Ik heb woensdag de punctie hoor . Ik moet vanavond dus pregnyl zetten en dan van dinsdag op woensdag niet meer eten en drinken. Ik ben wel een beetje bang om onder narcose te gaan, maar veel meiden zweren erbij. We gaan het zien!
Noekie, gezellig. Puffen we met je mee hihi. Ikke, ja he. Ik heb dan nog 'geluk' dat mijn vader een vriendin heeft (2 jaar ouder als ik en de reden dat mijn ouders uit elkaar zijn) maar mijn moeder is dus wel alleenig en dat is altijd vervelend. Zeker met dit soort dingen. Kitty, heb je ooit narcose gehad? Is echt niet heel erg (althans is mijn ervaring). Je slaapt gewoon even heel diep en heel lekker en dan wordt je wakker en is alles geregeld. Morgen even geen prikken dus. Succes woensdag. Mama moet blijven, lag op de IC gaat nu naar cardio care ofzo. We hoorden het pas na zessen dus het had geen zin meer om naar Zeeland te rijden. Eer we er waren geweest was het bezoekuur al voorbij. Wel rot maar kan er niet veel aan doen helaas. Morgen horen we meer, misschien morgen weer dotteren. Nu afwachten maar. Lief dat jullie aan me dachten!
jordan: tjonge heftig hoor met je moeder. Ik herken je verhaal wel een beetje. Mijn vader is er ook vandoor gegaan met een jong ding. En wat voor 1... Maar ik heb daardoor wel eren heel lief zusje erbij. Meis heel veel sterkte met je moeder.
@Jordan: Heel veel sterkte toegewenst met je moeder. Hopelijk valt het allemaal mee en mag ze gauw weer naar huis. @Kitty: Jij heel veel succes woensdag! Een narcose valt best wel mee. En ik kan het weten! Ik ben al 7 keer onder narcose geweest! Gewoon lekker gaan slapen! Dikke knuffel! @BE: Hoe gaat het met jou??? @All: Gaan jullie ook voor mij duimen morgen? Ik mag mij dus om 7.15 uur gaan melden op de afdeling! Sorry! Weg verrasing! Maar heb jullie steun en duimen hard nodig!
@Noekie: oh.... spannend. Natuurlijk denken we aan je en duimen we voor je. Ik hoop snel op goed nieuws vanuit het kraambed. Raar idee dat je morgen gewoon nog een keer moeder gaat worden, of niet? Je zal wel niet veel slapen, denk ik! @Jordan: balen dat je zo laat op de hoogte werd gebracht en je daardoor niet meer naar je moeder kon. Ze is gelukkig in goede handen. Dat moet in ieder geval een geruststelling zijn voor je eigen gemoedsrust. @Ikke: wat hebben mannen toch met 'jonge dingen'? Als wij als vrouwen er vandoor gaan met een groen blaadje, zijn we onsmakelijk bezig, maar voor een man geldt dat blijkbaar niet. Voor jou heeft het je in ieder geval nog een leuk (half)zusje opgeleverd. Maar kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal toen wel even slikken was.
@Kitty: yes, woensdag je punctie! Ik moet zelf zeggen dat ik het ook wel spannend vindt dat DD dat onder narcose doet. Maar ik laat het t.z.t. wel over me heen komen. En dan zal ik me ongetwijfeld net zo zenuwachtig maken als jij. Zet hem op, meid! Er wordt op jou gerekend om ons weer roze nieuws te brengen! @Tori: wat ben je stil? Gaat het goed met je? Ligt de kleine meid weer dwars? @Bianca: ook jou mis ik inderdaad! Ga er maar vanuit dat geen bericht goed bericht is (en in jouw geval waarschijnlijk druk, druk, druk inhoudt).
Hey lieve meiden! Geen zorgen om mij maken hoor. Ben absoluut niet druk Ben gewoon erg veel moe... Ik heb wel mee gelezen hoor, maar de puf niet gehad om te reageren... Kitty; heeeel veel succes meid! Jordan; hopelijk verloopt alles nu vlekkeloos, en enorm veel sterkte toegewenst met mams. T zal zeker wel zwaar zijn zeg dat jullie zo ver van elkaar weg wonen. Noekie; Ik had het al even door dat het morgen zo ver zou zijn... Althans dat je je zou moeten melden in het zh etc. Dat wordt vroeg je bedje induiken samen met man lief, jullie moeten morgen wss heel wat doen etc. Ik wil je ontzettend veel succes toe wensen, en hopelijk verloopt het allemaal lekker. Ik zal zp morgen extra goed in de gaten houden @All; Hier alweer n weekje erbij. De weken lijken nu wel heel erg snel te gaan zeg. Komt wss omdat we die 10de en 12de week voorbij zijn, en natuurlijk een goede nekplooi meting hebben gehad. Ik ben de hele dag door ontzettend moe, wat me nu wel enorm gaat vervelen. Als ik 10 minuutjes iets in huis heb gedaan, of boodschappen heb gedaan ben ik helemaal gesloopt. Gelukkig wordt er hier in huis wel goed geholpen door iedereen dat scheelt een hoop. Hopelijk wordt de vermoeidheid langzaam aan minder. Nog even doorbijten Ik ga nog eventjes op de bank hangen, en kom zometeen nog wel even snel terug kijken of er nog nieuws is o.i.d.
@BE: Fijn om even wat van je te horen! Ik ga nu inderdaad maar naar bedje toe. 6 uur gaat de wekker al! Ik zal proberen morgen jullie op de hoogte te houden. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe snel het allemaal gaat. Allemaal een hele dikke knuffel toegewenst!
Noekie, ik had t dus goed . Heel veel succes morgen!! U van do it, ik duim voor je dat t op de normale manier mag gaan en het voorspoedig gaat. Dames, heb t druk gehad met vanalles en niks en niet veel op ZP geweest. Ja ff lezen maar geen tijd genomen om veel te schrijven. En nu is het echt bedtijd! Ik lees en schrijf morgen hopelijk of anders woensdag.
Noekie; whaaa jij ligt nu in het ziekenhuis. Aan het infuus. Ik hoop dat het snel gaat en je nog vandaag jullie wonder in jullie armen hebt. Ik ben mega nieuwsgierig. Ik hoop dat hetnzo goed gaat dat wij hier vandaag al horen dat de kleine geboren is. Dikke knuffel en zet hem op!!!
Noekie... inmiddels al in het ziekenhuis... Spannend meid! Ik wil je nogmaals heeeel veel succes toe wensen! En je vanaf hiern een dikke knuffel geven! Liefs!!!
@Noekie: ik had je nog een keer succes willen wensen, maar inderdaad je ligt al aan allerlei toeters en bellen in het zkh waarschijnlijk! Zet hem op, meid! We hopen snel (goed nieuws) van je te horen.
Hoi meiden, update: vliezen zijn gebroken en lig inderdaad aan het infuus. Weeen komen op gang nu. Manlief ligt ziek naast mij in de stoel.
Noekie!!! Wat spannend! Jij hebt je inmiddels dus al gemeld, vliezen al gebroken en infuus. En ik heb je helemaal geen succes meer gewenst! Bij deze dan. Hoop dat je het nog leest. Ga zeker voor je duimen! En beterschap voor je mannetje Ikke, dat is dan wel weer leuk als je dat eraan over houdt. De vriendin van mijn vader heb ik nog nooit ontmoet (en ze wonen al langer dan 7 jaar samen hihi). Ik heb er ook echt geen behoefte aan. Vind het ook niet fair tegenover m'n moeder ofzo. Ook al zegt ze niet dat ze het niet wil, ik geloof echt dat ik haar zou kwetsen ermee. BE, balen dat je zo moe bent, trekt wel weer weg toch? Of blijft dat? Tori, jij ook rustig aan doen he Aislyn, hoe gaat het met jou? Hier: Moeders wordt toch weer gekatheteriseerd. Niet leuk. Ik ga einde van de middag die kant op, om haar op te halen of, als ze moet blijven, de hond op te halen want die wordt wel uitgelaten en krijgt eten maar zit voornamelijk alleen. Spannend wat er uit komt, we wachten het af. Ondertussen barst ik van de koppijn om mijn klaagverhaal maar even goed af te ronden dus dat is mijn dag. Maarrrr, ik denk wel keihard aan Noekie!
@Noekie: lief dat je ons vanuit de verloskamer even op de hoogte houdt. En je man ziek naast je? Misschien kunnen ze een extra bed naast je neer zetten. Succes, meid! @Jordan: hè bah, dus weer gekatheteriseerd (jemig, wat een woord). Niet gek dat je barstende koppijn hebt. Je bent er toch steeds mee bezig in je gedachten. Nou, vanmiddag inderdaad maar even polshoogte nemen (en de hond ophalen). Zie dat jij deze week ook weer je eerste echo hebt. Hoe alles zo tegelijk kan komen, hè. Hier vanmorgen naar de basisschool wezen kijken voor mijn zoontje. Ze hebben eens per maand een inloopochtend. Het is dezelfde school als waar ik vroeger ook op gezeten heb, dus grappig nog 2 oude leraren te zien die er nog steeds werken. En zelfs iemand die een klas lager zat, die nu zelf juffrouw op die school is. Wat me wel opviel is dat het allemaal veel chaotischer was, dat vond ik wel minder. Maar ja, vroeger zat je allemaal in een klas en ging de deur dicht tot aan het speelkwartier, en dan allemaal weer de klas in tot je om twaalf uur naar huis mocht. Nu hebben ze combi-klassen die dan verdeeld over lokalen taken moeten doen. Daarnaast nog kinderen die wat speciale ondersteuning krijgen en dan ook nog eens ergens in kleinere groepjes zitten. En dus is er ook meer 'beweging' in de gangen en tussen de lokalen als bij mij vroeger het geval was. M'n zoontje heeft in ieder geval even gespeeld in de kleuterklas en wilde zelfs niet mee naar huis. Heb nu ook koppijn, want vond het zelf toch ook wel weer een stap. De gedachte dat hij over een half jaar ook iedere ochtend daarheen gebracht wordt. Ja, ja.... kleine kindjes worden groot.
Noekie, al nieuws? Nog rustig daar of al druk aan het puffen? Sneeuwmees, lijkt me ook raar om je kind dan naar de basisschool te gaan brengen. Katheterisatie, ja echt een mond vol. De hond is geregeld, die zit bij d'r favouriete oppas adresje, m'n moeder wordt rond half 3 geholpen dus 4 of 5 uur rij ik haar richting op samen met huzband. Hopelijk mag ze naar huis vanavond want anders hebben ze haar weer moeten behandelen en dan moet ze dus nog een nacht blijven daar. Verder, donderdag inderdaad echo, benieuwd. Ik heb geen zwangerschapstest meer gedaan omdat ik me niet kan voorstellen dat ik zwanger ben qua timing (als ik terug denk) maar ik weet het niet precies meer en aangezien ik gruwelijke hoofdpijn en bloedneuzen heb (heb ik laatste tijd wel eens vaker dus zegt nog niets hoor ) ga ik misschien toch maar uitsluiten of dat het is. Kitty, heel veel succes morgen meid! Geen zorgen over narcose, ben inmiddels ook ervaringsdeskundige en echt, het stelt weinig voor. Toitoitoi!
Yeeey Noekie! Gefeliciteerd mama en papa! Geniet van jullie wondertje Siem! Is alles goed gegaan? Knuffel!