IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: gewoon de tijd nemen die jullie nodig hebben om de kleine man helemaal te laten wennen aan de nieuwe omgeving. Dus je mag zelf aangeven als jullie klaar zijn voor de date. Ik denk dat het ook geen kwaad kan als je met dat spul stopt. Als je hem toch volledig borstvoeding (aan de borst) had gegeven, had hij dat toch ook niet gekregen.
    Heb vanavond mijn kast al helemaal uitgespit, maar kan mijn pyamabroek nergens meer vinden. Ik wacht nog even een paar weken, maar zal dan weer moeten gaan shoppen.

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: We hebben geen haast hoor! Laat hem eerst maar eens lekker wennen aan zijn nieuwe omgeving! Geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Standaard recept bij ons in de poli-apotheek:
    Nenatal
    BMF
    Dr Brown fles + prematuur speen
    Difrax combi -2/+2

Altijd weer leuk om die ouders aan de balie te krijgen want dan mag vaak de kleine mee naar huis. :D

@Sneeuwmees: In ieder geval een hele leuke reden om weer te mogen gaan shoppen straks! :D

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: hoe is het nu met jou en de pijn? Blijft het in stijgende lijn beter gaan?
    @Bianca: hopelijk een goede nachtrust achter de rug? Moet je nu nog vaak met de kleine man voor controles naar het zkh toe?

Hier mijn vrije dag. Alhoewel vrij. Er staan weer twee wasmanden op me te wachten, die ik de afgelopen dagen lekker genegeerd had. Straks komt er nog een vriendin van me om iets op te halen. Ik weet zeker dat ze gaat vragen hoe het nu met DD staat en of we al weer begonnen zijn. Voelt wel raar om te moeten 'liegen', maar vind het nog even te vroeg om haar te vertellen dat ik zwanger ben. Dus moet even een draai verzinnen hoe ik dat ga omzeilen. ;)

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: benoemen dat je even een maandje rust neemt ivm vakantie van dd of van jezelf. Dan zijn ze vaak snel uitgevraagd. Misschien nog benoemen dat je bij de cyclus is september weeer contact met ze mot opnemen voor nieuwe poging. Of zeggen dat je wacht op groen licht van de verzekering. Zijn er al mensen die het wel weten??

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: tegen een andere collega heb ik inderdaad gezegd dat mijn cyclus wat van slag was en dat daardoor het wat krap werd voor onze vakantie en dat we na de vakantie wel verder zien. Zoiets wilde ik er nu ook wel van maken. Alleen die collega staat wat verder van me weg dan deze vriendin. Maar ik wil toch liever even de periode tot aan de echo en de echo zelf (die ik al spannend genoeg vind) even in alle rust doorbrengen. Mijn ouders, zus en een vriendin weten het al wel.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; zo'n leugentje om bestwil begrijpt iedereen. Logisch dat je het nog even voor je wilt houden. Ben benieuwd hoe het ' liegen' je vergaat

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: mijn vriendin was (zoals gewoonlijk) erg laat en had dus weinig tijd (dus dat was gunstig zodat er geen lange diepgaande gesprekken zouden zijn). Ze vroeg snel even of we al weer gestart waren in DD, maar heb toen gezegd dat we het even over onze vakantie heen getild hebben. Ze zei dat ze dat goed begreep en dat de rust misschien even goed was voor ons.;)

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: hihi liegen voor het goede doel. Leuk hoor zo'n mega gaaf geheimpje!!

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Toch wel leuk dat wij jou geheimpje wel weten! :D

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ja, als jullie toch eens zouden gaan praten over al mijn geheimpjes en vertrouwelijke dingen....;):D

Gisteren in de stad heb ik me toch laten verleiden een nieuwe 'pyamabroek' te kopen. Er hing er nog een die erg leek op die ik gehad had en die heb ik even gepast. Hij zat gelijk al heel erg lekker. Maar ja, ik ben pas 7 wkn en vond het ook een beetje voorbarig om nu al kleren te kopen vanwege mijn zwangerschap terwijl ik nog ruim 4 spannende weken door moet zien te komen.
    Maar ja, na wat wikken en wegen toch maar gedaan. Omdat ze er nu maar een hadden hangen en ik van de vorige keer nog wel weet hoe lang ik voor zo'n lekker zittende broek aan het zoeken ben geweest. Verder ook nog wat boekjes en een vignet gekocht voor onze vakantie die ook al snel dichterbij komt (zou je door alle consternatie van de plotselinge zwangerschap bijna vergeten ;)).

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Seeuwmees: vandaag je pyjamabroek aan?

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb zo'n idee dat mijn schoonzusje aan het bevallen is...

Ze is sinds gister 22.05 uur niet meer online geweest op de whatsapp :D

Hoezo wordt ze in de gaten gehouden! Ze is nu 8 dagen overtijd.

Eergisteren was Tobie even langs geweest om de baby te roepen. Was zo schattig!

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En ik had gelijk!

Tante geworden van lieve kleine Jurre! :D

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: gefeliciteerd!!! Best jammer dat iedereen dat soort dingen tegenwoordig vaak weten door de app. enz. Toen ik aan het bevallen was kreeg ik ook berichtjes van mensen.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: nee, pyamabroek zit nog netjes in de tas. Just in case! Heb mijn oude, wijde spijkerbroek weer schoon en gestreken en ik kan nog even vooruit.
    @Noekie: gefeliciteerd met je schoonzusje! Zij was toch die gene die het geslacht niet wilde zeggen, maar waar je toch wel sterk het vermoeden had dat ze een jongetje kregen? Wel grappig dat als iemand overtijd loopt we Tobi even moeten langssturen, want zijn lokroep heeft succes!

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Ik werd vannacht wakker met een heel sterk gevoel dat ze aan het bevallen was van een jongetje. Dus ik wou dat appen 's morgens als grap en toen zag ik dat ze al een tijdje niet online was geweest.

Mijn schoonmoeder wist het ook al want die had gebeld naar hun huis met de vraag op ze wat uit de diepvries mocht hebben en toen pakte de kraamhulp de telefoon aan.
    Toen wist ze dus ook al genoeg...;)

Ik snap alleen niet waarom die de telefoon oppakt?!? Ze waren ondertussen al wel naar het ziekenhuis toe en zij was de boel nog aan het opruimen enzo. Beetje vreemd!

Maar hoe dan ook! Alles is gelukkig goed gegaan en als het goed is zijn ze nu thuis. We hebben de tuin en binnen al versierd en morgen de kleine even gaan bewonderen.

17. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, gefeliciteerd met de kleine Jurre :D

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel!

Zojuist even op bezoek geweest. Lijkt erg op Siem!

De mama heeft wel een beetje moeten lijden helaas en er is een flinke knip gezet. Maar het was het waard!

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Hoe gaat het met Mees? Is hij al weer een beetje opgeknapt?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: lief dat het je vraagt. Gaat gelukkig stukken beter. De eerste dagen was hij nog erg snotterig en klaagde over oorpijn. Maar dat is nu stukken minder. Hij eet ineens veel meer als dat we ooit van hem gewend zijn. Dus hopelijk is hij ook een van de kinderen die er erg van opknappen. Hoe is het met jou en je pijn?

Ik had gisteren een off day. Nu nog wel. Voelde me helemaal niet zwanger meer. Dus dikke paniek. Enorme huilbui gehad. Sta natuurlijk al weken onder hoogspanning bij alles wat je voelt, of wat je niet voelt, als je iets voelt lopen of als je naar de wc moet. Kortom, enorm vermoeiende weken al. En als dan alles waar je de laatste weken wat houvast aan had, weg valt, is er dus paniek.
    Kan niet meer doen dan afwachten. Heb woensdag de echo en toen ik vorige week af en toe misselijk was, keek ik er voorzichtig nieuwsgierig naar uit. Maar nu draait mijn maag al om bij het idee dat ik de echo heb. Wat is het toch vermoeiend om zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina