@Noekie: mmm...klinkt lekker appelcake..! Er zijn slechtere manieren om de zondag mee door te komen. Die van mij bestond uit strijken.
@IkkeB: Morgen ja? Cake smaakt in ieder geval heerlijk! Enne strijken...daar doe ik even niet meer aan. Manlief heeft vandaag het hele huis schoon gemaakt.
@Noekie: goed geregeld! Berg strijkwas hier gelukkig weer weggewerkt. Vraag is alleen voor hoe lang, want ondertussen draait de volgende machine al weer. Jij weet al iets, wat wij nog niet weten.... Wel spannend dat we deze week weer een zp-baby erbij krijgen. Ik ben eind van de morgen nog met mijn zoontje naar de Nijntje-film geweest. Ze hadden speciale uren voor de kleinste peuters, wat mij wel aansprak. Op deze uren lieten ze tijdens de film de lampen wat aan en werd het geluid wat zachter gezet. Had daar van tevoren nog niet over nagedacht, maar toen ik het las, vond ik het wel logisch klinken. De film was 'maar' 70 min. met nog een pauze er tussen in, maar toch een hele zit voor mijn zoontje, merkte ik. Hij leek er ook niet veel aan te vinden, maar toen we de zaal uit liepen was het eerste wat hij zei 'dat was een hele leuke film, hè?'. Toch weer wat goeds gedaan.
Noekie; hihi was te proberen toch. En ik heb ingezet op morgen, hoop iig dat je dan stap 1 mag doen,. Hoe lang het dan duurt weet je maar nooit. Sneeuwmees; wat goed dat ze aangepast volume en licht doen bij die kleintjes!!! Hier is mijn moeder de hele middag geweest. Zij heeft de gordijnen van de babykamer ingekort en ook die van onze slaapkamer ( allemaal nieuw). Nu kunne we sterren gaan knippen die we er op gaan naaien. Gaat stoer en lief worden denken we. We hebbenspijkerstof gordijnen waar een baan aqua blauwe en een baan grijze sterren op komen, de blauwe met grijze stiksels en andersom. De babkamer is nu verder leeg en de inloopkast naar zolder, Zodat de verbouwing ove ruim een week kan starten. Whaa spannend, kan niet wachten tot het klaar is. Dan kunnen we de babykamer af maken.
biancaelisabeth; 10 februari, 3940 gram en 52 cm ikkeb; 11 februari, 3780 gram en 53 cm tori3: 12 februari, 3880 gram en 54 cm noekie: 13 februari, 3840 gram en 52 cm mees: 14 februari, 3920 gram en 53 cm @IkkeB: Als het spontaan gebeurd ben je nog in de race maar anders zit ook jij er 'net' naast...
Noekie: beetje jammer. het is dus niet morgen/vandaag.. Niet alleen jammer voor mij, maar ook voor voor jou. Alhoewel, misschien zijn die laatste dagen prima uit te houden. Ps. Ik kan niet slapen, vandaag dit belachelijke tijdstip van reageren.ga het toch weer proberen nu!
@Ikke: goh, ik kon ook niet slapen vannacht en heb om half 3 zelfs nog op bed met mijn telefoon op zp zitten spieken. We hadden elkaar 'gezelschap' kunnen houden. En leuk dat je alvast met de gordijntjes begonnen bent. Klinkt inderdaad als een lief/stoer kamertje , dus ben benieuwd naar het eindresultaat. Kan me voorstellen dat jij niet kan wachten tot de badkamer klaar is en je je eindelijk op het kamertje kan storten. @Noekie: alles nog onder controle? Het aftellen kan beginnen. Je mag wel op de 13e vast beginnen, maar wie weet wordt het kindje net na 12 uur geboren en dan heb ik toch alsnog gewonnen.
Sneeuwmees: ik ben gelukkig weer in slaao gevallen, met heel veel dromen, maar ach, heb geslapen. Nu mijn bed uit en eren drukke werkdag. Ik moet de hele dag filmpjes bekijken en schoen via een ingewikkeld model. Pfff geen zin in. Aan het ronde van de dag nog een huisbezoek bij eren gezin. Morgen en r woensdag zien er het zelfde uit. Bah geen leuke werkweek... Ben blij als het vrijdag is. Genoeg gezeurd, nu vol goede moed starten aan de week.
@Sneeuwmees: Vandaag is alles nog onder controle... maar morgen misschien niet meer... @IkkeB: Het is inderdaad redelijk uit te houden nu. Maar heb ook werkelijk helemaal niets gedaan van het weekend.
Kitty, spannend weekje meid!!! Ben benieuwd hoe het vandaag gaat! Sneeuwmees, wat is dat deze maand met rare bloedingen, hihi. Ik hoop zooooo voor je dat het iets anders is dan ongesteld moeten worden. We blijven hopen voor je he, je weet het nooit!! IkkeB, je ogen nog open na zo'n kort nachtje? Noekie, hahaha, leuk die inschattingen, ben benieuwd
@Noekie: als we een paar uurtjes niets van je horen, weten we dat er ontsluiting....hihi... We volgen je met spanning! @Jordan: oogjes zijn inmiddels weer open, na 3 koppen koffie. Vanmorgen toch maar even bedrijfsmaatschappelijk werk gemailed of ik even langs kan komen. Wil even dat k-gevoel kwijt van mijn werk en hoop dat ik even mijn hart kan luchten (en nuttige tips kan krijgen). Hier vanmorgen echt ongesteld geworden. Hoef dus niet meer te twijfelen of het misschien toch een innesteling was. Nou, enige lichtpuntje is dat we nu weer vooruit kunnen kijken. En met de clearblue ovutesten die ik deze maand ga gebruiken, moet het gewoon gaan lukken (zeg ik stoer!).
Sneeuwmees, damn balen zeg Je had er al een beetje op gerekend natuurlijk maar het was echt geweldig geweest! En op je werk, gedraagt dat mens zich nog steeds zo idioot?
@Sneeuwmees: Ik zal mij elk uur netjes melden hier op zp! En jammer dat de menstruatie is doorgezet! Balen! En dan ook nog zo'n rot gevoel hebben op je werk. Het zit je ook even niet mee. Dikke knuffel voor jou! Weet dat het in ieder geval niet aan jou ligt maar aan die rare baas van jou!
@Jordan: m'n baas is gelukkig een week vrij. Maar dat gedoe met die negatieve beoordeling voor mijn R&O zit me nog dwars. Het voelt zo oneerlijk en aan de andere kant weet ik dat het ook niet bespreekbaar is, want ze kan wel kritiek uitdelen, maar niet incasseren. Dus wat is wijsheid. Mezelf 'onmogelijk' maken en een nog kl*tere sfeer voor mezelf creëren of voor de lieve vrede maar go with the flow, maar dat voelt zo onterecht voor mezelf. @Noekie: dank voor de knuffel! Balen van de ongi inderdaad, maar het zat er al dagen aan te komen. En dat het een innesteling zou zijn, was natuurlijk niet helemaal reëel om te denken. Maar ja, je krijgt toch hoop. Ook bedankt voor de opmerking over mijn baas. Ja, op zich 'troost' het me wel dat er legio voorbeelden zijn en dat anderen daar ook tegenaan lopen. Dus ik sta niet alleen en misschien is het een kwestie van tijd dat het tij ook een keer ten goede keert. Voordeel is de komende maanden dat ik me 'maar' 3 dgn per week nog maar hoef te ergeren ipv 4.
Noekie, dus het gaat nu spannend worden? Groot gelijk van het niets doen. Dus het is nu letterlijk wachten tot de kleine zich aandringt? . Sneeuwmees, gelukkig dat je nu weet dat het je ongi is. Denk je dat je door de ovutesten een grotere kans hebt? Want denk je dat je steeds je eisprong hebt gevoeld? IkkeB, dus druk aan de klus in huis! Leuk zeg, dat inrichten van de babykamer! En waarschijnlijk ook opgelucht als dat allemaal achter de rug is . Vanochtend weer een echo gehad en de resultaten doorgebeld. Dit wordt overlegd met de arts en dan hoor ik of de punctie woensdag is. Nog even afwachten dus! Ik merk echt aan mn lichaam dat het er klaar voor is. Mn eierstokken maken overuren :S. Alles voor het goede doel!
Kitty, succes met het wachten nog even. Spannend joh. Wel heel benieuwd!!!!! Sneeuwmees, als je haar 1 x duidelijk zou vertellen hoe je erover denkt, zou dat niet kunnen helpen? Het mag echt niet zo zijn dat jij je klote voelt omdat zo'n omhooggevallen figuur geen tegenspraak wenst. Wel balen
@Kitty: ik gebruik altijd ovutesten en ik voel mijn eisprong ook altijd. Heb dan echt enorme pijn waar ik korte tijd bijna niet meer van kan lopen soms. Ik heb het wel eens met de gyn overlegd wanneer je die eisprongpijn voelt. Of je ei dan op springen staat, of al gesprongen is. Hij kon me geen goed antwoord geven, omdat het moment van pijn per vrouw verschillend kon zijn. Dus vandaar altijd ovutesten om mijn ei aan te zien komen. Zeker ook in combi met mijn man's onregelmatige werk, dan kan ik mijn ei aan zien komen (en zo nodig ons geklus daarop aanpassen). @Jordan: heb er ook al aan gedacht. Bij sommigen helpt het met een keer flink van je afbijten. Ik kan het bij haar alleen nog niet inschatten of het zo werkt bij haar (vrees van niet). Dus durf het risico niet te nemen.
Heeft zij niet iemand boven zich? Als zij niet normaal met kritiek om kan gaan ben jij niet de gene die de sfeer verziekt maar zij. Misschien kun je aangeven dat je het gevoel hebt dat je niets tegen haar kunt zeggen omdat ze zo reageert, dat je daar echt mee zit en als je er met haar niet uit komt omdat zij geen tegenspraak dult je het hogerop zult gaan zoeken t.w., haar meerdere. (We kunnen haar natuurlijk ook een keer met z'n allen opwachten in het fietsenhok na werktijd )