IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; echt stop met die angelsound tot de vk het hartje met professionele apperatuur heeft gevonden. Je maakt jezelf gek. En ook forums over negatieve dingen zijn vanaf nu verboden!! Zo, genoeg schop onder je kont?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: auw! auw! Genoeg inderdaad hihi....Ik had voor mezelf al een verbod op bepaalde topics hier, maar dit las ik in een topic waar ik niet op voorbereid was, of niet daar verwacht had. Met de angelsound ben ik nuchter genoeg dat het gewoon nog te vroeg kan zijn. Maar het zou gewoon zo leuk zijn het toch al te horen.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, ik kwam even kijken of je mooie banner er nog staat en die staat er nog. Iedere week wordt 'ie mooier. Kop op meissie. Straf jezelf niet zo af he. Dat is het niet waard allemaal! Probeer, hoe lastig ook (ik ken het gevoel), te genieten. Beter voor jou en beter voor je kleine wondertje! Dikke knuf!

Noekie, nog een baby model gevonden?

Tori, BE en IkkeB hoe gaat het daar? Alles rustig?

Hier nog niet echt nieuws. Met de psy gesproken inmiddels en ze wil eoa therapie proberen om alles wat dragelijker te maken maar ik weet het nog niet. Haalt ook weer veel ellende naar boven dus ik denk nog ff. 25-9 heb ik een afspraak bij LUMC op de hh mk poli. Ben erg benieuwd. Lees op hun site dat ze ook afweer checken enzo dus ik hoop dat ze me kunnen helpen. Ook al zijn er opties met verzekeringen e.d., het liefst wil ik gewoon in NL blijven. IK heb DD dan ook afgebeld. We gaan eerst dit afwachten. Ik ben gewoon echt zo MMM moe, de heisa die het extra meebrengt om naar Gent of DD te gaan is ook inspannend, nu even niet iig :) (Niet om te zeiken maar gewoon hoe ik het nu ervaar) dus onze hoop ligt op LUMC. Verder nog steeds rust aan het houden. 8 kilo kwijt inmiddels en verder druk @ work dus het kan soms ff duren :D

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: als ze in het LUMC ook allerlei onderzoeken doen, zou ik ook eerst even dit afwachten. Ik vond zelf die ritjes naar DD op een gegeven moment best belastend, dus ook dat kost veel energie. Dus ik zou het voorlopig even dichtbij huis zoeken (en zo te horen gaan ook zij grondig te werk).
    Lekker dat je al 8 kilo kwijt ben. Ik denk dat ik die onderhand er al aan heb zitten, want ik eet als een bouwvakker op het moment.:)

Mijn baas zat vanmiddag weer erg te vissen met vragen naar de behandeling in DD en of er misschien al iets anders gebeurd was afgelopen zomerperiode. Er duidelijk op doelend of ik al zwanger was misschien. Heb het maar een beetje afgewimpeld en ontkend of weggelachen, maar voelde me wel ongemakkelijk om zo te zitten liegen en dan volgende week tegen haar zeggen dat ik wel zwanger ben. Maar we hebben echt de nekplooi als moment voor ons bepaald, dat we dat eerst af willen wachten voordat we het gaan vertellen. Lastig is dat als mensen van je kinderwens afweten dat ze dan ook de vrijheid nemen dit soort rechtstreekse vragen te stellen. Ik hoop maar dat ze het volgende week kan begrijpen en me kan vergeven als ik het haar vertel.

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, ik heb het ook pas bij 17 weken zwangerschap verteld. Je hoeft het echt niet volgende week te vertellen. Dat is aan jezelf natuurlijk.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: ik weet dat ik dat moment zelf mag bepalen, maar ik werk met allemaal vrouwen bij wie de belangstelling voor kinderen en zwanger zijn/worden erg groot is. Ze vragen dus ook heel direct dingen daarover en dat kost me steeds meer moeite. Vooral omdat ik weet dat ze het zo goed bedoelen. Ook moet er bij ons op het werk wel eens dozen gesjouwd worden en mensen zijn natuurlijk gewend dat ik dat ook altijd doe. Maar zit me nu natuurlijk ook een beetje in allerlei bochten te wringen om dat te ontlopen. En het begint ook al meer zichtbaar te worden. Dus op zich vind ik het ook wel een mooi moment als dat kan volgende week.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, ze zal wel begrijpen dat je gister de waarheid ontweken hebt toch? (Niet echt liegen vind ik hahaha ;)) Zeker als ze zo in-to zwanger worden en kinderen is. En gewoon vertellen als jij het vertellen wil. Ik ben zo'n flapuit, ik kan er nooit mijn mond over houden hihi.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Kitty, ik was jou helemaal vergeten :( So sorry! Hoe gaat het met je?

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik heb gisteren ook wel even een paar seconden in dubio gestaan. Van zal ik het zeggen of niet. Maar moet zeggen dat ik niet zo'n fantastische band heb met mijn baas, dus dat ik ook zoiets had, van dat ik haar die primeur ook weer niet gunde. De vader van mijn man weet het zelfs nog niet eens en nog een paar hele goede vrienden van ons die het ook nog niet eens weten. Dus ik wil het toch wel even in volgorde van belangrijkheid doen (en zij staat helaas voor haar niet bovenaan dat lijstje).....hihi...;)

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik vertel altijd eerst mama's, papa's, broertjes, zusjes en vriendinnen maar dat gaat altijd erg snel omdat ik m'n mond dan niet kan houden omdat ik het zo spannend vind hahaha. Echt een muts wat dat betreft. Maar ik denk dat als we weer gaan starten over een tijdje, we dat voor onszelf houden zodat we misschien ineens leuk bericht hebben en omdat dan niet iedereen ernaar vraagt is de verleiding minder groot om het te vertellen :D

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Even iets anders dan zwanger willen worden, zijn en baby's,
    ik ben vanmorgen voor mijn whiplash die al 1 jaar en ruim 3 maanden gaande is bij een neuroloog geweest. Vanmorgen meteen foto gemaakt, morgen een MRI (ben benieuwd) en 1 oktober uitslag, dan krijg ik ook direct een verwijzing naar een revalidatiearts/centrum. De arts denkt wel dat de revalidatie voortgang kan boeken dus dat hoop ik dan maar. Ik wil weer sporten, bukken, tillen en...HAKKEN LOPEN :D Hihi.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: fijn dat er zo goed doorgepakt wordt. Ik hoor inderdaad veel goede verhalen over revalidatie-artsen, die toch vaak net even iets beter zijn in dit soort kwalen behandelen. Maar je schrijft dat je morgen een MRI hebt. Doen ze dat ook op zaterdag? Nou, ik hoop dat je je hooggehakte pumps snel weer uit de kast kan halen. ;) Sterkte en succes!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja ik was ook verbaasd. Ik was vanmorgen bij de arts en ik kon meteen door voor een rontgenfoto en morgen voor de scan. Echt snel. En bij check dat het wel zaterdag was dus of het wel klopte was het echt zo. Hahaha. Scheelt weer een uur verzuim. Ja die pumps liggen weg te branden in de kast. Kan niet wachten tot ik ze weer aan kan trekken hihi :D

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: wat raar dat ze nu dan pas doorpakken door je door te verwijzen. Zeker na zo'n lange tijd na het ongeluk. Maar goed, het gebeurd nu in ieder geval, dus dat is mooi meegenomen. En wat een service op zaterdag. Inderdaad even geen stress met vrij nemen op je werk. Hopelijk kun je snel je hakken-voorraad aanvullen!!

Zit hier nu alleen op het werk. Gisteren was mijn vrije dag en op vermoeidheid na weinig last gehad. Nu weer op het werk en de misselijkheid is er weer. Blijkbaar toch een soort van vermoeidheid in combinatie met spanning of zo. Gelukkig is de dag al doormidden en kan ik bijna naar huis.
    Mijn zoontje is geveld door de buikgriep, dus wil het eigenlijk ook niet te laat maken.
    Hij had de afgelopen week al 2 keer 's nachts een poepluier, wat voor hem uitzonderlijk was. Hij was wat hangerig, maar zei zelf nergens last van te hebben. Gisteren nog even getwijfeld of we hem naar de wenochtend van de kleuterschool zouden doen. Maar omdat het wennen al zo moeizaam gaat en hij maar 5 wenochtend heeft voordat het 'echte' werk gaat beginnen, hem toch maar laten gaan.
    Het was natuurlijk weer drama bij het weggaan, maar het leek iets minder dan de allereerste keer. Mijn man en ik zouden zijn auto naar de garage brengen en even voor een verjaardagscadeautje gaan kijken voor ons zoontjes verjaardag volgend weekend.
    Maar we waren net bij de garage weg, toen we gebeld werden door de school of we ons zoontje op wilden halen. Hij had in zijn broek gepoept met diarree en was niet lekker.
    Dus wij snel naar school, waar we ca. 10 min. later aankwamen (omdat we vanaf de garage moesten komen).
    Komen we in zijn klas zit hij middenin de klas ineengedoken op zijn stoeltje met een plasje dunne derrie onder zijn stoel (sorry voor de details). De andere kinderen waren gewoon aan hun eigen tafels weer verder gegaan met spelen e.d.
    De aanblik van dat arme jochie in elkaar gedoken op zijn stoeltje midden in de klas (de spotlight stond er nog net niet op, met die stront onder zijn stoel), mijn hart brak. De vernedering was compleet.
    We hebben hem meegenomen. Eerst nog vuilniszakken geregeld omdat hij anders niet zo in de kinderstoel kon.
    Ik was helemaal overstuur en buiten zinnen door de aanblik van dat arme kind zo middenin de klas. Mijn man had het er ook moeilijk mee.
    Thuisgekomen heeft mijn man hem schoongemaakt en in bad gedaan (door mijn zwangerschap lukt me dat zelf even niet :)). Ik kon niet ophouden met huilen. Had zo met ons zoontje te doen. Mijn man heef toen naar de school gebeld en zijn beklag gedaan (op een nette manier). Maar goed ook, want ik denk dat ik op dat moment niet zo netjes was gebleven als ik zelf gebeld had. Ons zoontje moet al erg wennen en zijn plekje veroveren in zijn klas en tussen al die kinderen en hij is al heel gevoelig voor wat anderen van hem vinden/denken, dat dit soort dingen daar niet aan bijdragen. Tussen de middag zou de juffrouw zelf wel even bellen, wat ze ook gedaan heeft.
    Je ziet dat die daar toch anders instaan. Ze had het erover dat kinderen dat helemaal niet zo ervaren en dat zij daar helemaal geen acht op slaan. Maar ze begreep wel dat de aanblik voor ons niet prettig was. Maar ze stond alleen op 22 kinderen en kon niet weg. Het was in de kring gebeurd en had dus de stoel daar laten staan dat andere kinderen er niet doorheen konden lopen. Ik denk dan nog, dat ze het stoeltje dan daar had kunnen laten staan, maar ons zoontje dan op zijn minst even in het keukentje of op de gang met iemand op ons hadden kunnen laten wachten, maar goed. Blijkbaar was er in de hele school (ondanks dat er in de kleuterklas ook een klassenassisente was en er een soort van vliegende keep nog rondloopt) ineens niemand even beschikbaar om een handje hierbij te helpen. Zij zal wel vaker met dit bijltje gehakt hebben. Maar merk dat ik en mijn man er toch nog wel 'last' van hebben dat dit dus blijkbaar een normale manier van omgaan met kinderen is.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nou Sneeuwmees, ik vind het al zielig om te lezen, laat staan wat het met jullie moet doen. Buiten het feit of andere kinderen er wel of niet op letten, je laat een kindje toch niet zo erbij zitten...midden in de klas :( Kan met voorstellen dat je boos bent. Vind het ook maar raar. Hopelijk is hij wel snel beter!!!!!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hij is sinds gisteren thuis en heeft nu gelukkig een paar dagen om bij te tanken. Merk dat de drempel om hem straks weer weg te moeten brengen wel erg hoog wordt hiermee. En ik vond het al zo'n moeilijke stap omdat hij steeds huilt als we weggaan. Als je dan ook niet echt het vertrouwen hebt dat ze menswaardig met je kind omgaan als je er niet bij bent....
    Inderdaad afgezien van hoe andere kinderen hier wel of niet tegenaan kijken of op reageren, vond ik de aanblik gewoon mensonterend. Zei nog tegen mijn man dat ik zelfs mijn huisdieren nog niet zo erbij laat zitten. Hoop dat dat rot gevoel snel slijt. Maar vrees dat ik nog wel een keer mijn mond open trek.

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja maar je mag ook best opkomen voor je kind hoor vind ik. En geen tijd? Dan maakt ze maar tijd. Is voor zo'n kind ook niet prettig om onder te zitten. Gaat onwijs bijten. Maar joh, als je hem een paar keer hebt weggebracht en hij went er stukje bij beetje aan dat zal je vertrouwen ook weer terugkomen hoor!!!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hi meiden, ik ben weer terug van vakantie! Heb het heerlijk gehad :).

Sneeuwmees zie net dat je 12 weken zwanger bent, whooohooo!!! Schiet al op he?

En Kitty jij al de 32 weken gepasseerd... over iets meer dan een maand kan de kleine al komen, leuk!! Gaat het nog een beetje zo aan het einde van de zwangerschap?

Jordan, jij bent lekker bezig met afvallen zeg. Doe je goed!
    En kan me voorstellen dat je gewoon weer alles wilt kunnen doen, stomme whiplash ook!

Pfff, ik ben best duf. Iets teveel gedaan denk ik ... vannacht waren we pas om half 2 thuis en sliepen denk ik pas om half 3 en vandaag druk geweest met de was en alles opruimen en boodschappen bedenken/halen en ik heb anderhalf uur op de tennisbaan gestaan.
    Nu even bellen met m'n moeder!

Fijn weekend!

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Wat vreselijk zeg! En wat sneu voor Mees.
    Hier zijn ze toch echt wel anders. Ik weet bijna zeker dat ze dat op de school van Tobie toch heel anders hadden aangepakt. Ze hadden het echt wel schoongemaakt of in ieder geval hem niet alleen laten zitten.
    Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje schandalig van de juf.
    Heel makkelijk gezegd van we hebben geen tijd...

Moet wel zeggen dat kinderen in de klas daar helemaal niet bij stil staan wat er nu gebeurd is met Mees. Het zal voor hem niet anders zijn straks in de klas.

Tobie had de eerste dag in de klas ook zijn broek 2 keer nat. Hij was te druk en wist niet meer waar de wc was toen hij nodig moest. (Hij wacht ook altijd totdat het bijna te laat is.) Gevolg plasje onder zijn stoel in de kring en een plasje in de bouwhoek...;)
    Reserve kleertje die ik had meegeven kreeg ik dus ook nat mee terug. Met ophalen had hij een mooi setje aan van school. Roze shirt en een spijkerbroek wat een maatje te klein was...:D
    Zelf voel je je enorm lullig maar de kids hebben nergens last van.
    De volgende dag ging hij weer vrolijk spelen in de bouwhoek.

Hopelijk voelt Mees zich snel wat beter op school en komt hij wat meer los. Geen bekende kindjes waarmee hij in de klas zit?

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Fijn dat je weer terug bent en dat je het naar je zin hebt gehad. Is de reis goed gegaan?

Deel Deze Pagina