Ik kom mij weer even melden En mijn mannetje komt net ziekjes van het werk thuis.... Moe en erge spierpijn... Ligt nu in bed te slapen. Hopelijk zet het niet door....
Noekie, wat een timing. Hopelijk wordt hij inderdaad niet ziek zeg Haha, en jij komt je weer ff netjes melden hihi. We houden het bij
@Jordan: goed idee van het fietsenhok... Ze heeft inderdaad nog wel mensen boven zich, maar die zijn momenteel nog erg van haar gecharmeerd. Dus dat maakt het extra lastig. Bovendien kan zij een banaan nog recht l*llen, waardoor het moeilijk is erdoor heen te komen. @Noekie: balen van je man! Dan toch maar bevallen op de 14e zou ik zeggen.
De 14e zullen mijn schoonouders (en vooral mijn schoonmoeder) niet echt waarderen. Dus probeer die dag toch echt te vermijden... Sorry!
15e is ook een mooie datum Sneeuwmeesje, gaan we dat sowieso doen, fietsenhok is de volgende date die we organiseren hihi.
Bluh, krijg net een telefoontje van m'n mama, ze is weer naar het ziekenhuis. Ze is vorige week natuurlijk gedottert en heeft een stent gekregen maar ze heeft steeds tintelingen in haar linkerarm. Pfff...is 2 uur rijden vanaf hier, dat ziekenhuis. Dus nu afwachten wat er uit gaat komen en als het weer een operatie gaat worden dan jump ik straks weer de auto in.
Jordan; balen!!! Heel veel sterkte. Ik hoop dat het mee valt. Kitty; spannend. Weet je al meer? Noekie; hihi jij krijgt het nog druk als je je vanaf nu elk uur moet melde hihi. over je bevaldatum; alsof jij er iets aan kunt doen als het op de 14de komt.( behalve als dat je inleid dag is, maar dan nog) om eerlijk te zijn vind ik het bijzonder dat je schoonmoeder het niet zou waarderen, maar blijkbaar is haar trouwdag heilig. Ik hoop vooral dat je bevalling toch nog mee valt en je een gezonde zoon op de wereld mag zetten op een natuurlijke manier. Sneeuwmees; balen van je menstruatie. Al wist je het natuurlijk wel al. Ik ben kapot van die k*t filmpjes scoren. Nu even pauze en dan straks op huisbezoek. Ff lekker fietsen zal me wel goed doen denk ik.
@Jordan: veel sterkte, meid! Altijd vervelend als je ouders wat mankeren en zeker als je nog eens zo ver weg woont. In dat opzicht heb ik een luxe, want ik woon ernaast.
Ohh wou dat ik er naast woonde haha. Ze is ook nog alleen dus dat maakt het vooral zo rot. Fijn als je ouders uit elkaar gaan na jaren ruzie en gelieg maar als kind heb je er in dit soort situaties echt een zorg bij.
(ik meld weer aan) En bij mij wonen ze in huis. Nog veel makkelijker! Vooral nu met een bevalling deze week... Het was een migraine aanval bij manlief dus dat trekt hopelijk snel weg. Ik heb er net even een hoop medicijnen weer in gestopt en meneertje ligt nu weer te slapen... Als het morgen maar weg is... (En ik meld mij bij deze weer af)
@Jordan: Voor als ik het van de week vergeet door bepaalde omstandigheden... Heel veel succes aankomende week met fm ed. Ik hoop echt dat je deze cyclus een tp kan krijgen en dat je niet weer te laat bent. Ik ga super hard voor je duimen dit keer !!
Aah Noekie, super lief dat je er aan denkt. Mocht jij ook ineens van de radar zijn dan wens ik jou bij deze ook HEEL veel succes. Zet hem op en we denken aan je!
@Jordan: Dank je wel meis! Maar zelfs tijdens de weeën blijf ik jullie gewoon stalken hoor! @Sneeuwmees: Al post gehad?
Noekie; ik moet echt om je lachen, elke keer melden. Fijn dat manlief snel opknapt, morgen heb je hem hard nodig Jordan; ja ruzieende en liegende ouders zijn vreselijk. Als ze dan uit elkaar gaan heb je een flinke zorg als een van beide ziek wordt. De afstand maakt het niet makkelijker. Heb je al nieuws over haar? Heel veel sterkte. Kitty weer jij al meer over de punctie. Wat een spannende week op het forum. 1 bevalling een punctie en misschien een tp. Mijn duimen draaien!!
@Noekie: ik was net van plan je te mailen. Er was inderdaad een leuke verrassing bij de post toen ik thuis kwam van mijn werk. Heel erg bedankt dat je er ondanks dat je hoogzwanger bent, toch tijd voor gemaakt hebt om het op de bus te doen. Erg lief van je! En hopelijk is je man snel weer opgeknapt. Je man heeft zeker de zenuwen van de a.s. bevalling! En jij, die het allemaal moet ondergaan, hobbelt en waggelt lekker stug door. Die mannen ook, hè? @Jordan: was ook benieuwd of er al nieuws van je moeder is (of ben je al onderweg?). Sterkte, meid! We denken aan je. @Ikke: de vervelende dag op je werk weer overleefd? Wat zal jij blij zijn dat het avond is. En inderdaad een bijzondere week weer hier in ons clubje. Bij de een loopt de zwangerschap op z'n einde en bij de ander wordt misschien wel een zwangerschap begonnen deze week.
@Sneeuwmees: Graag gedaan hoor. Het was maar een kleine moeite! Manlief is weer wakker en beneden. Het was een migraine aanval en voelt zich nu nog een beetje brak en lam. Hij zit nu aan een beetje andijviestampot en stuur hem zo weer naar bed. Hij 'moet' morgen wel fit zijn....
biancaelisabeth; 10 februari, 3940 gram en 52 cm ikkeb; 11 februari, 3780 gram en 53 cm tori3: 12 februari, 3880 gram en 54 cm noekie: 13 februari, 3840 gram en 52 cm mees: 14 februari, 3920 gram en 53 cm