IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Fijn dat de 20 weken echo goed was! Het kamertje klaar maken is zo leuk! Geniet er maar goed van! Voor je het weet is het al zo ver en heb je de kleine uk in je armen!

@Jordan: Duim duim duim duim duim.... Ik probeer elke dag wat positieve energie naar je toe te sturen in gedachten!
    Wanneer mag je eigenlijk testen?

Oja! De cursus planning is ook bekend. We gaan 's morgens naar de postbank en 's middags naar een kasteel.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, je gaat het nooit geloven maar ik had het vannacht ZO koud...ik heb sokken aangedaan hahahaha. Voor het eerst in mijn leven. En heb je de afspraak gemaakt?

Thanks IkkeB, met jullie alles goed?

Noekie, dank je wel, da's lief! Ik mag volgende week zaterdag, de 23ste, testen. Ik ben benieuwd. En de Postbank is ZO mooi. En kastelen zijn altijd leuk ;)

Ik had vannacht een 'fijne' actie. Ik was ZO moe dat ik 21:15 lag te slapen. Heerlijk. Word ik wakker om 23:30, ik dacht NEEEEE ik wil slapen! Dus omdraaien, doorslapen. 0:00 uur weer, 0:15, 0:30, grrrr ik eruit, plassen en terug naar bed en toen, was ik KLAAR wakker. Dus we hebben tot 2:15 TV liggen kijken, hahahaha. Heb ik dat. Ga ik eens vroeg slapen :D

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: je weet het weer geweldig op te schrijven. Hopelijk ben je nu niet extra moe.

Kitty: .... En?

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha, nou moe niet, meer nog steeds niet helemaal wakker. Zolang ik niet in slaap val vind ik het prima. Ik had eens een medewerkster van me aan mijn bureau zitten (19 jaartjes jong) en die viel gewoon in slaap terwijl ik tegen haar zat te praten. Eerst zag ik het niet want ik keek naar mijn scherm, toen ik me omdraaide sliep ze gewoon, zittend, in een stoel!!!? (En bedankt he, wist niet dat ik zo slaapverwekkend was :D) Dus ik zat haar met open mond aan te kijken, duurde zeker 2 minuten toen deed ze haar ogen half open, zag mij en schrok zich kapot. Meteen rood, verontschuldigingen dat ze al een paar nachten slecht sliep enzo hahahaha. Ff serieus??? Dussss het gaat nog goed met me in vergelijking daarmee ;)

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hahahaha ik leer je steeds beter kennen, je bent gewoon slaapverwekkend begrijp ik ;). Vanavond een nieuwe poging om op tijd te gaan slapen? Ben benieuwd naar je belevenissen van aankomende nacht dan :)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: en zelfs met sokken aan nog niet lekker geslapen...hihii? Heb dat zelf ook altijd, als ik me voorneem eens lekker vroeg naar bed te gaan, dan slaap ik altijd nog veel later dan als ik op een normale tijd naar bed ga. Of zou het toch al een zw.kwaaltje zijn....?? Ik had ook altijd een collega die vaak 's middags voorover op haar bureau even ging liggen slapen. Ik was graag vlieg geweest bij die collega van jou (oh, wat zal die zich lullig gevoeld hebben).
    @Ikke: het geluk was er al, dus ik hoef alleen de onzekerheid nog maar de deur te wijzen ;).
    @Noekie: de posbank schijnt inderdaad mooi te zijn (zeker met deze herfstkleuren). Ondanks dat het dichtbij is, ben ik er nooit geweest. Weet je al welk kasteel je gaat (Zypendaal?). Ik heb ook altijd een zwak voor kastelen en de sfeer die erom heen hangt. Was je vorige foto nog goedgekeurd?

Hier vandaag een dagje vrij gehad. Vanmorgen alvast op pad geweest voor een schoencadeautje. Weet anders niet wanneer ik het doen moet, want de komende dagen werkt mijn man weer meer en dan heb ik mijn zoontje altijd bij me. Dus dan is het wel lekker om dit soort dingen te doen als hij op school zit.
    Wilde ook nog wat bij de Hema kopen. Had een leuk dekentje gezien voor in de kinderwagen en vond dat ik mezelf wel wat cadeau mocht doen na de goede echo.
    Maar toevallig kreeg ik gisteren een zak bij de reclame en dan kreeg je 15% korting bij de Hema voor alles (maar dat geldt morgen en overmorgen). Ja, op zich wel weer zonde om dat dan te laten gaan, want het is toch een euro of 6 wat het scheelt (en ik heb het natuurlijk ook niet vandaag persé nodig). Dus 'mijn echo-cadeautje' moet nog even tot morgen of overmorgen.;)
    Bedenk me net dat ik vergeten ben te bellen voor een echo-afspraak. Wilde dat vandaag doen, maar voelde me vanmiddag zo lamlendig en mijn zoontje kwam ook al verkouden en met verhoging thuis van school. We hebben dus een bank-hang middag gehad en ik ben dus ook in slaap gevallen. Dus morgen maar een poging wagen om te bellen.
    Nu even een begin maken met eten koken. Vanavond weer zw.zwemmen. Als ik er ben vind ik het altijd wel lekker, maar het is pas om 20.15 uur. En moet zeggen dat het ertoe zetten er naar toe te gaan, als je lekker voor de tv zit, me altijd veel moeite kost. Maar alles voor het goede doel.;)

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, haha nou moet t goedkomen met deze Emmy, zelfs sokken aangedaan in bed!
    Heb je nog wel lekker geslapen na het nachtelijke tv kijken?
    Haha, wat een stunt op je werk... Hoe kan je nu zittend in slaap vallen?! Heel apart!
    Hopelijk slaap jij vannacht weer goed!

Sneeuwmees, lekker gezwommen vanavond?
    En lekker een dagje vrij, ideaal om schoenkadootjes te scoren!

BE, zag vandaag weer foto's voorbij komen van Jayden. Wat een snoepie is het ook! En zijn tandjes komen er ook al aan, snel zeg! Hij haalt alles duidelijk in.

IkkeB, hoe gaat het met Timo? Ook al 'aan' de tandjes?

Noekie, hoe is het met jullie kleine man?

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik zal es proberen het vast te leggen op film, nadeel is dat ze snel afgeleid is als er gefilmd wordt, hihi

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: timo is mega lief en vrolijk. Ontwikkeld momenteel erg snel, vorig weepkend ging hij ineens rollen en bleef hij een tijdje zelf zitten. Vanavond heeft hij helaas ook geleerd hoe hij in een boog moet spugen, werkelijk alles zat eronder, slaapzak, voedingskussen, de vloer, zijn bedje, mij kleding. Dus hem maar in bad gedaan, alles schoongemaakt en mezelf omgekleed. En hoe bizar, hij zat te lachen,( heb het dus ff op film gezet) was wel zielig, maar omdat hij moest lachen kon ik dat ook. Natuurlijk was manlief net de deur uit.. Inmiddels is de was weer schoon als het goed is. Tandjes heeft timo nog niet. Hij kwijlt wel mega en bijt overal op, maar dat doet hij al een tijdje.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, hierbij een reminder, ECHO-AFSPRAAK!!! ;) En wees blij dat je geen getuige was van de slaap actie, het was awkward! Hahaha.

Tori, ja snel afgeleid zo klein, of dat ze je telefoon willen pakken, zie je steeds dat mini handje richting de lens gaan. Cute. En zittend slapen lukt mij ook, maar niet als iemand tegen me praat en sowieso al niet op mijn werk!

IkkeB, sorry hahaha maar dat schrijf jij dan weer grappig. Spugen in een boog. Beetje cartoon beeld geeft dat. Maar het blijft zielig! :)

Ik hier heb wel geslapen, maar 1 wakker geweest om half 5 voor een plasonderbreking maar meteen weer in slaap gevallen. Wel heb ik buikpijn en ben ik ook mega misselijk! Ik heb dat toch altijd al erg snel maar nu ook meteen heftig. Stond vanmorgen bijna m'n ontbijt weer eruit te werken. Met wat in- en uitademen zit het er nog in. Nog een middag werken en dan RUST :)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ze zeggen dat je alles meegemaakt moet hebben, maar ik denk dat we het spugen in een boogje maar niet in dat rijtje moeten hebben. Jakkes. Maar goed, het ventje kan er niets aan doen, natuurlijk. De foto's die ik op fb van je zoontje zie zijn allemaal met grote, blije oogjes, dus je zoontje lijkt inderdaad altijd een vrolijk kereltje. Wel leuk, hoor!
    @Jordan: door die utro kun je van alles voelen, helaas, maar hoop van harte dat al die kwaaltjes toch echt een andere reden hebben. Het ontbijt 2 keer herkauwen is niet prettig. Gelukkig nog een paar uurtjes doorbikkelen en dan inderdaad rust.
    Heb het nummer van het echobureau al genoteerd voor me liggen. Nu nog even mijn collega's wegkijken en dan ga ik bellen. Beloofd!
    @Tori: ons zoontje is ook zo'n type die mooie en leuke blikken heeft, maar zodra ik in de kast grijp voor de camera ineens niet meer mee wil werken. Ze hebben het al snel door, hè. Kreeg vanmorgen de klassefoto's en had gehoopt dat een professioneel fotograaf hem tot een schaterlach (wat hij prima kan) kon verleiden, maar ook op deze foto's een bloedserieuze blik. ;)

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, maak me geen illusies hoor, maar eigenlijk gaat het standaard zo bij mij. Nahja, over een weekje weten we alles dus ik wacht rustig af. Heb geen haast. :)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: nee, je hebt nog dagen genoeg om je van alles in je hoofd te halen...hihi... Nog te vroeg om daar nu al te veel bij stil te staan, anders kun je volgende week testen, maar ook rechtstreeks door naar het gekkenhuis.
    Ik heb je advies opgevolgd en een afspraak gemaakt. We hebben op 28 december de pretecho (en dat kon blijkbaar dus ook op zaterdag). Ben dan bijna 28 wkn, dus volgens haar een mooie termijn. Weer een ding afgestreept van mijn 'to-do-lijstje'.

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Leuke datum, tussen kerst en oud & nieuw. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn. En ik ben eigenlijk nooit zo bezig hoor met wat ik voel en wat niet. Ik wacht altijd rustig mijn testdatum af dus dat gesticht hoeft geen bed voor mij vrij te houden maar sommige dingen kun je niet omheen zoals misselijk zijn ;)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: heerlijk dat je het een beetje kunt blokken. Na zo'n tp voelde ik van alles en dacht ik er vervolgens van alles bij, om me vervolgens weer streng toe te spreken dat ik er niet te veel op moest letten. Heel vermoeiend vond ik daardoor die periode na de tp. Maar het belangrijkste: we hebben WEEKEND! :)

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Weekend ja! HEERLIJK!!

Kids dadelijk dumpen bij schoonzus en dan op pad.
    Dikke kleren aan want het zal wel koud zijn!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: koud is het zeker (als ik mijn man mag geloven die vannacht nachtdienst had). Maar ook een beetje mistig. Straks hopelijk met zonnetje erbij en dan prachtige foto's maken! Ben benieuwd naar het resultaat. Veel plezier!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: hoe was je foto-excursie? Het is de hele dag helaas wat grijzig en grauw gebleven, maar hoop dat je toch prachtige foto's hebt kunnen maken.

Hier gisteren een slechte dag gehad, met veel pijn. Wel even naar een babyzaak geweest, maar daarna maar even op de bank gaan hangen/liggen. Ook nog even geslapen.
    De pijn is vandaag te houden. Ik ging eerst iedere week naar de fysio, maar ze wilde er nu iets meer tijd tussen laten en dat was door omstandigheden nu 3 wkn ipv 2. Ik had de afgelopen weken al zoveel afspraken staan, waarvoor ik al vrij moest nemen van mijn werk, dat ik het nog een week uitgesteld heb. Maar misschien was het iets te veel van het goede. Hoop dus maar dat ze a.s. donderdag me weer even wat 'oprekt' en masseert. Moet zelf ook oefeningen doen, maar merk als ik druk ben geweest op mijn werk, dat 's avonds ook de pap op is en ik gewoonweg niet denk aan oefeningen. Moet daar volgende week toch wat beter op letten. Nou ja, genoeg klaagzang weer voor vandaag.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, vandaag een betere dag? Balen dat je zo'n last hebt :(
    En Noekie, foto's geslaagd?

Ik ben nog steeds misselijk, daarnaast wat zeurende buikpijn, verselijke hoofdpijn maar boven alles, zo ontzettend moe. Het is niet normaal. Zaterdagavond stortte ik uurtje of 5 in en gisteren waren we shoppen in Den Bosch, om 3 uur was ik gesloopt. Echt kapot. Te moe om eigenlijk nog maar een stap te zetten. Mijn man zag de kleur uit m'n gezicht trekken, zo moe dat het pijn doet, kennen jullie dat? Nu hopen dat het komende dag tijdens het werken gaat maar voel alweer dat ik wat vermoeider ben. Dit zijn echt dingen die je niet kunt negeren maar goed, we wachten het rustig af.

Ik wil deze week (morgen ofzo) wel eens een testje er tegenaan gooien om te zien of de Pregnyl inmiddels al weg is. Vraag me af hoe lang dat bij mij duurt. Zit nu op dag 12 nadat ik de shot van 5000 ie heb toegediend dus het zou weg moeten zijn toch?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: herken dat, alsof de stekker uit je getrokken is en je het laatste beetje stroom uit je weg voelt vloeien. Inderdaad moeilijk om te doen alsof je niets voelt. Volgens mij moet pregnyl na 12 dgn wel uit je lichaam zijn. Dus het is of de utro of toch zwanger. Ik ga voor het tweede.;) Leuke stad is Den Bosch, hè?

Hier gisteren weer een k*t dag gehad. We wilden gisterenmiddag even naar de Intratuin gaan. Ik had wel pijn, maar het leek iets beter te gaan. We zijn naar een Intratuin geweest, die volgens mij een van de grootste van NL is. Een hele tour om door die hele winkel te slenteren. Er kwam geen eind aan. Op een gegeven moment word je weer moe, krijg je meer pijn en ga je weer meer sloffen en waggelen. Na 2 uur in die winkel gelopen te hebben hing ik op het laatst van de pijn over de winkelwagen. Kon niet meer op of neer.:(
    Kon het ook niet laten op de terugweg even een traantje te laten. Wat voelde ik me ellendig. Ik ben nog steeds dolgelukkig dat ik zwanger ben, maar had het gisteren dus even zwaar. Heb de hele avond op de bank gelegen en mijn man heeft gekookt, alles opgeruimd en ons zoontje naar bed gebracht. Nu doet nog alles zeer, maar iets minder dan gisteren. Vanavond maar weer op tijd naar bed. Heb wel de indruk dat rust houden en liggen wel iets aan de pijn doet. Dus dat proberen we dan maar vol te houden. Donderdag mag de fysio me weer even uit elkaar trekken.;)

Deel Deze Pagina