker in bed te blijven, hoor! Je begint toch per 1 augustus aan je nieuwe baan, of niet? @Noekie: ik heb hem zondag niet gezien. Maar nu je het zegt, hebben we het toen bij jou thuis op kraamvisite er wel over gehad dat jij een tattoo had. Ik bedoel inderdaad ook zo'n sierlijke M inderdaad. Hopelijk mag ik er over 7,5 maand gelijk twee letters neerzetten.
@Sneeuwmees: Inderdaad! Voorlopig mag jij nog helemaal niets zetten! Misschien kun je dan tegen die tijd beide letters mooi combineren! Plaatje staat in mijn album!
@Noekie: wow, mooi! Heel eenvoudig, maar toch vol betekenis. Daar houd ik wel van. Weet jij al wanneer je dat sterretje erbij wilt gaan zetten. En het zou mooi zijn als ik straks ineens twee letters kan laten zetten. Hier vandaag weer even een mindere dag. Voel vandaag even weinig tot niets en dan slaat de schrik me altijd weer om het lijf. Wat is het toch vermoeiend zwanger zijn.