IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik zie dat Cybell op 'niet meer actief' staat.:$

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Datnis vreemd, haar vorige account was ook al verdwenen toch?? Of zal ze er echt klaar mee zijn geweest. Zou zeggen dat Ze het dan wel ff meld.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik keek ook een beetje vreemd op, vooral omdat ze pas nog aangekondigd had dat ze weer wat actiever mee zou gaan kletsen. Dat is dan altijd het lastige van een forum omdat je niet weet wat de oorzaak ervan is. We gaan er maar vanuit dat ze haar verdere traject zonder onrust van zp-verhalen wil doormaken.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, ik had het wel al gelezen, maar nog niet gereageerd, maar ik ben zo blij voor je dat het er allemaal goed uit ziet! Het is in ieder geval stap 1. Elke stapje is er weer een verder. Het moet gewoon helemaal goed komen. En zeker fijn dat de fer. arts zo fijn reageert. Want dit is zo'n onzekere periode en ze zijn echt niet zo makkelijk om even een extra echo te maken of extra controle te krijgen.

Jordan, ik weet niet of je dit leest, maar denk aan je!

BE, ik denk ook aan jou en de kleine Jayden, waarschijnlijk gaat het allemaal goed en zijn jullie lekker aan het genieten.

IkkeB, toch nog door met bv, knap hoor! En idd, waarom niet beiden, dan heb je toch het gevoel gehad dat je het maximale eruit hebt gehaald.

Noekie, goed van je dat je bent toegelaten voor de cursus! En hoe gaat het nu met je en de klachten? Je bent weer een paar uurtjes begonnen met werken, hoe is dat gegaan?

Tori, met jou ook alles goed?

Hier is alles rustig. Met Puck en mij gaat het goed. Al heb ik nu wel wat meer moeite met slapen en lig maar te draaien 's nachts met als gevolg dat ik wat last van mijn onderrug krijg. Dat zal er allemaal wel bijhoren. Als ik zo door mag lopen tot het eind, ben ik een blij mens!
    Nog 6 weken werken, over 4 weken komt de babykamer, allemaal dingen om naar uit te kijken. Eerst nog bij 30 wkn een echo om te kijken of mijn placenta is opgetrokken, want hij lag nl precies voor de uitgang.....

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: dat klinkt goed!! En tja, dat slecht slapen en draaien is heel herkenbaar. ( helaas). Borstkolf had het helaas begeven, maar heb een nieuwe gekocht. Een nieuwe stimulans om nog ff door te zetten. De eerst drie maanden zijn volgende week een feit :).
    Bij jou gaat het nu ook hard. Leuk om uit te kijken naar de babykamer,als die eenmaal staat is het zooo leuk om in het kamertje te zijn en om alles in te richten. En over 6 weken lekker met verlof. Had je veel last van de warmte deze zomer, of viel dat wel mee. Gelukkig loop je nog niet op het einde.

Fijn weekend allemaal. Ik ben volgende week een midweekje op vakantie, dus niet online :)

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty: Wat gaat het snel zeg! Al weer bijna 30 weken en zicht op het verlof. Nog eventjes en je kinderkamer is er. Lekker alles inrichten enzo! Heerlijke tijd!

Vandaag echt heerlijk gewerkt eigenlijk en we gaan volgende week naar 3 uur per dag. We bekijken het met de dag hoe het gaat. De pijn blijft stabiel en het wordt in ieder geval niet meer. Ik blijf braaf mijn oefeningen doen! :D

Wat betreft Cybell is het inderdaad vreemd. Een week geleden opent ze nog haar oude topic (Flippo in de MMM) en nu is ze foetsie. Ze heeft mij ook van FB afgegooid zo te zien...

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Misschien wil ze ineens radicaal niks meer met dit te maken hebben... Wel vreemd als je dat doet zonder iets te melden.. Kun je haar nog wel vinden op fb als je haar zoekt??

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: nu je het zegt... ik heb ook gekeken en ben ook ontvriend sinds een of 2 dagen. Hoop maar dat het haar goed gaat.
    @Ikke: lekker een midweekje weg. Moet je bijna weer werken? Vind het altijd een beetje een moeilijke vraag om te stellen.
    @Kitty: jij gaat ook al weer als een speer, zeg! Zo deel je ons mee dat je zwanger bent en nu praat je al over je verlof over een paar weekjes. Maar eerst lekker de babykamer in orde maken. Leuke vooruitzichten, hoor.

Ik heb weer last van mijn tandvlees. Het is allemaal erg gevoelig, zeker met poetsen. Dat is bij mij altijd al een probleemgebied, waar ik door de hormonenstoot vaak last van heb na een ivf-poging. In oktober moet ik weer voor een grote schoonmaak. Maar als het zo doorgaat, bel ik toch maar of ik eerder kan. Heb net even wat water gekookt en zal vanavond ook even met zout water spoelen.

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Ze heeft nog wel FB ja. Mijn 1e gedachte was dat de relatie verbroken was ofzo... Laten we maar hopen dat ze gewoon afstand neemt van alles. En misschien is dat ook wel goed...

@Sneeuwmees: Tandvlees! Daar had ik ook zo'n last van. Ik was toen bij 8 weken bij haar en kreeg van alles mee. Advies ander mondwater, tandenstokers, flosdraad en andere tandpasta...
    Het heeft wel goed geholpen maar was 2 x keer per dag wel even zoet met de hele mikmak.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: doordat ik een paar jaar geleden (na de mk) paradontitis heb gehad, heb ik inderdaad al een hele collectie van ragborstels, mondwater e.d. in huis en moet ik al dagelijks flossen/raggen en natuurlijk goed poetsen. De paradontitis is helemaal weg, maar ben al wel ruim 1,5 jaar om de 4 maanden bij de mondhygiëniste voor grondig reinigen. In oktober moet ik weer. Ik heb gisteren maar even water gekookt met zout en spoel daar af en toe mee en had nog paradontax tandpasta. Hoop maar dat ik het zo een beetje in toom kan houden. Het raggen was er een beetje bij ingeschoten, omdat ik in mijn kop met hele andere zaken bezig ben, maar dat moet ik nu maar weer even heel serieus gaan aanpakken.;)

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Is niet de eerste keer dat Cybell afstand neemt van het forum, maar nu is het wel heel rigoureus dan!
    Zo even kijken wat het laatste is wat ze geschreven heeft op haar eigen Flippos topic.

Hier trouwens in de twijfel of ik een testje moet doen... Nog niet ongesteld (wat op zich kan natuurlijk) en m'n buik lijkt te groeien! Het zal wel niet, maar ja duidelijkheid zou wel fijn zijn.
    Heb alleen geen test meer, dus die moet ik gaan halen.
    Ben ook wat verkouden, niks aan.
    Yvi gaat super goed zoals jullie op FB hebben gezien :). Enige nadeel is dat er weer een nachtvoeding is... Nouja als ze daarna weer lekker slaapt vind ik dat geen probleem, tot nu toe sliep ze maar 1x niet door na de 3 uur voeding. Ze was toen te hyper denk ik van het feit dat ze op haar buik kon draaien en rond kon kijken. Ben haar nu aan het leren om terug te draaien want dat is nog een probleem.

Kitty, jou heb ik niet op FB... Maar alles gaat goed! Yvi gast behoorlijk snel met wat ze kan. Volgende week alweer de derde sessie prikjes. En ze gaat al wel naar de 7 kilo toe! Ze stopt alles in haar mondje en draait dus al van rug naar buik en dan met haar handjes onder haar borst rondkijken. Ze is een vrolijk meisje :).
    Hopelijk is de placenta bij jou opgetrokken en kan je straks normaal bevallen. Over een kleine twee weken dus weer een echo. En dan niet lang meer dat je om de week een echo krijgt denk ik. En voor jje het weet elke week en dan gaat het beginnen!

IkkeB, geniet van je vakantie! Veel plezier met z'n drietjes!
    Wij gaan over een paar weekjes, heb er enorm veel zin in.

Sneeuwmees, vervelend van je gebit zeg! En zwanger zijn helpt denk ik ook niet mee, dan is je gebit nog gevoeliger, toch? Maar je houdt het in elk geval goed bij!

BE, je kleintje was dus eerst niet zoveel aangekomen thuis. Hopelijk met de eerstvolgende wegng wel. Zijn gezichtje vond ik al wel aardig boller geworden :). Na onze vakantie komen we langs, kan jij Yvi weer zien en wij de Jayden. En natuurlijk leuk om jullie weer te zien/spreken!

Wij gaan vandaag al beginnen met spullen bij elkaar pakken voor de vakantie, je kan niet vroeg genoeg beginnen haha. We hebben een nieuwe tas, kijken hoeveel daar in kan!

Fijn weekend!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: wat spannend dat je gaat testen. Ja, als je maar blijft twijfelen, zou het.. Dan kun je beter maar een keer testen. Zou wel super zijn als er zo'n spontaan wondertje zou gebeuren. En ja, jouw kleine meid groeit nog steeds als kool. En leuk te zien hoe ze zich nu ontwikkeld met draaien e.d. Vindt de ontwikkelingen in dat eerste jaar zo snel gaan (en dus ook erg leuk om mee te maken).
    Leuk die voorbereidingen voor de vakantie. Wij gaan volgend weekend en ik moet nog van alles bij elkaar gaan zoeken en inpakken :). Op zich heb ik het wel in mijn hoofd allemaal wat ik mee wil nemen (oefening baart kunst ;)), maar moet nog maandag en dinsdag werken en heb dan nog 3 dagen vrij voor we gaan, dus dan wil ik alles op mijn gemak doen.

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    #2913 ikkeB, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt: 17 aug 2013
    Sneeuwmees: balen van je gebit, maar je kunt het ook zien als weer een goede kwaal ;)

Tori: leuk om te zien hie snel het bij haar gaat!! En zwanger zou wat zijn zeg. Krijg je vast een rolberoerte als dat zo ineens zo zou zijn haha. ( kans is klein, maar toch) wij doen het voorlopig lekker veilig. Hier leek de menstruatie eerst wel te komen, maar toch niet. Is dus niet gek hoor dat je het nog niet bent. Maar opgezette buik. Wat zou je er van vinden als je wel zwanger blijkt te zijn? Manlief wilde misschien geen tweede toch. Dan is een zwangerschap ns 4 maanden wel heeeeeeeeeeel snel. Je geeft borstvoeding toch?? Dan in uitblijven van menstruatie heel normaal.

Cybell heeft mij ook verwijdert. Ik wist om eerlijk te zijn al niet wie van het forum het was, nu dus wel. ( de andere weet ik wel hoor!!) ik blijf het wel vreemd vinden dat ze niet even een kort berichtje stuurt dat ze weggaat.. Maar ze zal haar redenen er wel voor hebben.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ja, iedere bevestiging is inderdaad (weer) even welkom. Merk dat ik weer even in de onzekere modus zit met de echo weer in het verschiet. De vorige keer is in het rond deze dagen misgegaan en vanmorgen leek dat even door te komen. En zeker op een dag dat de kwaaltjes weer weinig zijn, dan blijft dat maar door mijn kop spoken.:)

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: zooo logisch en lastig.

Ego; meiden die bevallen Zijn ik heb een vraagje. Misschien niet heel smakelijk.. Ik heb na mijn zwangerschap zo'n 2 weken nog bloedverlies gehad. (Niet zo heel lang, omdat ik gecurateerd ben na de bevalling) nu heb ik zo'n maand geleden een avond bloedverlies gehad dus ik dacht dat mijn menstruatie was begonnen. Echter na deze avond was het weg. Twee weken geleden had ik weer helderrood bloedverlies. Ik vond het te helder voor menstruatie. Met een spiegeltje even gekeken, maar
    Kon niks zien. Toen heeft het zo'n 4 of 5 dagen bij het toiletgang wat helder bloed, alsof er een wondje zat.. Nu gisteravond weer bloedverlies. Lijkt wel menstruatie te zijn, maar na een nacht tampon in zat er wel bloed in het ondergoed en toiletpapier, maar de tampon was schoon.. Net bj toiletgang een stolseltje in het toilet. Ik vind het allemaal heel vreemd... Heeft iemand hier ervaring mee if weet iemand hoe het ' hoort' te gaan? En hoe lang je nog bloedverlies kunt hebben van hechtingen/ herstel??

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: geen idee. Ik werd 6 weken na de keizersnee (en ondanks bv) gewoon ongesteld en dat was vanaf dat moment gelijk weer regelmatig. Als ik het goed begrijp heb je dus nog niet een echte menstruatie gehad na de bevalling? Een wondje kan altijd. Maar kan het geen scheurtje bij de anus zijn. Heb ik vaker last van gehad en geeft ook helderrood bij het afvegen. Heb je ook niet het idee dat er iets 'draait' in je buik en dat er een menstruatie aan zit te komen?

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: het bloed komt uit uit het voorste deel zeg maar, anus is schoon. ( heb ik eerst ook gehad, maar dat is het nu niet.) gister leek het wel op menstruatiebloed... Er draait niks in mijn buik. Darmen wel mega opgezet en stoelgang staat stil. Zit nu aan de kiwi dat helpt bij mij altijd.

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    IkkeB, ik heb dat niet gehad. Wel enorme stolsels die op dag 7 ofzo pas eruit kwamen, daarna werd het bloedverlies veel minder en opeens was het voorbij. Tot op heden nog steeds geen bloeding weer gehad.
    Denk haast dat het een gesprongen ader is, aangezien de tampon geen bloed had opgenomen.

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: ja het zou kunnen, maar dat is dat al wel de derde keer in een maand tijd. En nu en de eerste keer was het wel slijmerig rood ( sorry voor de vieze uitleg) zoals bij menstruatie. Snap er niks van. Nu ook weer over. Haha of mijn mensteuaties zijn vanaf nu gewoon 1 avond haha geintje.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: kun je niet een keer een kuurtje vragen om een menstruatie op te wekken. Misschien moet je gewoon een keer goed ongesteld geweest zijn om een normaal ritme weer te krijgen. Die valse starts lijken me ook lastig als je steeds denkt. Nu is het zover en dan is het toch niet zo.

Deel Deze Pagina