Ikke, je kolft ook nog steeds toch? Daardoor kan t ook zo vreemd lopen. Ik persoonlijk zou t nog even afwachten en dan toch even naar je ha bellen. die schrijven dan vaak primolut voor om je menstruatie weer goed op gang te brengen. Dit kreeg ik toen de maamd voor mn zwangerschap ook, omdat mijn cyclus ook in de war was door de hormonsters.
@Bianca: jij had toch ook een angelsound? Hoe beviel jou dat? Mijn man overweegt er een voor mij te kopen, maar ik vind het toch wel spannend. Het is nu nog wel te vroeg ervoor, maar misschien als alles goed gaat en we een paar weken verder zijn.
Ik heb er echt enorm veel aan gehad. En al vanaf de 9 weken konden we t hartje zelf horen. echt een aanrader hoor k heb er alleen zelf een andere koptelefoon voor gebruikt.
@Bianca: ik ga het zeker eens onthouden. Ik was er nooit zo'n voorstander van (vooral de angst als je niets hoort), maar die onzekerheid die ik nu steeds voel is ook heel vermoeiend.
Ik had hem gewoon gekocht hoor ik vond het altijd heerlijk om even te luisteren. ook al hoor je in t begin mss nog niks, dan hoor je wel de rest van de geluidjes in je buik waardoor je later jet hartje wel goed kan horen omdat je precies weet wat wat is... hopelijk snap je hoe en wat ik bedoel
Hoe is t verder met jullie meiden? Noekie, met jou en siem? en Noekie, weet jij heel toevallig of ik de nenatal fles voeding zonder recept kan kopen bij de apotheek? Ik wil die thuis graag achter de hand houden om hem evt snachts te gaan geven omdat ik snachts jayden niet weeg voor en na de borstvoeding en hij met de dag meer gaat drinken. Als ik hem snachts moet gaan wegen moet ik met hem heen en weer gaan lopen van boven naar benee wat ik niet echt zie zitten... ben niet lui aangelegd ofzo hoor Hij komt gelukkig niet iedere nacht maar hij heeft er nachten tussen zitten dat ie mama der nachtrust niet gunt ik heb btw gewone nutrilon staan en de nutrilon forte, dit kregen onze andere kids ook, maar jayden mag dit nog niet hebben ivm zijn pre/dysmaturiteit. Ikke met jou en timo alles goed?
Net terug van de vk. Echo was goed. Mooi op schema (met onze vorige echo vorige week). Ben nu 8,4 wkn en het hartje klopte goed. Over twee weken, na onze vakantie, mogen we weer. In ieder geval enorm opgelucht en ook met een opgelucht gevoel op vakantie.
@Bianca: dank je, meid! Vakantie moet nog een paar dagen wachten, want we vertrekken zaterdag. Maar nog even een paar daagjes aanrommelen en inpakken thuis. Ontvangen jullie nu al meer bezoek? Want dan moeten we binnenkort maar eens een afspraak maken.
@BE: Het kan wel zonder recept maar is wel erg duur dacht ik. Je hebt gewoon recht op vergoeding alleen moet je een machtiging regelen via de kinderarts. Verder gaat het hier goed. Siem groeit als kool! Het gaat ontzettend hard nu. Van de week bij mijn schoonzusje geweest en dan is Siem toch echt een reuze baby! @Sneeuwmees: Zo fijn dat alles goed gaat! Straks heerlijk op vakantie en even lekker genieten van elkaar.
Noekie, ik had gister de apotheek hier ook al gebeld en die zei t zelfde... Vanmorgen om 11 uur hadden we een afspraak staan bij de kinderarts... verslapen we ons! Gadsidakkie... oh wat baalde ik enorm... maar goed... kon er weinig aan doen... kleine man heeft soms vreetbuien, en uiteraard moet dat dan net snachts zijn... ik heb t vanmorgen 06.00 uur zien worden. Toen heb ik toch maar even man lief wakker gemaakt zodat ik ook nog even kon slspen. met als gevolg dat we ons dus verslapen hebben. om 11.10 schrok ik wakker... gelijk maar naar kindergeneeskunde gebeld... de assistent kon er wel om lachen... nou volgens mij heb ik dan nog last van de hormonsters want k kon wel huilen Maar ja, morgen om 15.30 uur n herkansing En dan ook maar gelijk de machtiging en t recept vragen. sneeuwmees, visite is welkom hoor! Alleen komt er bijna niemand Of men is nog op vakantie of heeft gewoon geen zin Verder al wel wat kraam afspraken staan maar das ook pas in september... Dusss... k hoor t wel als jullie willen langs komen en wanneer. komt vast wel goed
@Bianca: denk dat niemand echt de eerste stap durft te zetten voor een afspraak en jullie maar rust willen gunnen. Ik had graag eerder langs willen komen, maar ivm de vakantie zal het voor mij ook (begin) september worden. En moest ook wel lachen over het verslapen. Maar kan het me helemaal voorstellen als je zo'n nacht achter de rug hebt. Nou, morgen gelukkig al weer een herkansing. @Noekie: fijn dat het met de kleine Siem zo goed gaat. Ja, dat vond ik bij het consultatiebureau ook altijd zo opvallend. Dan vond je je eigen kind zo klein en kwam je op het cb en zag je zo'n pasgeboren baby en dan leek je eigen kind zo'n reus. Hoe gaat het nu met werken? Lukt het die paar uur per dag? Ben vanmorgen enorm verwend. Kreeg van mijn man een nieuwe lens voor de camera. Een paar weken geleden begaf mijn grote lens het en ik baalde enorm, want ik maak er graag foto's mee, zeker met de vakantie in het vooruitzicht. Iedere keer als ik erover begon dat we toch eens werk moesten maken van een nieuwe lens kopen, hield mijn man de boot af. Dus vanmorgen was duidelijk waarom.
@Sneeuwmees: Wat een schat! Ik werk nu 3 uurtjes per dag en dat 3 keer per week. Ik mag zo weer even gaan. Het gaat goed en alles blijft stabiel. Tot nu toe dus erg tevreden.
@Noekie: fijn dat het goed gaat met het werken en er geen terugval is van de klachten. Nog twee weekjes en dan start je foto-cursus al? Heb je er zin in?
Hey meiden, was ik weer ff Ikke, weet je al waar het bloedverlies vandaan komt? Klinkt inderdaad als een wondje maar wel apart!? Tori, al een test gedaan? Sneeuwmees, wat ben ik super blij om te zien dat jij nog steeds die banner hebt staan en dat je echo's goed waren Lekker vakantie zo en dan extra relaxed. Kitty, bij jou alles goed? BE hoe gaat het met Jayden? Al helemaal gewend aan hem thuis hebben? Noekie, hoe gaat het met het fotograferen? Las volgens mij dat je bent toegelaten toch? Hopelijk mis ik nu niemand Ik ben vd week in Gent geweest. Ze kunnen daar veel meer onderzoeken. Ook auto immuun en meer op stolling. In NL zeiden ze dat het niet kon liggen aan de combi van mij en huzband maar daar zei ze dat 30% aan de man, 30% aan de vrouw en 30% aan beiden kan liggen. De overige 10% is niet te herleiden. Steeds mk is niet ok vonden zij ook. Ze wilden meteen bloed prikken maar ik heb geen haast dus heb aangegeven dat ik eerst met de verzekering in gesprek wil gaan. De bloedonderzoeken alleen al kosten 650,-. Verder gaat het goed hier. Druk met de nieuwe functie, een vervelend stuk vreten die onder me valt maakt het nog drukker dus ik ben wel van de straat. Ik ben relaxter bij de gedachte dat ik nu verder even niet voor tp en afwachten hoef te gaan
@Jordan: wat leuk weer even van je te horen. Goed dat je toch naar Gent gegaan bent. Zo zie je maar dat je gevoel dat herhaalde miskramen niet normaal zijn, toch ook door hun gedeeld wordt. In het DD topic was iemand die al meer dan 8 terugplaatsingen zonder enige zwangerschap had gehad. Toen er vervolgonderzoek gedaan kwam aan het licht dat haar immuunsysteem zo agressief was dat ze haar eigen embryo's afstootte. Met bepaalde infusen om haar immuunsysteem te 'kalmeren' is ze nu maar mooi zwanger. Dus er is meer mogelijk dan ze in NL laten geloven. Snap dat je nu even rust wil hebben en nog niet aan verdere behandeling wil denken. Maar je weet in ieder geval dat je in Gent aan het goede adres bent, als je er toch klaar voor bent. Jammer dat door die collega je het extra druk hebt. Maar hopelijk gaat dat over een tijdje beter.
@Jordan: Fijn even wat van je te horen! En het klinkt allemaal erg gunstig was ze in Gent hebben gezegd. Er is dus nog heel veel hoop! Maar eerst nog even rustig aan doen en wennen aan je nieuwe functie. @Sneeuwmees: Nu je het zegt! Nog maar 2 weekjes ja!